• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 92 z 241
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 241

 #508133  autor: play4you2
 11 paź 2011, 09:54
prof.theodor pisze:Proszę o oficjalne info od Playforyou,
To zależy od tego na jaki okres miałeś umowę, ile zostało wystawionych faktur. Opisz to, wówczas będę mogła odpowiedzieć na twoje pytanie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508138  autor: qper
 11 paź 2011, 10:24
greenrs pisze:Może już ktoś miał podobny problem ale nie będę przeglądał wszystkich postów od początku... Niedawno aktywowałem we Freshu usługę zbieraj minuty. Dotychczas wszystko działało dobrze, jednak wczoraj odebrałem rozmowę z telefonu stacjonarnego, która trwała ok. 20 minut. Niestety do dostałem na konto ani jednej minuty. W czym problem?
Pisz reklamację, więcej osób zgłaszało takie problemy.
Poszukaj na http://www.facebook.com/Play4You

 #508139  autor: prof.theodor
 11 paź 2011, 10:27
play4you2 pisze:
prof.theodor pisze:Proszę o oficjalne info od Playforyou,
To zależy od tego na jaki okres miałeś umowę, ile zostało wystawionych faktur. Opisz to, wówczas będę mogła odpowiedzieć na twoje pytanie.
Umowę podpisałem 15 września 2009 na 24 miesiące licząc od 15 stycznia 2010, czyli jeśli dobrze liczę zostało wystawione 25. faktur łącznie z tą wystawioną na początku października, która zresztą jest już opłacona :)
Ostatnio zmieniony 11 paź 2011, 10:31 przez prof.theodor, łącznie zmieniany 1 raz.

 #508140  autor: qper
 11 paź 2011, 10:28
tricki pisze:nie wiem czy się ze mną zgadzacie, ale poprzedni play4you2 działał sprawniej i treściwiej
Chyba się nie zgodzę. Jeżeli ktoś z Play odpowie na zgłoszenie do bani, to dziewczyna potrafi to zauważy i przyznać rację. Poprzednik tego nie potrafił.

 #508142  autor: play4you2
 11 paź 2011, 10:33
prof.theodor pisze:Umowę podpisałem 15 września 2009 na 24 miesiące licząc od 15 stycznia 2010
Nie wiem dlaczego podajesz inną datę podpisania umowy a inną od której liczysz, może łatwiej będzie jak mi podasz numer na PW do przedłużenia sprawdzę to i Ci odpiszę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508144  autor: prof.theodor
 11 paź 2011, 10:53
play4you2 pisze:
prof.theodor pisze:Umowę podpisałem 15 września 2009 na 24 miesiące licząc od 15 stycznia 2010
Nie wiem dlaczego podajesz inną datę podpisania umowy a inną od której liczysz, może łatwiej będzie jak mi podasz numer na PW do przedłużenia sprawdzę to i Ci odpiszę.
Ponieważ umowę podpisałem 4 miesiące przed jej zakończeniem czyli we wrześniu i dlatego okres 24 miesięcy liczy się od stycznia a nie od września. Nie wiem czy dosyć jasno sprecyzowałem, a numer swoją drogą wyślę na pw będzie sprawniej:)

 #508145  autor: play4you2
 11 paź 2011, 10:55
prof.theodor pisze:Ponieważ umowę podpisałem 4 miesiące
Rozumiem, że to był aneks, bo to ma ogromne znaczenie, dlatego czekam na numer i sprawdzę to.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508151  autor: prof.theodor
 11 paź 2011, 11:04
play4you2 pisze:
prof.theodor pisze:Ponieważ umowę podpisałem 4 miesiące
Rozumiem, że to był aneks, bo to ma ogromne znaczenie, dlatego czekam na numer i sprawdzę to.
No tak nie pomyślałem, że może mieć znaczenie, a oczywiście podpisałem aneks.

 #508153  autor: play4you2
 11 paź 2011, 11:13
prof.theodor pisze:No tak nie pomyślałem, że może mieć znaczenie, a oczywiście podpisałem aneks.
Na twoje pytania odpisałam na PW :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508170  autor: prof.theodor
 11 paź 2011, 12:04
play4you2 pisze:
prof.theodor pisze:No tak nie pomyślałem, że może mieć znaczenie, a oczywiście podpisałem aneks.
Na twoje pytania odpisałam na PW :D
Zgadza się dziękuję! Napiszę tylko, może komuś sie przyda, że na 3 miesiące przed końcem umowy są już propozcje dla mnie.

 #508259  autor: Robaas
 11 paź 2011, 20:48
play4you2 szczerze to mało mnie interesuje co wasi programiści uważają że powinno być widać na Play24 a co nie, wcześniej widziałem wszystkie reklamacje, na każdym etapie rozpatrywania. Skoro zachęcacie mnie do 24h korzystania z Play24 to ma to działać 24h i bez cenzury. Proszę wyjaśnij mi co się dzieje ze zgłoszeniem 35875254 dotyczy słynnego skracania ważności konta, wczoraj jeszcze było dzisiaj znikło. Skoro pewne kategorie nie mają być widoczne to jak to jest, że po wprowadzeniu zlecenia widać je przez x czasu a później nie? Sprawa nadaje się do UKE. Nie przysyłacie potwierdzenia wysłania reklamacji przez play24 i "ukrywacie" zlecenia ciekawe jakie mam mieć dowody, że daną reklamację wam zgłosiłem? Kolejna sprawa jak negatywnie oceniam zgłoszenie to wyskakuje mi błąd i nie wiem czy zapisało moją szczerą opinię czy nie (metoda na wysokie zadowolenie z obsługi)?

