• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 90 z 241
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 241

 #507415  autor: rikitiki
 07 paź 2011, 22:19
play4you2 mam pytanie jeśli chodzi kody typu 30za10 nie rozumiem do końca jak to działa a te kody były główną przyczyną przeniesienia numeru do was przez rodziców

1. Po wysłaniu kodu pojawia się komunikat że usługa zostanie aktywowana w przeciągu 24h i menu 0 - Wyjście. To jest jasne ale rzadko spotykany case

2. Najczęściej pojawia się komunikat że jest sukces i menu typu 1 - Stan usługi, 2 - Opis, 0 - Wyjście i przyciski Wyślij i Anuluj.
Może się mylę ale trzeba wybrać 0 i Wyślij inaczej i za którymś razem dostaje się komunikat że w ciągu 24h zostaje aktywowany. Skoro wysłanie kodu zakończyło się sukcesem to po co mam jeszcze coś wybierać. A na x8 jest to mało wygodne


3. Ostatnio pakiet 30za10 ważny był do 20 wrześnie, środki skończyły się wcześniej więc ok 15 aktywowałem 10za5. Parę dni temu próbowałem aktywować 30za10
2 paźdz. próbowałem z 10x aktywować 30za10. Ciągle problemy typu błąd połączenia, albo był timeout. Menu był jak w punkcie 2, stan aktywny ale żadnych środków z konta nie ściągnął. Taka sytuacja zdarzyła się parę razy, myślałem że pakiet się może później aktywuje ale skończyło stratą kasy

4. Czy to menu działa może po wapie ? Bo mam złe skojarzenia - play24 menu też samo wygląda i kiedyś wyczyściło mi konto bo nie wiedziałem że działa to na wap

 #507466  autor: Ruben
 08 paź 2011, 10:05
rikitiki, jeżeli jest "stan aktywny" to oznacza, że jeszcze nie upłynął okres 30dni czyli obowiązywania poprzedniego pakietu 30za10. Jeżeli po wysłaniu kodu aktywacyjnego pojawiają się pozycje "stan usługi" itp. to oznacza, że aktywacja została przyjęta i teraz należy oczekiwać kiedy pojawi się 30zł na koncie promocyjnym. Sprawdzasz pod *101# tak jak stan konta. Tak to teoretycznie wygląda ale w przypadku Play nie można wykluczyć innych problemów ;)

 #507494  autor: play4you2
 08 paź 2011, 11:49
tomektg pisze:play4you2 istnieje szansa żeby przyśpieszyć rozwiązanie sprawy: 35751820
Jest to reklamacja, tak jak pisałam juz kilka razy, termin rozwiązania to 30 dni. Ponadto twoje zgłoszenie ma 3 dni i jest w trakcie weryfikacji, juz ktoś sie zajmuje sprawą. Proszę Cię o cierpliwość.

[ Dodano: 2011-10-08, 11:52 ]
dreapheus pisze: zgłoszenia numer: 33095419
Ponagliłam sprawę, już sie nią ktoś zajmuje.

[ Dodano: 2011-10-08, 12:04 ]
m_ost pisze:Jak to jest z przeniesieniem nr z Play (po zakończeniu umowy) do RBM - nie rozumiem zupełnie czemu miałoby być to niemożliwe. Nr z innych sieci przenoszone są "od ręki".
Nie można przenieść numeru ponieważ to nie jest inna sieć tylko Oferta Brandowa.

Co do zasięgu, upewnię sie i dam znać :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507499  autor: Robaas
 08 paź 2011, 12:22
play4you2 możemy prosić o zajęcie stanowiska w sprawie znikających zgłoszeń-reklamacji?

 #507504  autor: play4you2
 08 paź 2011, 12:32
Robaas pisze:play4you2 możemy prosić o zajęcie stanowiska w sprawie znikających zgłoszeń-reklamacji
Przesłałam zapytanie do działu, który sie tym zajmuje nie odpowiem wam od ręki

[ Dodano: 2011-10-08, 12:37 ]
m_ost pisze:Jak to w końcu jest z zasięgami w RBM ; Play vs Play wraz z roamingiem wewnętrznym Plusa i gdzieniegdzie Orande (jeśli chodzi o połączenia głosowe i transmisję
RMB działa na zasięgu Play i Plus :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507506  autor: muchakk
 08 paź 2011, 12:38
35328288

według Ciebie to ok? Mam się dopraszać o pieniądze które według promocji mi się należą? W odpowiedzi Pana informacja, że reklamacje trzeba również złożyć przez stronę. Czy kogoś tutaj całkiem poje...

