• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 79 z 241
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 241

 #503689  autor: KC-KARLOS
 16 wrz 2011, 10:30
tricki pisze:tylko ze na srodki promocynje skłądaja sie tez te przyznane w ramach dołądowania 30% to jak mam to rozróznić?
Bo one lądują do jednego konta promocyjnego - dlatego tak jak pisałem:
> lepiej kup inny pakiet kwotowy, a jak Ci się skończą wszystkie możliwe, ponownie spróbuj aktywować 30 za 10
> jeśli nie masz dodatkowych SMSów czy minut, zmień profil, wtedy będzie można ponownie uruchomić pakiet.
Aby sprawdzić, czy możesz aktywować pakiet czy nie, wpisz kod:
*111*118*3# (dla pakietu 30 za 10),
*111*63*3# (dla pakietu 15 za 10),
*111*81*3# (dla pakietu 10 za 5).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #503690  autor: Sig
 16 wrz 2011, 10:37
tricki dlaczego na siłę chcesz sobie utrudnić życie? NIe znajdziesz informacji "do kiedy jest ważne 30 za 10", bo jak kupisz ten pakiet, to kupujesz 30 zł środków promocyjnych - ich ważność sprawdzasz kodem, który podał Karlos20. Jeżeli w międzyczasie dodasz nowe środki promocyjne, to ich wartość ulegnie zsumowaniu, a okres ważności wydłuży ci się o 30 dni od tego dodania. Poza tym ja nie wiem w czym problem - 30 za 10 można włączyć raz na 30 dni, czy tam miesiąc, więc, jeżei ten czas jeszcze nie minął - to go sobie nie włączysz... Wybierz sobie konkretny dzień danego miesiąca, np. 5 i w okolicach jego sprawdzaj, czy możesz włączyć 30 za 10, a dla zachowania pozostałych środków promocyjnych używaj innych metod przedłużenia ważności (Fanta, 10 za 5, doładowanie FB itd.)
W skrócie - te pakiety (na szczęśćie) nie mają oddzielnych kont/ważności, wszystko się sumuje...

 #503695  autor: tricki
 16 wrz 2011, 11:08
dziękuje za wyjaśnienia. Nareszcie ktoś napisał ze nie ma takiego kodu który mi poda konkretna datę. "męczę" ten temat bo gdy mam do końca miesiaca 10 dni i 12 zł na koncie to mógłbym pozyskać "nowe" srodki z tego pakietu bez potrzeby doładowania konta. I tylko tyle.

Choć przyznacie że taka data przy zakładce usługi Pakiet 30za10 powinna być widoczna :)

dziekuje za wyrozumiałość i pomoc

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #503697  autor: playonline
 16 wrz 2011, 11:14
qper pisze:A ja się zastanawiam jak wyłączyć tę usługę
Wysyłam stop na numer 18353 i dostaje SMS "wystąpił problem z wyłączeniem usługi. Spróbuj ponownie pózniej"

i o co chodzi - tak mam na 2 telefonach na których testowo usługa była włączona
A mnie irytuje to, ze mialo byc automatycznie przedluzona usluga jezeli sie jej samemu nie wylaczy... A jednak sie wylaczyla.

 #503699  autor: user_delete19
 16 wrz 2011, 11:22
tricki pisze:Choć przyznacie że taka data przy zakładce usługi Pakiet 30za10 powinna być widoczna
byloby milo... ja sobie radze z pakietami promocyjnymi przy pomocy google calendar -- osobny kalendarz z datami aktywacji kolejnych pakietow + ostateczna data wazności promocyjnych - jeden rzut oka i już wiadomo co można aktywować kiedy :)

 #503708  autor: tricki
 16 wrz 2011, 11:50
ogarniam sam cała rodzine :)

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #503712  autor: user_delete19
 16 wrz 2011, 12:14
tricki pisze:ogarniam sam cała rodzine
A czy janapisałem, że nie? ;>
Google calendar ma kolory dla poszczególnych pozycji w danym kalendarzu ;) i jeszcze da się ustawić przypomnienia via mail/sms o terminie :D

 #503724  autor: wyzwolenia
 16 wrz 2011, 13:45
Play4you2 czy mozesz pomoc pogonic to zglosznie z 08.09.2011 34810260?

 #503761  autor: mkowalski
 16 wrz 2011, 16:34
play4you2, czy wasza firma naprawdę ma głęboko w poważaniu swoich klientów?

Zgłoszenie 34924463 utworzone 12 września. 16 września otrzymuję odpowiedź: "aparat z podanym przez Pana numerem IMEI zostanie w najbliższym czasie odblokowany". Ja rozumiem, że Pan Arkadiusz I. może mieć poczucie humoru, ale nie przesadzajmy.

