• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 92 z 244
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 244

 #439414  autor: Pijo
 04 lis 2010, 18:03
agaak pisze:Jak brzmi zapowiedz automatu, po połączeniu z zastrzeżonego???
"Abonent którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń z numerów zastrzeżonych. Jesli chcesz sie z nim połaczyć włacz prezentację numeru"

 #439435  autor: Rami
 04 lis 2010, 20:02
metpablo pisze:
trus1991 pisze:Dlaczego?

Każda sieć daje możliwość złożenia wypowiedzenia w salonie.

Czy to nie jest sprzeczne z prawami konsumenta ?
Bo to Play jest. Tylko tutaj wypowiedzenie tylko wysyłkowo, za to rejestracja pre-paida tylko osobiście :!: No i tylko tutaj niemożność zadzwonienia na numery z puli (0) 800 :evil:
Z tym się nie zgodzę. Punkt Sprzedaży może przyjąć wypowiedzenie, ale najlepszą formą złożenia rezygnacji jest forma listowna, ew. fax lub zeskanowany dokument wysłany pocztą elektroniczną. Zapoznaj się z §16 Regulaminu, a będziesz miał jasność.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obrazek
Obrazek

 #439441  autor: evolucja
 04 lis 2010, 20:22
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.










play24.

 #439451  autor: vojciech
 04 lis 2010, 20:50
Po za tym, jak to jest, z tymi darmowymi smsami po kązdym doładowaniu do kazdej sieci? Jak na razie od roku w playu nie zauważyłem nic podobnego... 1000smsów do akzdej sieci za kaze 30zł dołądowania przez miesiąc. haha
wie ktoś moze, dlaczego tak jest, że to nie działa?

 #439456  autor: horas
 04 lis 2010, 21:10
właśnie minęło 24h od zlecenia na Play24 dodatkowego pakietu internetowego 25 MB a jak nie miałem tych MB tak nie mam :(
mimo że poprzez Play24 widzę że mam ten pakiet aktywny to dalej widnieje 0 MB :(
co robić ??
play4you2 HELP !!

"witam,
mam problem z dodatkowym pakietem internetowym 25 MB.
Wczoraj na próbę aktywowałem sobie ten pakiet w Play24, dziś rano sprawdzałem czy jest już aktywny - no i jest (bynajmniej kropa świeci na zielono).
Spróbowałem więc skorzystać z internetu, po chwili chciałem sprawdzić jak mnie skasowano.
Okazało się, że ściągnęło mi z rachunku a nie z konta MB w pakiecie internet ??
Pod pozycją "MB w pakiecie internet" dalej mam 0 MB ....
o co chodzi ?? czy mam tą usługę aktywowaną ??
play4you - możesz pomóc ??


pozdr.
horas

 #439459  autor: evolucja
 04 lis 2010, 21:13
vojciech pisze:wie ktoś moze, dlaczego tak jest, że to nie działa?
Wszystko działa od samiutkiego początku.

No może po za Play24 ;)

 #439469  autor: Gadulski
 04 lis 2010, 21:44
Warto zwrócić uwagę na fakt iż w usłudze Kopia SMS na email BETA przy wyłączonym telefonie wiadomosći SMS przychodzące możemy odbierać na mailu :)

Rozwiązanie idealne dla osób planujacych odpoczynek w tym: od telefonu :)

Obrazek

 #439495  autor: ukefake
 05 lis 2010, 01:25
metpablo pisze:Ciekawe też w jaki sposób operator sieci Cyfrowy Polsat, wobec którego Prezes UKE również wprowadził asymetrię regulacyjną, może oferować swoim klientom połączenia z niektórymi numerami typu 800
tylko że CP nie buduje swojej sieci (nadajniki, maszty itp) więc moze sobie pozwolić na ekonomicznie uzasadnione udostępnienie części numerów typu 0 800. Wygląda więc na to że wszystko działa zgodnie z prawem.

