• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 21
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21

 #616130  autor: Razio1
 23 lut 2013, 18:57
Edmund pisze:Razio1, tak - wykonują niewdzięczną pracę, ale z drugiej strony - czy nie można się zirytować jak co dwa dni męczą Ciebie byś podpisał umowę? Teoretycznie podpada to pod stalking, który jest karany..
Ja zazwyczaj odpowiadam: " nie jestem zainteresowany ofertą, dziękuję, do usłyszenia".
Calm7 pisze:Ed, ale Tobie zwisało co im odpowiesz. Gorzej ja mam, bo ciągle jestem u Wredniaka, a każde bluzgi mogą oznaczać kłopoty. Nie sądowe, a z kartą, kontem. Huk wie, co z zemsty mi zrobi taki desperat..?
Na TVN Style (lub TVN Player) leciał kiedyś odcinek Zawody24h o "call center". Jeden z takich konsultantów wypowiadał się, że w ramach zemsty zapisał sobie numer delikwenta i skontaktował się z nim już jako prywatna osoba, opowiadając co o nim myśli w podobnym tonie. A drugi zapisał w systemie numer i inni konsultanci dzwonili do rozmówcy co 2h :)

 #616145  autor: Multimek
 23 lut 2013, 19:47
To już lepiej po prostu się rozłączyć :mrgreen:

 #616217  autor: Edmund
 24 lut 2013, 02:17
Razio1 pisze:A drugi zapisał w systemie numer i inni konsultanci dzwonili do rozmówcy co 2h :)
No to już podpada pod ewidentny stalking..

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #616234  autor: Niezgodna7
 24 lut 2013, 10:58
Najczęściej dzwoniono do mnie z zastrzeżonego numeru ws podpisania umowy z Orange. Włączyłem blokadę na zastrzeżone numery. ZNACZNIE ograniczyło to telefony z super ofertą od konsultantów.
:-D

 #633507  autor: user_delete19
 17 maja 2013, 08:28
Wszyscy pomstują na BOK Play... z BOK Orange, jak jeszcze byłem u nich (ca 4+ lata temu) byłem względnie zadowolony, bo może czasem nie grzeszyli, ale raczej byli kompetentni.

Teraz.

Wysłanie zgłoszenia (*) via ich BurdelOnLine powoduje, że zgłoszenia w systemie i tak nie widać (magia! znika!) a na maila dostajemy odpowiedź:
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany numeru w ofercie Zetafon IV. Rozumiem, że przedstawiona sprawa jest dla Pani istotna, dlatego też dołożyłem starań, aby wyjaśnić ją jak najdokładniej.
Pogrubienia moje. Za przeproszeniem, ale do k.nędzy - to jest jakaś kpina?! Czy może oni sobie 'randomowo' wysyłają odpowiedzi na jeszcze bardziej losowe adresy?!

(*) zgłoszenie dotyczyło spamu marketingowego, bo Orange nie widzi problemu wysyłać człowiekowi 2-3 wiadomości dziennie (to jest ICH spam) pomimo braku wyrażenia zgody przy zakupie i rejestracji startera!

 #633508  autor: Niezgodna7
 17 maja 2013, 09:16
Wojciech. No widzisz, ja mam kilka sim i na żaden takiego spamu nie dostaję, mimo , że nic nie zgłaszałem.
Lubią Cię, hehe ..a mnie nie...

 #633521  autor: yul69
 17 maja 2013, 09:51
Mnie przez jakiś czas nawiedzała esemesami jakaś wróżka ale dała sobie obecnie siana...mam spokój.

 #633531  autor: user_delete19
 17 maja 2013, 10:22
Calm7 pisze:Wojciech. No widzisz, ja mam kilka sim i na żaden takiego spamu nie dostaję, mimo , że nic nie zgłaszałem.

