• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 87 z 241
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 241

 #506443  autor: qper
 03 paź 2011, 00:09
Widzę, że z Play24 zniknęły usługi promocyjne związane z roamingiem - szkoda...

Rabat 70% był całkiem przyzwoity.

Ciekawe jak Play będzie konkurować z coraz bardziej atakującym T-Mobile...

pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)

 #506448  autor: play4you2
 03 paź 2011, 08:09
playwlkp pisze:play4you2 -mam prośbę
Odpowiedziałam na twój post na pw.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506456  autor: playonline
 03 paź 2011, 09:09
Play4You2 - czy moglabys przyspieszyc reklamacje 34552081 ? W zasadzie przeterminowala sie...

 #506457  autor: play4you2
 03 paź 2011, 09:26
tomek0701 pisze:Droga Play4You2, czy mogłabyś mi udzielić prostej odpowiedzi
Zweryfikowałam sposób analizy twojego zgłoszenia. Dział techniczny nie stwierdził nieprawidłowości. Jeśli nie zgadzasz sie z rozwiązaniem możesz skierować sprawę do UKE.

[ Dodano: 2011-10-03, 09:28 ]
maker3 pisze:BOK Playa ma jakiś normalny email
Jeśli jesteś klientem indywidualnym to [email protected], jeśli firma [email protected]

[ Dodano: 2011-10-03, 09:34 ]
ryba123 pisze:witam problem z zasiegiem
Twoje zgłoszenie zostało rozwiazane.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506458  autor: sql
 03 paź 2011, 09:39
Proszę o przekazanie 35628256

 #506489  autor: play4you2
 03 paź 2011, 12:24
playonline pisze:Play4You2 - czy moglabys przyspieszyc reklamacje 34552081
Twoje zgłoszenie jest odwołaniem od zgłoszenia reklamacyjnego, nie ma określonego terminu realizacji. Ponagliłam rozwiązanie.

[ Dodano: 2011-10-03, 12:36 ]
sql pisze:Proszę o przekazanie 35628256
Ponagliłam zgłoszenie

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506499  autor: playonline
 03 paź 2011, 13:47
play4you2 pisze:Twoje zgłoszenie jest odwołaniem od zgłoszenia reklamacyjnego, nie ma określonego terminu realizacji. Ponagliłam rozwiązanie.
W zasadzie to jest reklamacja gdyz wczesniejsze odpowiedzi w ogole mialy sie nijak do tego co pisalem. Konsultanci przepraszali a i tak wklejali formatki do innych spraw...
Poza tym jest to reklamacja na to jak konsultanci odpowiadaja. No i przypomnienie, ze uznaliscie reklamacje wiec chce abyscie podpieli mi rekompensate o ktorej tam jest mowa.

Dzieki za ponaglenie.

PS. No tak, nie ma okreslonego terminu wiec niech sie kurzy...

 #506504  autor: wlkp
 03 paź 2011, 14:48
Play4You2 - bardzo dziękuję za szybką i konkretną odpowiedz w mojej sprawie . Jakby Play miał więcej takich pracowników ,to by to wszystko w tej firmie inaczej działało ,i nie trzeba by było tygodniami czekać na odpowiedz ,i to taką co nic nie wyjaśnia .
Dziękuje

 #506601  autor: Robaas
 03 paź 2011, 22:32
play4you2 po kilku miesiącach w play, brakuje mi 2 rzeczy:
- automatyczne odnawianie usług np nieograniczone połączenia w play itp
- skrzynka mailowa z powiadomieniem sms o nowej poczcie
może można komuś przekazać, myślę, że nie tylko mi brakuje.
pozdrawiam

 #506623  autor: play4you2
 04 paź 2011, 08:11
Robaas pisze:play4you2 po kilku miesiącach w play, brakuje mi 2 rzeczy
Dzięki za Twoje uwagi, przekażę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506626  autor: avt31
 04 paź 2011, 08:56
play4you2 pisze:
Robaas pisze:play4you2 po kilku miesiącach w play, brakuje mi 2 rzeczy
Dzięki za Twoje uwagi, przekażę.
Automatyczne odnawianie usług nie jest wg mnie dobrym pomysłem.
Lepiej je świadomie uruchamiać samemu.
Także proszę o przekazanie takiego głosu wyżej.

