• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 83 z 241
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 241

 #504823  autor: Robaas
 22 wrz 2011, 20:10
wojciech pytanie co z tą wiedzą zrobić? podzielić się z innymi na złość play czy zostawić dla wtajemniczonych na wypadek gdyby play się obraził i zabrał zabawki z piaskownicy?

 #504835  autor: MK_
 22 wrz 2011, 20:49
A obchodzi cię kto ile płaci za telefon? Bo mnie wcale i dlatego nie dziele się informacjami typu pakiet 30 za 10 czy właśnie ta strona. Zostaje w rodzinie :P

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #504845  autor: user_delete19
 22 wrz 2011, 21:18
SOT:
Robaas pisze:wojciech pytanie co z tą wiedzą zrobić? podzielić się z innymi na złość play czy zostawić dla wtajemniczonych na wypadek gdyby play się obraził i zabrał zabawki z piaskownicy?
MK_ pisze:A obchodzi cię kto ile płaci za telefon? Bo mnie wcale i dlatego nie dziele się informacjami typu pakiet 30 za 10 czy właśnie ta strona. Zostaje w rodzinie
ano właśnie -- dostajesz bonusa/znalazłeś kruczek to można się cieszyć... nie widzę sensu uszczęśliwiać na siłę osób, które same nie wykazują zainteresowania :roll:

 #504848  autor: wyzwolenia
 22 wrz 2011, 21:34
wojciech pisze:Strona miała 'dizajn' mobilny i miała promować taką formę doładowań? To, że się dało z pc to był efekt uboczny...
ma to jakis sens ale nadal sfera domysłów niczym niepoparta - zmierzylem sie z regulaminem co w play jest obowiazkowe i nie ma o tym wzmianki

 #504849  autor: MK_
 22 wrz 2011, 21:40
Gdzie kończy się logika zaczynają się regulaminy - przecież to było jasne że "lekka strona" jest w domyśle na urządzenia mobilne. A bonus 30% miał za zadanie ją trochę "wypromować" tak jak było z aplikacją fejsbókową na początku.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #504861  autor: wyzwolenia
 22 wrz 2011, 22:48
BTW myslicie ze 30% za doladownie niedlugo zniknie? Czy nasz uprzedza o tym?
Pewnie nikt tego nie wie (no moze play ale tu tez nie bylbym tego taki pewny ;) ) na pewno ale mozna zaglosowac.

Ja mysle ze zniknie w kolejnych 2 tygodniach - ciecia sa wiec 1 krok zrobiony.

 #504863  autor: banderas
 22 wrz 2011, 23:04
Arletta pisze:Reklamację (34113975) wysłałam 10-go sierpnia, Play zatwierdził odbiór 20-go sierpnia (strasznie powolna ta nasza poczta polska, żeby list polecony szedł 10 dni!). Po reklamacji poszło jeszcze jedno zgłoszenie przez www, które rozpatrzono stosunkowo szybko, a reklamacja do dziś jest rozpatrywana, czyli od 20.08 do 22.09 bez zmian...

E- faktura wciąż nie wystawiona, chociaż mija trzeci tydzień od jej wygenerowania...

Do tego mam pytanie o różnice w kwotach:
- (zakładka moje konto) Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem (z VAT) - 49zł

- (zakładka finanse, e -faktura) Łącznie do zapłaty 41,26 PLN na dzień 22.09.2011

Z czego wynika ta różnica? Wg logiki, powinna być ta sama kwota...

