• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 77 z 244
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 244

 #434607  autor: playonline
 10 paź 2010, 12:52
@ P4Y - pytanie z innej beczki. Czy cos faktycznie sie dzieje z play onlinem, ze predkosc (potwierdzona 2 softami w tym samym czasie) DL mam od okolo 120 KB/s do.. i co mnie zaskoczylo do 476,2 KB/s ?! Pobieram wlasnie plytke RC Linuxa i nie schodzi mi ponizej tych 120 a momentami po kilkadziesiat sekund do kilku/kilkudziesieciu minut leci ponad 200 KB/s. Kilka chwil temu ku mojej uciesze bylo 476,2 KB/s. :D Ale tylko przez kilka chwil. :(

Poza tym play online ma dzialac tylko na zasiegu Playa to dlaczego czasami moge sie laczyc na Plusie majac info ROAMING PLUS...? Tylko, ze predkosc jest tak powalajaca wtedy, ze moge isc do sklepu na zakupy i gdy wroce to strona sie odpali.. ;) Jednak mimo wszystko lacze sie z netem na zasiegu Plusa. :)

 #434612  autor: play4you2
 10 paź 2010, 13:23
playonline pisze:@ P4Y - pytanie z innej beczki.
No cóż, w takim razie cieszę się, że jesteś zadowolony z usługi i że możemy zaoferować Ci to, czego oczekiwałeś :wink:.

Niestety, nic więcej w tym temacie nie mogę powiedzieć 8).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434613  autor: Andrzej24
 10 paź 2010, 13:27
Witam Panie play4you2. Pytam się, gdzie się podziała pakiety Playonline w Play24 poprzez kod *111# w telefonie. Jest tylko jeden 500 MB. Reszta to tylko pakiety taniego internetu. Piszę bo jestem wściekły na to, gdyż włączyłem sobie pakiet 100 MB który okazał się płatny 10 zł. Zawsze do tej pory z tego korzystałem a przy wyborze nowego profilu większość pakietów znikło. To co jest teraz w pakietach internetowych w Play24 poprzez kod *111# to jedno wielkie nieporozumienie. Wszystko wymieszane. Część pakietów pod 2 a część pod 8.

I jeszcze jedna sprawa. Dlaczego nie ma podanej ceny pakietu jak się go włącza. Kiedyś to było. Czyżby Play chciało ukrywać ceny pakietów? żeby mało kto zorientowany zamiast włączyć 100MB za 5 zł włączył 100MB za 10zł? Tak jak mi się to przytrafiło?

Sprawa dotyczy pakietów w PlayFresh

 #434614  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 13:41
playonline pisze: A kto tutaj napisal, ze wprowadzil kolezanke w blad? Nikt. Najzwyczajniej w swiecie (prawdopodobnie) nie powiedzial, ze ten pakiet dziala TYLKO w zasiegu Play (choc moim zdaniem powinni uprzedzac o tym ALE NIE SPRAWDZAC KTO W NIM JEST A KTO NIE!).
tu się w pełni zgadzam co pewnie zauważyłeś :)
playonline pisze:To NIE JEST wprowadzenie w blad i nie mowi o tym, ze ten sprzedajacy nie zna regulaminu a przynajmniej tego co klient dostanie w tej ofercie. Z przedstawionego opisu nie wynika blad i wina konsultanta.
wg mnie jest to błąd, bo informacja o tym że pakiet nie działa zawsze jest bardzo istotna dla klienta. To tak jakby play miał jakiś wypasiony pakiet minut, które 'działają' tylko w nocy (i może przy pełni księżyca? ;) ), a o tym konsultant zapomniałby poinformować ;) Od konsultantów spodziewam się możliwie pełnej informacji nt oferty tzn. nie tylko zalet, ale także ograniczeń, które są niemniej ważne od tych pierwszych... choć wiem że z marketingowego punktu widzenia należałoby zakazać informowania o minusach danego produktu ;)

