• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 81 z 241
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 241

 #504220  autor: Robaas
 19 wrz 2011, 18:30
play4you2 pisze: Sprawa jest juz dawno nie aktualna ponadto przestarzała.
nie moja sprawa więc się nie wypowiem, ale jakoś większą wiarę daje autorowi opowiadania - z kosmosu tego nie wymyślił. Jak play przestrzega prawo i własne regulaminy, i wprowadza w błąd wiem z własnego krótkiego doświadczenia.

 #504225  autor: aswalt
 19 wrz 2011, 18:40
Robaas pisze:
play4you2 pisze: Sprawa jest juz dawno nie aktualna ponadto przestarzała.
nie moja sprawa więc się nie wypowiem, ale jakoś większą wiarę daje autorowi opowiadania - z kosmosu tego nie wymyślił. Jak play przestrzega prawo i własne regulaminy, i wprowadza w błąd wiem z własnego krótkiego doświadczenia.
Totalne kłamstwo. Chyba, że Play załatwił sprawę, ale zapomniał mnie o tym poinformować. Znając praktyki firmy - nie wykluczałbym tego.
Dodatkowo Play zarzucił mi na Facebooku kłamstwo. Gdy zaproponowałem, że jeśli udowodnię swoją rację, Play wpłaci pieniądze na cel charytatywny - głucha cisza.

 #504289  autor: ksz_sz
 20 wrz 2011, 00:11
Play4you spojrzysz na zgłoszenie 35184991 problem próbowano naprawić ale nadal występuje co miesiąc z nowym okresem pojawia się informacja: http://imageshack.us/photo/my-images/851/20110820k.jpg/
Pozdrawiam

 #504293  autor: Quetzal
 20 wrz 2011, 02:02
A tymczasem znów bilingi się nie aktualizują.

 #504316  autor: Arletta
 20 wrz 2011, 11:19
Wiadomo coś o fakturach? Przypominam, że podczas podpisywania umowy w lipcu poinformowano mnie, że płacę za miesiąc z góry, a faktura będzie wystawiana 3-go i w ciągu kilku dni, a najpóźniej do 5-go dnia miesiąca dojdzie... Mam włączoną e-fakturę, dziś mamy 20-ty... faktury niet :|
To jak to w końcu jest z tą fakturą? Czy muszę przez 2 tygodnie codziennie kontrolować play24 i czy wszystko się zgadza?

 #504325  autor: play4you2
 20 wrz 2011, 12:05
wiktor pisze:Witam jest szansa popchnąć tą sprawę? z 06.09.2011 nr zgłoszenia 34712235
Sprawa została juz rozwiązana :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504327  autor: Marens
 20 wrz 2011, 12:13
ksz_sz pisze: nadal występuje co miesiąc z nowym okresem pojawia się informacja
Potwierdzam problem, choć nie jest to jakoś specjalnie "upierdliwe".

 #504389  autor: ppp1ppp
 20 wrz 2011, 19:43
Czy aby wycofać wypowiedzenie umowy wystarczy stworzyć zgłoszenie w play24/BOK?

 #504427  autor: banderas
 20 wrz 2011, 22:28
ppp1ppp pisze:Czy aby wycofać wypowiedzenie umowy wystarczy stworzyć zgłoszenie w play24/BOK?
Jako wypowiedzenie umowy jest wycofywane przy przedłuzeniu umowy, powinieneś dostać list potwierdzajacy zlozenie wypowiedzeni wraz z propozycja przedluzenia umowy.

banderassso

 #504469  autor: play4you2
 21 wrz 2011, 09:12
ppp1ppp pisze:Czy aby wycofać wypowiedzenie umowy wystarczy stworzyć zgłoszenie w play24/BOK?
Najlepiej zadzwoń na infolinię i odwołaj wypowiedzenie, wystarczy słowna dyspozycja :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504474  autor: forum_tg
 21 wrz 2011, 09:39
dlaczego zeby wypowiedziec umowe trzeba to zrobic w formie pisemnej, a juz odwołanie wypowiedzenia można zrobić poprzez słowną dyspozycje. cos jest nie tak, to jest ew naginanie przepisow z korzyscia oczywiscie dla Play. bo zeby odejsc trzeba to im dac na pismie z odpowiednim wyprzedzeniem, a na pozostanie dalej wystarczy zwykły telefon.

