TrustNoOne pisze:mam pytanie odnośnie taryfy biznesowej (Firmowa). Dlaczego na niektórych numerach telefonu od samego początku nie działają krótkie kody?
Jeżeli chodzi o tzw. kody USSD, to nie mamy czegoś takiego, że są one blokowane dla jakis numerów telefonów. Część z nich rzezywiście nie działa, ale to tylko dlatego, że Masz traryfę biznesową i są one niedostepne dla Ciebie, a dla Klienta niebiznesowego tak. Szczerze powiedziawszy, pierwszy raz to słyszę od Ciebie. Jak są takie sytuacje, zgłoś to proszę do BOK, aby zweryfikowali sytuację.
TrustNoOne pisze:W internecie idzie doszukać się informacji, że Play w okolicach wakacji ma zwiększyć prędkość transmisji danych - czy jest to prawda?
Jest to nieprawda. Nasza szybkość jest stała w danej okolicy bez względu na to, jaką mamy porę roku. Owszem, może tak się zdarzyć, że np. jakiś nadajnik zostanie lepiej skonfigurowany lub zostanie dodany inny w tej okolicy, co powoduje lepsze działanie usługi, ale z całą pewnością nie jest tak, że mamy "jakąś" magiczną różdżkę i na wakacje dajemy lepszą szybkość. Jesto to totalna plotka nie mająca nic wspólnego z znaszą siecią. Zawsze staramy się, aby szybkość i jakość usług była na najwyższym mozliwym poziomie w każdym miejscu, gdzie działa Play Online i pora roku jak i inne czynniki nie ma z tym nic wspólnego.
niespodziewanie pisze:Proszę jeszcze raz więc pomoc w załatwieniu sprawy
Ok, zobaczę jeszcze raz, co dokładnie zrobiono w tej sprawie i jakie ustalenia zostały poczynione w rozmowie z Tobą.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.