kwota 49 zł to jest kwota faktury + kwota która wygenerowałaś za usługi które nie wchodzą w ramach twojego abonamentu np sms premium , dzwonienie na zagraniczne numeru i czy wykonywanie poł w roamingu zagranicznym

a w zakładce finanse faktury- tu masz kwotę jaka jest do zapłaty za uslugi w play,
to co pozostanie to doliczone zostanie do następnej faktury

banderassso

 #504878  autor: lotr
 23 wrz 2011, 08:42
Może mi ktoś wyjaśni...
Dziś mój numer został przeniesiony z orange (na kartę) do play (abonament). Umowa z play to "Long play 29 II" (jeśli dobrze pamiętam), zamawiana przez internet - koszt miesięcznego abonamentu powinien wynosić 19 zł.
Po sprawdzeniu stanu konta okazuje się, że saldo faktur wynosi 49 zł. Skąd to się wzięło? Nigdzie nie dzwoniłem (bo nie miałem kiedy), ani nie korzystałem z innych usług.
Poza tym też nie mam pojęcia skąd "pozostało ci 42,12 zł" (nie, nigdzie nie dzwoniłem, nie pisałem itd.).
Rozumiem, że pewnie płacę abonament za ten m-c (częściowo) i następny, ale w żadnym razie nie daje to 49 zł (abonament 19 zł).

 #504881  autor: play4you2
 23 wrz 2011, 09:45
lotr pisze:Może mi ktoś wyjaśni...
Podeślij w prywatnej wiadomości numer i hasło abonenckie sprawdze to :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504888  autor: MK_
 23 wrz 2011, 10:53
Play chyba zauważył jak wielką kichą stało się ostatnio działanie sieci na E-GSM i próbuje kupić 1800MHz od Zygmunta :lol:

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #504894  autor: lotr
 23 wrz 2011, 11:45
play4you2 pisze:
lotr pisze:Może mi ktoś wyjaśni...
Podeślij w prywatnej wiadomości numer i hasło abonenckie sprawdze to :D
Sprawdzone przez play4you2 (dzięki po raz n-ty) i wyjaśnione (opłata aktywacyjna), więc wszystko ok :)

 #504903  autor: qper
 23 wrz 2011, 12:32
wojciech pisze:Strona miała 'dizajn' mobilny i miała promować taką formę doładowań? To, że się dało z pc to był efekt uboczny...
A czy według Was iPad jest urządzeniem mobilnym?

Na iPhonie strona działa
Na iPadzie już nie - czyli tablety nie są urządzeniami mobilnymi.

Pomijaj już fakt, że z niektórych można nawet dzwonić jak np. Samsung

[ Dodano: 2011-09-23, 12:35 ]
wyzwolenia pisze:BTW myslicie ze 30% za doladownie niedlugo zniknie? Czy nasz uprzedza o tym?
Pewnie nikt tego nie wie (no moze play ale tu tez nie bylbym tego taki pewny ) na pewno ale mozna zaglosowac.

Ja mysle ze zniknie w kolejnych 2 tygodniach - ciecia sa wiec 1 krok zrobiony
Raczej nie zniknie - strona jest bardzo słabo promowana, a w zasadzie wyłącznie przez blog rzecznika, portale go czytające i przez nas.

Nie ma ani jednej wzmianki na stronie Play...

[ Dodano: 2011-09-23, 12:36 ]
MK_ pisze:Play chyba zauważył jak wielką kichą stało się ostatnio działanie sieci na E-GSM i próbuje kupić 1800MHz od Zygmunta
Chyba masz rację. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 #504930  autor: play4you2
 23 wrz 2011, 14:18
Odpowiedź na pytanie dotyczące przerwy w świadczeniu usług przy przenoszeniu numeru:

Zgodnie z Rozporządzaniem Ministra Infrastruktury w sprawie realizacji usługi przeniesienia numeru
nieodstępność usług może trwać od godz 00:00 do godz 03:00 chyba , że klient zezwolił na dłuższy okres niedostępności usług.
Ten właśnie dłuższy okres nie jest nigdzie sprecyzowany dlatego Play na swoich wnioskach ograniczył ten czas do 24 h. Termin ten jest tylko zabezpieczeniem operatora przed niedostępnością usług wynikającą m.in. z awarii ,problemów z przeniesieniem, aktywacjami itp.

