• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 76 z 244
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 244

 #434292  autor: amigo007
 08 paź 2010, 14:26
Pajuch było to już wałkowane wiele razy, gdybyś poszukał to byś wiedział. Rejestracja numeru jest możliwa tylko i wyłącznie w salonie play, gdzie musisz się stawić z dowodem i puk-iem. Ja też miałem kawał drogi, jak rejestrowałem numer. 3 godziny jazdy w dwie strony + szukanie salonu :-)

 #434301  autor: Misyo
 08 paź 2010, 15:27
play4you2 pisze:
Pajuch pisze:
Przykro mi, że na chwilę obecną nie możemy zapewnić Ci tego telefonu, ale mimo wszystko nie zgodzę się jednak z Twoją opinią. To nie jest tak, że tych telefonów nigdy nie było. Jak wchodziła Oferta, te telefony były i wiele osób je nabyło, co łatwo można wywnioskować po tym, że na chwilę obecną jest ich niedobór. Nie jest jednak powiedziane, że ich nie będzie w ogóle. Po prostu w tej chwili ich nie ma.

Niestety... ale nie idzie dłużej robić dobrej miny do złej gry... Jestem posiadaczem abonamentu (150pln miesięcznie) w P4 od ponad 3 lat. W tym czasie sam brałem 3 telefony dla siebie plus raz dla żony i raz dla przyjaciela. NIGDY (większych liter nie mam ;-) NIGDY nie było tych telefonów które chciałem. Pisanie, że telefony były jest po prostu ciosem po niżej pasa (okej były... 2 na punkt w pierwszej dostawie).... To tak jakby stwierdzić, że w Polsce mamy super drogi... bo 200m odcinek gdzieś tam jest okej... ;-)

Były problemy z telefonami i będą... bo robić wirtualne promocję to nie problem.... Ale irytacja klientów czasami sięga granic... Na swoim przykładzie powiem tak, stać mnie na zapłacenie 10-20% więcej za usługi czy telefon ale ŻĄDAM profesjonalizmu... jeżeli informuje się mnie, że CHWILOWO NIE MA to znaczy CHWILOWO A NIE KU#$#@$#@ od 6 tygodni!!! Już dawno bym poszedł do plusa ale głupio mi przed znajomymi.. którym zawsze udawadniałem jakie P4 jest zajefajne....

A co do jakości obsługi przez BOK? Śmiech na sali. Pomijam już teksty typu "Pan jest klientem biznesowym i zaliczanym do średnich i dużych firm więc nie mogę Panu sprzedać telefonu bo to specjalny przedstawiciel.... Kurcze jak oni na to wpadli? No przedsiębiorca ze mnie przeogromny... Orlen się chowa ;-)


A i jeszcze jedno.. porównajcie sobie ile kosztuje Samsung Galaxy S w ofercie indywidualnej a biznesowej... kogoś chyba tam głowa bolała i to mocno jak ceny układał....

 #434313  autor: DanielR
 08 paź 2010, 16:28
play4you2, mam takie małe pytanko do Ciebie.
Dziś przeglądałem sobie stronkę Play (zakładkę zasięg).
Okazuje się, że mapka dla mojej miejscowości (Barlinek) uległa zmianie!
Na szczęście "w moim przypadku" zasięg się powiększył (przynajmniej teoretycznie). :wink:
I właśnie w związku z tą "małą" zmianą pytanie.
Czy to oznacza, że w Barlinku działają już obydwie lokalizacje?
To znaczy, chodzi mi o:
1) stację UMTS 2100 i E-GSM 900 przy ulicy Lipowej 21 (teren Fabryki Drzwi Klaus Borne)
oraz
2) stację UMTS 2100 i E-GSM 900 przy ulicy Okrętowej 2 (teren Zakładu Urządzeń Okrętowych Bomet).