Lubią Cię, hehe ..a mnie nie...
Ale to tylko pewnie pokłosie tego, jaki burdel tam panuje - dostałem najwyraźniej numer po kimś, kto był skrajnie nieogarniętym *** (powiadomienia z banku o zadłużeniu na koncie i przekazaniu sprawy do windykacji =,=) i nie przejmował się czymś takim jak sms marketingowy więc pewnie na wszystkie małe druczki orange się zgadzał (bo spam jest tylko od nich!)... no ale żeby przy zakupie numeru i zaznaczeniu w karcie rejestracyjnej braku zgody dalej to słali?!

 #634846  autor: Orange Ekspert
 23 maja 2013, 14:34
wojciech pisze:Wszyscy pomstują na BOK Play... z BOK Orange, jak jeszcze byłem u nich (ca 4+ lata temu) byłem względnie zadowolony, bo może czasem nie grzeszyli, ale raczej byli kompetentni.

Teraz.

Wysłanie zgłoszenia (*) via ich BurdelOnLine powoduje, że zgłoszenia w systemie i tak nie widać (magia! znika!) a na maila dostajemy odpowiedź:
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany numeru w ofercie Zetafon IV. Rozumiem, że przedstawiona sprawa jest dla Pani istotna, dlatego też dołożyłem starań, aby wyjaśnić ją jak najdokładniej.
Pogrubienia moje. Za przeproszeniem, ale do k.nędzy - to jest jakaś kpina?! Czy może oni sobie 'randomowo' wysyłają odpowiedzi na jeszcze bardziej losowe adresy?!

(*) zgłoszenie dotyczyło spamu marketingowego, bo Orange nie widzi problemu wysyłać człowiekowi 2-3 wiadomości dziennie (to jest ICH spam) pomimo braku wyrażenia zgody przy zakupie i rejestracji startera!
Wojciechu,

przyjmij przeprosiny w związku z zaistniałą sytuacją.

Na tę chwilę sugeruję weryfikację statusu zgód na kontakty marketingowe. Możesz to zrobić w serwisie Orange On-Line. Zaloguj się na koncie numeru, przejdź do zakładki "obsługa online", w menu wybierz "podsumowanie" i następnie "moje zgody". W tym miejscu będziesz mógł dokonać zmian.

Pozdrawiam
Mateusz
Orange Ekspert

 #634870  autor: user_delete19
 23 maja 2013, 17:28
Orange Ekspert pisze:Na tę chwilę sugeruję weryfikację statusu zgód na kontakty marketingowe. Możesz to zrobić w serwisie Orange On-Line. Zaloguj się na koncie numeru, przejdź do zakładki "obsługa online", w menu wybierz "podsumowanie" i następnie "moje zgody". W tym miejscu będziesz mógł dokonać zmian.
O! Wcześniej tego jakoś nie zauważyłem... Zobaczymy na ile to będize skuteczne... dla jednego numeru dostałem już odpowiedź na piśmie, dosyć dziwną, bo zapowiadającą wyłączenie zgód do... miesiaca =,=

Swoją szosą - dlaczego zgłoszenia wysłane via mail nie są widoczne w orange-online? ew to zgłoszone w systemie po kilku dniach (bez rozpatrzenia) znikają?! czyżby urok posiadania kilku kont na te same dane osobowe i ten sam e-mail?

Teraz pytanie za 100 punktów - skoro domyślnie nie jest zaznaczone ani wyrażam ani nie wyrażam, to dlaczego Orange domniemuje zgodę i wysyła spam? :P

 #634886  autor: orson_dzi
 23 maja 2013, 19:02
Zgody zgodami, blokady swoją drogą, ale o ile dobrze pamiętam, to SMS-ów od Orange nie wyłączysz. Jakieś promocje itp. są nie do ruszenia, takie typowe SMS-y sieciowe. Ale do końca tego pewny nie jestem.

Cała reszta od wróżek, po propozycje nowych umów jest do wyłączenia.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #634926  autor: user_delete19
 23 maja 2013, 21:52
Na razie powyłączałem i się zobaczy...

