• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 86 z 241
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 241

 #505856  autor: play4you2
 29 wrz 2011, 10:21
Robaas pisze:play4you2 tak wiem
Wiem, że takie sytuacje mają miejsce, nie powinno tak być, każdą taką sytuację należy do nas zgłosić, wówczas termin ważności środków zostanie poprawiony :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505982  autor: djkynek
 30 wrz 2011, 08:56
play4you2 - mozesz powiedziec kiedy zostanie wystawiona korekta faktury /sprawa ze zgloszenia nr 35556211/. Pytam tutaj, bo moje inne zgłoszenie /z 2 wrzesnia/ nadal ma status "rozpatrywane", wiec nie licze na szybka odpowiedz z P 4. A mam juz pismo z UKE, ze P4 zobowiazał sie do skorygowania faktur za wyłudzone przez P4 ode mnie opłaty.

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #505990  autor: kkamilekk
 30 wrz 2011, 10:46
Witam,
mam pytanie od jakiegoś czasu dzwonią do mnie z BOK i tylko raz udało mi się przeprowadzić rozmowę (propozycje na przedłożenie umowy mixa) reszta odebranych połączeń to głuche telefony. O co tu chodzi? z moim tel jest napewno wszystko ok, a umowę już dawno powinienem przedłużyć tylko że przez tel dają lepsze oferty niż w salonach.

Mitshubishi Truim=>nokia 3310=>nokia 5510=>siemens SL42=>sony cmd-j7=>nokia 7650=>samsung c100=>motorola t720i=>philips 162=>LG u800=>samsung avila=>samsung galaxy 9003 SCL

 #505998  autor: play4you2
 30 wrz 2011, 11:52
djkynek pisze:play4you2 - mozesz powiedziec kiedy zostanie wystawiona korekta faktury
Sprawa została przekazana do realizacji w przyszłym tygodniu zgłoszenia powinny być zamknięte.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506011  autor: tricki
 30 wrz 2011, 13:26
Czy usługa Nieograniczone rozmowy w Play Fresh wygasa na koniec miesiąca o godz. 24.00?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #506014  autor: play4you2
 30 wrz 2011, 13:55
tricki pisze:Czy usługa Nieograniczone rozmowy w Play Fresh wygasa na koniec miesiąca o godz. 24.00?
Podsyłam Regulamin

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 1_2011.pdf

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #506065  autor: Pajuch
 30 wrz 2011, 18:32
play4you2 pisze:
tricki pisze:Czy usługa Nieograniczone rozmowy w Play Fresh wygasa na koniec miesiąca o godz. 24.00?
Podsyłam Regulamin

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 1_2011.pdf
podeslij mi regulamin gdzie jest nabazgrane iz mozecie mi spamowac sms-ami ...
Kod: Zaznacz cały
Oferta tylko dla Ciebie - Przejdz na Abonament! 14GB za 49zl/mies, predkosc do 2Mb/s, modem za 1zl. Transfer w najnowszej sieci 4G. Zapraszamy do salonow Play
od kilku dni cyklincznie po kilkanascie na raz..



Wstyd ... mac tylko dryn dryn sms


dwie godziny temu doładowałem sobie playonline i co? ano qupa wypluło po tranzakcji co na zrzucie Obrazek
kase wzieło play sie wysypal i lipton eho amba fatima bylo i ni ma ;o norma jakosc 4G europejska

pewno kasa na konto wplynie jak juz nie bedzie mi potrzebna... norma, ostatni raz doładowałem przez wasza ... strone www, tak sypiacej sie i nie dopracowanej strony nawet poczatkujacy programisci nie maja.

 #506126  autor: MK_
 01 paź 2011, 00:57
Nawet Play sprawnie mnie dziś obsłużył, ostatnio zaczęły przychodzić SMSy reklamowe, już miałem zrobić im sajgon aż spojrzałem na kartę rejestracji danych i akceptacja dwóch zgód na informacje marketingowe elektronicznie i przetwarzanie danych transmisyjnych :lol: Wczoraj wieczorem walnąłem zgłoszenie, dziś je rozpatrzyli i zgody znieśli. Jakby wszystkie zgłoszenia tak sprawnie szły...

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #506132  autor: wlkp
 01 paź 2011, 08:53
play4you2 -mam prośbę .

Proszę o sprawdzenie 2 numerów -wysyłam na pw .
Chodzi o to że miałem 3 numery w Play zarejestrowane na firmę .Na jeden z nich została rozwiązana umowa / brak zasięgu sieci,ciągłe problemy -Play przyznał rację i umowę rozwiązał bez ponoszenia kary / .Na pozostałe 2 numery zrobiłem tak samo zgłoszenie reklamacje w tej samej sprawie ale do dziś nie dostałem odpowiedzi ,a tu dziś rano wielkie zdziwienie :shock: Zaglądam do telefonu a tu karta sim nieaktywna ,drugi numer to samo ?? Zdaje się że zostały wyłączone te numery ,bo dzwoniąc z innego jeszcze numeru na te słyszę że nie ma takiego numeru ?Na P24 już wbić się nie mogę ?Prosiłem w zgłoszeniu o kontakt,jakoś nikt nie potrafił mnie uprzedzić o tym fakcie,nawet sms ,ani @ nie potrafił napisać że akurat dziś rano jak się obudzę zostanę bez numerów,które były firmowe . Proszę o wyjaśnienie co faktycznie operator zrobił w tej sprawie !