Mam już was okropnie dość!! To co wyprawiacie przechodzi wszelkie granice.

 #507571  autor: forum_tg
 08 paź 2011, 16:01
play4you2 mam do ciebie jeszcze jedno pytanie.

chciałbym się dowiedzieć, czy jeśli przejdę na abonament w Play (oferta z telefonem) istnieje możliwość, żeby aktualne środki znajdujące się na moim koncie w Play (ponad 350 zł), były zaliczone na poczet przyszłych faktur.
Tzn. że okres abonamentu byłby skrócony o odpowiednią ilość miesięcy (w zależności od kwoty miesięcznego mojego zobowiązania wynikającego z umowy, a stanu pieniędzy na koncie Play fresh) lub że co miesiąc opłaty za telefon byłyby niwelowane do "zera" aż do momentu wykorzystania aktualnego stany pieniędzy zebranych na koncie Play Fresh. Dla mnie to bez różnicy jaka forma wykorzystania pieniędzy będzie, ale zależy mi żeby ich nie stracić, bo to nie jest mała kwota.

 #507588  autor: uwazny
 08 paź 2011, 17:59
p4y2

pytałem o komunikaty lektora?

 #507622  autor: Robaas
 08 paź 2011, 20:36
to jest jakiś żart co się dzieje w tej firmie, ręce mi opadają i idzie kolejna skarga na analfabetów. Czy wy tam macie samych idiotów?
zgłosiłem problem znikającego zgłoszenia, dostałem odpowiedź:
Pana zgłoszenie xxxxxx zostało przekazane do Działu Reklamacji, zgodnie z dyspozycją. Dlatego też nie jest widoczne w Play24.
problem w tym, że tego dnia składałem 2 zgłoszenia, oczywiście za ciężko sprawdzić co jest w tym którego numer jest podany a o czym pisałem- wyraźnie zaznaczyłem, że chodzi o ważność konta? po 2 zgłoszenie które zostało podane w odpowiedzi jest cały czas dla mnie widoczne i nie zniknęło - 1 kłamstwo tej pani. Kolejne kłamstwo to znikające zgłoszenia które są reklamacjami - miałem już kilka i wszystkie są widoczne.
Czy wy tam losujecie odpowiedzi? wymyślacie je na poczekaniu? czy ktoś tam myśli na pierwszej linii? bo dochodzę do wniosku, że pierwsza linia która odpowiada w ciągu kilku pierwszych dni to totalnie niedouczona, niemająca pojęcia o niczym banda klepiących w klawiaturę których zadaniem jest pozbyć się zgłoszeń. Tak jest zirytowany i zdenerwowany, kolejny raz muszę pisać zgłoszenia, skargi i reklamacje bo w pierwszej linii dostałem odpowiedź na pozbycie się mnie. Ciekawe ile jeszcze zanim sobie zaznaczycie na moim koncie, że będę się czepiał i wymagam rzeczowych i zgodnych z prawdą odpowiedzi. Bo widzę, że standardem to nie jest, a reklamowana ocena jakości jest tak samo wiarygodna jak reklama internetu z powołaniem się na uke.

 #507635  autor: osachorzow
 08 paź 2011, 21:39
Kolejne cuda w play: 1.06.11 zasiliłem PF, wydłużyło ważność, schowałem do szuflady... dziś włożyłem do telefonu i... stan konta 0 zł, ważność wychodzących do 2.07.11, ważność przychodzących do 30.09.11... no ale SIM loguje się do sieci i można na niego dzwonić... widać P4 lubi czytać reklamacje bo pewnie wynagrodzenie działu reklamacji jest mniejsze niż wynagrodzenie programistów, którzy piszą ich systemy ;)

 #507649  autor: playonline
 08 paź 2011, 22:37
tomektg pisze:chciałbym się dowiedzieć, czy jeśli przejdę na abonament w Play (oferta z telefonem) istnieje możliwość, żeby aktualne środki znajdujące się na moim koncie w Play (ponad 350 zł), były zaliczone na poczet przyszłych faktur.
NIE MA MOZLIWOSCI.... Bylyby odpowiednio przeliczone i to wsio.

