• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 93 z 241
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 241

 #508278  autor: ukefake
 11 paź 2011, 21:48
pakierhakierxd, ja miałem ponad 40. Obecnie mam trochę ponad 20. wszystkie sprzed 2009 zniknęły

a tak z innej beczki: czy można w play24 sprawdzić daty uruchomienia usług np pakietu internetowego?

 #508340  autor: playonline
 12 paź 2011, 08:46
Chcialbym sprawdzic czy mam (kilka dni temu mialem wszystkie od 2009 a mam stron na Play24 kilkanascie ze zgloszeniami) ale Play24 nie dziala. Do tego nie dziala TelePlay! A usluga ta przeciez nie jest bezplatna! Ciekawe czy Play pomysli nad rekompensata tak od siebie dla wszystkich tych co maja te opcje wlaczona i za nia ZAPLACILI...

PS informacja ktora sie wyswietla w momencie odpalenia Play24 czy TelePlay:

"HTTP Status 500
The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request."

 #508342  autor: kerim36
 12 paź 2011, 09:02
playonline pisze:Ciekawe czy Play pomysli nad rekompensata tak od siebie dla wszystkich tych co maja te opcje wlaczona i za nia ZAPLACILI...
pisz reklamacje z zadaniem zwrotu calego lub czesciowego abonamentu ze wzgledu na nienalezyte wykonanie uslugi

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #508344  autor: playonline
 12 paź 2011, 09:22
Chcialbym ale Play24 tez nie dziala... ;) Ten sam komunikat jest dla Play24 i TelePlay.

Wlasnie tez sprawdzilem Play24 i pojawia sie po "zalogowaniu":


"Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 6902076"

[ Dodano: 2011-10-12, 09:28 ]
TelePlay dziala jak nalezy juz. :)

 #508348  autor: play4you2
 12 paź 2011, 10:01
Robaas pisze:play4you2 szczerze to mało mnie interesuje
Ja jedynie przekazuję Ci informacje jakie otrzymuje, możesz mieć swoja opinie. Co do twoich zgłoszeń zostały spełnione twoje oczekiwania, nie będę na forum pisała jakie ponieważ obowiązuje mnie tajemnica telekomunikacyjna. Szczerze mówią nie wiem jakie masz jeszcze roszczenia napisz na pw wraz z danymi do weryfikacji. Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508353  autor: playonline
 12 paź 2011, 10:32
Play24 dzialalo przed chwila i znowu nie dziala... :/

 #508362  autor: Marens
 12 paź 2011, 11:38
Dla wszystkich, którzy mają problem komunikatami lektora ujawniam wyniki badań działania komunikatów głosowych lektora w połączeniach zarówno GSM i UMTS.
Dobra robota
empret pisze:Jak widać problemy występują na styku Play i Plusa, zwłaszcza w roamingu krajowym.
Dobrze, że określiłeś problem dokładniej.
Ja im zawsze zgłaszałem problem PLAY => PLAY (wyłączony w roamingu plusa).
empret pisze: Może w końcu po kilku miesiącach odrzucania zgłoszeń dział techniczny zrobi to co powinno działać prawidłowo od początku, zwłaszcza, że problem ma charakter masowy.
Przecież wszytko działa prawidłowo, a my się czepiamy.... :wink:
Kod: Zaznacz cały
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę poinformować, że bardzo mi przykro, jednakże w przypadku gdy jest Pan zalogowany na zasięg Plus, nie mam technicznej możliwości zweryfikowania nieprawidłowości. Opcja ta pojawia się w przypadku trudności z usługami na macierzystym zasięgu, czyli Play.
    Niestety zgodnie z regulaminem:
     § 9.2.: Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenie Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów; (za: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_abonentow.pdf).


    W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową.