 #434616  autor: play4you2
 10 paź 2010, 13:45
Andrzej24 pisze:Witam Panie play4you2.
Witam. Otóż, jeżeli już nie ma jakiś Pakietów, to oznacza, że zostały one albo wycofane, albo będą modyfikowane. rozumiem, że może to spotkać się z Twoją dezaprobatą, ale widocznie zostały podjęte takie decyzje, które są nieodwołalne.
Przypominam tylko tak dla formalności, nie z powodu tłumaczenia, że w każdym z Regulaminów Pakietów, zastrzegamy sobie mozliwość zakończenia ich w dowolnym okresie, bez podania przyczyny.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434618  autor: Andrzej24
 10 paź 2010, 13:50
play4you2 pisze:
Andrzej24 pisze:Witam Panie play4you2.
Witam. Otóż, jeżeli już nie ma jakiś Pakietów, to oznacza, że zostały one albo wycofane, albo będą modyfikowane. rozumiem, że może to spotkać się z Twoją dezaprobatą, ale widocznie zostały podjęte takie decyzje, które są nieodwołalne.
Przypominam tylko tak dla formalności, nie z powodu tłumaczenia, że w każdym z Regulaminów Pakietów, zastrzegamy sobie mozliwość zakończenia ich w dowolnym okresie, bez podania przyczyny.
Wszystkie poprzednie pakiety są i widnieją lecz tylko na stronie www po zalogowaniu i tam je mogę włączyć. Problem jest tylko, gdy chciałbym je włączyć telefonem poprzez menu *111#. Ewidentnie widać, że po zmianie profilu wszystko się wymieszało a część pakietów znikło.

 #434619  autor: pawelpp
 10 paź 2010, 13:53
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1641986
P4Y, kiedy Play24 zacznie działać? Od 4go nie mam dostępu do e-faktury. Nie zapłacę jej.

 #434622  autor: playonline
 10 paź 2010, 14:00
osachorzow pisze:Od konsultantów spodziewam się możliwie pełnej informacji nt oferty
Czyli konsultant musialby powiedziec o WSZYSTKIM tak naprawde np o:
- cena polaczenia do BOK
- nr do BOK
- cena wszystkich smsow specjalnych wykazanych w regulaminie
- limit kredytowy
- cena aktywnosci w roamingu
- cena aktywnosci miedzynarodowych
- taryfikacja msg/voice/video/data
i inne..

Nie popadajmy w paranoje. ;)

Moim zdaniem pracownik POWINIEN poinformowac o cenach uslug za glos/wideo/sms/mms a takze o wszystkich rabatach i gratisach z oferty promocyjnej i to czy sie konczy bezplatny okres promocji i kiedy, a takze podac cene aparatu jesli jest to umowa ze sprzetem. Powinien takze ZAWSZE zachecic klienta do zapoznania sie z regulaminem i jesli klient jest niezdecydowany to ustalic inny termin pogadanki aby dac czas do namyslu i zapoznania sie z oferta samemu.

Natomiast MOGLBY lecz nie MUSI mowic o tym, ze pakiet play online jest do wykorzystania na zasiegu Play tylko.
play4you2 pisze:No cóż, w takim razie cieszę się, że jesteś zadowolony z usługi i że możemy zaoferować Ci to, czego oczekiwałeś.
Hmm po moich zgloszeniach do Play wiesz zapewne, ze nie zawsze bylo tak rozowo (np. sms, ktorego nie wyslalem a w historii polaczen widnieje) i nie zawsze jest do dzis (miala byc blokada wszystkich uslug roamingowych i miedzynarodowych na play online a jednak wiele dni po tej "blokadzie" smsa testowego miedzynarodowego wyslalem - zgloszenie czeka na rozpatrzenie). :/
Ciesze sie z predkosci gdyz niby 1 Mb/s a leci szybciej (kilka miesiecy temu byla katastrofa przez dosc dlugi czas).