Zgodnie z ustawą mieliście 24 godziny na odblokowanie aparatu. Nie zrobiliście tego, więc stworzyłem zgłoszenie. A teraz, po 100 godzinach piszecie "w najbliższym czasie problem będzie rozwiązany". Gratuluję i życzę podobnego poczucia humoru w pisaniu wyjaśnień dla UKE ;)

Jeśli to możliwe, proszę o skierowanie zgłoszenia 35093572 do tego samego konsultanta. Niech "sam po sobie sprząta".

 #503770  autor: qper
 16 wrz 2011, 17:39
wojciech pisze:
tricki pisze:Choć przyznacie że taka data przy zakładce usługi Pakiet 30za10 powinna być widoczna
byloby milo... ja sobie radze z pakietami promocyjnymi przy pomocy google calendar -- osobny kalendarz z datami aktywacji kolejnych pakietow + ostateczna data wazności promocyjnych - jeden rzut oka i już wiadomo co można aktywować kiedy :)
witaj w klubie, ja robię identycznie :)

[ Dodano: 2011-09-16, 17:42 ]
playonline pisze:A mnie irytuje to, ze mialo byc automatycznie przedluzona usluga jezeli sie jej samemu nie wylaczy... A jednak sie wylaczyla.
Nie wiem dlaczego ale u mnie się jej nie da wyłączyć, a automatycznie się przedłuża cały czas.

Póki nie kasuje mi za to pieniędzy to jest ok ale jak zacznie to wtedy będę interweniował.

[ Dodano: 2011-09-16, 17:43 ]
A jeszcze spytam do kiedy miała być darmowa dla testerów ?

 #503774  autor: MK_
 16 wrz 2011, 18:32
Póki nie kasuje mi za to pieniędzy to jest ok ale jak zacznie to wtedy będę interweniował.
Ja odkąd mnie Play okradał w roamingu pocztą głosową (2,50 za każde nieodebrane połączenie) mam zawsze konto główne puste. Jak chcę jakiś pakiet kupić to dopiero ładuję konto, wszystkie środki mam na promocyjnym. Darmowa dla testerów miała być usługa do wczoraj, ale napisali mi, że jak aktywuje jeszcze raz to będe miał jeszcze 2 tygodnie gratis.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503781  autor: Nightkriss
 16 wrz 2011, 19:51
Doładowałem konto za pomoca e-doładowaniaplay.pl. Konto doładowane kwota 90zł, ale bonusu 30R% nie dostalem..no to reklamacje. Wpierw BOK play24:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie nadesłane 10 września 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że w celu wyjaśnienia niewliczonego bonusu za doładowanie należy skontaktować się z firmą obsługującą doładowania. Formularz internetowy do firmy obsługującej doładowania.playmobile.pl znajduje się pod adresem http://doladowania.playmobile.pl/reklamacje.html. Można skontaktować się również telefonicznie (061) 860 27 00 (połączenie płatne) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected]. 

Z poważaniem
Imie i nazwisko
konsultant back office ds. obsługi klienta
No to ide do stronki,z doladowaniami, ktora dawala 30% bonusu(ta z blogu rzecznika playa). Zglaszam i dostaje taka odpowiedz:
Kod: Zaznacz cały
Witam.



W nawiązaniu do przesłanej reklamacji, uprzejmie informuje, iż jesteśmy firmą zewnętrzną obsługującą doładowania elektroniczne sieci Play.  Firma PayU realizuje wyłącznie doładowania podstawowe telefonu. Jeśli chodzi o wszelkie premie, bonusy to przyznaje je bezpośrednio operator sieci.



Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie bezpośrednio z BOK sieci Play 0790 500 500 celem uzyskania dalszych informacji.



Pozdrawiam.



 Imie i Nazwisko

 doladowania.playmobile.pl

 powered by PayGSM.pl

 obsługę doładowań wykonuje PayU S.A.
Co prawda to tylko 27zł "bonusowych", ale nie lubię jak mnie okradają ;< Dzwonić nie dzwoniłem, ale pewnie znowu mnie gdzieś odeślą(na blog jabłkowy tp).

 #503784  autor: MK_
 16 wrz 2011, 20:06
Pisz jeszcze jedną reklamację do gluta, a jak dalej będą robić z siebie idiotów, to pisz do UKE.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #503790  autor: ukefake
 16 wrz 2011, 20:59
Nightkriss, PayU ma rację - za podstawową kwotę doładowania odpowiada PayU, a za bonus Play, regulamin promocji jest trochę oszczędny ale da się obronić tę tezę. Proponuję, w drodze wyjątku, dać playowi jeszcze jedną szansę i ponownie do nich napisać powołując się na regulamin promocji. Jeśli i tym razem odpisze ci osoba inteligentna inaczej - UKE twoim przyjacielem :)

 #503791  autor: Robaas
 16 wrz 2011, 21:05
Nightkriss: napisz imiennie do tego analfabety co Ci tak odpisał z playa, do tego domagaj się rekompensaty za stracony czas.

