• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 91 z 241
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 241

 #507931  autor: muchakk
 10 paź 2011, 13:09
Numer zgłoszenia: 35905441


Proszę o rozwiązanie problemu! Mam już dość czekania!

 #507941  autor: play4you2
 10 paź 2011, 13:58
muchakk pisze:Numer zgłoszenia: 35905441


Proszę o rozwiązanie problemu! Mam już dość czekania!
Sprawa jest bardzo prosta, twoje zgłoszenia są niezasadne. Wejdź w Regulamin promocji i zobacz, że dotyczy ona Oferty Play Fresh, a nie Play Mix.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507951  autor: wlkp
 10 paź 2011, 14:54
play4you2 - proszę ponownie o pomoc -PW

 #507955  autor: muchakk
 10 paź 2011, 15:14
play4you2 to ciekawe bo ostatnio w tej promocji otrzymałem bonus....

 #507961  autor: play4you2
 10 paź 2011, 15:43
muchakk pisze:play4you2 to ciekawe bo ostatnio w tej promocji otrzymałem bonus....
Tak jak napisałam regulamin mówi jasno, że jest to Oferta dla Fresh a nie dla MIX.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507999  autor: Pajuch
 10 paź 2011, 18:57
play4you2 pisze:Robaas napisał/a:
play4you2 możemy prosić o zajęcie stanowiska w sprawie znikających zgłoszeń-reklamacji


Przesłałam zapytanie do działu, który sie tym zajmuje nie odpowiem wam od ręki
:mrgreen: WIDAĆ MOŚCI Panowie technicy Play maja pełne ręce roboty ze nawet najwyższym raga Boss bok-owcą nie potrafią odpowiedzieć w przyzwoitym czasie
Można spekulowac, ze magicy(technicy) sami nie znaja odpowiedzi... Play jako firma coraz bardziej zaczyna przypominać inne z samego dna czyt. 1&1 tudzież pobieraczek
Nie chce uwłaszczać ale niestety nawet informacja i jakość odpowiedzi forumowa spadła jak to powiada imć Pan Rzecznik gruszka MERYTORYCZNIE PROSIMY wodolejstwa wystarczy
Ciecia budżetowe czy co?

 #508000  autor: tricki
 10 paź 2011, 19:05
nie wiem czy się ze mną zgadzacie, ale poprzedni play4you2 działał sprawniej i treściwiej :mrgreen:

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #508003  autor: Robaas
 10 paź 2011, 19:20
tricki ja się nie zgadzam, w mojej sprawie kłamał (celowo lub przez nieznajomość regulaminu - nie wnikam), na próbę wyjaśnienia napisał "to wszystko co mam do powiedzenia". Teraz dziewczyna jak nie wie to pisze, że zapytała. Poprzednik miał wsparcie (nie pamiętam imienia) osoby która załatwiała wiele spraw.

 #508014  autor: Sikor28
 10 paź 2011, 20:29
W sierpniu podpisywalem aneksy do 15 numerow. Niestety Doradca zapomnial poinformowac, ze wszystkie uslugi dodane w zwiazku z tym zostaja wylaczone i trzeba je wlaczyc ponownie. Dla mnie to totalna glupota. Bylem 13 lat w Erze i tam nie istnialo cos takiego. Po jakiego grzyba wylaczac cos co sam wlaczylem ? No ale nie w tym rzecz.
Mam dwie faktury na jeden numer na kwote 1500 zl - bo pakiet internetowy byl wylaczony a osoba korzystajaca z niego byla przekonana, ze jest aktywny bo byl aktywny do momentu aneksowania. Zorientowalbym sie wczesniej, ale macie klopot z wysylaniem faktur.
No i co mam teraz zrobic ? Placic za bledy Doradcy ?

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #508036  autor: GringoNysa
 10 paź 2011, 21:10
Witam. Mam pytanie: w styczniu kończy mi się umowa na abonament który jest na mnie, czy jest możliwość przejścia na ofertę Play dla firm, jednocześnie przenosząc umowę na firmę mojej mamy? Czy obowiązywałaby wtedy promocja za przeniesienie numeru do Play dla firm? Pozdrawiam.

 #508041  autor: kerim36
 10 paź 2011, 21:16
GringoNysa,
proponuje tak
obecnie zglosic migracje do play fresh po zakonczeniu umowy
nastepnie zrobic cesje na firme
i wtedy podpisac umowe na firme

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #508045  autor: xif
 10 paź 2011, 21:24
czy wy też nie macie jeszcze rozliczonego września i wystawionej faktury? :roll:

 #508053  autor: muchakk
 10 paź 2011, 21:41
xif pisze:czy wy też nie macie jeszcze rozliczonego września i wystawionej faktury? :roll:
U mnie jest już faktura i nawet dzisiaj SMS dostalem z informacją, że została wystawiona fakturka i proszę o terminową płatnośc.

 #508059  autor: xif
 10 paź 2011, 21:48
czyli to u mnie znów coś nie tak...

 #508074  autor: Sikor28
 10 paź 2011, 22:29
nie tylko u Ciebie, u mnie rowniez

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #508075  autor: GringoNysa
 10 paź 2011, 22:30
kerim36 pisze:GringoNysa,
proponuje tak
obecnie zglosic migracje do play fresh po zakonczeniu umowy
nastepnie zrobic cesje na firme
i wtedy podpisac umowe na firme
Dziękuję za odpowiedź. A czy przy przejściu z Fresha na Firmę to będą się liczyły zniżki? Czy to nie działa tylko przy przejściu z abo na abo?

 #508119  autor: kerim36
 11 paź 2011, 08:02
GringoNysa pisze:Dziękuję za odpowiedź. A czy przy przejściu z Fresha na Firmę to będą się liczyły zniżki? Czy to nie działa tylko przy przejściu z abo na abo?
nie wiem jakie znizki, wiec ten temat przemilcze

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #508125  autor: greenrs
 11 paź 2011, 09:19
Może już ktoś miał podobny problem ale nie będę przeglądał wszystkich postów od początku... Niedawno aktywowałem we Freshu usługę zbieraj minuty. Dotychczas wszystko działało dobrze, jednak wczoraj odebrałem rozmowę z telefonu stacjonarnego, która trwała ok. 20 minut. Niestety do dostałem na konto ani jednej minuty. W czym problem?

 #508126  autor: play4you2
 11 paź 2011, 09:24
Pajuch pisze:WIDAĆ MOŚCI Panowie technicy Play maja pełne ręce
Twoje uwagi pozostawie bez komentarza. Co do sprawy na Play24, zgłoszenia zarejestrowane w pewnych kategoriach nie będą widoczne. Oczywiście wasze sugestie zostały przekazane do działu zajmujacego się tym portalem. Ponadto Play24 jest dodatkową usługą, w związku z tym regulamin nie określa zasad jej działania.

[ Dodano: 2011-10-11, 09:28 ]
Sikor28 pisze:W sierpniu podpisywalem aneksy do 15 numerow
Podeślij mi na PW numer telefonu i konta zobaczę co da sie zrobić.

[ Dodano: 2011-10-11, 09:30 ]
greenrs pisze:Może już ktoś miał podobny problem
Nie mogę sprawdzić bez numerum, prześlij mi na PW sprawdzę to.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508129  autor: prof.theodor
 11 paź 2011, 09:41
Proszę o oficjalne info od Playforyou, kiedy można przedłużyć umowę w Play. Interesuje mnie oferta bez telefonu, w sobotę będzie dokładnie 3 miesiące do końca.
  • Strona 91 z 241
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 241
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 241