• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 91 z 244
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 244

 #439121  autor: muchakk
 02 lis 2010, 23:05
Rejestracja pre-paid już w każdej sieci odbywa się osobiście w salonie :-)

 #439140  autor: Rezo
 03 lis 2010, 06:59
muchakk pisze:Rejestracja pre-paid już w każdej sieci odbywa się osobiście w salonie :-)
mylisz się, jak wyobrażasz sobie np. rejestrację w salonach u operatorów wirtualnych? jako przykład podam Diallo - kartę rejestracyjną wysyła się pocztą. W Heyah też można rejestrować się na odległość.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #439165  autor: zoltan666
 03 lis 2010, 10:39
W Mobilkingu (tak, jeszcze cos takiego istnieje ;)) natomiast numer można zarejestrowac wysyłając skan formularza rejestracyjnego e-mailem.

 #439173  autor: Andrzej24
 03 lis 2010, 11:04
Rejestracja na odległość też powinna być. przez to dyskryminuje sie osoby nie mogące tego uczynić z przyczyn zdrowotnych. Brak takiej możliwości to cofanie się w stecz. Coraz więcej spraw można załatwić nie wychodząc z domu a tutaj odwrotnie. Dodam jeszcze, że przy braku rejestracji numeru mozesz zapomnieć o jakiejkolwiek pomocy ze strony operatora PLAY.

 #439291  autor: qper
 03 lis 2010, 22:47
muchakk pisze:Rejestracja pre-paid już w każdej sieci odbywa się osobiście w salonie :-)
Nie zgodzę się z Tobą. W Erze do każdego startera jest załączona papierowa karta rejestracyjna plus koperta z opłaconym znaczkiem.

Wystarczy wypełnić i wysłać. Niezależnie czy jest to firma czy klient indywidualny.

Podobnie jest też Heyah tylko jeszcze łatwiej. Wchodzisz na stronę, wypełniasz elektronicznie formularz, drukujesz wypełniony dokument i wysyłasz pocztą lub nawet jako zeskanowany plik z podpisem za pomocą maila.

Spore ułatwienie wiem bo już tak rejestrowałem karty.

W Play właśnie tego brakuje. Już nie będę wypominał, że przy rejestracji na firmę wymagają wszystkich dokumentów jak przy zawieraniu umowy, czepiają się ich ważności itp.
A to tylko zwykła karta...


Przydałoby się usprawnienie tego procesu.

[ Dodano: 2010-11-03, 22:48 ]
Dodam jeszcze, że w plusie też wystarczy wypełnić prostą kartę papierową i wysłać faksem lub pocztą.

 #439294  autor: Sig
 03 lis 2010, 23:39
@qper - prawo się zmieniło, rejestracja zdalna już nie jest możliwa. Fakt, że w niektórych miejscach jest (np. Orange zrezygnowało z tego po 20 Lipca - tylko Salon), to proszenie sie o karę tychże operatorów (ze strony 36i6, ale ma zastosowanie dla wszystkich):

W dniu 20 lipca 2010 r. weszła w życie ustawa z dnia 29 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2010 roku, Nr 86, poz. 554) umożliwiająca skorzystanie z nowych usług i funkcjonalności abonentom usług przedpłaconych, którzy udostępnią swoje dane operatorowi w celu uzyskania uprawnień przewidzianych tą nowelizacją.

Zgodnie z nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego abonenci, którzy się zarejestrują będą mogli (na żądanie) otrzymywać od operatora informacje stanowiące tajemnicę telekomunikacyjną. Z tych względów dane abonentów pre-paid muszą być weryfikowane przez Polkomtel a konieczność dokonywania takiej weryfikacji wynika z okoliczności, że szczególnym obowiązkiem operatora pozostaje ochrona informacji objętych tajemnicą telekomunikacyjną. Tajemnica telekomunikacyjna obejmuje określone kategorie danych wskazanych w prawie telekomunikacyjnym (np. dane dotyczące abonenta, dane transmisyjne przetwarzane dla celów naliczania opłat za usługi telekomunikacyjne), które mogą być przetwarzane (a więc np. przekazywane czy udostępniane) tylko w określonych przypadkach i na warunkach przewidzianych przepisami prawa. Przetwarzanie (a więc np. przekazywanie czy udostępnianie) danych objętych tajemnicą telekomunikacyjną niezgodnie z przepisami prawa (np. udostępnienie takich danych osobie nieuprawnionej) jest zagrożone karą pieniężną.