Play4you2 czy wreszcie naprawiliście swój system tak by działał zgodnie z regulaminem? czy znowu będę musiał pisać reklamację jak postanowię wpisać kod z nakrętki? ile mi teraz dacie jak znowu się wyłoży, rozumiem że za każdym kolejnym zgłoszeniem stawka rośnie?

 #503796  autor: Quetzal
 16 wrz 2011, 21:11
Mój ojciec kończy właśnie abonament w Play (1 zł MNP).
Złożył dyspozycję przeniesienia numeru na Fresch. Play odpisał z propozycjami abonamentów, a dziś os samego rana nękali ojca telefonami z BOK,żeby jednak podpisał umowę, W końcu ich opier***.
Ale to dopiero początek.
Bok, zaczął wydzwaniać na mój numer (mój tel. ustawiony jest kontaktowy), domyślając się o co chodzi nawet nie odbierałem, zwłaszcza, ze i tak nie bardzo mogłem.
Podkreślę tu, ze na wszystkich numerach mam "Brak zgody na otrzymywanie informacji..."

Drogi Playu, skoro klient wypowiada umowę i chce przenieś numer do Fresha, a do tego ma zaznaczony "Brak zgody na otrzymywanie informacji..."
To być może znaczy, że taką ma właśnie wolę?

Ps. Dla formalności nadmienię tylko, że oferta, którą dla niego przygotowaliście ma się kompletnie nijak do jego sposobu korzystania z telefonu.


Uzupełnienie:
A... i jeszcze jedno. Na zwieńczenie tego dnia właśnie nie działa Play24.

 #503800  autor: ukefake
 16 wrz 2011, 21:20
Quetzal, nie odkryję ameryki jeśli napiszę, żebyś zrobił zgłoszenie - może dostaniesz jakąś rekompensatę?
Ktoś już kiedyś poruszał ten temat - play4mersi się tym zajęli i ... znowu niespodzianeczka.
Po odpowiedzi na reklamację proponuję zgłosić sprawę do UKE. chyba że za jakiś czas znowu chcemy czytać posty nowych zainteresowanych i uspokojenia play4mersów "wystąpił błąd, pracownik został pouczony".

 #503804  autor: mkowalski
 16 wrz 2011, 21:30
ukefake pisze:Ktoś już kiedyś poruszał ten temat - play4mersi się tym zajęli i ... znowu niespodzianeczka.
Po odpowiedzi na reklamację proponuję zgłosić sprawę do UKE.
To było u mnie ;)
Na umowie miałem wyraźnie brak zgody na komunikację marketingową. Play twierdził, że to co mam na umowie dotyczy TYLKO SMS-ów, a telefonicznie i tak mogą się kontaktować. Mi to nie pasowało, bo na umowie nie był określony kanał komunikacji, więc brak zgody obowiązywał dla każdego istniejącego kanału.

Reklamacja do Playa nic nie pomogła. Argumentacja była ta sama - "nie interesuje nas co masz na umowie, i tak będziemy do Ciebie dzwonić". Na szczęście w wyjaśnieniach dla UKE Play bardzo spokorniał i sprawa skończyła się finansową rekompensatą.

 #503809  autor: Quetzal
 16 wrz 2011, 21:41
ukefake pisze:Quetzal, nie odkryję ameryki jeśli napiszę, żebyś zrobił zgłoszenie - może dostaniesz jakąś rekompensatę?
Napisać mogę, ale bardziej niż na rekompensacie zależałoby mi na respektowaniu prawa przez operatorów.
Dokładnie to samo przerabiałem dwa czy trzy lata temu jak odchodziłem Ery.
Ktoś z rodziny opowiadał mi, że w Plusie panują dokładnie te same zwyczajowe.

Jedna ani dziesięć reklamacji nic tu nie zmieni - po skardze do UKE, Play przeprosi, przyzna 10 zł na 30 dni i... za kilka miesięcy zadzwoni z ofertą (zapewne będzie to już inny pracownik - nie wiem, ale przypuszczam ze w tej pracy mało kto wytrzymuje więcej niż kilka miesięcy).

 #503831  autor: qper
 16 wrz 2011, 22:21
Standardowo próbuje się wieczorkiem (22:23) zalogować do Play24 i co widzę...

1) niedziałający panel play24
2) chyba przenieśli bez mojej wiedzy numer do Red Bulla ;)

Obrazek
  • Strona 79 z 241
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 241
  • 1
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 241