• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 82 z 244
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 244

 #436110  autor: luccicare
 18 paź 2010, 08:31
jojo pisze:Nie wiem czy zauważyliście...
Sprawdziłem dla testu i rzeczywiście. Do polkomtela loguję się za pierwszym razem i dość szybko. Też tego nie zgłaszałem, jak już w końcu zalogowałem się do plusa to "foch" i zero sieci P4. Może wiele osób tak robiło i koszty roamingu im wzrosły. Niby problemu nigdy nie było, ale może nie czepiajmy się, w końcu poprawili :) .

 #436119  autor: playonline
 18 paź 2010, 09:17
luccicare pisze:w końcu poprawili
Pozostaje tylko sie cieszyc i dopytac czy handover juz zostal wprowadzony w zycie. :)

 #436133  autor: jahu_2006
 18 paź 2010, 10:00
Ja nie widzę różnicy. Pisze mi że Karta sim nie zezwala :(

 #436136  autor: playonline
 18 paź 2010, 10:08
jahu_2006 pisze:Ja nie widzę różnicy. Pisze mi że Karta sim nie zezwala :(
Moze masz cos z SIMka, telefonem lub jestes w czarnej dziurze dla Plusa i Play?

 #436138  autor: jahu_2006
 18 paź 2010, 10:19
Nowy Sącz ciężko nazwać czarną dziurą karta jest nowa mam ją od 1.10.2010 ma opcje swobodny internet 4 i samsunga Galaxy S. Zarówno plus jak i play ma full 3g i 2g. Ja mam SD więc pewnie dlatego blokują :(

 #436141  autor: playonline
 18 paź 2010, 10:25
jahu_2006 pisze:Ja mam SD więc pewnie dlatego blokują :(
Watpie abys byl indywidualnie traktowany.. ;) Bez urazy. Ja tez mam Play i bywam w miejscach gdzie jest zasieg Plusa i obu operatorow. Nie ma najmniejszego problemu (juz) z przelogowaniem sie.

Czasami jak tak czytam o problemach zasiegowych niektorych forumowiczow to mam ochote pojechac tam i samemu to sprawdzic. Niestety wyplaty by mi nie starczylo. ;)

 #436146  autor: jahu_2006
 18 paź 2010, 10:38
Wiesz ja nie jestem jakimś nowicjuszem w play. I z zasięgiem nie mam problemu. Chodzi o sam fakt przelogowywania. Na telefonie z przed roku nie mam większego problemu przeważnie za drugim razem łapie plusa.

[ Dodano: 2010-10-18, 10:50 ]
Przy dzisiejszych testach powiem ci że drugi nr który jest w play od roku loguje się do plusa za każdym razem a ten nowy nr nie chce się zalogować. Ale na tym poprzednim nie ma Stanu Darmowego a na nowym jest.

 #436155  autor: DanielR
 18 paź 2010, 10:55
luccicare pisze:
jojo pisze:Nie wiem czy zauważyliście...
Sprawdziłem dla testu i rzeczywiście. Do polkomtela loguję się za pierwszym razem i dość szybko. Też tego nie zgłaszałem, jak już w końcu zalogowałem się do plusa to "foch" i zero sieci P4. Może wiele osób tak robiło i koszty roamingu im wzrosły. Niby problemu nigdy nie było, ale może nie czepiajmy się, w końcu poprawili :) .
Mała aktualizacja.
Właśnie po raz kolejny bawiłem się telefonem i okazuje się, że chyba faktycznie coś grzebali w ostatnich dniach.
Teraz nawet w trybie Ręcznym przełącza mnie bez oporów za pierwszym razem, zarówno z Play na Plusa jaki z Plusa na Play.