Z powyższych powodów rejestracja i weryfikacja danych abonentów może zostać dokonana jedynie w punktach sprzedaży (obsługi). Zapraszamy do dokonania rejestracji i weryfikacji danych do dowolnego punktu sprzedaży (obsługi) sieci Plus

 #439295  autor: qper
 03 lis 2010, 23:43
Sig pisze:@qper - prawo się zmieniło, rejestracja zdalna już nie jest możliwa. Fakt, że w niektórych miejscach jest (np. Orange zrezygnowało z tego po 20 Lipca - tylko Salon), to proszenie sie o karę tychże operatorów (ze strony 36i6, ale ma zastosowanie dla wszystkich):

W dniu 20 lipca 2010 r. weszła w życie ustawa z dnia 29 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2010 roku, Nr 86, poz. 554) umożliwiająca skorzystanie z nowych usług i funkcjonalności abonentom usług przedpłaconych, którzy udostępnią swoje dane operatorowi w celu uzyskania uprawnień przewidzianych tą nowelizacją.

Zgodnie z nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego abonenci, którzy się zarejestrują będą mogli (na żądanie) otrzymywać od operatora informacje stanowiące tajemnicę telekomunikacyjną. Z tych względów dane abonentów pre-paid muszą być weryfikowane przez Polkomtel a konieczność dokonywania takiej weryfikacji wynika z okoliczności, że szczególnym obowiązkiem operatora pozostaje ochrona informacji objętych tajemnicą telekomunikacyjną. Tajemnica telekomunikacyjna obejmuje określone kategorie danych wskazanych w prawie telekomunikacyjnym (np. dane dotyczące abonenta, dane transmisyjne przetwarzane dla celów naliczania opłat za usługi telekomunikacyjne), które mogą być przetwarzane (a więc np. przekazywane czy udostępniane) tylko w określonych przypadkach i na warunkach przewidzianych przepisami prawa. Przetwarzanie (a więc np. przekazywanie czy udostępnianie) danych objętych tajemnicą telekomunikacyjną niezgodnie z przepisami prawa (np. udostępnienie takich danych osobie nieuprawnionej) jest zagrożone karą pieniężną.

Z powyższych powodów rejestracja i weryfikacja danych abonentów może zostać dokonana jedynie w punktach sprzedaży (obsługi). Zapraszamy do dokonania rejestracji i weryfikacji danych do dowolnego punktu sprzedaży (obsługi) sieci Plus
Możliwe, robiłem to kilka miesięcy temu ale z tego co widzę to Heyah dalej to praktykuje.

Z resztą zobaczcie sami http://www.heyah.pl/pomoc/rejestracja-karty-sim
................
Wypełnij i wyślij formularz Karty Rejestracyjnej dla osoby fizycznej lub formularz Karty Rejestracyjnej - biznes.

Ściągnij powyższy formularz rejestracji, wydrukuj, wypełnij go czytelnie i skorzystaj z jednej z czterech możliwości dostarczenia:

* listownie na adres:
PTC Sp. z o.o.,
Biuro Obsługi Klientów Heyah,
Al. Jerozolimskie 181,
02-222 Warszawa,
* faksem na numer 22 4135529,
* e-mail’em na adres [email protected] jako zeskanowany dokument,
* osobiście w Biurze Heyah:
Al. Stanów Zjednoczonych 61A,
04-028 Warszawa,
(czynne: Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00).

