• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 84 z 241
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 241

 #505318  autor: djkynek
 26 wrz 2011, 09:53
play4you2 - niestety nie jestes dla mnie wiarygodna. Odeslałas mnie do jakiegos warzywka z BOKu play. Co myli nazwy usług,a miała byc to ponoc osoba kompetentna. Dopiero po skardze do UKE nagle sie wszystko /e-maile/ poznajdowało w playu. I dzwonilo do mnie cos z tzw, działu eksperckiego, ze przepraszaja, ze ze jednak bede miał zniżki zgodnie z ustaleniemi. Dosc zabawy w kotka i myszke z niekompetentnymi pracownikami BOK !!!! - piszcie skargi do UKE - szkoda czasu i nerwów na tych cwiercinteligentów.

 #505334  autor: play4you2
 26 wrz 2011, 12:08
djkynek pisze:play4you2 - niestety nie jestes dla mnie wiarygodna.
Najważniejsze, że udało się rozwiązać sprawę :D .

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505350  autor: tricki
 26 wrz 2011, 13:55
play4you2 pisze:Najważniejsze, że udało się rozwiązać sprawę :D
tylko dlaczego Klient musi zgłaszać skargę aż do UKE by otrzymać odpowiedź? BOK play jak kulał, tak kuleje nadal, wręcz włóczy nogami...

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #505382  autor: Marens
 26 wrz 2011, 16:07
bolek2004 pisze:dziś już kolejny raz , z nerwów rzuciłem telefonem o ścianę, to co play wyprawia ostatnio to jest nie do możliwości
Byliśmy dziś na :partyman: z okazji rozpoczęcia roku akademickiego i godzin rektorskich.
Zeszliśmy sobie ładnie na poziom -1 no i niespodzianka:

:arrow: Karta USIM nie aktywna
:arrow: Tylko alarmowe
:arrow: Nie zarejestrowano

Próbowałem zalogować ręcznie telefon do 2G Plusa/Play a tu psikus.
Nie miałbym, do nikogo pretensji gdyby nie fakt, że towarzystwo miało telefony w Plusie/Orange/T-Mobile i łanie wszystko działało. Co ciekawe wg. pozwoleń radiowych PLAY ma w tamtym miejscu najbliżej BTS z EGSM.

Teraz widzę, że bez telefonu UMTS 900/2100 ani rusz.
Generalnie kończę swoje nic nie wnoszące marudzenie małym cytatem:
Kod: Zaznacz cały
Umowa dla numeru XXXXXXXXX zostanie rozwiązana z dniem 19 listopada 2011 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia
Kod: Zaznacz cały
Umowa dla numeru YYYYYYYY zostanie rozwiązana z dniem 19 grudnia 2011 roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia
Kod: Zaznacz cały
Wraz z rozwiązaniem Umowy nastąpi przeniesienie dotychczasowego numeru telefonu do oferty Play Fresh.
Jeszcze chciałbym pogratulować zmian w Long Play 1 odnośnie jednego numeru na jeden numer PESEL " :thumbup: "

No nic wolę płacić więcej i mieć mniej minut a za to pewny telefon.

 #505385  autor: wlkp
 26 wrz 2011, 16:22
Już raz prosiłem,to poproszę jeszcze raz o ponaglenie mojego zgłoszenia z reklamacją o nr. 34961728 bo jakoś nikt się do mnie nie odezwał,lub napisał . A ja już mam naprawdę dość ,z tego nie da się u mnie korzystać .

 #505414  autor: Robaas
 26 wrz 2011, 19:28
play4you2 pisze: Najważniejsze, że udało się rozwiązać sprawę :D .
Ja tu widzę nominację do nagrody Głuchy Telefon w kategorii wypowiedź roku.

 #505425  autor: kerim36
 26 wrz 2011, 19:59
banderas pisze:nośnie long play za 1 zł to ta promocja jest ważna tylko przez system telesprzedaży
nadal obowiązuje w salonie regulamin: http://www.play.pl/resour...P_5_05_2010.pdf
nie został on odwołany
spoko. dobrze wiedziec.
jak zatem przeniesc numery do tej promocji?? wystarczy zgloszenie przez play24, gdzies zadzwonic??

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #505458  autor: banderas
 26 wrz 2011, 21:50
kerim36 pisze:
banderas pisze:nośnie long play za 1 zł to ta promocja jest ważna tylko przez system telesprzedaży
nadal obowiązuje w salonie regulamin: http://www.play.pl/resour...P_5_05_2010.pdf
nie został on odwołany
spoko. dobrze wiedziec.
jak zatem przeniesc numery do tej promocji?? wystarczy zgloszenie przez play24, gdzies zadzwonic??
http://sklep.play.pl/ecommerce/control/ ... Id=PREMIUM
na tej stronie wybierz opcje LongPlay 1 zł , jest tam tylko dostepna opcja stan darmowy, wysłałem do sklepu informacje o tym i czekam na odzew,

banderassso

 #505468  autor: forum_tg
 26 wrz 2011, 22:53
play4you2

mam pytanko, dlaczego waszym programistom jest tak trudno zrobić powiązanie między kontaktami wpisanymi na play24 a bramką sms/mms? niezależnie w którą stronę, tj. będąc w bramce zeby moc jakimś przyciskiem dodać numer z kontaktów, czy też bedąc w kontaktach moc wysłać smsa/mmsa?
to jest na prawdę proste, a widzę że nikt nie kwapi się zeby to zrobić, więc proszę powiedzieć w jakim celu jest ta zakładka kontakty, czemu ma ona służyć?

