• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 73 z 241
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 241

 #502647  autor: play4you2
 09 wrz 2011, 14:32
Marens pisze:Mógłbym mieć prośbę o przyjrzeniu się kwestii: 34682248, 34564424
Sprawa jest rozwiązywana :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502649  autor: muchakk
 09 wrz 2011, 14:54
Ta sieć to totalne dno. Wszystko się sypie:

- kody nie działają
- internet w telefonie wlecze się okropnie
- problemy z nawiązaniem połączenia
- po nawiązaniu połączenia jakość rozmowy to "totalne dno".

Pozdr.

 #502661  autor: user_delete19
 09 wrz 2011, 16:57
Darn!
- przed chwila sprawdzilem stan kilku usług - działało (nie potrzebowałem włączać pakietów więc 30za10 może wciąż powodować problem (; )
- sprawdziłem pocztę - błysk
- gadałem ze znajomą dosyć długo (dostała firmowy tel z play -- przekleństwo w rękach kobiety! :o )
- przez chwilę było mnie kiepsko słychać - niefortunnie chwyciłem telefon i zasłoniłem mikforon

wszystko tip-top! :P

(nie, żeby Play był cudowny, ale bez przesadyzmów :P )

 #502668  autor: muchakk
 09 wrz 2011, 17:17
wojciech od maja jestem pozbawiony zasięgu macierzystego. Play wyłączył nadajniki i nie wiem na co czeka. Przez nich Orange i PLUS ledwo co dyszą. Codziennie po kilka razy słyszę komunikat od babki z Orange (wymawiany z taką złością w głosie): "Przepraszamy, ale nie możemy zrealizować teraz tego połączenia. Spróbuj później". Na Plusie częściej się dodzwonię niż na Orange, ale tam znowu jak się dodzwonię to nie rozumiem co kto mówi.

Tak dla ciekawości, telefony na automat ustawione, a zależnie od kart jest następujący wybór:

Abonament: Orange
MIX: PLUS

Cały czas walcze z nimi o rozwiązanie umowy. Na abonamencie dostałem już tyle rabatów, że do końca umowy będę miał 50% mniej za abonament! Problem w tym, że ja nie chce tych zniżek tylko chce normalnie korzystać z telefonu!!

 #502725  autor: Pajuch
 09 wrz 2011, 23:14
Karlos20 pisze:Bez zarejestrowanego tego numeru pewnie nawet nie mam po co dzwonić na bok i tracić kasę...


Niestety... Odeślą Cie wtedy z kwitkiem.
Bo takie cus to tylko w play ;)

W orange posiadam nie zarejestrowany zloty numer, siódmego tego miesiaca doladowałem go lecz nie doszedł bonus a ze używałem to wessalo wszystko z konta wiec napisalem poprzez strone www zgloszenie reklamacyjne... dzis tj. dziewiatego okolo 14:30 otrzymalem telefon od przemilej pani konsultant w sprawie reklamacji uznano i blad systemu zostal zrekompensowany do tego przyszedł sms oraz pelne uzasadnienie na maila ;) W Erze,orange i plusgsm przyjmuja bez rejstracji wszelkie nieprawidłowości sieci w erze i orange rozpatrza nawet reklamacje w plusie tylko jesli masowo wystapił blad a w play? mozna uslyszec na wszystko zarejstruj karte sim inaczej mozesz nas cmoknac w ...PLAY ucz sie :-D

edytowano- żeby nie byc gołosłownym Obrazek Obrazek
Obrazek

Nie dość ze w expresowym tempie rozpatrzyli reklamacje ktorej niby nie powinni bo konto nie zarejstrowane to jeszcze cieszą sie ze mogli zasilić konto by użytkownik był zadowolony
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2011, 04:15 przez Pajuch, łącznie zmieniany 5 razy.