 #439306  autor: horas
 04 lis 2010, 08:25
witam,
mam problem z dodatkowym pakietem internetowym 25 MB.
Wczoraj na próbę aktywowałem sobie ten pakiet w Play24, dziś rano sprawdzałem czy jest już aktywny - no i jest (bynajmniej kropa świeci na zielono).
Spróbowałem więc skorzystać z internetu, po chwili chciałem sprawdzić jak mnie skasowano.
Okazało się, że ściągnęło mi z rachunku a nie z konta MB w pakiecie internet ??
Pod pozycją "MB w pakiecie internet" dalej mam 0 MB ....
o co chodzi ?? czy mam tą usługę aktywowaną ??
play4you - możesz pomóc ??

pozdr.
horas

 #439333  autor: playonline
 04 lis 2010, 10:38
qper pisze:Możliwe, robiłem to kilka miesięcy temu ale z tego co widzę to Heyah dalej to praktykuje.
Kilka miesiecy temu bedac w salonie Plusa zalatwiajac swoje sprawy, z ciekawosci zapytalem o rejestracje prepaidow i pracownik odpowiedzial mi, ze teraz juz tylko w Salonie dokonuje sie rejestracji (kiedys do startowki dodawali formularz).

Inny przypadek to zadzwonilem kiedys do wRodzinie i konsultantka powiedzila mi, ze rejestracja TYLKO I WYLACZNIE w Warszawie jak sie do nich przyjedzie... :)

W Play tylko w Salonie (i dobrze).

W innych sieciach nie mam pojecia jak.

Pozdr

[ Dodano: 2010-11-04, 10:40 ]
horas pisze:mam problem z dodatkowym pakietem internetowym 25 MB.
A znajoma z doladowaniem karty.

 #439349  autor: metpablo
 04 lis 2010, 13:16
ukefake pisze:
metpablo pisze:Ufam, że w razie potrzeby zwalczyć tę cyfrową dyskryminację klientów Play pomoże Urząd Komunikacji Elektronicznej.
A kiedy do nich pisałeś w tej sprawie?
Niedawno. Już dostałem odpowiedź:
UKE pisze:Obowiązek zapewniania połączeń do numerów niegeograficznych określony jest w art. 79 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm., zw. dalej "Pt”). Z treści ust. 1 art. 79 Pt wynika, że obowiązek istnieje "w przypadku gdy jest to technicznie i ekonomicznie wykonalne". W obecnej sytuacji w odniesieniu do Play w decyzji Prezesa UKE między innymi w zakresie połączeń do numerów typu 800 został stwierdzony brak wykonalności ekonomicznej. Wynika stąd, że dla wyrównania warunków działalności Play w stosunku do głównych trzech operatorów telefonii ruchomej, którzy zbudowali swoje sieci znacznie wcześniej i na dokładkę w bardziej sprzyjających warunkach konkurencyjnych, Prezes UKE wprowadził w stosunku do Play, na pewien okres czasu tzw. asymetrię regulacyjną. Polega ona między innymi na tym, że w rozliczeniach międzyoperatorskich Play ma prawo stosować wyższe ceny za rozpoczynanie i zakańczanie połączeń.

Połączenia na numery typu 800 polegają na tym, że użytkownik inicjujący nie płaci za połączenie. Za połączenie płaci abonent numeru typu 800. Opłata wpływa do operatora docelowego tj. tego, który jest stroną umowy z abonentem numeru typu 800. Operator ten powinien rozliczyć się z operatorem, w którego sieci inicjowane jest połączenie do numeru 800. Ceny detaliczne usługi typu 800 są skalkulowane z punktu widzenia cen za rozpoczynanie połączeń obowiązujących większość operatorów. Stąd też operator docelowy nie może płacić Play za rozpoczynanie w jego sieci połączeń do numerów typu 800 ceny wyższej niż innym operatorom, gdyż nie osiągnie efektywności ekonomicznej. Natomiast Play nie może przyjąć ceny niższej z tego samego powodu. Na tej podstawie został stwierdzony brak wykonalności ekonomicznej połączeń z sieci Play do numerów typu 800, co skutkowało umorzeniem w tym zakresie przez Prezesa UKE postępowania administracyjnego prowadzonego z wniosku Play, złożonego na podstawie ust. 2 art. 79 Pt, o zawieszenie obowiązku realizacji połączeń do numerów typu 800.