 #506136  autor: xif
 01 paź 2011, 09:59
Mam pytanie do osób kompetentnych - czy Play zamierza być tak łaskawy i umożliwić mi wyłączenie pakietu sms?

Sprawa wygląda następująco:

29.09.11r - Play24 - brak możliwości wyłączenia pakietu, "w trakcie wyłączania":

Obrazek

01.10.11r - Play24 - pomimo tego, że pakiet nadal jest włączony i przedłużyło go na kolejny miesiąc, nadal brak możliwości wyłączenia pakietu, "w trakcie wyłączania":

Obrazek


Na deser - co najśmieszniejsze - nie składałem dyspozycji wyłączenia tego pakietu, a teraz - przy stanie takim, jaki widoczny jest na screenach - zrobić tego nie mogę.

 #506151  autor: Robaas
 01 paź 2011, 11:52
ja mam takie pytanie, jeżeli w odpowiedzi na reklamację przychodzi zdanie:
"W ramach rekompensaty proponujemy jednorazowe doładowanie konta kwotą 20,00 zł."
to doładowanie będzie na konto główne czy pakiet złotówek? dla mnie konto to konto główne nawet tak jest nazwane w play24.

 #506157  autor: MK_
 01 paź 2011, 12:08
Niestety to, że znieśli wcale nie znaczy, że smsy juz nie będą przychodziły :P
No wiem, że zdarzały się takie przypadki, ale na drugim numerze nie udzielałem żadnych zgód i nic nie przychodzi. Więc może się opamiętają :-D

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #506163  autor: playonline
 01 paź 2011, 12:22
Czy tez tak macie z TelePlay, ze juz wam kontaktow nie widzi? Tym samym nie wiem od kogo sa dane smsy... Albo sie cos skisilo albo pracuja nad czyms nowym. Jedyne dobre z tego jest to, ze jezeli nie zatwierdzi sie smsa w telefonie to nie pokazuje tresci smsow.

 #506220  autor: KC-KARLOS
 01 paź 2011, 17:49
Robaas pisze:ja mam takie pytanie, jeżeli w odpowiedzi na reklamację przychodzi zdanie:
"W ramach rekompensaty proponujemy jednorazowe doładowanie konta kwotą 20,00 zł."
to doładowanie będzie na konto główne czy pakiet złotówek? dla mnie konto to konto główne nawet tak jest nazwane w play24.
Doładują Ci konto promocyjnych złotówek w kwocie 20,00 zł, który będzie ważny 30 dni.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #506309  autor: borek182
 02 paź 2011, 12:20
witam. pytanie do play4you2. Można przenieść mixa w playu na inny numer ? dodam że ten numer byłby przenoszony z orange

 #506310  autor: muchakk
 02 paź 2011, 12:22
borek182 nie można ;-)

 #506331  autor: banderas
 02 paź 2011, 14:08
xif pisze:Mam pytanie do osób kompetentnych - czy Play zamierza być tak łaskawy i umożliwić mi wyłączenie pakietu sms?

Sprawa wygląda następująco:

29.09.11r - Play24 - brak możliwości wyłączenia pakietu, "w trakcie wyłączania":

Obrazek

01.10.11r - Play24 - pomimo tego, że pakiet nadal jest włączony i przedłużyło go na kolejny miesiąc, nadal brak możliwości wyłączenia pakietu, "w trakcie wyłączania":

Obrazek


Na deser - co najśmieszniejsze - nie składałem dyspozycji wyłączenia tego pakietu, a teraz - przy stanie takim, jaki widoczny jest na screenach - zrobić tego nie mogę.
mam pytanie , czy ten numer który pokazujesz na screenach to jest Play online?

jesli tak to ten pakiet z tego co orientuje się był włączany jednorazowo przy aktywacji na Iszy nie pelny i pełny okres rozliczeniowy, sądzę że właśnie ci się kończy okres rozliczeniowy i z dnime nowego zostanie on wyłączony ten pakiet smsów

tak na przyszlośc wyjaśnienie jeśli się pomyliłem

banderassso

 #506333  autor: xif
 02 paź 2011, 14:32
zwykły abonament, One Play Pro 40

pakiet jest włączony niezmiennie od 20 miesięcy, akurat zachciało mi się go wyłączyć i jak widać - nie da się :wink:

 #506365  autor: banderas
 02 paź 2011, 17:43
xif pisze:zwykły abonament, One Play Pro 40

pakiet jest włączony niezmiennie od 20 miesięcy, akurat zachciało mi się go wyłączyć i jak widać - nie da się :wink:
polecam napisac zgłoszenie w play24 i czekać na rozwiązanie , jesli nie nastapi pow tygodnia zgłoś się tutaj by ponaglono

banderassso
  • Strona 86 z 241
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 241
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 241