 #506632  autor: Sig
 04 paź 2011, 10:19
Wy to macie problemy... Komu przeszkadza OPCJA autoodnawiania? Niech będzie odrębny kod i tyle, ale nie, lepiej szukać dziury w całym. Oczywiście, że autoodnawiania nie będzie, bo nie jest korzystne dla operatora.
Odnawienie pakietu danych w T-Mobile sobie chwalę, ale też wolałbym, żby były dwa typy.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #506635  autor: avt31
 04 paź 2011, 10:49
Sig pisze:Komu przeszkadza OPCJA autoodnawiania?
Przy działających z poślizgiem kodach w Play wolę mieć cały czas rękę na pulsie i sam uruchamiać, a nie sprawdzać automat czy uruchomił czy może jeszcze nie.
W TT może jest inna filozofia, ale Play to inna telefonia komórkowa i o tym należy zawsze pamiętać.

 #506636  autor: Ruben
 04 paź 2011, 11:04
Sig, avt31, mnie odpowiadał system jaki miało GaduAIR i kiedys Heyah (nie wiem jak jest teraz), czyli przed wygaśnięciem jakiegoś pakietu informowali SMSem, że pakiet zostanie wyłączny. Takie rozwiązanie wystarczyłoby jak dla mnie ponieważ przypominałoby o potrzebie aktywacji kolejnego pakietu (jeżeli potrzebujemy oczywiście).
Pakiet NR w Play wygasa i żadnej informacji nie otrzymujemy a przecież nie każdy zaczyna dzień od sprawdzenia aktywnych usług w telefonach w różnych sieciach ;) W Play dochodzi problem poślizgu aktywacji lub problemu włączenia np. 30za10 ponieważ błędami system sypie i tutaj trzeba być wyjątkowo ostrożnym. Nie spotkałem się u innych operatorów, z których korzystałem z takimi problemami z aktywacją pakietów.

 #506640  autor: avt31
 04 paź 2011, 11:23
Ruben pisze:.... przed wygaśnięciem jakiegoś pakietu informowali SMSem, że pakiet zostanie wyłączny.
Bardzo dobre rozwiązanie. Play spokojnie może coś takiego wprowadzić. Pytanie tylko czy chcą.
Do kodów mam ZERO zaufania. Zawsze sprawdzam czy pakiet już jest uruchomiony, bo można się naciąć. Natomiast informacja o doładowaniu przychodzi na telefon "piorunem". Dziwnie działa ten ich system.

 #506647  autor: DanielR
 04 paź 2011, 11:54
avt31 pisze:
Ruben pisze:
.... przed wygaśnięciem jakiegoś pakietu informowali SMSem, że pakiet zostanie wyłączny.
Bardzo dobre rozwiązanie. Play spokojnie może coś takiego wprowadzić. Pytanie tylko czy chcą.
Oczywiście, np. 3 dni przed wyłączeniem usługi.
SMS-em powinna też sieć informować o aktywacji usługi.
Ja osobiście jestem przeciw atoodnawialnym pakietom. Ewentualnie jako opcja do wyboru. Również wolę sam (kiedy mi to naprawdę potrzebne) zaktywować sobie dany pakiet, czy usługę.

 #506651  autor: Maniek99
 04 paź 2011, 13:20
Ja zawsze wbijam do kalendarza w telefonie auto-przypominanie i niema problemu.
Oczywiście warto sobie zawsze uwzględnić ze dwa dni zapasu.

 #506662  autor: qper
 04 paź 2011, 14:36
Witam,

chciałem zapytać czy ktoś ma jeszcze taki dziwny problem od wczoraj jak ja i mój kuzyn.

Mianowicie od wczoraj przychodzą mi nonstop te same smsy autoryzacyjne z banku ING, opatrzone oczywiście datą wczorajszą (nawet te smsy z dzisiaj),

2 osoby tak mają - ktoś jeszcze spotkał się z czymś takim?

 #506670  autor: playonline
 04 paź 2011, 15:25
qper pisze:ktoś jeszcze spotkał się z czymś takim?
U mnie 3x przyszly te same smsy konfiguracyjne (przelozylem SIM do innego telefonu). :/

 #506671  autor: Quetzal
 04 paź 2011, 15:26
qper pisze: Mianowicie od wczoraj przychodzą mi nonstop te same smsy autoryzacyjne z banku ING, opatrzone oczywiście datą wczorajszą (nawet te smsy z dzisiaj),
Łał - na Twoim miejscu bym się cieszył, ze w ogóle dostajesz smsy autoryzacyjne z ING. Choć to mój główny bank nie pamiętam, kiedy ostatnio wymagano ode mnie autoryzacji, oj dawno.
Nawet na forum śląskiego są ze dwa watki o tym, że przydałaby się autoryzacja, ale bank wie lepiej.

Ps. Ale do rzeczy - myślę, ze to raczej problem w ING niż w Playu i myślę, ze powinieneś to zgłosić w ING.
  • Strona 87 z 241
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 241
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 241