Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
76
Rejestracja
31 sty 2010, 11:20
Lokalizacja
Wrocław
Sprawdziłem dla testu i rzeczywiście. Do polkomtela loguję się za pierwszym razem i dość szybko. Też tego nie zgłaszałem, jak już w końcu zalogowałem się do plusa to "foch" i zero sieci P4. Może wiele osób tak robiło i koszty roamingu im wzrosły. Niby problemu nigdy nie było, ale może nie czepiajmy się, w końcu poprawilijojo pisze:Nie wiem czy zauważyliście...
Pozostaje tylko sie cieszyc i dopytac czy handover juz zostal wprowadzony w zycie.luccicare pisze:w końcu poprawili
Moze masz cos z SIMka, telefonem lub jestes w czarnej dziurze dla Plusa i Play?jahu_2006 pisze:Ja nie widzę różnicy. Pisze mi że Karta sim nie zezwala
Watpie abys byl indywidualnie traktowany..jahu_2006 pisze:Ja mam SD więc pewnie dlatego blokują
Mała aktualizacja.luccicare pisze:Sprawdziłem dla testu i rzeczywiście. Do polkomtela loguję się za pierwszym razem i dość szybko. Też tego nie zgłaszałem, jak już w końcu zalogowałem się do plusa to "foch" i zero sieci P4. Może wiele osób tak robiło i koszty roamingu im wzrosły. Niby problemu nigdy nie było, ale może nie czepiajmy się, w końcu poprawilijojo pisze:Nie wiem czy zauważyliście....
Słuchaj, a może po prostu, dostrajają sieć w etapach i do Ciebie jeszcze "nie doszli". Może poczekaj trochę.jahu_2006 pisze:Nowy Sącz ciężko nazwać czarną dziurą karta jest nowa mam ją od 1.10.2010 ma opcje swobodny internet 4 i samsunga Galaxy S. Zarówno plus jak i play ma full 3g i 2g. Ja mam SD więc pewnie dlatego blokują
niestety blokowanie playa (dobra - nie blokowanie tylko inny priorytet;) ), właśnie wywaliłem 9 zł na starter (darmowe rozmowy i smsy w play) żeby się przekonać i niestety.......jahu_2006 pisze:albo blokowanie przez play-a.
Najpierw trzeba rozgraniczyć reklamacje od zgłoszenia błędu jak w moim przypadku.st.konsultant pisze:To jest akurat związane z prawem więc u każdego Operatora numer musi być zarejestrowany w przypadku reklamacji.Robus pisze:Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)qper pisze:Temat przerabiany już wielokrotnie. Musisz się zarejestrować aby mogli rozpatrywać reklamacje i wysyłać Ci pisma.
Bez tego nic nie zdziałasz. Zarejestruj się i napisz im to jeszcze raz jako reklamację.
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Biuro Obsługi Klienta Gaduair
Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr xxx
Witam,
Doładowanie zostało zrealizowane, Pana saldo powiększy się o kwotę 5zł w ciągu 24h. Proszę przy wykonywaniu doładowań zwrócić uwagę, iż jeden kod tyczy się jednej transakcji, i jego ponowne wysłanie nie wygeneruje kodu który pozwoli doładować numer.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy o korzystanie z opcji "Odpowiedz", a nie tworzenie nowych zgłoszeń.
Pozdrawiam,
Konsultant xxx
Wiem jaka jest różnica między reklamacją z zgłoszeniem. Odniosłem się konkretnie do definicji reklamacji. Co do samych zgłoszeń, to nie wiem jak u innych ale np. w Erze oczywiście sam problem można zgłosić bez rejestracji karty Sim.Pajuch pisze:Najpierw trzeba rozgraniczyć reklamacje od zgłoszenia błędu jak w moim przypadku.st.konsultant pisze:To jest akurat związane z prawem więc u każdego Operatora numer musi być zarejestrowany w przypadku reklamacji.Robus pisze: Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Jak nie możną jak można tylko nie mozna w PlayKod: Zaznacz caływ erze/orange a nawet w plusie mimo ze ciężej, jeśli system jest zwalony i widać to gołym okiem oddają co nie ich i tak mialem w erze jeszcze oddali za fatygę czyli połączenie z bok.Bez rejstracji bo zglaszalem WADE systemu a nie reklamacje.Biuro Obsługi Klienta Gaduair Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr xxx Witam, Doładowanie zostało zrealizowane, Pana saldo powiększy się o kwotę 5zł w ciągu 24h. Proszę przy wykonywaniu doładowań zwrócić uwagę, iż jeden kod tyczy się jednej transakcji, i jego ponowne wysłanie nie wygeneruje kodu który pozwoli doładować numer. W przypadku dalszej korespondencji prosimy o korzystanie z opcji "Odpowiedz", a nie tworzenie nowych zgłoszeń. Pozdrawiam, Konsultant xxx
Dementuje wiec. W Plusie za kazdym razem weryfikacja gdyz inaczej nie moga udzielic informacji i przyjac zgloszenia czy to za pomoca telefonu czy e-maila.Pajuch pisze:Wszędzie można.Tylko nie w pla
Generalnie nie wiem za bardzo, co chciałbyś reklamować z tytułu niezgodności. Usługi Telekomunikacyjne reklamuje się z tytułu Prawa Telekomunikacyjnego, ale ok. Masz prawo do własnego wyboru.Pajuch pisze:połączenie trwało 4dni było ok teraz notorycznie rozłącza, nic starter jak znajdę paragon ląduje u sprzedawcy na niezgodność towaru z umowa
Generalnie to przez mały remodeling Play24 i naszej strony, ale powinno być juz ok. Sprawdź, czy wszystko Ci działanemo2009 pisze:z *111 miałem kłopoty od kilku dni.