Wprowadzona asymetria regulacyjna jest z czasem zmniejszana i w czasie gdy zostanie wyeliminowana powstaną warunki wykonalności ekonomicznej połączeń inicjowanych z sieci Play do numerów typu 800.
Niby proste :evil: Niestety z powodu łącznego przyjęcia założeń, że:
- użytkownik inicjujący nie płaci za połączenie z numerami typu 800;
- ceny detaliczne usługi typu 800 są skalkulowane z punktu widzenia cen za rozpoczynanie połączeń obowiązujących większość operatorów;
- Play nie może przyjąć ceny niższej niż wynikająca z ustalonych dla niego stawek;
poszkodowanym jest abonent Play :!:

Czy nie jest możliwe wprowadzenie przez Play rozwiązania umożliwiającego jego abonentom połączenia z numerami typu 800, np. częściowej odpłatności przez abonentów za połączenia z tymi numerami?

Ciekawe też w jaki sposób operator sieci Cyfrowy Polsat, wobec którego Prezes UKE również wprowadził asymetrię regulacyjną, może oferować swoim klientom połączenia z niektórymi numerami typu 800 (dokładnie 800 xx, gdzie xx=10-69)? http://www.cyfrowypolsat.pl/regulamin_k ... 102010.pdf

Edit:
Przy okazji - zamieszczam odpowiedź z OK. Jest ciekawa w kontekście wyczerpującej choć niesatysfakcjonującej odpowiedzi z UKE.
Play 24 pisze:Uprzejmie informuję, że nasza sieć nie ma podpisanych Umów ze wszystkimi podmiotami korzystającymi z numerów Specjalnych, co wiąże się z brakiem możliwości nawiązania z nimi połączenia.
Ostatnio zmieniony 04 lis 2010, 15:15 przez metpablo, łącznie zmieniany 2 razy.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #439365  autor: pawelpp
 04 lis 2010, 14:31
P4Y, czy usługę Kopia SMS na email beta da się aktywować będąc za granicą? Próbowałem wysłać SMSy na 8010 i +488010 ale zakończyło się to niepowodzeniem (nic dziwnego).

 #439391  autor: ppp1ppp
 04 lis 2010, 17:06
W usługach pojawiła się opcja (a może była wcześniej?) "Blokada połączeń z numerów zastrzeżonych" czyżby ACR weszło do oferty?

 #439397  autor: Marens
 04 lis 2010, 17:22
Kod: Zaznacz cały
Usługa polega na wprowadzeniu u operatora Play odpowiednich ustawień na centrali, dzięki którym połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych nie będą realizowane do osoby, która włączyła taką usługę. 
Zleciłem aktywacje :-D

 #439400  autor: ppp1ppp
 04 lis 2010, 17:27
Marens daj znać czy działa.
Dziwne, że na blogu rzecznika nie ma ani słowa o uruchomieniu ACR

 #439402  autor: Marens
 04 lis 2010, 17:30
ppp1ppp pisze:Marens daj znać czy działa.
Teoretycznie mają na aktywacje 24 godz
status: "w trakcie zmian"

Można się do mnie dodzwonić z numerów zastrzeżonych.

 #439403  autor: Pijo
 04 lis 2010, 17:44
ppp1ppp pisze:aj znać czy działa.
Przed 5 minutami aktywowałem ACR i juz usługa działa w Play Fresh. Sprawdzone praktycznie.

Przy abonamencie najwidoczniej trzeba czekać do północy .

 #439408  autor: agaak
 04 lis 2010, 17:50
Pijo pisze:Przed 5 minutami aktywowałem ACR i juz usługa działa w Play Fresh. Sprawdzone praktycznie.
Przy abonamencie najwidoczniej trzeba czekać do północy .
Jak brzmi zapowiedz automatu, po połączeniu z zastrzeżonego???

 #439409  autor: Marens
 04 lis 2010, 17:51
Pijo pisze:Przy abonamencie najwidoczniej trzeba czekać do północy.
Usługa aktywowana, komunikat: "Abonent którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń zastrzeżonych"

 #439411  autor: Pijo
 04 lis 2010, 17:55
Usługa aktywowana, komunikat: "Abonent którego numer wybrałeś nie przyjmuje połączeń zastrzeżonych"
Chilli jednak nie trzeba czekać do północy :)

 #439412  autor: ppp1ppp
 04 lis 2010, 17:57
w końcu uwolnimy się od telefonicznego spamu :)
  • Strona 91 z 244
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 244
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 244