Inna sprawa, że wreszcie Play 24 Menu spod USSD *111# też działa tak jak należy. Tzn. nic się nie zawiesza i nie zacina, obojętnie czy korzystam z roamingu czy z sieci macierzystej!
Teraz jeszcze "tylko" przydałoby się, żeby też uporządkowali ten bałagan z samymi opcjami.
jahu_2006 pisze:Nowy Sącz ciężko nazwać czarną dziurą karta jest nowa mam ją od 1.10.2010 ma opcje swobodny internet 4 i samsunga Galaxy S. Zarówno plus jak i play ma full 3g i 2g. Ja mam SD więc pewnie dlatego blokują :(
Słuchaj, a może po prostu, dostrajają sieć w etapach i do Ciebie jeszcze "nie doszli". Może poczekaj trochę. :wink:

 #436159  autor: jahu_2006
 18 paź 2010, 11:17
Karta z przed roku loguje się bez problemu a ta nowa blokuje.
Testy robiłem w tym samym miejscu.
Więc albo problem karty albo blokowanie przez play-a.

 #436178  autor: tomek0701
 18 paź 2010, 12:45
jahu_2006 pisze:albo blokowanie przez play-a.
niestety blokowanie playa (dobra - nie blokowanie tylko inny priorytet;) ), właśnie wywaliłem 9 zł na starter (darmowe rozmowy i smsy w play) żeby się przekonać i niestety.......
Najwięksi krzykacze (w tym ja) już nie mamy z tym problemu ale co mają zrobić ludzie którzy nie czytają for internetowych i blogu Gruszki?
P.S. u mnie oprócz niedziałającego od zeszłego tygodnia *107# doszło niedziałające od wczoraj *111# :) hurra.

 #436188  autor: Matyk
 18 paź 2010, 13:50
playonline pisze:
luccicare pisze:w końcu poprawili
Pozostaje tylko sie cieszyc i dopytac czy handover juz zostal wprowadzony w zycie. :)
Jesli będzie wprowadzony handover to taką informacje na pewno potwierdzi Marcin na swoim blogu :)

 #436302  autor: Pajuch
 18 paź 2010, 22:14
st.konsultant pisze:
Robus pisze:
qper pisze:Temat przerabiany już wielokrotnie. Musisz się zarejestrować aby mogli rozpatrywać reklamacje i wysyłać Ci pisma.

Bez tego nic nie zdziałasz. Zarejestruj się i napisz im to jeszcze raz jako reklamację.
Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)
To jest akurat związane z prawem więc u każdego Operatora numer musi być zarejestrowany w przypadku reklamacji.


http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Najpierw trzeba rozgraniczyć reklamacje od zgłoszenia błędu jak w moim przypadku.

Jak nie możną jak można tylko nie mozna w Play
Kod: Zaznacz cały
Biuro Obsługi Klienta Gaduair
Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr xxx
 
Witam,
Doładowanie zostało zrealizowane, Pana saldo powiększy się o kwotę 5zł w ciągu 24h. Proszę przy wykonywaniu doładowań zwrócić uwagę, iż jeden kod tyczy się jednej transakcji, i jego ponowne wysłanie nie wygeneruje kodu który pozwoli doładować numer.

W przypadku dalszej korespondencji prosimy o korzystanie z opcji "Odpowiedz", a nie tworzenie nowych zgłoszeń.

Pozdrawiam,

Konsultant xxx
w erze/orange a nawet w plusie mimo ze ciężej, jeśli system jest zwalony i widać to gołym okiem oddają co nie ich i tak mialem w erze jeszcze oddali za fatygę czyli połączenie z bok.Bez rejstracji bo zglaszalem WADE systemu a nie reklamacje.

 #436304  autor: st.konsultant
 18 paź 2010, 22:18
Pajuch pisze:
st.konsultant pisze:
Robus pisze: Że tak jest wcale nie oznacza jednak, że tak być powinno :-/. Podejrzewam, że następnym razem po prostu przeniosę się gdzie indziej (ot wolność niezarejstrowanej karty)
To jest akurat związane z prawem więc u każdego Operatora numer musi być zarejestrowany w przypadku reklamacji.


http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Najpierw trzeba rozgraniczyć reklamacje od zgłoszenia błędu jak w moim przypadku.

Jak nie możną jak można tylko nie mozna w Play
Kod: Zaznacz cały
Biuro Obsługi Klienta Gaduair
Poniżej przesyłamy odpowiedź na zgłoszenie nr xxx
 
Witam,
Doładowanie zostało zrealizowane, Pana saldo powiększy się o kwotę 5zł w ciągu 24h. Proszę przy wykonywaniu doładowań zwrócić uwagę, iż jeden kod tyczy się jednej transakcji, i jego ponowne wysłanie nie wygeneruje kodu który pozwoli doładować numer.