    Z poważaniem
    XYZ
    konsultant back office ds. obsługi klienta

Tak aby nie było tylko narzekania to muszę pochwalić za Bilix, szkoda tylko że nazwaliście to Przelew do PLAY a nie po prostu Bilix. Korzystam z tej formy płatności w N i jest to genialne. Osobiście nie skorzystam, bo za 69dni koniec umowy z Play :)

 #508367  autor: playonline
 12 paź 2011, 11:57
"P4 GSM 26001
P4 UMTS 26001"

Przeciez Play to 26006 a Plus to 26001

 #508388  autor: Wiola_K
 12 paź 2011, 13:06
Mam pytanie. Przeniosłam numer z karty na abonament. Mam taryfę Long Play II 49. W tym powinnam mieć 240 minut lub 386 smsów/mmsów. Dostałam pakiet złotówek 49,39. Mam rozumieć, że to są te minuty. Czy to faktycznie daje 240 minut? Jak mam to obliczyć?

 #508394  autor: Marens
 12 paź 2011, 13:16
Wiola_K pisze:Dostałam pakiet złotówek 49,39
49,39zł / 0,29zł = 170min
49,39zł / 0,18zł = 274sms

Mniejsza ilość minut/smsów wynika z niepełnego okresu rozliczeniowego.
Normalnie powinno być 69,60zł / 0,29zł = 240min

 #508400  autor: Wiola_K
 12 paź 2011, 13:33
Serdeczne dzięki. Trochę zamotka z tym wszystkim. Można by było normalnie napisać 240 minut i każdy by wiedział o co chodzi :) Ale Play lubi czasem robić coś na około.

 #508402  autor: Ruben
 12 paź 2011, 13:42
empret pisze:Może w końcu po kilku miesiącach odrzucania zgłoszeń dział techniczny zrobi to co powinno działać prawidłowo od początku, zwłaszcza, że problem ma charakter masowy.
Poprzedni P4Y2 twierdził, że ten problem ma charakter incydentalny :-D
Marens, niestety ja korzystam z Play wyłącznie na zasięgu Plusa ponieważ na macierzystym 2G jest jakość połączenia, którą trudno uznać za przyzwoitą i praktycznie jestem pozbawiony możliwości zgłaszania reklamacji. Dobrze, że nie mam ostatnio większych problemów a do niektórych przyzwyczaiłem się. Niestety ale przez te problemy Play raczej na mnie nie zarabia ponieważ generuję ruch wyłącznie wychodzący przy jednoczesnym wykorzystaniu max. promocji ;)

 #508419  autor: emarcin
 12 paź 2011, 14:30
Mam numer w Play Fresh przeniesiony z innej sieci i nie działają mi usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu oczywiście przy wyłączonej poczcie głosowej. Gdy telefon jest poza zasięgiem albo jest wyłączony dzwoniący z Play albo z numeru stacjonarnego nic nie słychać ani nie rozłącza próby połączenia natomiast przy próbie połączenia z T-mobile albo Plusa od razu odrzuca połączenie. Da się coś z tym zrobić?

 #508426  autor: Ruben
 12 paź 2011, 14:55
emarcin, kilka postów wyżej kolega empret przedstawił wyniki swoich badań. Pewnie wyłączyłeś NOTKĘ SMS? Oczywiście w takiej sytuacji należy zrobić zgłoszenia i w ten sposób rozpoczniesz przygodę z BOK Play ;)
Możesz spróbować zrobić ręczne przekierowania na nr 790998725

 #508429  autor: emarcin
 12 paź 2011, 15:21
Ruben, dokładnie zrobiłem tak jak piszesz (to już 3 zgłoszenie, a jestem w Play z tym numerem od soboty :shock: )
Haha mój SGS2 miał automatycznie ustawione przekierowanie gdy poza zasięgiem ale na numer 790998729 w tej chwili zmieniłem na ten co podałeś wyżej owszem pojawia się komunikat, że "posiadacz wybranego numeru wyłączył telefon" ale już sms o próbie połączenia do mnie nie dochodzi.

 #508437  autor: Ruben
 12 paź 2011, 16:03
Ruben, dokładnie zrobiłem tak jak piszesz (to już 3 zgłoszenie, a jestem w Play z tym numerem od soboty :shock: )
to jest częsty przypadek i jest szansa żeby to wyprostować ale trzeba mieć szczęście trafić na normalnego konsultanta. Qper swojego czasu ostro walczył o to z BOKiem i udało mu się. Mnie zrzucali na wiosło argumentem, że korzystam z zasięgu Plusa a oni za problemy Plusa już nie odpowiadają :D U mnie zaczęło to działać po jakimś czasie ale nerwów trochę kosztuje jak trzeba przebijac się z taką drobnostką przez durne odpowiedzi z BOK. Walcz i życzę powodzenia a jak nie wytrzymasz, to zawsze jest wyjście, może radykalne ale jest :D
Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 16:04 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.