 #434315  autor: Matyk
 08 paź 2010, 16:56
jojo, według mapy http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.99445 ... 65918/z/14 nie ma jeszcze aktywnej stacji play :) Są dwie stacje jak wyżej napisałeś ale mają status "do weryfikacji"
planowane odpalenie - 2010r.

 #434317  autor: DanielR
 08 paź 2010, 16:59
Matyk pisze:jojo, według mapy http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.99445 ... 65918/z/14 nie ma jeszcze aktywnej stacji play :) Są dwie stacje jak wyżej napisałeś ale mają status "do weryfikacji"
planowane odpalenie - 2010r.
Jakimś "dziwnym trafem" na moim telefonie już od paru miesięcy widnieje: "PLAY BARLINEK"... :P
A UMTS też działa, bo pytałem o to w punkcie sprzedaży już jakiś czas temu. :)

 #434319  autor: Matyk
 08 paź 2010, 17:05
jojo pisze:
Matyk pisze:jojo, według mapy http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.99445 ... 65918/z/14 nie ma jeszcze aktywnej stacji play :) Są dwie stacje jak wyżej napisałeś ale mają status "do weryfikacji"
planowane odpalenie - 2010r.
Jakimś "dziwnym trafem" na moim telefonie już od paru miesięcy widnieje: "PLAY BARLINEK"... :P
A UMTS też działa, bo pytałem o to w punkcie sprzedaży już jakiś czas temu. :)
W takim razie stacja-e działa-ją :)
A na btsearch maja nieaktualne dane...

 #434320  autor: DanielR
 08 paź 2010, 17:16
Matyk pisze:W takim razie stacja-e działa-ją :)
A na btsearch maja nieaktualne dane...
I o to panie chodzi i o to chodzi! :-D
A, że nie mogę sprawdzić (bo i nie mam czym), czy rzeczywiście odpalono już obie lokalizacje, (a według mapki na stronie Play już tak), wiec wolę się dopytać "eksperta". :D

 #434333  autor: Pajuch
 08 paź 2010, 18:53
amigo007 pisze:Pajuch było to już wałkowane wiele razy, gdybyś poszukał to byś wiedział. Rejestracja numeru jest możliwa tylko i wyłącznie w salonie play, gdzie musisz się stawić z dowodem i puk-iem. Ja też miałem kawał drogi, jak rejestrowałem numer. 3 godziny jazdy w dwie strony + szukanie salonu :-)
No to współczuje...

Jak się mówi postoje,dziękuje.

Chyba nawet w gg jest lepiej niż w tym PlaySHITcie , tego GB przeboleje

Resztę pozostawiam bez komentarza

 #434344  autor: Matyk
 08 paź 2010, 22:07
amigo007 pisze:3 godziny jazdy w dwie strony + szukanie salonu
Wow, to gdzie Ty mieszkasz :mrgreen:
jojo pisze:czy rzeczywiście odpalono już obie lokalizacje
Dla 100% pewności możesz także sprawdzić czy stacje działają po przez telefon, ręczne wyszukiwanie sieci (jeśli znajdzie play to wszystko jasne)

 #434401  autor: DanielR
 09 paź 2010, 11:01
Matyk pisze:
jojo pisze: napisał/a:
czy rzeczywiście odpalono już obie lokalizacje
Dla 100% pewności możesz także sprawdzić czy stacje działają po przez telefon, ręczne wyszukiwanie sieci (jeśli znajdzie play to wszystko jasne)
Tak jestem świadom takiej możliwości.
Play jest u mnie obecny już od paru miesięcy.
Chodzi po prostu o to, że do tej pory nie byłem zwyczajnie pewien czy odpalili obydwie lokalizacje, czy działa też tylko jedna.
Ja akurat mieszkam w takim miejscu, gdzie zasięg może dochodzić z obydwu lokalizacji (podobnie mam z siecią Plus, podobnie było z Erą).
Więc nie jestem za bardzo w stanie sprawdzić z której stacji dociera do mnie sygnał. Samo Cell Info też niestety nic mi nie da (jak wiadomo w Play nie jest ono tak dokładne jak np. w Erze).
Poprzednia mapka zasięgu (na stronie Play) również wskazywała pokrycie prawie całego miasta, więc myślałem, że już wtedy odpalili obydwie lokalizacje. Okazuje się jednak, że na obecnej mapce zasięg jeszcze się zwiększył (właśnie od strony Bometu), wiec pewnie na dniach tę właśnie stację odpalili (zresztą pozwolenie na nią pojawiło się parę miesięcy później) niż na tę z Lipowej. :wink:

 #434437  autor: odin997
 09 paź 2010, 12:34
Chciałem wziąć sobei telefon z Play Mixtura 40 doładowań po 30 zł. Okazało się, że tzreba zapłacić opłatę aktywacyjną w wysokości 29 zł czy ta opłata jest równoznaczna z pierwszym zasileniem konta czyli starterem? Czy muszę zapłacić 1 zł + ta opłata czyli 29 czy 1 zł + 29 zł + 30 zł starter?

 #434442  autor: play4you2
 09 paź 2010, 13:17
amigo007 pisze:Pytałem czy jest może w play fresh jakiś pakiet obniżający cenę smsa ze standardowych 9gr w "gołym" play fresh.
Nie
sql pisze:Play4you2 czy możesz wysłać mi na PW odpowiedni formularz który mogę wypełnić i umieścić w Play24?
Jeżeli chodzi o rejestrację, może ona odbyć się tylko w Salonie
Pajuch pisze:Play4you2 prześlij mi formularz rejstracji [email protected]
Tak jak powyżej ;-)
ppp1ppp pisze:Czy e-awizo przychodzi zawsze?
Ogólnie zrezygmnowaliśmy już z e - awizo. Osoby, które jeszcze je miały, teoretycznie powinny je nadal otrzymywać, ale po wystawieniu już fv właściwej. Zachęcam do e - faktury.
jojo pisze:A, że nie mogę sprawdzić (bo i nie mam czym), czy rzeczywiście odpalono już obie lokalizacje, (a według mapki na stronie Play już tak), wiec wolę się dopytać "eksperta".
Szczegółów co do nadajników, niestety nie mogę podawać, powiem jednak tylko tak, że jeżeli na naszej oficjalnej stronie zasięg sieci jest w danej lokalizacji, to znaczy, że musi też tam być nadajnik. Bez tego, nie możemy poszerzać mapki zasięgu. Tak ogólnie mogę tylko powiedzieć, że mocno angażujemy się w rozwój sieci macierzystej, więc na mapce zasięgu, pojawianie się nowych lokalizacji nie powinno dziwić. Nie są one może od razu pokazywane, ale pilnujemy, aby miejscowości, które zostały objęte już naszym zasięgiem, znalazły się na mapce stosunkowo szybko od czasu odpalenia stacji.
odin997 pisze:Okazało się, że tzreba zapłacić opłatę aktywacyjną w wysokości 29 zł czy ta opłata jest równoznaczna z pierwszym zasileniem konta czyli starterem?
Opłata aktywacyjna jest niezależna od kwoty pierwszego doładowania i jest to jednorazowa opłata, ponoszona podczas aktywacji w Salonie. Krótko mówiąc, wygląda to tak, że płacisz za telefon, za aktywację oraz pierwsze doładowanie, a później już tylko same doładowania.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434519  autor: kajtek911
 09 paź 2010, 19:26
Na mapie bts'ow w polsce zauwazyłem, że w mojej miejscowosci jest nadajnik p4 umts nr RZE4410, a na mapce z zasiegiem play nie ma zasięgu w mojej miejscowości ... czy jest błąd na mapce bts'ow czy jednak mapka play'a jest nie zaktualizowana?

 #434521  autor: moniapa
 09 paź 2010, 19:35
Play4you1 Play4you2 Pomóżcie!!!

