• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 73 z 244
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 244

 #433475  autor: szadok
 04 paź 2010, 13:17
Misyo pisze:Sprawa dotyczy się Gorzowa Wielkopolskiego i okolic... Szczecin też sprawdzałem...

Co do telefonów z promocji: Galaxy S, Wave, Desire czyli TOP3 z oferty ;-)
To może i ja się podłączę pod temat Galaxy S ..... jakby cos było w okolicach Bogatyni albo Zgorzelca ..... byłbym wdzięczny :)

 #433476  autor: luccicare
 04 paź 2010, 13:20
Logith pisze:Możesz wyciszyć telefon albo wgrać czysty soft. :wink:
W mojej Nokii jest coś takiego -> Ustawienia -> Personalizacja -> Wyświetlacz -> Powitanie lub logo.
Jest to niezależne od profilu głośności, w ustawieniach nie ma opcji modyfikacji powitania. Chyba pozostanie mi z tym wściekłym słoniem żyć ;] Ktoś kto to wymyślił musi mieć nieźle porąbane w bani.

 #433484  autor: pawelpp
 04 paź 2010, 13:51
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1591447

 #433488  autor: horas
 04 paź 2010, 14:16
horas pisze:
play4you2 pisze:Ok, postaram się to jakoś przyspieszyć.
było by mi bardzo miło :D
mój temat uważam za zamknięty :)

wielkie dzięki play4you2 za pomoc i wstawienie się w mojej sprawie 8)

na prawdę pomogłeś !!
dla formalności sprawdzę jutro rano czy aby na pewno zostały mi włączone te dodatkowe minuty i SD

 #433490  autor: play4you2
 04 paź 2010, 14:30
horas pisze:wielkie dzięki play4you2 za pomoc i wstawienie się w mojej sprawie
Cieszę się w takim razie, że mogłem Ci jakoś pomóc i sprawa się wyjasniła. To sprawdź jeszcze jutro te minuty i daj mi info, czy na pewno wszystko jest już ok.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433501  autor: tang
 04 paź 2010, 15:30
play4you2,
play4you2 pisze:Nie ma sprawy. Pytaj, jak tylko będziesz miał jakieś wątpliwości. Spróbój jednak sprawdzić najpierw sam informacje na naszej stronie i jak nadal nie znajdziesz odpowiedzi, pytaj śmiało.
Jaka strone masz konkretnie na mysli? Jesli chodzi o http://www.playmobile.pl to przeczytalem kilka regulaminow przed zmiana oferty i niestety w mojej ocenie Play nie wywiazal sie ze zobowiazan zawartych w regulaminie.

pzdr,

 #433508  autor: banderas
 04 paź 2010, 15:53
witam mam do play4you pytanie gdzie moge znaleźć regulamin promocji Replay - Limitowana (24). nawet wysłałem zgłoszenie o przesłanie tego regulaminu lecz nikt mi na nie nie odpowiedział?

banderassso

 #433511  autor: play4you2
 04 paź 2010, 16:03
banderas pisze:nawet wysłałem zgłoszenie o przesłanie tego regulaminu lecz nikt mi na nie nie odpowiedział?
Podaj mi numer zgłoszenia
tang pisze:aka strone masz konkretnie na mysli?
No włąśnie tą. Ok, jak przeczytam, to zobaczę o co chodzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433557  autor: el_frugo
 04 paź 2010, 19:46
Play4You - i jak ma się sprawa z brakiem zasięgu który zgłaszam do Was od początku roku?
(ostatnie zgłoszenie nr. 21995936, data zgłoszenia 23.09.2010, w dalszym ciągu rozpatrywane)

W mojej ostatniej wypowiedzi przedstawiłem Ci zdjęcia jak wygląda aktualnie sprawa z zasięgiem i jak zasięg wyglądał w 2009 roku.
W dalszym ciągu nic się nie poprawiło czyli brak zasięgu z Play, brak dostępu do Plus - do tego ostatnimi czasy pojawia się "karta SIM nieaktywna" i wtedy należy wyłączyć i włączyć telefon (wszystkie problemy mam udokumentowane, zarówno zdjęciem jak i setkami SMS'ów w telefonie o treści "Play: nieodebrane połączenie..." - które chyba przydają na innej drodze rozwiązania umowy gdyby z Wami nie szło jej polubownie rozwiązać).
Także czekam na odpowiedź ostatniego zgłoszenia. Jeśli nadal będziecie pociskać kity typu:
(...) Pragnę Pana zapewnić, iż dokładnie przeanalizowałam sytuację na koncie. Uprzejmie informuję, że nie stwierdziłam żadnych niedogodności. Lokalizacja, w której Pan przebywa jest jak najbardziej objęta zasięgiem naszej sieci jak i również nie stwierdziłam aby miał Pan jakiekolwiek trudności w nawiązywaniu połączeń przebywając w zasięgi sieci Plus GSM. (...)
To jak radzili na tutejszym forum - zgłaszam sprawę do UKE.