W przypadku dalszej korespondencji prosimy o korzystanie z opcji "Odpowiedz", a nie tworzenie nowych zgłoszeń.

Pozdrawiam,

Konsultant xxx
w erze/orange a nawet w plusie mimo ze ciężej, jeśli system jest zwalony i widać to gołym okiem oddają co nie ich i tak mialem w erze jeszcze oddali za fatygę czyli połączenie z bok.Bez rejstracji bo zglaszalem WADE systemu a nie reklamacje.
Wiem jaka jest różnica między reklamacją z zgłoszeniem. Odniosłem się konkretnie do definicji reklamacji. Co do samych zgłoszeń, to nie wiem jak u innych ale np. w Erze oczywiście sam problem można zgłosić bez rejestracji karty Sim.

 #436308  autor: Pajuch
 18 paź 2010, 22:26
Wszędzie można.Tylko nie w play

Jak widać gaduair
Zgłaszałem awarie w orange nadajnika, dostałem ładnego maila, usterkę naturalnie usunięto
W plusie zjechały pakiety zgłosiłem sugestie po 3 dniach magicznie wróciły
a w play ewidentnie mnie wyd...no i każą się rejestrować by reklamować ja na to jak na lato dziekuje postoje powołam się na niezgodność towaru :)

 #436326  autor: playonline
 19 paź 2010, 00:08
Pajuch pisze:Wszędzie można.Tylko nie w pla
Dementuje wiec. W Plusie za kazdym razem weryfikacja gdyz inaczej nie moga udzielic informacji i przyjac zgloszenia czy to za pomoca telefonu czy e-maila. :)

Swoja droga dobrze, ze taka rejestracja jest konieczna - bedzie troche bardziej bezpieczne konto (nikt inny nic nie zmieni na koncie wlascicielowi). Tak jak pisalem wczesniej. W innych krajach mozecie nawet zapomniec o zakupie simki jesli nie dacie ID czy paszportu (na 1 osobe tez jest wprowadzony limit simek prepaid co by sie przydalo w Polsce).

 #436439  autor: play4you2
 19 paź 2010, 17:37
No tak, widzę, że po owocnym weekendzie, jak zwykle mnie nie zawiedliście i są pytania :D. Ok, więc biorę się do odpowiedzi.