Mam wielki problem. Zacznę od początku. Zadzwonił do mnie przedstawiciel Play z ofertą przedłużenia umowy LongPlay69Internet. Zapewniał mnie, ze będę bardzo zadowolona z super telefonu jak równiez z możliwości swobodnego serfowania po necie (2gb). Zastanowiłam sie i zgodziłam.

Telefonik przyszedł i jak tylko dostałam smsa o tym, że nowa taryfa została uruchomniona zadzwoniłam dla pewności do Playa z zapytaniem czy już mogę swobodnie wejść sobie do netu. Pani odpowiedziała TAK.

Więc weszłam lecz gdy zobaczyłam, że moj rachunek powiększył się o około 150 zł zadzwoniłam do Play o co chodzi. Okazało się ( O zgrozo!!!) dopiero wtedy , że ja jestem poza strefą zasięgu Play 3g i korzystałam z Plusa więc mi naliczyli opłatę.

Złożyłam w tej sprawie reklamację, lecz jestem załamana brakiem profesjonalizmu i potraktowaniem mnie przez Play. Co teraz mam robić?

Czy Play może mi zamiast obiecanego 2gb internetu w swoim zasięgu ( za który mam co miesiąc płacic 30 zł) zaoferować jakiś pakiet w tej cenie w zasięgu Plusa?

Dodam, że to pierwsze moje rozczarowanie ta firmą. Ale jakie dotkliwe.

Proszę pomózcie!!!

 #434523  autor: play4you2
 09 paź 2010, 20:21
moniapa pisze:Proszę pomózcie!!!
Przypomnij mi to na pw i podaj przy okazji numer zgłoszenia lub jak Chcesz, numer Twojego telefonu. Nie jestem w stanie nic obiecać, ale zobaczę, co zostało zrobione. Co do Pakietu, posiadamy Pakiet, z którego można korzystać także w zasięgu sieci Plus.
kajtek911 pisze:czy jest błąd na mapce bts'ow czy jednak mapka play'a jest nie zaktualizowana?
Jest aktualizowana, ale nie od razu. Wcześniej czy później, jednak pojawi się dana lokalizacja na mapce zasięgu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #434552  autor: playonline
 10 paź 2010, 01:02
moniapa pisze:Czy Play może mi zamiast obiecanego 2gb internetu w swoim zasięgu ( za który mam co miesiąc płacic 30 zł) zaoferować jakiś pakiet w tej cenie w zasięgu Plusa?
Jestem przekonany, ze nie gdyz w Regulaminie Oferty Promocyjnej do Aneksu jak i w Regulaminie Play Online w Telefonie (stary regulamin gdyz w nowych pakietu 2GB juz nie ma) jest zawarta informacja, ze dany pakiet mozna uzywac TYLKO w ramach macierzystego zasiegu Play. Poza tym, NIE MA czegos takiego jak zamiana uslug / pakietow itd.. Zgodzilas sie na cos wiec to masz. Jak chcesz mozesz sobie dokupic dodatkowo np Pakiet Internet 25MB za 5zl tak na wszelki wypadek jakbys byla poza zasiegiem sieci Play.

Tak wiec w skrocie to Twoja (niestety) wina, ze nie sprawdzilas co i jak. Przyznam racje Play, ze konsultanci nie sa w stanie wszystkiego powiedziec gdyz przeczytanie WSZYSTKICH regulaminow od deski do deski i ich wytlumaczenie zajeloby wiecznosc (juz nie wspomne ile czasu zajeloby przeczytanie regulaminu dla abonentow ;) ).

Co innego gdyby wprowadzili ewidentnie w blad (jakbys podczas rozmowy zapytala np. czy ten pakiet tez dziala na zasiegu sieci Plus i bys uzyskala odpowiedz twierdzaca) to powinna sie nalezec spora rekompensata.

Mowi sie trudno, zaplacic musisz.