 #439506  autor: metpablo
 05 lis 2010, 09:13
ukefake pisze:
metpablo pisze:Ciekawe też w jaki sposób operator sieci Cyfrowy Polsat, wobec którego Prezes UKE również wprowadził asymetrię regulacyjną, może oferować swoim klientom połączenia z niektórymi numerami typu 800
tylko że CP nie buduje swojej sieci (nadajniki, maszty itp) więc moze sobie pozwolić na ekonomicznie uzasadnione udostępnienie części numerów typu 0 800. Wygląda więc na to że wszystko działa zgodnie z prawem.
Skoro CP nie buduje swojej sieci (czy aby na pewno nie?) to dlaczego dostało od UKE asymetrię stawek MTR?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #439534  autor: sahib
 05 lis 2010, 11:21
Pewnie niewiele osób pamięta jeszcze te sytuacje, ale swego czasu pisały osoby, u których na różnych telefonach, zazwyczaj w nocy, odnotowywany jest duży transfer danych, który skutecznie wyczerpuje wszelkie limity i nabija fakturę. Ja niestety też jestem teraz w takiej sytuacji i według Play moja faktura za ten miesiąc wynosić będzie 1300zł.

Reklamacja nie została uznana, bo po stronie sieci nie wykryto żadnych nieprawidłowości. To specjalnie mnie nie martwi, bo we wszystkich przypadkach o jakich czytałem do tej pory, Play początkowo również wypierał się jakiejkolwiek odpowiedzialności, mimo że koniec końców, dług był umarzany.

Martwi mnie natomiast odpowiedź konsultantki, która załatwiała sprawę i która kategorycznie twierdzi, że nie może mi udzielić informacji z czym rzekomo łączył się mój telefon, ponieważ jest to informacja poufna... Pomijając absurd takiego stwierdzenia (twój telefon, twoja usługa, twój numer, ale nie powiemy ci za co masz płacić fakturę), to jest ono sprzeczne z ustawą Prawo telekomunikacyjne, czego nie omieszkałem przekazać miłej pani konsultantce w napisanym odwołaniu. Ciekaw jestem jaką odpowiedź teraz otrzymam.

Ogólnie mówiąc - numer w Play mam od miesiąca. Początkowo byłem zadowolony, później wkurzony, następnie zniesmaczony, a teraz powoli zaczyna mnie już sytuacja bawić.

Z racji zablokowania mojego numeru w Play, wsadziłem do - rzekomo uszkodzonego według konsultantki - telefonu moją drugą kartę z Orange. O dziwo od tego czasu mój telefon nagle w niewyjaśniony sposób przestał pobierać duże paczki danych. Magia?

 #439537  autor: user_delete19
 05 lis 2010, 11:41
pawelpp pisze:P4Y, czy usługę Kopia SMS na email beta da się aktywować będąc za granicą? Próbowałem wysłać SMSy na 8010 i +488010 ale zakończyło się to niepowodzeniem (nic dziwnego).
Przylaczam sie do pytania... nie moznaby oprocz numerow skroconych oferowac takze normalnych numerow do aktywacji (jestem swiadom tego, ze bylyby platne!)?

 #439547  autor: playonline
 05 lis 2010, 12:37
sahib pisze:zazwyczaj w nocy, odnotowywany jest duży transfer danych, który skutecznie wyczerpuje wszelkie limity i nabija fakturę
Ja telefon w Play mam od dluzszego czasu ale nigdy mi sie to nie przytrafilo (na szczescie). W chwili obecnej nie korzystam z internetu w Play (telefon) wiec w aparacie poblokowalem wszystko co trzeba (tak na wszelki wypadek) i wykasowalem ustawienia internetowe (zawsze mozna do nich wrocic). Jednak podobna sytuacje ale na znacznie mniejsza kwote (0,50zl) mialem w Play Online. Zostal niby wyslany sms na numer miedzynarodowy, ktorego nawet nie znam (i nie mialem w skrzynce wyslanych a nie kasuje wiadomosci). Po kilku reklamacjach i odwolaniach stwierdzilem, ze nie chce mi sie bawic o te 50gr wiec zaplacilem.

A co do internetu to Play chyba nie musi podawac adresow z jakimi klient sie laczyl (przynajmniej w PT nic nie znalazlem):
"Art. 80.
3. Szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych powinien zawieraćinformację o zrealizowanych płatnych połączeniach, z podaniem, dla każdego
połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia,
czasu jego trwania oraz wysokości opłaty za połączenie z wyszczególnieniem
ceny brutto i netto."