 #507788  autor: patrix-83
 09 paź 2011, 17:44
PlayForYou2

Proszę Cię o pomoc i przyśpieszenie rozwiązywania reklamacji ponieważ nadal jest status "rozpatrywane" a minął już ustawowy termin rozwiązywania reklamacji.
Reklamacja jest z dnia 6 września 2011 a jej numer to 34690642, dziś mamy 9 październik 2011 i jest cisza.

Rozumiem że brak odpowiedzi na reklamacje w ciągu 30 dni uznaje się zgodnie z prawem jako zasadną? Bo jeżeli nie to sprawą z pewnością zajmie się UKE także prosiłbym Cię PlayForYou2 o ingerencję w tą sprawę i jej zamknięcie pozytywnie dla mnie zgodnie z prawem.

 #507852  autor: forum_tg
 09 paź 2011, 22:12
playonline pisze:
tomektg pisze:chciałbym się dowiedzieć, czy jeśli przejdę na abonament w Play (oferta z telefonem) istnieje możliwość, żeby aktualne środki znajdujące się na moim koncie w Play (ponad 350 zł), były zaliczone na poczet przyszłych faktur.
NIE MA MOZLIWOSCI.... Bylyby odpowiednio przeliczone i to wsio.
czyli co przez to rozumiesz? nie płaciłbym za kilka kolejnych faktur czy jak?

 #507853  autor: MK_
 09 paź 2011, 22:16
czyli co przez to rozumiesz? nie płaciłbym za kilka kolejnych faktur czy jak?
Przeliczone ale na minuty :roll:

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #507903  autor: play4you2
 10 paź 2011, 09:24
muchakk pisze:według Ciebie to ok?
Myślę, że nie chodzi w takich sprawach o to co ja myślę, proszę zrób zwykłe zgłoszenie i podeślij mi numer, przekaże to do odpowiedniej osoby :D

[ Dodano: 2011-10-10, 09:43 ]
uwazny pisze:pytałem o komunikaty lektora?
Już kilka razy pisałam na ten temat, jest to zgłoszone do dostawcy usługi.

[ Dodano: 2011-10-10, 09:48 ]
Patryk83żółwik pisze:Reklamacja jest z dnia 6 września 2011 a jej numer to 34690642
Twoje zgłoszenie nie jest reklamacją, jest oznaczone jako zgłoszenie zwykłe, dodłam ponaglenie, sprawa jest rozpatrywana.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507906  autor: tricki
 10 paź 2011, 10:14
play4you2 pisze: Twoje zgłoszenie nie jest reklamacją, jest oznaczone jako zgłoszenie zwykłe, dodłam ponaglenie, sprawa jest rozpatrywana.
i tu wraca ten temat: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=54270

zgłaszajcie sprawy jako reklamacje! Play "świadomie" próbuje robić nas w trąbę!

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #507915  autor: forum_tg
 10 paź 2011, 11:14
play4you2, możesz odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie przejścia z Fresh'a na abonament.

 #507919  autor: play4you2
 10 paź 2011, 11:39
tomektg pisze:play4you2, możesz odpowiedzieć na moje pytanie odnośnie przejścia z Fresh'a na abonament
Odpowiedział Ci już MK, potwierdzam jego wypowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #507926  autor: uwazny
 10 paź 2011, 12:19
p4y2

Czy mój "ulubiony" salon PLAY w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej ma problem z zamówieniem starterów w promocji Fanty/Sprite, czy rzeczywiście owe startery do tego salonu nie dotarły?

 #507928  autor: play4you2
 10 paź 2011, 12:36
uwazny pisze:Czy mój "ulubiony" salon PLAY w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej ma problem z zamówieniem starterów
Skontaktowała sie z POSEM, poinformowano mnie, że zamówili większa ilość starterów i lada dzień powinny być :D Czasami nie można przewidzieć, jakie będzie zapotrzebowanie na daną rzecz, proszę Cię o odrobinę wyrozumiałości :D .

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 90 z 241
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 241
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 241