PS Moze pomysl o blokadzie internetu w zasiegu Plusa? No ale wtedy zapomnij o IN/OUT mmsach realizowanych w ramach sieci PLUS GSM. :)

Pozdr

PS 2 Z tego co widze to na Telepolis masz miejscowosc Lyse (sa 2 wg mapy Play) wpisane i tutaj jest problem gdyz tam nie ma zasiegu sieci Play tylko Plus (zrodlo mapa Play).

 #434566  autor: moniapa
 10 paź 2010, 09:51
No ale zaraz, jesli konsultant do mnie dzwoni i przekonuje, że jest to oferta specjalnie dla mnie stworzona to halo jak to się ma do mojej sytuacji?

Ja uważam, że nie zostałam poinformowana rzetelnie o tej usłudze przez konsultanta mimo wszystko. A skąd ja miałam wiedzieć o czym on mówi? Namawiał mnie gorąco, jaka to ja będę zadowolona. Czyli mam płacić za to, że konsultant po prostu nie sprawdził czy jestem w zasięgu Play. Czy to moja wina?

 #434593  autor: osachorzow
 10 paź 2010, 11:21
playonline pisze:Przyznam racje Play, ze konsultanci nie sa w stanie wszystkiego powiedziec gdyz przeczytanie WSZYSTKICH regulaminow od deski do deski i ich wytlumaczenie zajeloby wiecznosc (juz nie wspomne ile czasu zajeloby przeczytanie regulaminu dla abonentow ;) ).
Powinien znać wszystkie regulaminy usług które sprzedaje bo to jest jego obowiązek! Skoro jego praca polega na sprzedaży usług to musi znać te usługi i przedstawić je klientowi w taki sposób żeby miał możliwie pełną wiedzę na ich temat. Rozumiem pominięcie kwestii rozliczania paczki (taryfikacja 100kb) ale nie może pominąć tak istotnej kwestii jak dostęp do pakietu tylko w zasięgu macierzystym!
moniapa pisze:Czyli mam płacić za to, że konsultant po prostu nie sprawdził czy jestem w zasięgu Play.
konsultant nie jest jasnowidzem i nie wie gdzie użytkujesz telefon ;) Telefonia komórkowa jest z zasady mobilna więc nawet mając wszystkie adresy w miejscu X możesz korzystać z telefonu w lokalizacji Y ;) Co nie zmienia faktu że powinien Cię poinformować o tym, że pakiet działa tylko w zasięgu własnym Play.

 #434598  autor: playonline
 10 paź 2010, 11:45
osachorzow pisze:Powinien znać wszystkie regulaminy usług które sprzedaje bo to jest jego obowiązek!
A kto tutaj napisal, ze wprowadzil kolezanke w blad? Nikt. Najzwyczajniej w swiecie (prawdopodobnie) nie powiedzial, ze ten pakiet dziala TYLKO w zasiegu Play (choc moim zdaniem powinni uprzedzac o tym ALE NIE SPRAWDZAC KTO W NIM JEST A KTO NIE!). To NIE JEST wprowadzenie w blad i nie mowi o tym, ze ten sprzedajacy nie zna regulaminu a przynajmniej tego co klient dostanie w tej ofercie. Z przedstawionego opisu nie wynika blad i wina konsultanta.
moniapa pisze:Czyli mam płacić za to, że konsultant po prostu nie sprawdził czy jestem w zasięgu Play. Czy to moja wina?
Konsultant raczej (tutaj moze P4Y sie wypowie) nie ma obowiazku tego sprawdzac (myslisz, ze taki osobnik siedzi i przeglada baze tylu klientow i wybiera sobie do kogo zadzwonic? Czy moze system jemu podaje taka paczke danych?). Poza tym to jest komorka wiec mozesz z nia byc w Lysych a mozesz byc w wielkim, srednim czy malym miescie i tam zasieg Play jest (pamietaj, ze operator swiadczy uslugi w miare mozliwosci technicznych).
Wiec tak, twoja strata, ze zgodzilas sie odrazu zamiast umowic sie na inny termin aby wszystko na spokojnie przemyslec.