 #505486  autor: kerim36
 27 wrz 2011, 07:05
banderas pisze:http://sklep.play.pl/ecom...ptionId=PREMIUM
na tej stronie wybierz opcje LongPlay 1 zł , jest tam tylko dostepna opcja stan darmowy, wysłałem do sklepu informacje o tym i czekam na odzew,
dzieki.

[ Dodano: 2011-09-27, 07:15 ]
juz widze minus przy wniosku w necie.

w salonie przy przenosinach wymagany jest jedynie dowod osobisty, a przy wniosku w necie konieczny jest wybor dodatkowego dokumentu

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #505496  autor: play4you2
 27 wrz 2011, 08:54
tomektg pisze:mam pytanko, dlaczego waszym programistom jest tak trudno zrobić powiązanie między kontaktami wpisanymi na play24 a bramką sms/mms?
Przekazałam twoje pytanie do działu który zajmuje się opisaną przez Ciebie sprawą. Jak tylko otrzymam odpowiedź, odpiszę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505497  autor: Pajuch
 27 wrz 2011, 08:57
play4you2 pisze:
djkynek pisze:play4you2 - niestety nie jestes dla mnie wiarygodna.
Najważniejsze, że udało się rozwiązać sprawę :D .
Ciecia po całosci? To juz przeswietnych konsultantów zastepuja ludzmi z podstawowa funkcja kopiuj wklej i napisz bele co byle gdzie?

 #505498  autor: forum_tg
 27 wrz 2011, 09:14
play4you2 pisze:
tomektg pisze:mam pytanko, dlaczego waszym programistom jest tak trudno zrobić powiązanie między kontaktami wpisanymi na play24 a bramką sms/mms?
Przekazałam twoje pytanie do działu który zajmuje się opisaną przez Ciebie sprawą. Jak tylko otrzymam odpowiedź, odpiszę.
dziękuje bardzo, z niecierpliwością oczekuje odpowiedzi, za pewne nie tylko ja bede zainteresowany udzieloną odpowiedzią.

 #505505  autor: play4you2
 27 wrz 2011, 10:10
tomektg pisze:play4you2 napisał/a:
tomektg napisał/a:
mam pytanko, dlaczego waszym programistom jest tak trudno zrobić powiązanie między kontaktami wpisanymi na play24 a bramką sms/mms?


Przekazałam twoje pytanie do działu który zajmuje się opisaną przez Ciebie sprawą. Jak tylko otrzymam odpowiedź, odpiszę.


dziękuje bardzo, z niecierpliwością oczekuje odpowiedzi, za pewne nie tylko ja bede zainteresowany udzieloną odpowiedzią.
Otrzymałam informację, że w tym roku nie będzie to możliwe, ale sugestia została przekazana do działu, który zajmuje się bramką sms.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #505506  autor: tricki
 27 wrz 2011, 10:19
pytanie do play4you2.

Czy i kiedy zostanie umieszczona opcja aktywująca usługę 30zł za 10zł w Play24 oraz zostanie uwidoczniona data aktywności tej usługi?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #505511  autor: playonline
 27 wrz 2011, 11:02
Czy TelePlay ma dzis jakies zawieszki? Caly czas jest info "w trakcie wysylania".. :/

 #505518  autor: Sikor28
 27 wrz 2011, 11:32
play4you2
dziekuje za odpowiedz. bardzo sie ciesze, ze zaprzestaliscie tej nielegalnej praktyki. szkoda tylko, ze takie rzeczy sa mozliwe jedynie pod presja UKE. no ale lepiej pozno niz wcale. mam nadzieje, ze stanowisko P4 nie jest zagrywka a uczciwym podejsciem do klienta i podczas przenoszenia numerow nie bedzie wywierana presja w celu zaznaczenia jedynej slusznej opcji.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #505519  autor: playonline
 27 wrz 2011, 11:39
Ok dziala juz.

 #505523  autor: djkynek
 27 wrz 2011, 11:45
Najciekawsze jest, ze mieszkam bardzo blisko BTS Playa - Tarnobrzeg, Sikorskiego PEC i Plusa - Tarnobrzeg, Szpitalna 3- po około 200-300 m w linii prostej. I obojętne czy zalogowany jestem do play czy do plusa wyglada, ze nie korzystam z najblizej mnie połozonych btsów, tylko z innych, położonych w bardziej odległych czesciach miasta. - telefon HTC wildfire ustawiony na GSM/WCDMA auto i zawsze zasieg mam w domu szczątkowy - co sie przekłada na fatalna jakosc połaczen głosowych. Wczesniej, jako klient plusa miałem zawsze zasieg na maxa - nawet w piwnicy. Niechaj przeklęty bedzie dzien, w którym podkusiło mnie na przejscie do tej cudownej sieci

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G
  • Strona 84 z 241
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 241
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 241