Poza tym nie odniosles sie do zapytania polaczenia Play Online na zasiegu Plusa. ;)

Pozdr

 #434623  autor: Matyk
 10 paź 2010, 14:07
kajtek911 pisze:Na mapie bts'ow w polsce zauwazyłem, że w mojej miejscowosci jest nadajnik p4 umts nr RZE4410, a na mapce z zasiegiem play nie ma zasięgu w mojej miejscowości ... czy jest błąd na mapce bts'ow czy jednak mapka play'a jest nie zaktualizowana?
http://mapa.btsearch.pl/ po lewej stronie jest coś takiego jak "Filtr danych źródłowych:"
Zaznacz "lokalizacje z bazy BTSearch" - wyświetlą się nadajniki które są aktywne

Możliwe że to jest stacja do weryfikacji ! dlatego może jeszcze nie działać

 #434627  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 14:17
- cena polaczenia do BOK
- nr do BOK
chyba takie podstawy znają? jeśli nie to mnie przeraziłeś... poważnie!
playonline pisze:- cena wszystkich smsow specjalnych wykazanych w regulaminie
wyróżnikiem jest druga cyfra i oznacza to koszt netto więc filozofii nie ma, ale obowiązkiem informowania o koszcie takiego smsa spoczywa na podmiocie go wykorzystującym ;)
playonline pisze:- limit kredytowy
jeśli taki sam dla wszystkich to czemu nie ;)
playonline pisze:- cena aktywnosci w roamingu
- cena aktywnosci miedzynarodowych
powiedzmy że im odpuszczam ;)
playonline pisze:- taryfikacja msg/voice/video/data
przydałoby się ;)
playonline pisze:Nie popadajmy w paranoje. ;)
działa w obie strony... nadmierna oszczędność w informacjach przekłada się na stopień (nie)zadowolenia abonentów
playonline pisze:Moim zdaniem pracownik POWINIEN poinformowac o cenach uslug za glos/wideo/sms/mms a takze o wszystkich rabatach i gratisach z oferty promocyjnej i to czy sie konczy bezplatny okres promocji i kiedy, a takze podac cene aparatu jesli jest to umowa ze sprzetem. Powinien takze ZAWSZE zachecic klienta do zapoznania sie z regulaminem i jesli klient jest niezdecydowany to ustalic inny termin pogadanki aby dac czas do namyslu i zapoznania sie z oferta samemu.
ok ;)
playonline pisze:Natomiast MOGLBY lecz nie MUSI mowic o tym, ze pakiet play online jest do wykorzystania na zasiegu Play tylko.
zdecydowanie nie ok :P i tu się chyba nie porozumiemy... bo skoro są różne pakiety (działające w plusie i nie to taka informacja jest istotna) ;)

 #434634  autor: playonline
 10 paź 2010, 14:51
@ osachorzow - filozofii nie ma dla ciebie czy dla mnie to, ze pakiet play online dziala tylko na zasiegu Play a nie Plusa jednak nie wszyscy jak widac o tym wiedza i tak samo jest z numerami premium (podalem celowo dosc absurdalne przyklady). Poza tym nr do BOK to chyba kazdy pracownik zna..

Tak wiec jak juz zapewne zdazyles zauwazyc wszystkie te "dodatkowe" informacje, ktore wypisalem + np zasada dzialania pakietow to jest sprawa umowna i dla jednych cos bedzie wazniejsze od drugiego, a dla innych bedzie dokladnie odwrotnie. Nie robmy z ludzi (w tym przypadku chodzi o klientow Play i innych opow) osob ograniczonych (maja glowe na karku to niech jej uzyja). Dziecmi nie sa..

Moze w skrocie dla tych co korzystaja z Playa i o tym nie wiedza ;) :