 #508438  autor: xif
 12 paź 2011, 16:03
tak, jak przez 20 miesięcy nie miałem problemów z Play, tak teraz skutecznie mnie zniechęca do przedłużenia umowy...


prośba do play4you2 albo kogoś z obsługi:

czy mógłbym w końcu otrzymać fakturę za wrzesień? Jest już 12 październik, a nadal - pierwszy raz chyba przez cały okres trwania abonamentu - nadal nie mam rozliczonego poprzedniego miesiąca :mrgreen:
Nie, żebym się spieszył do płacenia, po prostu potrzebuję jej wersji papierowej, a miło by było, gdyby doszła przed końcem miesiąca ;-)

Konto abonenckie nr: 5941646

 #508467  autor: Robaas
 12 paź 2011, 17:48
play4you2 pisze:Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.
z całym szacunkiem ale:
1. gdyby Wasz system działał prawidłowo to by tych zgłoszeń nie było, bo nie było by podstaw do reklamacji, widziałbym zlecenia i bym ich nie ponawiał, i nie składał skarg na ich znikanie - jako zwykły użytkownik skoro widzę przez 3 dni zlecenie i nagle znika to jest to dla mnie nieprawidłowość, do tego ktoś mi pisze, że wszystkich reklamacji nie widzę to się zastanawiam czy te co widzę nie zostały rozpatrzone jako reklamacja? czy to jest wasz nowy błąd i okazjonalnie działa - i mnoży to zgłoszenia.
2. nie będę Ci zawracał głowy na pw, od tego jest biuro obsługi żeby załatwiło takie sprawy, na forum jedynie będę przedstawiał swoją opinię jak działa, nie chce "popychania", "ponaglania" i jakiś innych form wsparcia, chce jak zwykły przeciętny użytkownik załatwić normalną drogą, a jak nie to następne jest UKE.
3. co do spełnienia oczekiwań to nie zostały spełnione: data ważności jest dalej nieprawidłowa - kolejny raz, rekompensata w postaci "doładowania konta" nie jest na koncie.
4. gdyby odpowiedzi do mnie były rzeczowe i na temat też bym miał mniej zgłoszeń, skoro ja piszę o zleceniu xxxx a ktoś mi odpisuje, że jest rozpatrywane yyyy to sama się zgodzisz, że mam podstawy do kolejnych?
pozdrawiam serdecznie

 #508470  autor: forum_tg
 12 paź 2011, 18:02
play4you2 mogłabyś przeanalizować moje zgłoszenie i udzieloną odpowiedź: 35751820, które zostało rozpatrzone negatywnie(wg mnie nikt nic konkretnego nie zrobił), a co gorsza kobietka która udzielała odpowiedz na moje pytanie jest analfabetką. gdy kiedyś miałem analogiczny problem, to odpowiedz była bardzo podobna i oczywiście też przesłaliście mi swój formularzyk.
Napisałem bardzo dokładnie że nie chce otrzymywać zbędnego formularza i co... ta Pani mnie zignorowała i go wysłała.

odwołanie zostało złożone: 36015798, rozumiem że jeśli teraz także będzie negatywna odpowiedz, to pozostaje tylko UKE? ( http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text )
Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, 18:09 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz.

 #508474  autor: user_delete19
 12 paź 2011, 18:08
Robaas pisze:
play4you2 pisze:Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.
z całym szacunkiem ale:
1. gdyby Wasz system działał prawidłowo to by tych zgłoszeń nie było
się 'wbiję': gdyby mozna było normalnie 'w wątku' prowadzić wymianę informacji dotyczacą jakiejś sprawy byłoby fajnie, a tak czasami trzeba tworzyć kilka zgłoszeń (żeby dopisać/odpowiedzieć), przeklejać numer starego zgłoszenia na które się powołuję, etc... zwariować można :/
  • Strona 93 z 241
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 241
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 241