I teraz pytanie do Play4You - czy polaczenia w ramach Stanu Darmowego w LongPlay sa do wykorzystania tylko do Play na komorki czy takze na stacjonarne Play?
Mala sugestia, poprawcie adres korespondencyjny (kod pocztowy - jest inny niz w Kontakcie) na waszej stronie: klik TUTAJ.
TUTAJ

 #439549  autor: sahib
 05 lis 2010, 12:45
playonline pisze:
sahib pisze:zazwyczaj w nocy, odnotowywany jest duży transfer danych, który skutecznie wyczerpuje wszelkie limity i nabija fakturę
Ja telefon w Play mam od dluzszego czasu ale nigdy mi sie to nie przytrafilo (na szczescie). W chwili obecnej nie korzystam z internetu w Play (telefon) wiec w aparacie poblokowalem wszystko co trzeba (tak na wszelki wypadek) i wykasowalem ustawienia internetowe (zawsze mozna do nich wrocic). Jednak podobna sytuacje ale na znacznie mniejsza kwote (0,50zl) mialem w Play Online. Zostal niby wyslany sms na numer miedzynarodowy, ktorego nawet nie znam (i nie mialem w skrzynce wyslanych a nie kasuje wiadomosci). Po kilku reklamacjach i odwolaniach stwierdzilem, ze nie chce mi sie bawic o te 50gr wiec zaplacilem.
Ano tak. Ja jednak chyba nawet 50gr bym nie popuścił - tak dla zasady.
A co do internetu to Play chyba nie musi podawac adresow z jakimi klient sie laczyl (przynajmniej w PT nic nie znalazlem):
"Art. 80.
3. Szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych powinien zawieraćinformację o zrealizowanych płatnych połączeniach, z podaniem, dla każdego
połączenia: numeru wywoływanego, daty oraz godziny rozpoczęcia połączenia,
czasu jego trwania oraz wysokości opłaty za połączenie z wyszczególnieniem
ceny brutto i netto."
Słowo klucz: numer wywoływany. Zresztą tu nie ma o czym gadać, bo Play nigdy tych danych na początku nie chce podawać, a po przepychankach nagle się okazuje, że jednak są one dostępne. Tak czy siak, sprawa jest już zgłoszona do UKE i teraz urząd się z nimi troszkę poużera. Wolałbym tego uniknąć, ale w razie czego do sądu nie boję się z tym iść - w zbyt wielu różnych miejscach czytałem/słyszałem już o tym problemie, żeby potulnie płacić przekłamane faktury.

 #439556  autor: metpablo
 05 lis 2010, 13:31
metpablo pisze:Czy nie jest możliwe wprowadzenie przez Play rozwiązania umożliwiającego jego abonentom połączenia z numerami typu 800, np. częściowej odpłatności przez abonentów za połączenia z tymi numerami?

Ciekawe też w jaki sposób operator sieci Cyfrowy Polsat, wobec którego Prezes UKE również wprowadził asymetrię regulacyjną, może oferować swoim klientom połączenia z niektórymi numerami typu 800 (dokładnie 800 xx, gdzie xx=10-69)? http://www.cyfrowypolsat.pl/regulamin_k ... 102010.pdf
UKE odpowiedział
UKE pisze:Numery typu 800 są przez ogół znane jako numery bezpłatne. Dla usług o częściowej opłacie przeznaczone są inne numery. Nie wydaje się celowe aby z powodu incydentalnego, czasowego przypadku łamać regułę. Ponadto w zaleceniach Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego ITU usługą typu 800 jest usługa zwana Freephone. Odnośnie Cyfrowego Polsatu to warto zwrócić uwagę na to, że jest to usługa promocyjna, co oznacza, że użytkownik coś otrzymuje od dostawcy usług niejako „za darmo”. Należy jednakże zaznaczyć, że Cyfrowy Polsat zostawił sobie jednak furtkę by się wycofać z tej „promocji”.
Ciekawi mnie skąd w UKE roztaczanie aż takiego parasola ochronnego nad P4. Ja sprawy nie uznaję za incydentalną. Jestem ciekaw co będzie miał w tej sprawie do powiedzenia UOKiK. Jak będzie trzeba zapytam o to i RPO.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #439576  autor: evolucja
 05 lis 2010, 15:07
W przypadku stwierdzenia dalszych nieprawidłowości, proszę o wypełnienie poniższego szablonu. Pragnę przy tym zaznaczyć, że każdy punkt jest istotny dla wyjaśnienia poruszonej przez Panią sprawy, w związku z czym, proszę o uzupełnienie wszystkich pytań.