 #635302  autor: data17
 25 maja 2013, 17:50
U mnie ostatnio było ciekawie. Przyszło upomnienie, że faktura z października nie została zapłacona 160zł gdzie wcześniej było wystawiona faktura na 210zł. Swoją drogą dziwne, że po pół roku dopiero przysyłają upomnienie, że nie zapłacona faktura! Patrzyłem w faktury na stronce i okazało się, że wystawili fakturę korygująca bo uznali reklamacje. Zastanawiałem się jaką reklamacje uznali :P Internet mobilny mam 1,5roku gdzie oczywiście zapewniane było, że będzie zasięg 4mb/s itp itd. Jako, że mieszkam na osiedlu przy lesie okazało się, że jestem objęty plamą na mapie gdzie nie ma zasięgu 3G. Internet miał być bramy i tak na działkę oddaloną o 25km ale tam też sie okazało, że nie ma 3G więc zostało na tym, że niestety większość czasu modem z kartą przeleżał w szufladzie sporadycznie używany tylko przez siostrę kiedy przebywała na uczelni z laptopem :P
Właśnie w październiku postanowiłem napisać reklamacje tego internetu i o dziwo ją uznali i właśnie dlatego wystawili fakturę korygująca :D
Teraz z ciekawości kupiłem starter RBM i mam zasięg albo 3G+ albo H+ więc różnica jest :D
Główny numer po 10 latach został przeniesiony do t-mobile bo w orange przy abo 99zł i pakiecie 500mb potrafili jeszcze naliczać jakieś opłaty za połączenia :shock:
Został drugi abo gdzie jak nie będzie sensownej oferty na przedłużenie czyli zniżka na bo 30% i rabat na telefon przeniose sobie do RBM a nieszczęsny net zostanie jeszcze rok i potem zdjęcię simlocka i net z play albo plusa i tym samym pożegnam się z tą jakże wspaniałą siecią :twisted:
 #635603  autor: JohnyWawa
 27 maja 2013, 13:56
witam,
przez ostatnie 2 lata moja firma była obsługiwana przez 3 doradców biznesowych Orange, tacy co pracują na własnej działalności u jakiegoś agenta Orange. Dlaczego nie doradca biznesowy ano firma za mała zatrudnia tylko 20 pracowników i nie łapie się na handlowca etatowego.

Ostatnia kontrola wewnętrzna w firmie wykazała ze zamiast 23 numerów mamy 28 numerów. Skąd wzięło się 5 górką? Handlowiec "dorobił"umowy podrabiając podpisy. Ciekawe prawda.
Idąć dalej ani Agent ani Orange nie weryfikują umów ani nie są tym zainteresowani, jak powiedział ten jegomość i Orange i Agent (firma z Lublina) biorą kasę i premie za realizację sprzedaży i nawet jak wyjdą takie kwiatki to nikt im tej kasy nie zabierze. Co najwyżej będą ścigać handlowca. W moim przypadku handlowiec wyjechał gdzieś daleko nie wiadomo gdzie.

Ciekawiej robi się dalej. Po złożeniu reklamacji Orange odmówił przysłania kopii umów, dezaktywował 5 nadwyżkowych numerów i przysłał karę za wcześniejsze zerwanie umowy tłumacząc się że jak chcemy to możemy zawiadomić odpowiednie organy Państwa. Fajnie prawda? Kara ze 5 numerów przekroczyła 50 tys. zł. niemożliwe? Możliwe ponieważ numery były aktywowane w planach Bez Limitu a tam kary są niebotycznie wysokie przynajmniej w Orange. Jak na razie prokuratura nie jest w stanie przesłuchać handlowca a kara wisi na koncie mojej firmy do zapłacenia. W telekomunikacji jak u Komornika najpierw musisz zapłacić aby potem domagać się przed sądem rekompensaty. Skandal nad skandale. Którzy posłowie mogli uchwalić takie prawo?