- pakiet play online w telefonie - jest do wykorzystania na zasiegu Play,
- pakiet play online w telefonie 500MB - jest bezplatny (zgodnie z promocja) przez pierwszy niepelny i nastepny po nim pelny cykl rozliczeniowy (oczywiscie ta promocja dziala tylko raz i pakiet sam sie nie odlaczy ;)),
- pakiet play online w telefonie 2GB - juz nie jest dostepny (poza "jakas tam" oferta w momencie podpisywania umowy),
- rekompensata (minutowa) schodzi przed wszystkimi innymi minutami do sieci krajowych (PL) nawet jak sie ma Stan Darmowy, minuty do Play, minuty do wszystkich, Nieograniczone Minuty,
- Zbieraj Minuty - rozliczane sa na rowni z rekompensata i na takich samych zasadach co rekompensata (minutowa),
- (dla firm) pakiet sms/mms - nie jest dostepny dla Firmowa 25,
- (dla firm) Nieograniczone Minuty w nowej ofercie Biznes 30 - sa dostepne TYLKO gdy zadzwoni sie do BOK Play BIZ (nie mylic z *500).
- zmiana taryfy - dla tych co chca tego dokonac to (aby sie nie nacieli) podczas rozmowy z konsultantem warto dopytac jakie pakiety/uslugi sa podpiete i zaznaczyc, ze po zmianie taryfy wyraza sie chec aby byly takze dostepne (jesli jest taka mozliwosc).

Dane z regulaminow i z zycia. ;)

Jesli o czyms zapomnialem to dopiszcie moze sam sie czegos ciekawego dowiem. ;)

 #434641  autor: moniapa
 10 paź 2010, 15:21
A co mi z tej wiedzy teraz gdy już podpisałam cyrograf?

Nie popadajmy w paranoję - bardzo trafne zdanie lecz działa w obie strony. Ja nie żądam szczegółów tylko konkretów.

To nie JA lecz konsultant Play mi proponował ten akurat abonament. Ja się długo opierałam lecz w końcu uległam zwabiona super możliwościami androida+ net.

I jeszcze jedno( pewnie zaraz się dowiem, że to moja i tylko i wyłącznie moja wina)ja jako kobieta, która nie zna się na tych sprawach zupełnie, byłam przekonana, że skoro mi Play działa i na dodatek konsultant poleca mi neta to i on będzie działał. na logikę po co mi pakiet w strefie taniego internetu jeśli ja w tej strefie nie jestem?

Moje zdanie jest takie - jeśli Play mi coś oferuje, to powinien wyjaśnić wszystko dokładnie i już. Nie mówię tu o szczegółach mało istotnych, ale to, że ja nie mam zasięgu 3g to podstawa. i nie zgodzę się, że konsultant nie powinien wcześniej był sprawdzić tego. Nie wszyscy klienci Play mieszkają w dużych miastach.

Ja po prostu chciałabym się dogadać, bo w BOK niestety za każdym razem mówią mi co innego ( odnośnie róznych innych spraw) więc nie wiem czy to będzie łatwe. Liczę na pomoc Play4you2.

 #434650  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 16:13
moniapa pisze:to, że ja nie mam zasięgu 3g to podstawa. i nie zgodzę się, że konsultant nie powinien wcześniej był sprawdzić tego.
2g czy 3g nie ma znaczenia.. to tylko technologia (w uproszczeniu szybkość) działania internetu, w Twoim przypadku chodzi o krajowy roaming plusa, na którym nie działa część pakietów w play (o czym nie wiedziałaś i konsultant tego nie przekazał). Nie wymagaj jednak aby konsultant, którego zadaniem jest sprzedaż miał wgląd w położenie Twojego telefonu bo on (na szczęście!) nie ma takich uprawnień... Podczas przedstawiania oferty nie ma tu znaczenia adres w dokumentach bo usługi świadczone są w dowolnym miejscu, a nie pod konkretnym adresem.

Reasumując zgadzam się z Tobą, że zostałaś wprowadzona w błąd (poprzez brak informacji o fakcie działania pakietu w zasięgu macierzystym), ale dla P4 decydujące jest że usługa na którą wyraziłaś zgodę jest świadczona w ich zasięgu macierzystym, a połączenia przez Plusa obciążają Twoje konto. Z prawnego punktu widzenia nie masz szans na anulowanie opłaty... możesz liczyć tylko i wyłącznie na dobrą wolę P4... niestety...

Fakt że BOK w P4 za każdym razem udziela innej odpowiedzi nawet na podstawowe pytania jest faktem i możemy mieć tylko nadzieję że kiedyś się to zmieni.