 #502727  autor: playonline
 09 wrz 2011, 23:22
To, ze trzeba sie zarejestrowac to rozumiem i nie ma co dyskutowac ale co do jakosci sieci i wiedzy "technikow" to mozna wiele nocy zarwac dyskutujac o tym... Albo nie maja zielonego pojecia o co chodzi albo maja na wszystko wy*ebane i spuszczaja na (klasyczne) drzewko... Moze i jedno i drugie... No nic, zawsze wszystko jest ok... wg Play. :)

 #502728  autor: Pajuch
 09 wrz 2011, 23:28
playonline pisze:To, ze trzeba sie zarejestrowac to rozumiem i nie ma co dyskutowac
Jest co dyskutowac ;)

Dla przykladu uzywam playa i na raz nie moge wysylac sms co robisz? dzwonisz do bok i co slyszysz? Analogicznie dzwonisz do jakiejkolwiek innej sieci i co slyszysz? Na pewno nie ze masz sie udac do salonu i zarejstrowac karte, w play nie powiedza nawet czy nadajnik dziala hehe w innych sieciach co nieco sie dowiesz jak i mozesz napisac bez najmniejszego problemu zgloszenie awari


Play po prostu nie chce rozgraniczyć terminu REKLAMACJA od ZGŁOSZENIE AWARI/SUGESTI itp po prostu ładują wszystko do jednego wora bo tak wygodniej

A jesli nawet zdaja sobie sprawe z wadliwego dzialania sieci maja to gdzies, przykladów jest wiele i nawet nie ma sensu ich wymieniac

 #502747  autor: McCm
 10 wrz 2011, 08:09
playonline pisze:co dyskutowac ale co do jakosci sieci i wiedzy "technikow" to mozna wiele nocy zarwac dyskutujac o tym... Albo nie maja zielonego pojecia o co chodzi albo maja na wszystko wy*ebane i spuszczaja na (klasyczne) drzewko... Moze i jedno i drugie... No nic, zawsze wszystko jest ok... wg Play.
Wszystko do czasu, aż nie będzie jednego wielkiego padu sieci, przy okazji polkomtel też mógłby paść przez wzmożoną sygnalizację od playowców :P
Nie ważne jak działa, ważne że działa ;)

 #502750  autor: playonline
 10 wrz 2011, 08:49
To, ze wymagaja rejestracji do danych zwiazanych bezposrednio z kontem to bardzo dobrze. Taka rejestracja wymagana jest i na zachodzie w niektorych krajach. Play powinien sie skupic na sprzedazy prepaidow tylko w obrebie swoich posow, stoisk gdzie podczas zakupu wymagana juz ona by byla. Ja dodalbym jeszcze ograniczenie liczby starterow na jedna osobe aby inne simki w koszu nie lezaly. Wracajac do tematu to nie wiem czy sie cos zmienilo ale przeciez udzielano informacji o awariach w danych lokalizacjach nawet jak sim nie byla zarejestrowana. Tak wiec jezeli ktos chce cos zglosic czy zareklamowac i jest to zwiazane bezposrednio z kontem to nie powinien byc 'obsluzony' a jedynie poinformowany o procedurze rejestracji. Co ciekawe skarge moze zlozyc kazdy, nawet osoba niezarejestrowana czy nie posiadajaca numeru w Play. :)

 #502751  autor: Ruben
 10 wrz 2011, 09:00
Pajuch pisze:W Erze,orange i plusgsm przyjmuja bez rejstracji wszelkie nieprawidłowości sieci w erze i orange rozpatrza nawet reklamacje w plusie tylko jesli masowo wystapił blad a w play? mozna uslyszec na wszystko zarejstruj karte sim inaczej mozesz nas cmoknac w ...PLAY ucz sie :-D
Tylko Play nie przyjmuje zgłoszeń technicznych od niezarejestrowanych numerów.
Jakoś inni zdecydowanie więksi operatorzy nie maja z tym problemów i nikt tego widać nie nadużywa. Żeby oni jeszcze szybko odpowiadali, to OK ale tak trzeba często czekać po 2 tygodnie żeby dowiedzieć się, że ze strony sieci jest wszystko w porządku :D
Jako przykład podam kolejny raz BOK Heyah. Tam najczęściej w ciągu 24h mamy odpowiedź na zgłoszenie i nikt nie wymaga rejestracji. Nawet brak podwojenia przyjmują bez wymogu rejestracji.
Do złożenia reklamacji wiadomo dane są potrzebne ale do zgłoszenia? Pod tym względem i nie tylko pod tym Play odstaje od dużych operatorów, co skutecznie zniechęca.