 #504475  autor: play4you2
 21 wrz 2011, 09:49
tomektg pisze:dlaczego zeby wypowiedziec umowe trzeba to zrobic w formie pisemnej
Zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych , wypowiedzenie umowy musi zostać złożone w formie pisemnej, odwołanie wypowiedzenia nie jest uwzględnione w regulaminie. Przyjęto, że można to zrobić na podstawie słownej dyspozycji, wówczas my wysyłamy potwierdzenie listowne o odwołaniu rezygnacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #504580  autor: Marens
 21 wrz 2011, 19:08
Działa Wam poprawnie roaming Plusa?
Mi w centrum Wrocławia zaczynają dziać się cyrki.

Nie mogę ręcznie zalogować telefonu do 2G Plusa, wyskakuje komunikat "Nie zarejestrowano". Jeśli zaloguje telefon gdzie indziej i znajdę się w obszarze, gdzie Plus wyrzuca to pojawia się komunikat "Tylko alarmowe".

Problemu nie miałem, kiedy miałem telefon 3G, mam teraz tylko 2G i w centrum, w miejscach gdzie sieć 2G Playa jest przeciążona albo nie ma zasięgu EGSM tylko jest Plus zaczynają się problemy.

Generalnie zgłaszanie problemu w BOK nie będzie miało sensu gdyż:
Kod: Zaznacz cały
W odpowiedzi na zgłoszenie pragnę poinformować, że bardzo mi przykro, jednakże w przypadku gdy jest Pan zalogowany na zasięg Plus, nie mam technicznej możliwości zweryfikowania nieprawidłowości. Opcja ta pojawia się w przypadku trudności z usługami na macierzystym zasięgu, czyli Play.
Niestety zgodnie z regulaminem:
„Abonentów, § 9.2.: „Operator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy w przypadku braku możliwości świadczenie Usług Telekomunikacyjnych podczas realizowania przez Abonenta połączeń w sieciach telekomunikacyjnych Operatorów Zagranicznych oraz sieciach innych operatorów” (za: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_swiadczenia_uslug_telekomunikacyjnych_dla_abonentow.pdf).

 #504586  autor: Quetzal
 21 wrz 2011, 19:50
Marens pisze:Działa Wam poprawnie roaming Plusa?
Owszem, działa bardzo poprawnie.

 #504593  autor: Ruben
 21 wrz 2011, 20:25
Marens pisze:Nie mogę ręcznie zalogować telefonu do 2G Plusa, wyskakuje komunikat "Nie zarejestrowano". Jeśli zaloguje telefon gdzie indziej i znajdę się w obszarze, gdzie Plus wyrzuca to pojawia się komunikat "Tylko alarmowe".
Niestety mam od kilku miesięcy podobnie :( Więcej zgłoszeń już nawet nie piszę, bo wklejają widzę gotowe formułki. W jednej części miasta mam 2G Play nawet nawet ale w drugiej bardzo słabe. Nie chce mi się przełączać tak telefonu więc ustawiłem na sztywno Plusa i w godzinach szczytu Plus potrafi rozłączyć czasem połączenie a potem nie można ponownie go zestawić.