 #434652  autor: playonline
 10 paź 2010, 16:31
osachorzow pisze:Reasumując zgadzam się z Tobą, że zostałaś wprowadzona w błąd (poprzez brak informacji
Zrozum jedno po Twoim zdaniu - ON NIE WPROWADZIL W BLAD NIE MOWIAC O ZASADZIE DZIALANIA PAKIETU, TYLKO O TYM NIE POWIEDZIAL. Wprowadzeniem w blad byloby wtedy gdyby podal informacje, ze "tak, z tego pakietu bedzie mogla Pani korzystac na zasiegu Plusa".
moniapa pisze:A co mi z tej wiedzy teraz gdy już podpisałam cyrograf?
Coz, madry Polak po szkodzie...

 #434658  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 16:56
playonline, skoro rozmowy można prowadzić w roamingu krajowym Plusa bez dodatkowych opłat to dla zwykłego abonenta bez tych opłat można też korzystać ze wszystkich usług wykupionych w P4. Taką usługą jest pakiet internetu! Więc skoro będąc w roamingu Plusa nie może równie beztrosko buszować w sieci to dla niego jest to ISTOTNA informacja - jeśli tej informacji nie przekazał konsultant to dla mnie jest to zatajenie istotnej informacji, co w efekcie prowadzi do wprowadzenia w błąd klienta któremu oferuje się pakiet internetowy!

Zdania w tej kwestii nie zmienię, więc może zakończymy dyskusję na ten temat ;) Tę kwestię wałkujemy przez kilka ostatnich postów więc już chyba wystarczy ;) Ty uważasz że wszystko jest ok, ja uważam że jest to świadome działanie na szkodę abonenta - gdyby abonent wiedział o ograniczeniu 'tylko zasięg własny' to być może nie skorzystałby z oferty i nie wpakował w niepotrzebne koszty.

 #434665  autor: pawelpp
 10 paź 2010, 17:22
Po raz kolejny się czepię statystyk w historii połączeń na Play24. Pokazujecie głupoty!
Po wybraniu okresu i wszystkich parametrów na dole strony wyświetla się podsumowanie. Po kliknięciu na szczegóły można zobaczyć:
Łączny koszt w wybranym okresie:
Wybrany okres: od 01.10.2010 do 10.10.2010
Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem (z VAT) 179,26 PLN
Pakiet złotówek 57,13 PLN
Promocyjne minuty 13:21 min.
Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min.
Promocyjne SMS 0 szt.
Promocyjne MB w Pakiecie Internet 24 MB
Promocyjne minuty w roamingu 00:00 min.
Promocyjne MB w Pakiecie Play Online w telefonie 79 MB
Dla innego okresu:
Łączny koszt w wybranym okresie:
Wybrany okres: od 09.10.2010 do 10.10.2010
Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem (z VAT) 179,26 PLN
Pakiet złotówek 57,13 PLN
Promocyjne minuty 13:21 min.
Minuty do Play i na stacjonarne 00:00 min.
Promocyjne SMS 0 szt.
Promocyjne MB w Pakiecie Internet 24 MB
Promocyjne minuty w roamingu 00:00 min.
Promocyjne MB w Pakiecie Play Online w telefonie 79 MB
WTF?! Czego dotyczy to podsumowanie?! Widzę, że pokazuje dokładnie to samo, co "Moje konto"/"Stan konta".

 #434669  autor: luccicare
 10 paź 2010, 17:31
moniapa pisze:No ale zaraz, jesli konsultant do mnie dzwoni i przekonuje, że jest to oferta specjalnie dla mnie stworzona to halo jak to się ma do mojej sytuacji?