Będę zobowiązany za wsparcie a może podobne przypadki kogoś już to spotkały. Obecnie noszę się z zamiarem odwiedzenia kilku biuro poselskich, GIODO i UKE. Może tam coś wskóram.

Johny Wawa

 #635614  autor: toledo
 27 maja 2013, 14:57
Historia zgroza. Nie może tak być, że Orange odcina się od tego wszystkiego. W końcu to oni płacili tym doradcom i agentom, którzy za usługi Orange byli odpowiedzialni. Nie może być samowolka i zrzucanie przez Orange odpowiedzialności na kogoś innego. To jakaś kpina jest.

Jak Orange nie chce przesłać kopii rozmów Tobie, to niech prokurator wystosuje pismo do Orange. Orange wtedy nie ma nic do gadania. Ale to w interesie Orange powinno być zgłoszenie tego wszystkiego do prokuratury, że ich pracownik wałki robił i powinno robić wszystko żeby oszustwo zostało wykryte. W innej sieci czytałem o podejrzeniu sfałszowania podpisu, to sieć najpierw zweryfikowała informacje a później sami zgłosili się do prokuratury. Poszkodowany klient nie musiał płacić żadnych kar czy ciągać się po sądach.

Kara 50 tys za 5 numerów, to też jakaś masakrycznie wysoka. Pozostałe sieci nie wiem czy mają aż takie kwoty.

U mnie kiedyś jakimś cudem w Orange umowa na neostradę kiedyś "sama" przedłużyła. Nawet ponoć kurier był wysyłany i podpisywałem umowę. Żadnego kuriera to ja nigdy nie zmawiałem i na oczy go nie widziałem. Ale los chciał, że byłem akurat w salonie w Orange w sprawie tej kończącej się umowy i tam mi powiedzieli, że przedłużałem umowę przez kuriera, a ja mówię, że nic nie zamawiałem, nic nie podpisywałem i nikogo nie było. Było to wszystko akurat jakoś 5-6 dni od ponoć tej daty mojego podpisu. Więc ja szybko mówię, że chcę rozwiązać umowę, bo mam na to 10 dni jak była na odległość. No i rozwiązałem, ale już nie dochodziłem jakim cudem stało się, że moja umowa została przedłużona i był u mnie ponoć kurier, którego nie było.

Spróbuj opisać całą sprawę do jakiejś gazety. Nie wiem, które by były chętne. Ale jakaś gazet by znalazła się. Jakiś czas temu pamiętam, że Orange naliczyło kilka stówek za jakąś 1 - 2 minutową rozmowę kobiecie. Reklamacji nie chciano uznać. Poszli z tym do gazety i od razu Orange reklamację uznało. Całą sytuację byś dokładnie opisał, dodał że Orange olewa sprawę i nie chce brać odpowiedzialności za swoich ludzi.

Życzę powodzenia!!!!

 #635615  autor: _przemko_
 27 maja 2013, 15:13
To sa KKB z Orange. Jak chcesz o nich poczytać polecam http://www.pracadokitu.com/temat/1078/k ... ge-opinie/ . Odpowiedzialność KKB za klienta to wcześniej pól roku, teraz już 12 m-cy. Jeśli jest deaktywacja obciążają KKB lub jesli KKB nie pracuje to Agenta. Trzeba zwrócić wcześniej naliczoną prowizję. Sprawdź jeszcze czy na umowach były same simy czy z telefonami. Może kupiłeś te simy z terminalami? Jesli tak, to telefony już dawno poszły na allegro. Ale zawsze możesz sprawdzić - jeśli były telefony, to masz wpisane nr IMEI. Zgłoś to wtedy na Policję - może się znajdą. Polecam też strone rekrutacji http://www.zostandoradca.pl/