 #434601  autor: play4you2
 10 paź 2010, 12:20
playonline pisze:(tutaj moze P4Y sie wypowie)
Moi drodzy, zacznę może od tego, że koleżanka przedstawia swoją opinię i ma do niej całkowicie prawo. Dziękuję wam za wasze wypowiedzi, macie w nich sporo racji, jednak nie męczmy tak naszej koleżanki :wink:. Jeszcze nie znam całej sprawy, ale jak obiecałem, przyjrzę się jej. Jeżeli nie będzie w tym winy ze strony konsultanta, to niestety, ale reklamacje są w tym momencie niezasadne. Póki co, o niczym nie przesądzam.

Powracając jednak do kwestii udzielanych informacji.
Bardzo trudno sprecyzować, co konsultant powinien powiedzieć, a czego nie musi. Wszystko zależy od osoby, która dzwoni z Ofertą. Z całą pewnością, powinien powiedzieć CAŁĄ prawdę o Ofercie i odpowiedzieć na WSZYSTKIE pytania Klienta, związane z daną Ofertą. Rzeczywiście, to co powinien na pewno powiedzieć to to, jaka jest Oferta, nazwę Regulaminu Promocji, stawka za połączenia (lub wspomnieć o Cenniku Oferty), wysokość Abonamentu, ilość i okres ewentualnych zniżek, ewentualnie cenę telefonu, ilość miesięcy Okresu Zastrzeżonego, wymienić wszystkie Pakiety wchodzące w skład Oferty (jeżeli występują). Co do szczegółów, typu czy to działa tu, czy tu, to nie jest to już tak wymagane, gdyż rzeczywiście po to podaje Regulamin Oferty, aby można było to sprawdzić samemu. Podobnie jest z jakimiś drobnymi szczegółami, np. że minuty (lub MB) są naliczane porporcjonalnie od czasu aktywacji. Pamiętajcie proszę, ZAWSZE macie prawo dop zastanowienia się nad Ofertą, zapoznania z Regulaminem i podjęcia decyzji. Konsultant, który będzie wymuszał na was zawarcie Aneksu, robi to niezgodnie z przyjętymi zasadami obsługi. Wówczas zapiszcie jego dane i zachęcam do złożenia skragi. Taie sytuacje (jak wymuszanie zawarcia Aneksu) są niedopuszczalne.
Jak widzicie, brak udzielenia informacji o tym, czy dany Pakiet działa w danej lokalizacji, czy też nie, nie jest winą konsultanta, ale każdą sytuację należy rozpatrywać indywidualnie. Dlatego nie mogę w tej chwili powiedzieć, czy koleżanka ma rację, czy też nie. Stąd moja prośba o nadesłanie wiadomości.

P.S. moniapa, potwierdzam, że otrzymałem od Ciebie PW. Mam jeszcze kilkanaście pozostałych (starszych od twojego), więc mam taką zasadę, że zajmuję się zawsze najstarszymi. Poczekaj chwilę, z pewnością dojdę i do Twojej. Póki co, polecam wykupienie Pakietu, który działa w każdej lokalizacji, co pozwoli uniknąć Ci nieprzewidzianych wydatków z transferem danych.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-10-10, 12:38 ]
Dareus pisze:Nie wiem czy mnie jeszcze oamiętasz P4Y2, ale moje zgłoszenie zmiany numeru na złoty nie zostało jeszcze zrealizowane, a czekam już na to 3 tygodnie.
Tak dla wyjaśnienia, otrzymałem informację, że wszystko jest już załatwione. Dzwonił do Ciebie nasz specjalista z wyjasnieniami. Jeżeli miałbyś jakieś uwagi do tej rozmowy, podaj mi je proszę na pw. Z tego co mi wiadomo, wszystko jest już rozwiązane, zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 76 z 244
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 244
  • 1
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 244