Ja uważam, że nie zostałam poinformowana rzetelnie o tej usłudze przez konsultanta mimo wszystko. A skąd ja miałam wiedzieć o czym on mówi? Namawiał mnie gorąco, jaka to ja będę zadowolona. Czyli mam płacić za to, że konsultant po prostu nie sprawdził czy jestem w zasięgu Play. Czy to moja wina?
A jak ktoś by Cię telefonicznie namawiał na pakiet akcji elektrowni atomowej w Żarnowcu też byłabyś taka zainteresowana bez sprawdzenia szczegółów? Akwizytorzy żerują na takich klientach, od tego zależą ich premie. Nie mówią wszystkiego bo jeszcze nie wyrobiliby swojego planu sprzedażowego. Jestem w stanie ich zrozumieć. Sorry, ale sama jesteś sobie winna. Kiedyś nawet jakiś cwaniak sprzedał naiwniakowi kolumnę Zygmunta w Warszawie. Zejdź na ziemię i nie ufaj bezgranicznie ludziom których wynagrodzenie zależy od Twoich decyzji. Oni zawsze będą chcieli jak najwięcej zarobić, a jak już Cię skuszą to więcej sobie z nimi nie pogadasz.

 #434709  autor: playonline
 10 paź 2010, 19:33
osachorzow pisze:jest to zatajenie istotnej informacji, co w efekcie prowadzi do wprowadzenia w błąd klienta
W tej sprawie sie nie zgodzimy. Ale mam rade dla Ciebie (moze troche chamskie to bedzie ale hmm) zacznij pisac ksiazki w stylu Bourne'a? ;)

PS Ja podobnie nacialem sie na PKP gdy mi kasjerka po wyraznej informacji sprzedala bilet na inny pociag (10 min roznicy bylo miedzy nimi). Moja wina, ze nie sprawdzilem a jej wina, ze nie slucha.. :/ Dostalbym kredytowy gdyby nie 2 mlode kobiety (za co im szczerze dziekuje) gdyz w PKP nie moge zaplacic karta.. :/ Tak wiec tutaj tez moglibysmy polemizowac ale nie chce mi sie i przyjalem, ze moja wina bylo to, ze nie zajrzalem na bilet.

Tak wiec Pani moniapa jest sama sobie winna, ze nie byla na tyle ciekawska aby sie dowiedziec czegos wiecej o ofercie.
pawelpp pisze:Czego dotyczy to podsumowanie?!
Tutaj sie zgodze. Nie ma znaczenia jaki okres sie wybierze. W Play24 to miejsce jest zle opisane gdyz ZAWSZE dotyczy okresu obecnego.. :( Jedynie jak wygeneruje do XLS to jest ok.

 #434725  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 20:47
playonline pisze:W tej sprawie sie nie zgodzimy. Ale mam rade dla Ciebie (moze troche chamskie to bedzie ale hmm) zacznij pisac ksiazki w stylu Bourne'a? ;)
na szczęście nie żyjemy w kraju gdzie wszyscy muszą mieć takie samo zdanie na każdy temat ;) Aaa i nie musisz się obawiać że przy kolejnej wizycie w księgarni zobaczysz bestseller napisany przeze mnie... mam nadzieję, że ta wiadomość Cię uciszy ;)
playonline pisze:PS Ja podobnie nacialem sie na PKP
jak kupowałem bilet na koleje europejskie to musiałem instruować panią co ma mi wydać do biletu i co ma być na nim napisane... po wydrukowaniu okazało się że i tak zrobiła błąd... bilet musiała anulować i wystawić nowy - na szczęście skontrolowałem co tam wydrukowała bo byłby duży (i kosztowny) kłopot kilka tysięcy km od domu ;)
playonline pisze:Tak wiec Pani moniapa jest sama sobie winna, ze nie byla na tyle ciekawska aby sie dowiedziec czegos wiecej o ofercie.
a co powiesz na współudział? i nadzwyczajne złagodzenie kary dla forumowiczki i konsultanta... może uda się w drodze reklamacji anulować opłatę... oby :)

 #434753  autor: playonline
 10 paź 2010, 22:10
osachorzow pisze:Aaa i nie musisz się obawiać że przy kolejnej wizycie w księgarni zobaczysz bestseller napisany przeze mnie... mam nadzieję, że ta wiadomość Cię uciszy ;)
Szkoda, lubie taka tematyke.. ;) tam mialo byc ucieszy czy uciszy? ;)
osachorzow pisze:może uda się w drodze reklamacji anulować opłatę
3 slowa do osy z Chorzowa: "nie da rady" lub "watpie w to" ;)

Pozdr
  • Strona 77 z 244
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 244
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 244