 #635616  autor: Edmund
 27 maja 2013, 15:20
JohnyWawa pisze:Ostatnia kontrola wewnętrzna w firmie wykazała ze zamiast 23 numerów mamy 28 numerów. Skąd wzięło się 5 górką? Handlowiec "dorobił"umowy podrabiając podpisy.
Co się działo z tymi 5 kartami SIM? Jeżeli nikt od Was z firmy z ich nie korzystał to zażądajcie od Orange billingów z tych numerów - muszą Wam je dać skoro to były "Wasze numery" i były przez Was opłacane. Może w ten sposób dojdziecie przez kogo były wykorzystywane oraz gdzie się znajduje "zaginiony" konsultant. Ponadto jeżeli faktycznie nikt w Waszej firmie nie miał tych SIM to złóżcie w prokuraturze kolejny wniosek o wyłudzenie.
JohnyWawa pisze:Po złożeniu reklamacji Orange odmówił przysłania kopii umów, dezaktywował 5 nadwyżkowych numerów i przysłał karę za wcześniejsze zerwanie umowy tłumacząc się że jak chcemy to możemy zawiadomić odpowiednie organy Państwa.
Czy w reklamacji było żądanie deaktywacji 5 numerów? Jeżeli nie to w tym momencie możecie sądzić się z Orange o bezpodstawne rozwiązanie umowy i nałożenie kary.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #635659  autor: SACZI
 27 maja 2013, 18:30
Dlaczego takie rzeczy słyszy się najczęściej o Orange?
Jakość nikt albo niewielu pisze o TMobile i Plusie.

 #635673  autor: orson_dzi
 27 maja 2013, 18:50
SACZI pisze:Dlaczego takie rzeczy słyszy się najczęściej o Orange?
Bo ma najwięcej klientów.
JohnyWawa pisze:Po złożeniu reklamacji Orange odmówił przysłania kopii umów
Prawidłowo. Kopie umów są przedstawiane tylko organom ścigania. Z tym nic nie zrobisz.
JohnyWawa pisze:dezaktywował 5 nadwyżkowych numerów i przysłał karę za wcześniejsze zerwanie umowy
Tutaj ktoś zrobił błąd. Reklamacyjnie wyłączając numery kary nie powinny być naliczane. Od razu zaznaczam, że na 100% pewny nie jestem, nie znam procedur jakie są na biznesie.
JohnyWawa pisze: Kara ze 5 numerów przekroczyła 50 tys. zł. niemożliwe?
Prawidłowo. Numery biznesowe mają kosmiczne kary. Nie mam pojęcia skąd się to bierze, ale jak kiedyś popatrzyłem jak to wygląda, to się w głowie nie mieści.


Tutaj ogólnie trzeba szukać całego konsultanta. Ogólnie mam alergię jak widzę "firma zewnętrzna" i "sprzedaż" w jednym zdaniu, bo prawie zawsze jest taki burdel, że przechodzi wszelkie pojęcie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #635694  autor: SACZI
 27 maja 2013, 21:06
orson_dzi pisze:
SACZI pisze:Dlaczego takie rzeczy słyszy się najczęściej o Orange?
Bo ma najwięcej klientów.
...
Jeżeli nawet ma w co wątpię, "+" i "T" wspólnie mają ich na pewno więcej.
Ostatnia "afera" z "T" to te nieszczęsne sms'y, za odebranie których płaciło się po 5PLN.
(Ostatnio nagłaśniali aferę jeszcze z lat 90-tych, gdzie małżeństwo prowadzące firmę ma "milionowy dług".)
Wpadek Plusa nie kojarzę, ale i faktycznie, nie śledzę każdego forum telekomunikacyjnego.
Natomiast jeżeli chodzi o Orange, to ciągle gdzieś ciągnie się za nimi taki "smrodek", który w moim odczuciu ich dyskwalifikuje.
Już z Playem bym prędzej umowę podpisał, niż z Orange ...
  • Strona 9 z 21
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 21