Pajuch pisze:połączenie trwało 4dni było ok teraz notorycznie rozłącza, nic starter jak znajdę paragon ląduje u sprzedawcy na niezgodność towaru z umowa
Generalnie nie wiem za bardzo, co chciałbyś reklamować z tytułu niezgodności. Usługi Telekomunikacyjne reklamuje się z tytułu Prawa Telekomunikacyjnego, ale ok. Masz prawo do własnego wyboru.
nemo2009 pisze:z *111 miałem kłopoty od kilku dni.
Generalnie to przez mały remodeling Play24 i naszej strony, ale powinno być juz ok. Sprawdź, czy wszystko Ci działa
qper pisze:Może warto jakąś sugestię do działu IT przesłać w tym temacie.
Niestety, takie jest działanie systemu i tego się nie zmieni (przynajmniej w najbliższym czasie). Nawet nie będę tego wysyłał, bo to nie będzie miało sensu. Dlatego sugeruję Wam, aby podłączać rekompensaty albo od razu, albo zlecać ich aktywację bardziej pod koniec Waszego Okresu Rozliczeniowego. Od razu mówię, że dalsza dyskusja w tym temacie nie ma sensu, bo to się nie zmieni w njabliższym czasie.
Robus pisze:Nie wiem czy to ja mam jakieś dziwne pojęcie o świecie, ale skoro świadczycie usługi nie wymagając żadnych danych osobowych, to kiedy coś nie działa ewidentnie z Waszej winy, powinniście to też na tych zasadach naprawić.
Ok, ale w tym przypadku nie nastąpiła "masowa" awaria, ale jednorazowa. W związku z tym, należy zgłosić to do nas w celu naprawy. Faktem niepodważalnym jest rejetsracja i od tego nie ma odstepstw. Jeżeli nie chcesz zarejestrować usługi, przykro mi. Podkreślam raz jeszcze, bez rejestracji karty, nie rozpatrzymy Twojego zgłoszenia. Zarejestruj kartę i zgłoś sprawę do nas ponownie.
jojo pisze:1) Czy faktycznie ostatnimi czasy zaszły jakieś pozytywne zmiany w kwestii przelogowania się pomiędzy sieciami Play -> Plus -> Play?
Od razu zaznaczam, że nic nie pisałem (jak robili to niektórzy), do Marcina Gruszki, ani też do Ciebie.
Samo się zrobiło.
Ech, od tematu chyba nigdy się nie uwolnię. Powtarzam raz jeszcze (już nie wiem który), że nic nie blokowaliśmy. Zmiany w zasadzie nie wiem, ponieważ stale mamy to, co mamy. Ostatnio (o czym mówił i Marcin Gruszka), podpisaliśmy nową mowę z Polkomtelem. To jedyne zmiany.
jojo pisze:2) Czy masz jakieś informacje (jeżeli tak, to jakie i czy w ogóle możesz uchylić rąbka tajemnicy) w kwestii umowy pomiędzy P4, a PTK Centertel na roaming krajowy?
O, to mnie zaskoczyłeś. Pierwszy raz słyszę o Umowie z PTK w ramach roamingu. Z tego co mi wiadomo, mamy Umowę, ale z Plusem. Jeżeli chodzi o PTK, to chyba przeczytaeś gdzieś jakieś plotki.
qper pisze:Konto jest zarejestrowane na kobietę.
No tak. Cóż mogę zrobić. Przepraszam... Zgłoszę sprawę do przełożonych tej osoby. Tak na marginesie, bardzo was proszę, nie zamieszczajcie danych osobowych tych osób. Nie chodzi o to, żeby ukryć ich "imiona", ale o przepisy Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
playonline pisze:Pozostaje tylko sie cieszyc i dopytac czy handover juz zostal wprowadzony w zycie.
O to proszę spytajcie Marcina :mrgreen:.
Pajuch pisze:Wszędzie można.Tylko nie w play
Przykro mi. Temat uważam za zamknięty. Zapraszam Cię do Salonu w celu rejestracji.

Pozdrawiam Was wszystkich baaardzo serdecznie :wink:.

p4y2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #436446  autor: Andrzej24
 19 paź 2010, 18:14
Moje pytanie. Kiedy naprawicie kod *107# w Taryfie PlayFresh profil darmowe rozmowy i sms do Play. U mnie ten kod nie działa już prawie tydzień i to co czytam na forach to nie jestem sam z tym problemem. Dobrze że choć kod 109 działa dzięki temu wiem do kiedy mam darmowe sms a dzięki temu darmowe rozmowy do Play.

 #436456  autor: play4you2
 19 paź 2010, 19:20
Andrzej24 pisze:Moje pytanie. Kiedy naprawicie kod *107#
Wiesz, z tego co mi wiadomo, powinno być już z tym ok. Zrób indywidualne zgłoszenie w tej sprawie i daj mi jakieś info, jak Ci coś odpowiedzą.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #436463  autor: jahu_2006
 19 paź 2010, 20:07
P4Y2
Wysłałem ci informację tak jak prosiłeś.
Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, 23:46 przez jahu_2006, łącznie zmieniany 1 raz.

 #436486  autor: metpablo
 19 paź 2010, 21:43
play4you2 pisze:
Andrzej24 pisze:Moje pytanie. Kiedy naprawicie kod *107#
Wiesz, z tego co mi wiadomo, powinno być już z tym ok. Zrób indywidualne zgłoszenie w tej sprawie i daj mi jakieś info, jak Ci coś odpowiedzą.

Pzdr.
*111*82*3# ciągle nie działa. Komunikat - odpowiedź sieci nierozpoznana.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.
  • Strona 82 z 244
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 244
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 244