Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
845
Rejestracja
02 lut 2010, 09:08
Sieć
NB
Lokalizacja
mazowsze
pisz reklamacje z zadaniem zwrotu calego lub czesciowego abonamentu ze wzgledu na nienalezyte wykonanie uslugiplayonline pisze:Ciekawe czy Play pomysli nad rekompensata tak od siebie dla wszystkich tych co maja te opcje wlaczona i za nia ZAPLACILI...
Ja jedynie przekazuję Ci informacje jakie otrzymuje, możesz mieć swoja opinie. Co do twoich zgłoszeń zostały spełnione twoje oczekiwania, nie będę na forum pisała jakie ponieważ obowiązuje mnie tajemnica telekomunikacyjna. Szczerze mówią nie wiem jakie masz jeszcze roszczenia napisz na pw wraz z danymi do weryfikacji. Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.Robaas pisze:play4you2 szczerze to mało mnie interesuje
Dobra robotaDla wszystkich, którzy mają problem komunikatami lektora ujawniam wyniki badań działania komunikatów głosowych lektora w połączeniach zarówno GSM i UMTS.
Dobrze, że określiłeś problem dokładniej.empret pisze:Jak widać problemy występują na styku Play i Plusa, zwłaszcza w roamingu krajowym.
Przecież wszytko działa prawidłowo, a my się czepiamy....empret pisze: Może w końcu po kilku miesiącach odrzucania zgłoszeń dział techniczny zrobi to co powinno działać prawidłowo od początku, zwłaszcza, że problem ma charakter masowy.
Szanowny Panie,
W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę poinformować, że bardzo mi przykro, jednakże w przypadku gdy jest Pan zalogowany na zasięg Plus, nie mam technicznej możliwości zweryfikowania nieprawidłowości. Opcja ta pojawia się w przypadku trudności z usługami na macierzystym zasięgu, czyli Play.
Niestety zgodnie z regulaminem:
§ 9.2.: Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenie Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów; (za: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_abonentow.pdf).
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową.
Z poważaniem
XYZ
konsultant back office ds. obsługi klienta
Poprzedni P4Y2 twierdził, że ten problem ma charakter incydentalnyempret pisze:Może w końcu po kilku miesiącach odrzucania zgłoszeń dział techniczny zrobi to co powinno działać prawidłowo od początku, zwłaszcza, że problem ma charakter masowy.
to jest częsty przypadek i jest szansa żeby to wyprostować ale trzeba mieć szczęście trafić na normalnego konsultanta. Qper swojego czasu ostro walczył o to z BOKiem i udało mu się. Mnie zrzucali na wiosło argumentem, że korzystam z zasięgu Plusa a oni za problemy Plusa już nie odpowiadająRuben, dokładnie zrobiłem tak jak piszesz (to już 3 zgłoszenie, a jestem w Play z tym numerem od soboty)
z całym szacunkiem ale:play4you2 pisze:Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.
się 'wbiję': gdyby mozna było normalnie 'w wątku' prowadzić wymianę informacji dotyczacą jakiejś sprawy byłoby fajnie, a tak czasami trzeba tworzyć kilka zgłoszeń (żeby dopisać/odpowiedzieć), przeklejać numer starego zgłoszenia na które się powołuję, etc... zwariować można :/Robaas pisze:z całym szacunkiem ale:play4you2 pisze:Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.
1. gdyby Wasz system działał prawidłowo to by tych zgłoszeń nie było