Brak zgody Klienta na przerwę dłuższą niż 3 h nie może być podstawą do braku realizacji wniosku
Takie wnioski są procesowane zgodnie z zachowaniem terminów niedostępności usług opisanym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury.

Klient podczas składania wniosku decyduje o tym czy daje zgodę na przerwę dłuższą czy nie.

Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienie was satysfakcjonują 

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504950  autor: banderas
 23 wrz 2011, 16:16
lotr pisze:Może mi ktoś wyjaśni...
Dziś mój numer został przeniesiony z orange (na kartę) do play (abonament). Umowa z play to "Long play 29 II" (jeśli dobrze pamiętam), zamawiana przez internet - koszt miesięcznego abonamentu powinien wynosić 19 zł.
Po sprawdzeniu stanu konta okazuje się, że saldo faktur wynosi 49 zł. Skąd to się wzięło? Nigdzie nie dzwoniłem (bo nie miałem kiedy), ani nie korzystałem z innych usług.
Poza tym też nie mam pojęcia skąd "pozostało ci 42,12 zł" (nie, nigdzie nie dzwoniłem, nie pisałem itd.).
Rozumiem, że pewnie płacę abonament za ten m-c (częściowo) i następny, ale w żadnym razie nie daje to 49 zł (abonament 19 zł).

kwota ktora masz do zapłacenia to jest tzw kwota aktywacyjna, składa się z 1 zł + opłaty za jednorazowy pakiet chyba w tym przypadku 3 GB - na wlasnych nadajnikach Play w wysokości 48 zł

odnośnie pakietu zlotówek to jest wartośc nie pałna , gdyż numer został aktywowany podczas okresu rozliczeniowego i jest to kwota obliczona propocjonalnie do zakończenia okresu

wiecej w regulaminie promocji
link do regulaminu promocji:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... rzedaz.pdf

banderassso

 #505039  autor: playonline
 24 wrz 2011, 06:57
Dzien dobry. :)

Na lepszy poczatek dnia Playowy humor. ;)

Obrazek

 #505063  autor: dagusia_d
 24 wrz 2011, 12:13
Mam pytanie do zorientowanych. Obecnie posiadam ofertę "Replay Longplay69 bez telefonu (płacę 34,5zł)". Czy mam możliwość migracji do "All inclusive bez telefonu 59" żeby płacić 39zł+10(stan darmowy)?? Czy jeżeli zmigruję to nie ma tej zniżki? jak to wygląda?

 #505093  autor: wlkp
 24 wrz 2011, 15:47
playonline pisze:Dzien dobry. :)

Na lepszy poczatek dnia Playowy humor. ;)

Obrazek
Ja to nie muszę na stronę zaglądać,wystarczy że na wyświetlacz swojego telefonu zaglądne,a tam :-D :shock: :twisted: :
- sieć zajęta
- brak sieci
- błąd sieci
- sieć niedostępna ,tylko alarmowe
:smt011
No a jak już się coś uda to dzwoniąc na 2 numer / również z Play / czasami udało się usłyszeć " Nie ma takiego numeru " :!:
A ile razy się dowiaduję że ktoś do mnie dzwonił,a telefon milczał,i nawet nie dostałem info że ktoś dzwonił ?I powiem od razu że to nie wina aparatu,bo sprawdzane na 5 różnych ,kilku numerach totalna kicha !!
Cały czas czekam na odpowiedz zgłoszenia/ reklamacji ,prosiłem o ponaglenie,ale nadal odpowiedzi brak .Jeszcze powiem że te numery są na firmę ,więc możecie się domyślać jaką mam kuxxxe jak mam z tego korzystać !! Czekam tylko na rozwiązanie umowy bez ponoszenia kary,mam dość .

Przy okazji może ktoś mi odpowie.