 #502783  autor: qper
 10 wrz 2011, 12:19
Jak już mowa o zgłoszeniach technicznych.

Mieliście wczoraj problemy z włączaniem usług?

Dzwonił dzisiaj do mnie wkurzony kumpel, który wczoraj próbował włączyć darmowe rozmowy za 10 zł. Oczywiście nie dało się, bo wyskakiwał jakiś komunikat, że usługa czasowo niedostępna...

Więc olał to i doładował tel za 30 zł żeby mieć darmowe.

Okazało się, że jednak pomimo tego komunikatu usługa się włączyła i skasowano mu 10 zł.

Finalnie stracił 10 zł bo pokryły mu się 2 identyczne usługi.

Beznadzieja... kiedy doprowadzicie do takiej sytuacje, że tak się nie będzie działo?

 #502789  autor: Ruben
 10 wrz 2011, 12:33
qper pisze:Mieliście wczoraj problemy z włączaniem usług?
Tak. Problemy zauważyłem przedwczoraj i wczoraj. Ja miałem problem z pakietem 30za10. Komunikaty różne "usługa niedostępna", "nierozpoznane polecenie" czy jakoś podobnie. Tak kilkanaście razy próbowałem i niby się nie aktywował ale za kolejnym razem pojawiła się informacja, że usługa jest w trakcie włączania. Oczywiście sprawdzić nie można było ponieważ Play24 pod *111# także nie działało. Dzisiaj już jest OK i pakiet faktycznie jest włączony.

 #502806  autor: Pajuch
 10 wrz 2011, 14:40
playonline pisze:Wracajac do tematu to nie wiem czy sie cos zmienilo ale przeciez udzielano informacji o awariach w danych lokalizacjach nawet jak sim nie byla zarejestrowana
Raz z uprzejmości zgłosiłem awarie nadajnika play uslyszalem - Nikt nie zglaszal awari, zgloszenia nie mozemy przyjac i co? ANO 2 DNI 0 zasiegu play ;) mój biznes czy playa?

Czasami sa problemy i z innymi sieciami uzywam t-mobile oraz orange wszystkie karty nie zarejstrowane pare dni temu zglaszałem awarie T-mobile zgloszenie przyjete informacja od konsultanta "problem rozwiazemy w ciagu 72 godzin" internet zaczął działać w ciągu 5 godzin

orange kilkakrotnie zglaszane w roznych lokalizacjach problemy odpowiedzi zawsze na maila

play ? zglosilem kilka z zarejstrowanego nr i co? belkot tylko jedno uznali :-D
jakis czas temu dostałem mega spam w postaci 490 SMS z informacja, ze wyłaczą szybszy transfer i nocne sciaganie chciałem zadzwonic na BOA ale bylo po 22 i w tej sieci boa nie działa powiedzial bym pare milych słow za spam ktory mi dosc czesto serwuja
Dzis dla przykladu zglosil bym rozlaczanie internetu co 20MB :-D przez noc sciagnąłem 15GB(zastanawialem sie czy naprawili problem z rozlaczaniem co 1,94GB czy to systemowy blad i jutro bedzie jak zawsze) i ani razu nie rozlaczyło a teraz od 4 godz rozłączyło z 30 razy... kogo strata? moja czy ich? Ich... technicy nie wiedza o problemie i ludzie sie tylko zdenerwuja a starterek do kosza właduja :-D

Z reszta osobiscie powoli zmieniam konfiguracje na razie playa używam po doładowaniu wysysam do 0 i tylko noce mam, wiec zapewne bedzie DC orange z ominieciem kompresji przez prywatny serwer albo CP prawie 4G wiec zamilkne z krytyka sieci play...
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2011, 14:54 przez Pajuch, łącznie zmieniany 3 razy.

 #502807  autor: joasia_23
 10 wrz 2011, 14:44
Witam,

proszę o zerknięcie na zgłoszenie nr 34871619. Problem z niedochodzącymi smsami na jeden numer zdarza mi się średnio raz na miesiąc, ale wg Play wszystko jest ok.

