• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 10 z 244
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 244

 #406899  autor: Ruben
 27 maja 2010, 10:26
sierski, najlepiej jak zadzwonisz do BOK z tym problemem. Widzę, że numer był przenoszony z Plusa i pewnie tutaj tkwi przyczyna. Zadzwoń i przedstaw sprawę.
Z forumowiczów nikt raczej problemu nie rozwiąże, chyba że P4Y2 zajmie się sprawą ?

 #406904  autor: play4you2
 27 maja 2010, 12:08
sierski pisze:numer kupiony w starterze playa fresz

781432920
Hmm, ale ten numer nie funkcjonuje w naszej sieci.... Na pewno jest taki, jak napisałeś?

[ Dodano: 2010-05-27, 12:09 ]
Jeżeli go przenosiłeś, dostałeś potwiersdzenie przeniesienia??

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #406906  autor: sierski
 27 maja 2010, 12:12
play4you2 pisze:
sierski pisze:numer kupiony w starterze playa fresz

781432920
Hmm, ale ten numer nie funkcjonuje w naszej sieci.... Na pewno jest taki, jak napisałeś?

[ Dodano: 2010-05-27, 12:09 ]
Jeżeli go przenosiłeś, dostałeś potwiersdzenie przeniesienia??



numer kupiony w sklepie za 5zł starter play fresz
tel 781432920

 #406910  autor: play4you2
 27 maja 2010, 12:16
sierski pisze:numer kupiony w sklepie za 5zł starter play fresz
tel 781432920
Zapewniam Cię, że taki numer nie istnieje w naszej sieci w żadnym wypadku i nigdy go nie było. Jak kupowales go w sklepie, powinienes miec nr SIM na karcie. Sprawdz, czy zaczyna sie od 894806......

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #406938  autor: uwazny
 27 maja 2010, 14:30
bleckwarrior pisze:W momencie skorzystania z tej usługi - bonus otrzymujesz do 7 dni, od momentu otrzymania sms-a o spełnieniu warunków promocji.
sprawdźmy co mówi na ten temat regulamin promocji:

pkt:
"24. Bonus zostanie przyznany w przeciągu 48 h od momentu spełnienia warunków."

 #406940  autor: bleckwarrior
 27 maja 2010, 15:05
uwazny pisze:sprawdźmy co mówi na ten temat regulamin promocji:
[pkt:
"24. Bonus zostanie przyznany w przeciągu 48 h od momentu spełnienia warunków."
dlatego play4you2 wspomniał róbcie zgłoszenie, ja napisałem jak to wygląda od wewnątrz i jak wynika z mojej obserwacji

 #406943  autor: niespodziewanie
 27 maja 2010, 15:24
Drogi Play4You czy uzyskam jeszcze Twoją pomoc? Pozdrawiam.

 #406963  autor: play4you2
 27 maja 2010, 17:22
niespodziewanie pisze:Drogi Play4You czy uzyskam jeszcze Twoją pomoc?
Z tego co mi wiadomo, kontaktowano się z Tobą dzisiaj w tej sprawie. Podobno zostały ustalone nowe poczynania na Twoją prośbę, które przekazano do dalszej realizacji. W związku z tym, sprawa jest nadal rozpatrywana.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #406971  autor: PLAY
 27 maja 2010, 18:42
play4you2 pisze:Jak napisał Blackewarrior, nie mogę wypowiadać się na ten temat.
Tzn: nie chcesz, nie możesz, czy może nie masz dostępu do tego typu informacji?

Chodzi mi tylko o sensowne wytłumaczenie, jeśli można.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #406974  autor: play4you2
 27 maja 2010, 18:51
Play pisze:Tzn: nie chcesz, nie możesz, czy może nie masz dostępu do tego typu informacji?
Jak mówiłem, nie wypowiadam się na tego typu tematy. Proszę, pozostańmy przy tym stwierdzeniu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #406979  autor: PLAY
 27 maja 2010, 19:29
Proszę, pozostańmy przy tym stwierdzeniu.
Nie ma sprawy.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #406985  autor: TrustNoOne
 27 maja 2010, 20:23
Witam,

mam pytanie odnośnie taryfy biznesowej (Firmowa). Dlaczego na niektórych numerach telefonu od samego początku nie działają krótkie kody? Czy są jakieś ograniczenia?
A drugie pytanie dotyczy Play Online. W internecie idzie doszukać się informacji, że Play w okolicach wakacji ma zwiększyć prędkość transmisji danych - czy jest to prawda? Czy póki co nie możecie udzielić informacji?

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2010, 20:53 przez TrustNoOne, łącznie zmieniany 1 raz.

 #406987  autor: Matyk
 27 maja 2010, 20:26
P4Y - co się dzieje z [email protected] ?? napisałem 3 takie same wiadomości z różnych serwisów pocztowych i na żadnym nie dostałem informacji że mój mail został przyjęty...

2. u mnie nadajnik play wisi już od pół roku i nadal jest w trakcie weryfikacji :/
(muszę przez to korzystać ze słabego roaming-a plusa) :/

 #407017  autor: niespodziewanie
 28 maja 2010, 00:24
Play4You pisze: Z tego co mi wiadomo, kontaktowano się z Tobą dzisiaj w tej sprawie. Podobno zostały ustalone nowe poczynania na Twoją prośbę, które przekazano do dalszej realizacji. W związku z tym, sprawa jest nadal rozpatrywana.