Informuję Ciebie (i cały Play) ,że nie zobaczycie ode mnie już ani jednej złotówki, bo nie mam zamiaru płacić za coś z czego nie mogę korzystać. Ciekawe czy gdyby Play jakimś cudem - po 10 miesiącach naprawił swój zasięg w mojej miejscowości (i byłby on tak jak w roku 2009) czy zwrócilibyście mi koszta za te 9 miesięcy które płaciłem za telefon - a korzystać z niego nie można było?

Aktualnie zakupiłem sobie na próbę prepaid z innej sieci - zasięg oczywiście 'full' i żadnych problemów z telefonem.
Patrząc na mapkę http://bts-gsm.eu - to Wasz nadajnik GSM znajduje się w tym samym miejscu co nadajniki innych sieci (na kominach huty) - tylko ciekawe czemu zasięg innych sieci 'dociera' do mnie, a Wasz nie?


Teraz jeszcze o zasięgu 3G z Play
Na Waszej mapce (http://internet.playmobile.pl/maps/) początkowo (jeszcze przed 'awariami' przedstawiony był zasięg 3G (Play Online) w całej mojej miejscowości, później trochę został ograniczony (ale obejmował centrum miasta jak i najbliższe osiedle) a teraz aktualnie zasięg 3G został tak ograniczony - ,że objęta jest tylko nim pobliska huta na której znajduje się Wasza antena 3G - czyli w miejscu niezamieszkałym, z dala od centrum miasta.

pozdrawiam

 #433564  autor: horas
 04 paź 2010, 20:07
play4you2 mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie ;/

zauważyłem, że w miejscach gdzie nie mam zasięgu macierzystego i korzystam z Plusa często i gęsto gubię sygnał Plusa mimo, że nadajnik jest w zasięgu wzroku ??
zauważyłem też problem przechodząc roamingowo z Play do Plus'a - mija sporo czasu zanim telefon zaloguje mi się do Plusa
muszę ręcznie wybierać Plusa żeby zalogować się do ich sieci ....

czy moja karta sim może być winna tych perturbacji ?? mam ją już chyba 4 rok ....

ps.
zasięg testowałem na dwóch telefonach: Nokii E55 oraz HTC Wildfire - zauważyłem, że na HTC częściej zdarzały się te problemy z roamingiem niż w Nokii E55

pozdr.
horas

 #433585  autor: Claudec
 04 paź 2010, 21:33
el_frugo, takie problemy często występują nawet u mnie, za "brak dostępu do sieci" można podziękować Play.
Zaczęli spłacać kredyty a co za tym idzie oszczędzać, tak skonfigurowali siec żeby telefon
wybierał przekaźniki macierzyste, nawet jeśli sygnał jest tak slaby że nie da się rozmawiać.
Play4you2 oczywiście powie że nie mam racji a Play nie jest niczemu winny, wszystko gra i huczy :/
Ja swój problem którego nie ma zgłosiłem do rzecznika Play i teraz nie ma już jaj z logowaniem do Plusa.
Szkoda, sami sobie psujecie opinie i nawet zwolennik (ja) może stracić cierpliwość...
Ludzie są zabiegani, zgłoszą problem, a jak nie pomożecie to oni już z wami nie przedłożą umowy.
Nie wiem ile mi starczy cierpliwości, dotychczas ilość promocji rekompensowały problemy.

el_frugo, UMTS ma zasięg "pływający", czym więcej ludzi korzysta z przekaźnika tym mniejszy zasięg.

 #433619  autor: qper
 04 paź 2010, 23:57
Też mam te problemy z zasięgiem.

Na firmowym telefonie cały czas korzystam ręcznie na Plusie, ale czasem mnie wyrzuca i długo nie może się połączyć ponownie.

To nie jest sprawa jednego numeru a wielu.

Na innym telefonie (iphone) często jak się zmiana z Play 3G na Plusa, to bardzo długo nie mam zasięgu "Brak sieci".