 #502809  autor: play4you2
 10 wrz 2011, 14:57
joasia_23 pisze:proszę o zerknięcie na zgłoszenie nr 34871619.
Dodałam do zgłoszenia ponaglenie :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502815  autor: joasia_23
 10 wrz 2011, 15:34
play4you2 pisze:
joasia_23 pisze:proszę o zerknięcie na zgłoszenie nr 34871619.
Dodałam do zgłoszenia ponaglenie :D
Dziękuję :D

 #502820  autor: playonline
 10 wrz 2011, 15:49
qper pisze:Mieliście wczoraj problemy z włączaniem usług?
Szkoda, ze na takie zapytania nie odpowiada Play tutaj..

Takich pytan nie kierowanych bezposrednio do Play4You ale ogolnie na Telepolis jest wiecej. Szkoda, ze mimo wszystko sa pomijane...

 #502823  autor: play4you2
 10 wrz 2011, 16:29
playonline pisze:Szkoda, ze na takie zapytania nie odpowiada Play tutaj..
Jak zauważyłeś nie jesteśmy zalogowani na forum 24 godziny na dobę. Jeśli jest jakaś niedogodność, która występuje chwilowo i kolejne osoby opisują, że już nie występuje nie ma potrzeby komentowania tego. Jeśli masz jakieś pytania to proszę opisz je, a ja w miarę moich możliwości postaram sie udzielić Ci na nie odpowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #502865  autor: playonline
 10 wrz 2011, 23:25
play4you2 pisze:Jak zauważyłeś nie jesteśmy zalogowani na forum 24 godziny na dobę.
Jasne, ze nie jestescie. Swoja droga wiem, ze to tylko dodatek a i tak macie swoja robote. Chodzi tylko o sam fakt, ze skoro to "oficjalny" (specjalnie w "") kanal P4 to moglibyscie sie odniesc to ogolnych (jak przedstawiony powyzej) problemow klientow. Nie wymagam(y) cudow. Chodzi o czysta informacje typu: "tak, problemy sa ale zostana usuniete do ....." lub "problemy byly..." lub "przekaze do NOCnego dzialu moze cos wiedza...".
Zawsze bylem po waszej stronie, ze tak ujme. Myslalem, ze te problemy forumowiczow to sa wyolbrzymione bo u mnie przez 1,5 roku bylo idealnie. Najpierw zaczela sie sciema, ze wszystko ok, tzn ja nie moglem wysylac smsow (mialem taki komunikat z sieci) a jak sie okazywalo osoby je otrzymywaly (tak wiec ja wysylalem je ponownie chociaz nie musialem jak sie okazywalo), potem logowalem sie do Orange (Play twardo klamal, ze to niemozliwe a pozniej na Telepolis czytamy, ze od roku tak bylo choc w innych czesciach kraju), no a teraz na jednym numerze nie moge wykonywac/odbierac polaczen glosowych i wysylac/odbierac smsow w roamingu miedzynarodowym a Play uparcie twierdzi, ze wszystko jest ok! :) Pomijam fakt, ze ta grupa konsultantow, ktora odpowiada na zgloszenia z Play24 w ogole nie ma pojecia o czym pisze ale i tak twardo bronicie swego i od rekompensat sie wstrzymujecie... :) A i jeszcze rachunek szczegolowy... Udowodnilem wam, ze mam racje, tzn wysylajac smsy z bramka.playmobile.pl nie widac numerow ma ktore sie wysyla. Wczesniej twierdziliscie, ze takie dane nie sa widoczne w historii polaczen a tylko na papierowym rachunku. Zamowilem celowo i co? Nie macie pojecia o waszych uslugach... A to tylko kilka moich przypadkow... Popatrzcie prosze jakie tematy na Telepolis maja najwiecej stron... :) Te zwiazane z Play... To o czyms swiadczy. No ale rozumiem... Prywatnego zdania wyznac nie mozesz (nie mozecie). Nawet przyznac, ze ma sie odmienne zdanie od tego z pracy. I nie kieruje tego personalnie tylko w strone polityki Play... :/ Niestety...

 #502873  autor: Quetzal
 11 wrz 2011, 01:35
Nie chciałem cytować wypowiedzi playonline bo jest trochę długa ale w pełni się z nią zgadzam (choć ja prywatnie napisałbym to nieco bardziej subtelnie).
Play powinien zdecydowanie popracować nad komunikacją z klientami.
  • Strona 73 z 241
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 241
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 241