Numer Abonenta:
Typ kontentu, nazwa (tytuł):
Czy zakup był dokonywany przez stronę internetową, czy przez zakładkę WAP?
Jaka jest konfiguracja WAP w telefonie (brak/ręczna/automatyczna - SMS)?
Częstotliwość problemu (rzadko/często/zawsze):
Miasto, w którym wystąpił problem:
Dzielnica, w której wystąpił problem:
Ulica, przy której wystąpił problem:
W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)?
Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
Model telefonu:
Komunikat na wyświetlaczu:
Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)?
Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)?
Krótki opis problemu:
Czy ktoś mi do kurdy nędzy wytłumaczy jakie znaczenie mają te wszystkie pierdoły typu adres, model telefonu, sieć, godzina.... mają do NIEDZIAŁAJĄCEJ usługi Muzyka na czekanie?

 #439586  autor: qper
 05 lis 2010, 15:54
evolucja pisze:
W przypadku stwierdzenia dalszych nieprawidłowości, proszę o wypełnienie poniższego szablonu. Pragnę przy tym zaznaczyć, że każdy punkt jest istotny dla wyjaśnienia poruszonej przez Panią sprawy, w związku z czym, proszę o uzupełnienie wszystkich pytań.

Numer Abonenta:
Typ kontentu, nazwa (tytuł):
Czy zakup był dokonywany przez stronę internetową, czy przez zakładkę WAP?
Jaka jest konfiguracja WAP w telefonie (brak/ręczna/automatyczna - SMS)?
Częstotliwość problemu (rzadko/często/zawsze):
Miasto, w którym wystąpił problem:
Dzielnica, w której wystąpił problem:
Ulica, przy której wystąpił problem:
W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)?
Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
Model telefonu:
Komunikat na wyświetlaczu:
Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)?
Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)?
Krótki opis problemu:
Czy ktoś mi do kurdy nędzy wytłumaczy jakie znaczenie mają te wszystkie pierdoły typu adres, model telefonu, sieć, godzina.... mają do NIEDZIAŁAJĄCEJ usługi Muzyka na czekanie?
Już Ci wytłumaczę, chodzi o to żeby Cę zbyć, zamknąć zgłoszenie i tyle.
Jak cię zniechęcą to już nie będziesz odpisywać. Wielu moich znajomych pisało o problemach z ginącymi smsami ale jak im wysłali taki formularz to się im odechciało.

Uważam, że to czysta głupota, bo muzyka na czekanie nie jest uzależniona od miejsca przebywania.

 #439588  autor: evolucja
 05 lis 2010, 16:45
qper pisze:Uważam, że to czysta głupota, bo muzyka na czekanie nie jest uzależniona od miejsca przebywania.
Zresztą co ja mam tam wpisać? Dane telefonu z którego dzwoniłem czy mojego własnego? No głupota i tyle.

Mam nadzieję, że jednak jutro(bo tak napisali) usługa zostanie naprawiona i nie będę musiał znowu do nich pisać.

 #439635  autor: zaq22
 05 lis 2010, 20:35
sahib - napisz jaki masz telefon i ile danych zostało pobranych.

 #439640  autor: sahib
 05 lis 2010, 20:57
HTC Desire, ciągnęło kilka razy po ponad 600MB.

 #439651  autor: zaq22
 05 lis 2010, 21:36
sahib pisze:HTC Desire, ciągnęło kilka razy po ponad 600MB.
Niestety telefony z androidem są nieobliczalne i już któryś raz widzę że ludzie pytają się jak to się stało, że telefon bez pytanie ściągał dziesiątki megabajtów.
Niedawno kamapola pytała się o to samo kiedy jej telefon XPERIA X10 (też z androidem) w Turcji ściągnął ponad 130 MB.
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... c&start=75

To nie problem play tylko twojego telefonu. Tak czy inaczej powinni udostępnić logi z połączeniami.
  • Strona 92 z 244
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 244
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 244