Puki nie załatwię do końca sprawy z rozwiązaniem umowy,nie zabiorę kolejnej umowy w innej sieci,bo po prostu nie stać mnie na kolejne opłaty abonamentów .Ale zakupiłem już kartę innego operatora,takiego co u mnie działa bez problemu,i teraz takie pytanie .Chciałem przekierować numer jaki mam z Play na ten nowy z innej sieci,wiem że tak się da,ale pytanie,ile i z jakiego numeru będzie zjadać mi kasę za przekierowanie ? Czy to z tego numeru z Play ? I czy to będzie pobierane z pakietu zł w abonamencie,czy poleci poza abonamentem ? Bo raczej z tej nowej karty / Orange / chyba nie będzie pobierać za odbieranie połączeń ? Muszę tak zrobić choćby tymczasowo ,bo nikt się nie może do mnie dodzwonić,a nie mogę sobie w firmie na to pozwolić,a tym bardziej nie mam już nerwów na to . Ostatnio konsultantka z Play się przekonała jak do mnie dzwoniła,5 razy bo co chwile mnie rozłączało !!

 #505117  autor: ppp1ppp
 24 wrz 2011, 18:10
dagusia_d pisze:Mam pytanie do zorientowanych. Obecnie posiadam ofertę "Replay Longplay69 bez telefonu (płacę 34,5zł)". Czy mam możliwość migracji do "All inclusive bez telefonu 59" żeby płacić 39zł+10(stan darmowy)?? Czy jeżeli zmigruję to nie ma tej zniżki? jak to wygląda?
przy migracji tracisz rabaty

 #505125  autor: StormChaser
 24 wrz 2011, 19:26
playwlkp pisze: Przy okazji może ktoś mi odpowie.

Puki nie załatwię do końca sprawy z rozwiązaniem umowy,nie zabiorę kolejnej umowy w innej sieci,bo po prostu nie stać mnie na kolejne opłaty abonamentów .Ale zakupiłem już kartę innego operatora,takiego co u mnie działa bez problemu,i teraz takie pytanie .Chciałem przekierować numer jaki mam z Play na ten nowy z innej sieci,wiem że tak się da,ale pytanie,ile i z jakiego numeru będzie zjadać mi kasę za przekierowanie ? Czy to z tego numeru z Play ? I czy to będzie pobierane z pakietu zł w abonamencie,czy poleci poza abonamentem ? Bo raczej z tej nowej karty / Orange / chyba nie będzie pobierać za odbieranie połączeń ? Muszę tak zrobić choćby tymczasowo ,bo nikt się nie może do mnie dodzwonić,a nie mogę sobie w firmie na to pozwolić,a tym bardziej nie mam już nerwów na to . Ostatnio konsultantka z Play się przekonała jak do mnie dzwoniła,5 razy bo co chwile mnie rozłączało !!
W normalnych sieciach, przekierowanie jest tym samym co dzwonienie z numeru przekierowującego, tak więc kasa powinna iść z Playa.

 #505139  autor: bolek2004
 24 wrz 2011, 20:32
Mam taki problem, od dłuższego czasu jak ktoś do mnie dzwoni to po odebraniu słuchawki mam cisze w słuchawce i nie słyszę nic, druga osoba też nic nie słyszy, trzeba się rozłączyć dzieje się to na 2g playa, dziś już kolejny raz , z nerwów rzuciłem telefonem o ścianę, to co play wyprawia ostatnio to jest nie do możliwości, przełączyłem się na 3g plusa i zobaczymy czy się tak dalej będzie działo, na 2g plusa nie mogę się przełączyć bo mam coś takiego że jak dzwonie z 2g plusa to wybieram numer telefonuje i też cisza w słuchawce tak jakby połączenie się zawieszało , dopiero za kolejnym razem udaje się dodzwonić , na 2g playa działa ok ale odbieranie pada, normalnie koszmar, znowu na 3g nie chce być bo bateria szybko pada, miał ktoś podobny problem bo już mnie szlak trafia??
  • Strona 83 z 241
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 241
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 241