Niestety, takie jest działanie systemu i tego się nie zmieni (przynajmniej w najbliższym czasie). Nawet nie będę tego wysyłał, bo to nie będzie miało sensu. Dlatego sugeruję Wam, aby podłączać rekompensaty albo od razu, albo zlecać ich aktywację bardziej pod koniec Waszego Okresu Rozliczeniowego. Od razu mówię, że dalsza dyskusja w tym temacie nie ma sensu, bo to się nie zmieni w njabliższym czasie.qper pisze:Może warto jakąś sugestię do działu IT przesłać w tym temacie.
Ok, ale w tym przypadku nie nastąpiła "masowa" awaria, ale jednorazowa. W związku z tym, należy zgłosić to do nas w celu naprawy. Faktem niepodważalnym jest rejetsracja i od tego nie ma odstepstw. Jeżeli nie chcesz zarejestrować usługi, przykro mi. Podkreślam raz jeszcze, bez rejestracji karty, nie rozpatrzymy Twojego zgłoszenia. Zarejestruj kartę i zgłoś sprawę do nas ponownie.Robus pisze:Nie wiem czy to ja mam jakieś dziwne pojęcie o świecie, ale skoro świadczycie usługi nie wymagając żadnych danych osobowych, to kiedy coś nie działa ewidentnie z Waszej winy, powinniście to też na tych zasadach naprawić.
Ech, od tematu chyba nigdy się nie uwolnię. Powtarzam raz jeszcze (już nie wiem który), że nic nie blokowaliśmy. Zmiany w zasadzie nie wiem, ponieważ stale mamy to, co mamy. Ostatnio (o czym mówił i Marcin Gruszka), podpisaliśmy nową mowę z Polkomtelem. To jedyne zmiany.jojo pisze:1) Czy faktycznie ostatnimi czasy zaszły jakieś pozytywne zmiany w kwestii przelogowania się pomiędzy sieciami Play -> Plus -> Play?
Od razu zaznaczam, że nic nie pisałem (jak robili to niektórzy), do Marcina Gruszki, ani też do Ciebie.
Samo się zrobiło.
O, to mnie zaskoczyłeś. Pierwszy raz słyszę o Umowie z PTK w ramach roamingu. Z tego co mi wiadomo, mamy Umowę, ale z Plusem. Jeżeli chodzi o PTK, to chyba przeczytaeś gdzieś jakieś plotki.jojo pisze:2) Czy masz jakieś informacje (jeżeli tak, to jakie i czy w ogóle możesz uchylić rąbka tajemnicy) w kwestii umowy pomiędzy P4, a PTK Centertel na roaming krajowy?
No tak. Cóż mogę zrobić. Przepraszam... Zgłoszę sprawę do przełożonych tej osoby. Tak na marginesie, bardzo was proszę, nie zamieszczajcie danych osobowych tych osób. Nie chodzi o to, żeby ukryć ich "imiona", ale o przepisy Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.qper pisze:Konto jest zarejestrowane na kobietę.
O to proszę spytajcie Marcinaplayonline pisze:Pozostaje tylko sie cieszyc i dopytac czy handover juz zostal wprowadzony w zycie.
Przykro mi. Temat uważam za zamknięty. Zapraszam Cię do Salonu w celu rejestracji.Pajuch pisze:Wszędzie można.Tylko nie w play
Wiesz, z tego co mi wiadomo, powinno być już z tym ok. Zrób indywidualne zgłoszenie w tej sprawie i daj mi jakieś info, jak Ci coś odpowiedzą.Andrzej24 pisze:Moje pytanie. Kiedy naprawicie kod *107#
*111*82*3# ciągle nie działa. Komunikat - odpowiedź sieci nierozpoznana.play4you2 pisze:Wiesz, z tego co mi wiadomo, powinno być już z tym ok. Zrób indywidualne zgłoszenie w tej sprawie i daj mi jakieś info, jak Ci coś odpowiedzą.Andrzej24 pisze:Moje pytanie. Kiedy naprawicie kod *107#
Pzdr.