 #433620  autor: el_frugo
 05 paź 2010, 00:03
Claudec, to właśnie taki problem mam od początku roku. Przy ustawieniu sieci "automatyczny" - telefon złapie przy oknie resztki zasięgu z Play i się go 'trzyma' - w takim zasięgu nie da się prowadzić żadnych rozmów (rozłącza, nie słychać się z rozmówcą). Ustawienie na 'sztywno' Plusa - daje po chwili komunikat "brak dostępu do sieci". Kombinowanie z priorytetami sieci (pierwszy Plus, drugi Play) nie daje żadnej poprawy. Telefon na 'automatycznych' - zawsze będzie wybierać Playa (nawet jeśli zasięg jest mierny, a Plusa bardzo dobry) - i jak tutaj wytrzymać? Po kolejnej przerwanej rozmowie - z chęcią telefon wylądował by rozbity na ścianie.

Co do UMTS - to mieszkam w małym mieście (~8 tyś. mieszkańców). To niestety UMTS ' odpłynął' chyba stałe - bo niezależnie od pory dnia czy nocy - zasięgu w obszarze zabudowanym nie doświadczyłem.

W końcu - niema to jak Play - najlepsza sieć dla grzybiarzy czy leśnych żyjątek ;) Przynajmniej u mnie błądząc po lasach - możesz korzystać z wideo-rozmów mając pełny zasięg (czego nie doświadczysz w mieście). :mrgreen:

 #433621  autor: aizo
 05 paź 2010, 00:36
Jaki jest kod na wyłącznie poczty głosowej?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #433622  autor: Claudec
 05 paź 2010, 00:46
U mnie to samo występowało, może to wina telefonu, ale w którymś momencie zaskoczył prawidłowo i trzymał się tej sieci którą wskazałem.
Ustaw ręczne wyszukiwanie a następnie wyszukaj ponownie i wskaz plusa.

Nie wiem jaki masz telefon, zauważyłem że mój telefon zaczyna szaleć kiedy włączę mu automat przy trybie 2G/3G.

 #433625  autor: Lazz
 05 paź 2010, 07:37
play4you2 nie da się aktywować usługi Zbieraj Minuty po wybraniu profilu we Freshu. Ani przez kod *111*4*1# ani przez Play24

 #433629  autor: KamaZ
 05 paź 2010, 08:10
aizo pisze:Jaki jest kod na wyłącznie poczty głosowej?
##002#

 #433633  autor: el_frugo
 05 paź 2010, 08:28
Claudec pisze:U mnie to samo występowało, może to wina telefonu, ale w którymś momencie zaskoczył prawidłowo i trzymał się tej sieci którą wskazałem.
Ustaw ręczne wyszukiwanie a następnie wyszukaj ponownie i wskaz plusa.

Nie wiem jaki masz telefon, zauważyłem że mój telefon zaczyna szaleć kiedy włączę mu automat przy trybie 2G/3G.
Wina telefonu to nie jest - sprawdzałem zarówno na starych modelach (bez 3G) jak i na nowszych - i na każdym to samo.
Ustawie ręcznie Plusa - i co?
Albo wyskoczy po chwili "brak dostępu do sieci", albo "wybierz sieć" - bo w przypadku zaniku sieci Plus telefon automatycznie nie połączy się z "Plusem" gdy znów będę w zasięgu.
Także telefony można wykluczyć - 7 różnych modeli sprawdzałem - i tylko z Play jest problem, inne sieci bez problemu działają.

 #433654  autor: horas
 05 paź 2010, 11:39
play4you2 pisze:Cieszę się w takim razie, że mogłem Ci jakoś pomóc i sprawa się wyjasniła. To sprawdź jeszcze jutro te minuty i daj mi info, czy na pewno wszystko jest już ok.

Pzdr.
potwierdzam, wszytko jest jak należy :)

 #433655  autor: qper
 05 paź 2010, 11:41
Play4you2

na kiedy jest planowany koniec prac przy play24 i *111#?

Wczoraj wieczorem znowu wszystko nie działało.

Znajomy przeniósł numer i nie można było zmienić taryfy i aktywować usług.


PS.

1) dlaczego po przyznaniu rekompensaty gdzie aktywacja nastąpi dopiero 1.11.2010

usługi takie jak:

-Blokada transferu danych
-Poczta głosowa na email
-Poczta głosowa

mają ciągły status "w trakcie zmiany - klepsydra", a zmiany w/w usług nie były dokonywane. Dopiero po przyznaniu rekompensaty będzie można modyfikować usługi. Wiem to już z doświadczenia

2) czy jest możliwe, żeby zgłoszenie do BOKu zniknęło z panelu ? bo jestem w 100% pewny, że tak jest. Da się to odszukać?
  • Strona 73 z 244
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 244
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 244