 #508263  autor: avt31
 11 paź 2011, 21:01
Robaas pisze: wczoraj jeszcze było dzisiaj znikło.
Poprzedni play4you2 też nie widział w tym temacie problemu. Dla mnie takie podejście jest delikatnie mówiąc nieprofesjonalne. Skoro się składa zgłoszenie/reklamację to powinna ona cały czas być widoczna na koncie, żeby można do niej było wrócić i przeczytać. Jedynie co może się zmieniać to jej status. Znikanie reklamacji/zgłoszeń dla mnie jest niezrozumiałe i tym samym nie do przyjęcia oraz nie do wytłumaczenia na gruncie logicznego myślenia. Jest nielogiczne i nigdy bym tak nie skonstruował tej opcji w projektowanym systemie informatycznym. Jest to informatyczny bubel do natychmiastowej poprawki. A zapewnienia poprzedniego play4you2, że jest ona gdzieś w systemie i nie zniknęła są śmieszne.
Lepiej to poprawcie, bo to jest prosta sprawa, która przy waszym systemie i sieci zaliczającym strasznie dużo błędów i wpadek powoduje tylko podnoszenie ciśnienia klientom.
Przy obecnym rynku i HEYAH depczącej wam po piętach, a czasem i lepszej podobne sprawy będą powodowały odpływ klientów.

 #508264  autor: Robaas
 11 paź 2011, 21:06
avt31 zastanawia mnie zatem czy poprzednie zgłoszenia które składałem jako reklamacje i są cały czas widoczne nie były traktowane jako reklamacje? to wszystko jest śmieszne, odpowiedzi są wymyślane na poczekaniu jak się komu kreatywnie coś w główce urodzi, a że się kupy nie trzyma... poprzedni play4you nie mając nic mądrego do powiedzenia by skwitował "to wszystko co mam do powiedzenia w tym temacie"

 #508266  autor: osachorzow
 11 paź 2011, 21:08
Robaas pisze:(...)dotyczy słynnego skracania ważności konta(...)
Możesz rozwinąć, bo szukam na forum i nie znajduję nic na ten temat... doładowałem fresha 1.06, przedłużyło ważność, schowałem sim'a. Kilka dni temu odkryłem że ważność na wychodzące skończyła się 2.07, a wychodzące 30.09 :/ zamiast o rok przedłużyło o miesiąc! O podobnym problemie piszesz?

 #508267  autor: Robaas
 11 paź 2011, 21:11
osachorzow mój problem dotyczy promocyjnego pakietu złotówek, przy ważności dłuższej niż 30 dni (np z polecenia innej osoby 60 dni, z przeniesienia nr 90dni) po doładowaniu w promocji fanty ważność konta system ustawia na 30dni. Twój problem dotyczy czegoś innego z tego co piszesz.

 #508268  autor: ukefake
 11 paź 2011, 21:16
kwestia "widzialności" zgłoszeń w play24 to rzeczywiście zonk.
A kto z forumowiczów ma podgląd w play24 starych, zamkniętych zgłoszeń sprzed roku lub wcześniejszych?

 #508269  autor: Robaas
 11 paź 2011, 21:17
ukefake to stare zlecenia też kasują?

 #508270  autor: osachorzow
 11 paź 2011, 21:21
Robaas, dzięki za info :) widać mój problem nie jest taki słynny ;)

A co do skracania bonusów to na samym początku MNP zgodnie z regulaminem bonus za przeniesienie był ważny tak długo jak ważność na poł. wychodzące, potem wprowadzili termin (każde z trzech 20zl za przeniesienie przedłużało o miesiąc ważność środków bonusowych) i postanowili że poprzedni regulamin już nie obowiązuje tych co przechodzili w ramach tej promocji i WSZYSTKIM ustawili ważność bonusu. Oczywiście moje reklamacje ignorowali więc sprawa ciągnęła się prawie pół roku - w końcu przestali pajacować (ówczesny play4you miał na to wpływ) i przyznali, że ważność bonusu ma być taka sama jak konta głównego. Więc powodzenia i nie odpuszczaj! :)

 #508271  autor: ukefake
 11 paź 2011, 21:26
Robaas, u mnie część staroci zniknęła. Jestem ciekaw jak to wygląda u innych klientów.

 #508273  autor: pakierhakierxd
 11 paź 2011, 21:33
U mnie żadne nie zniknęły jakie napisałem od początku bycia w play w abonamencie takie są tj. 25 zgłoszeń :P lubię zgłaszać różne rzeczy jak np. echo podczas rozmowy aby to sprawdzili i jak coś naprawili :D z tego jest 6 zgłoszeń technicznych tylko ;) na szczęście każdą sprawę się udaje załatwić :D w tych zgłoszeniach są takie głupoty jak nie aktywowanie mi darmowego pakietu internetowego 250 mb po wzięciu abonamentu jak napisałem w 1 zgłoszeniu do napisali do mnie o pakiecie 25 mb którego sam sobie włączyłem dopiero 2 zgłoszenie załatwiło sprawę i przyznali ;) niestety czasem trafia się na niekompetentne osoby dobrze ze wprowadzili system oceny konsultanta dzięki temu mogę ocenić pracę :)

Pozdrawiam :)
  • Strona 92 z 241
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 241
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 241