 #504613  autor: wyzwolenia
 21 wrz 2011, 21:25
mi niestety czasem rozlacza siec - nie wiem czemu. Mojej zonie rowniez :(

 #504615  autor: MK_
 21 wrz 2011, 21:35
O roamingu Plusa często można zapomnieć, jak na ironię o E-GSMie w miastach też, jedyny ratunek to telefon UMTS i najlepiej wymuszenie tego trybu w mieście. Ja jak nie mam go wymuszonego to zrzuca do GSM, a w GSMie Playa wiadomo co się dzieje.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #504620  autor: ppp1ppp
 21 wrz 2011, 22:06
Mnie dziwi inna sytuacja, jeśli jestem poza zasięgiem Play to Plus wskakuje bez problemu, ale jeśli ręcznie chcę się przełączyć na Plusa będąc w zasięgu Playa to często kilka razy muszę próbować. Nie ma znaczenia czy GSM czy UMTS.

 #504621  autor: Marens
 21 wrz 2011, 22:11
Jeszcze pojawia się problem z komunikatem lektora, jeśli wyłączę telefon, który był zalogowany do roamingu Plusa i zadzwonię na niego z telefonu Playa. Albo jest "pik pik pik", albo cisza i brak jakiegokolwiek sygnału. Problemu nie ma, jak wyłączę telefon który był zalogowany do Playa.

Wracając do problemów z zalogowaniem do Plusa, to od niedawna jest ten problem.
Całkiem niedawno wszystko było jeszcze okej, a mój kolega też miał podobny problem w tych samych lokalizacjach.

No nic, zaczynam rozważać "roszady" w NMP.
Tak i tak muszę mieć jakiś numer PLAY z Stanem Darmowym, ale to można rozwiązać profilem Darmowe Rozmowy i SMS ładując 30zł co 4miesiące oraz kupując Stan Darmowy za 10zł. Wiec główny numer może spokojnie wyemigrować

 #504647  autor: MK_
 22 wrz 2011, 00:03
Powiem wam jak jest dokładnie z tym Playem:

W typowym większym mieście Plus ma swoje stacje w zestawach GSM 900/1800 + UMTS, albo same GSM 900/1800. Mimo względnie dużej pojemności roaming w GSM bardzo często ludzi po prostu nie wpuszcza - czemu tak jest to już nie mi oceniać. Za to w UMTS Plusa roaming przeważnie działa normalnie. Wbrew temu, że Play teorytycznie ma swoją infrastrukturę GSM w miastach - no właśnie, teorytycznie - okrojony GSM bez pasma 1800, przepchany, z brakami jakościowymi - często telefon nawet w dużym mieście przechodzi na roaming GSM. Problemy biorą się z tego, że w bardzo dużej części przypadków należytej jakości nie jest w stanie zapewnić ani GSM operatora, ani roaming Plusa, z powodów o których pisałem wyżej. Inaczej sprawy mają się w UMTS - sieć ma przeważnie należytą pojemność i pokrycie - u mnie w mieście stacje stoją mniej więcej co 600-800 metrów, pokrycie prawie 2 razy lepsze niż UMTS W3. Ale znowu "pokrycie". Nic nikomu po sieci UMTS, która zrzuca abonenta do GSM, który działa jak wyżej. A powodów tego jest kilka, między innymi bardzo niskie jakościowo wykonanie stacji - mowa o końcówkach kabli, izolacji, przyłączach i innych pierdołach (powoduje to wzrost współczynnika Ec odpowiedzialnego najprościej mówiąc za zrzucanie do GSMu), nagminnych błędach w numeracji sektorów/sąsiedztwach stacji co nie zapewnia poprawnego działania handoverów i wszystko jest zrzucane do pasma GSM. Po wielu testach ustaliłem w końcu, że najlepiej dla osoby przebywającej w terenie dobrze pokrytym UMTS jest ustawienie telefonu w tryb tylko UMTS - nie ma wtedy zrzucania do GSMu przy jednocześnie niewielkiej stracie jakościowej. Ale jak wiadomo nie wszyscy mogą sobie na taki manewr pozwolić z różnych przyczyn...
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2011, 13:39 przez MK_, łącznie zmieniany 1 raz.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc
  • Strona 81 z 241
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 241
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 241