Nie, nieprawda, zostaly ustalone ale 3 tygodnie temu, wygladalo to mniej wiecej ze jak przedluze umowe na dwa lata kolejne to wtedy byc moze moja reklamacja zostanie uporzadkowana. Osobiscie nie podoba mi się to, Przepraszam ale czlowiek od przedluzenia umowy zadzwonil po 3 tygodniach - lecz niestety kompletnie nie umiał odpowiedziec co z tamtą sprawą która wisi od dwóch miesięcy. Proszę jeszcze raz więc pomoc w załatwieniu sprawy a nie wmawianie mi dzwinych rzeczy. Nie moze byc tak ze ja podpisze umowe na kolejne dwa lata a siec nie moze rozwiązać reklamacji pisząc caly czas prosimy cierpliwie o oczekiwanie, i tak przez dwa miesiące. Przecież to jest absurd, moja cierpliwość się skonczyla.

Pzdr.

 #407021  autor: bleckwarrior
 28 maja 2010, 07:03
TrustNoOne pisze:Witam,

mam pytanie odnośnie taryfy biznesowej (Firmowa). Dlaczego na niektórych numerach telefonu od samego początku nie działają krótkie kody? Czy są jakieś ograniczenia?
.
Witam
część kodów z założenia i dla bezpieczeństwa nie działa dla klientów biznesowych- więc jakie konkretnie masz kody na myśli?

 #407037  autor: play4you2
 28 maja 2010, 09:16
TrustNoOne pisze:mam pytanie odnośnie taryfy biznesowej (Firmowa). Dlaczego na niektórych numerach telefonu od samego początku nie działają krótkie kody?
Jeżeli chodzi o tzw. kody USSD, to nie mamy czegoś takiego, że są one blokowane dla jakis numerów telefonów. Część z nich rzezywiście nie działa, ale to tylko dlatego, że Masz traryfę biznesową i są one niedostepne dla Ciebie, a dla Klienta niebiznesowego tak. Szczerze powiedziawszy, pierwszy raz to słyszę od Ciebie. Jak są takie sytuacje, zgłoś to proszę do BOK, aby zweryfikowali sytuację.
TrustNoOne pisze:W internecie idzie doszukać się informacji, że Play w okolicach wakacji ma zwiększyć prędkość transmisji danych - czy jest to prawda?
Jest to nieprawda. Nasza szybkość jest stała w danej okolicy bez względu na to, jaką mamy porę roku. Owszem, może tak się zdarzyć, że np. jakiś nadajnik zostanie lepiej skonfigurowany lub zostanie dodany inny w tej okolicy, co powoduje lepsze działanie usługi, ale z całą pewnością nie jest tak, że mamy "jakąś" magiczną różdżkę i na wakacje dajemy lepszą szybkość. Jesto to totalna plotka nie mająca nic wspólnego z znaszą siecią. Zawsze staramy się, aby szybkość i jakość usług była na najwyższym mozliwym poziomie w każdym miejscu, gdzie działa Play Online i pora roku jak i inne czynniki nie ma z tym nic wspólnego.
niespodziewanie pisze:Proszę jeszcze raz więc pomoc w załatwieniu sprawy
Ok, zobaczę jeszcze raz, co dokładnie zrobiono w tej sprawie i jakie ustalenia zostały poczynione w rozmowie z Tobą.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #407046  autor: Andrzej24
 28 maja 2010, 10:39
Witam
Ja w sprawie przełączeń na przekaźniki Plusa. Na wstępie piszę, że nie jest to tylko mój problem lecz wszystkich, których mam w Play, czyli rodzinę. Nie wspomnę o problemach na początku roku gdzie ręczne przełączenie zadziałało dopiero za 5x. Potem zostało to poprawione, że za drugim razem się udało przełączyć. Pisałem już w tej sprawie lecz nic nie uzyskałem. Cały czas sprawa wygląda tak, że jeśli telefon jest zalogowany do Playa ponad 6 godz to później nie przeskoczy na plusa. Moja kuzynka ma Play od ponad 3 lat i nigdy przedtem nie miała problemu, aż do tego roku. Wścieka się, bo jak wyjedzie poza miasto to już nie ma zasięgu. Miedzy czasie jej mąż przeniósł numer z Plusa do Play i to samo. Poradziłem mu aby ręcznie na sztywno ustawił Plusa i tak zrobił. Czy tak to ma działać?
Dodam tylko, że ODZIWO przez 5 dni zaczęło przelogowywanie działać jak należy. Już się cieszyłem, że w końcu zostało to rozwiązane, lecz od 2 dni znowu to samo. Po 6 godz tel pokazuje brak dostępu do sieci.
z 3 miesiące kończy mi się umowa w Orange i miałem zamiar przenieść numer lecz teraz już się zastanawiam czy nie zostać w orange i rodzinę z powrotem nie namówić do przejścia na Orange.
Sprawa dotyczy lokalizacji Nowego Sącza i okolicy w kierunku Szczawnicy. W innych okolicach nie wiem. Nie korzystam.
Mam nadzieję, że może teraz w końcu zgłosicie to do działu technicznego i naprawicie to.
Przypuszczam, że wiele jest takich osób lecz nikt tego nie zgłasza

 #407062  autor: play4you2
 28 maja 2010, 11:22
Andrzej24 pisze:Witam
Ja w sprawie przełączeń na przekaźniki Plusa.
Tą sprawę wyjaśniałem juz setki razy... Powtórzę raz jeszcze, że ze strony sieci Play wszystko działa jak należy. Przytoczę prośbę naszego Rzecznika, że jak komuś nie działa, zgłoście to do niego. Zbiera takie przypadki i je daje do weryfikacji. Więcej nie mam nic do dodania w tej sprawie.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #407075  autor: muchakk
 28 maja 2010, 12:50
play4you2


rzecznik wiele rzeczy obiecuje... ;-) Miał zostać przeprowadzony test przełączania się telefonu na trasie... dlaczego to tej pory go nie ma :-)?
  • Strona 10 z 244
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 244
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 244