• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 71 z 244
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 244

 #433268  autor: macOS22
 03 paź 2010, 14:18
Ja mam pytanie następujące, przeczytałem gdzieś, że można zanieść telefon do salonu play i usunąć brandowane oprogramowanie od tego operatora i wgrać oryginalne bez utraty gwarancji. Czy to prawda? Umowę podpisałem dopiero wczoraj, a telefon to samsung wave.
Dzięki za każdą informacje

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #433272  autor: ppp1ppp
 03 paź 2010, 15:06
Po jakim czasie jest dostępna e-faktura w PLAY24 od momentu zamknięcia okresu rozliczeniowego?

 #433277  autor: play4you2
 03 paź 2010, 15:19
Marens pisze:Mam pytanie odnośnie Play Online 5GB, dla Abonentów.
Zgodnie z zapisem w Regulaminie, jest to opłata jednorazowa i Pakiet ważny jest do końca Okresu Rozliczeniowego, po aktywacji karty SIM. Reasumując, nie ma komnieczności wykupywania go co miesiąc. To już zależy tylko od ciebie. Jeżeli Chcesz wysyłać SMS z Play Online, to radziłbym jednak taki pakiet wykupić, ponieważ jak wiadomo, SMSy w PO są rozliczane poza Abonamentem.
Marens pisze:Nie mogę odszukać cennika modemów w 35zł/5GB/18m
Ciekawy jestem ile kosztuje Huawei E5?
Przypomnij mi się proszę w poniedziałek, to sprawdzę to dla Ciebie.
Maniek99 pisze:Czy i czym różnią się dwa pakiety 25MB dostępne w systemie (pakiet tani internet i Internet w telefonie 25MB)?
No cóż, jest kilka istotnych różnic, ale najważn iejsza to ta, że jeden można wykorzystać tylko w zasięgu Play a drugi nie. Poza tym są jeszcze kwestie związane z różnicami w ich wielkości i różne kody aktywacji.
irom pisze:czy nie ma innej opcji jak tylko pracownik z upowaznieniem notarialnym aby przedluzyc umowe w punkcie?
Nie.
sql pisze:Proszę o zaktualizowanie mapki zasięgu Play Online.
Co jakiś czas jest aktualizowana, więc poczekajmy jeszcze chwilę. Dzięki jednak za zauważenie tego faktu.
Claudec pisze:Może z podpisywaniem umowy to się zgodzę, ale z odbiorem przesyłki to nie.
Cóż, jeżeli paczka jest zaadresowana do konkretnej osoby, nie powinna być wydana nikomu innemu. Takie działania, mogą narazić kuriera na zwolnienie a my możemy w ten sposób np. żądać odszkodowania za ewentualne straty finansowe. Jest to niedopuszczalne. Mam nadzieję, że większość kurierów jednak posiada poczucie odpowiedzialności i nie stosuje tego typu praktyk. Uwierzcie mi, nie wychodzą one na dobre i wam i kurierowi.
Dla przykładu, paczkę odbiera zupełnie ktoś inny i załóżmy że ma mocno zbliżony podpis do Twojego. My nie będzemy weryfikować tego, gdyż nie jesteśmy grafologami lub policją, aby to sprawdzać. W paczce nie było tego, czego oczekiwałeś (lub towar, np. telefon jest uszkodzony, niepełnowarotściowy itd.) i co wtedy? Składasz reklamację, ale na dokumentach jest podpis, który oznacza, że jej zawartość została w pełni przez Ciebie zaakceptowana. W tym przypadku niestety, ale żadna reklamacja tego typu nie jest uznawana. Dlatego bardzo was proszę, zastanówcie się, zanim podejmiecie decyzję odbioru przeysłki przez kogoś innego. To tylko moja dobra rada, a wybór pozostawiam oczywiście wam.
irom pisze:uhm, to co na upartego należy powiedzieć w salonie?
Powiem tak, zgodnie z Reg. Umowę wypowiadamy wyłącznie pisemnie, jeżeli jednak z jakiś istotnych powodów, wysłanie listu jest dla kogoś wyjątkowym utrudnieniem, Salon Sprzedaży może wówczas przyjąć takie wypowiedzenie.
Logith pisze:P4Y - Bardzo słabo z zasięgiem na linii kolejowej Olsztyn-Kętrzyn.
Dzięki za info, przekażę je dalej. Co do rozbudowy nadajników, przykro mi, ale nie mogę się na ten temat wypowiadać - TajemnicasTelekomunikacyjna.
macOS22 pisze:Ja mam pytanie następujące,
Powiem Ci szczerze, że nie słyszałem o czymś takim. Każdy telefon od nas ma brand zgodny z siecią Play i tego się nie zmieni. Owszem, możesz tego dokonac na włąsną rękę, wiąże się to jednak jak słusznie zauważyłeś, z utratą gwarancji. Ogólnie nie polecam.
Tak przy okazji (nie to, żebym robił darmową reklamę), dokonałeś rewelacyjnego wyboru. Osobiście również posiadam (prywatnie) Samsung Wave i jak do tej pory, jest to telefon, który nie ma żadnej konkurencji. Nie zamieniłbym go z żadnym innym (HTC czy Iphone tym bardziej!). Nie to, że uważam, że HTC lub inne telefony są złe, ale to, co posiada dla mnie Samsung Wave jest idealnym rozwiązaniem dla każdego użytkownika. Lepszego ekranu dotykowego nie widziałem jak do tej pory. Ok, bo na prawdę wyjdzie na to, że na siłę reklamuję produkt :P. Chcę jasno zaznaczyć, że to TYLKO moja prywatna opinia na temat produktu i nie sugerujcie się nią jako główną recenzją, podczas ewentualnego wyboru tego produktu.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-10-03, 15:23 ]
ppp1ppp pisze:Po jakim czasie jest dostępna e-faktura w PLAY24 od momentu zamknięcia okresu rozliczeniowego?
Od chwili jej wystawienia w systemie, czyli ok. 3 dni po zamknięciu Okresu Rozliczeniowego. Wyjątkiem jest 1 fv, która ma być wystawiona, ponieważ otrzymasz ją za 1 niepełny okres (od daty aktywacji) i 1 pełny (już liczony w całości). Jeżeli jednak nie jest to twoja 1 fv, i minął już dzień w którym zazwyczaj otrzymywałeś fv, zgłoś to koniecznie do nas. Zweryfikujemy ten stan rzeczy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433280  autor: emerson
 03 paź 2010, 15:36
ppp1ppp pisze:Po jakim czasie jest dostępna e-faktura w PLAY24 od momentu zamknięcia okresu rozliczeniowego?
Ja mam cykl od 10 do 9 i fakturę widać u mnie 12tego i taką ma najczęściej datę wystawienia.

 #433283  autor: kajtek911
 03 paź 2010, 15:55
a mnie interesuje, czy w najbliższej przyszłości dostępny będzie Sasmung Galaxy S? i czy w okresie świątecznych promocji jego cena raczej spadnie czy może podskoczyć?

i czy jakbym chciał dokonać teraz przeniesienia nr. z mixplusa (w którym pozostało mi 5 doladowań) to czy mogę tego dokonać teraz, i żeby przeniesienie nr natąpiło powiedzmy za 3msc... i czy telefon dostałbym w dniu podpisania przeniesienia czy w dniu faktycznego przeniesienia?

 #433288  autor: playonline
 03 paź 2010, 16:23
irom pisze:uhm, to co na upartego należy powiedzieć w salonie?


Nigdy nie mialem okazji rozwiazywac umowy. Niedlugo bede dziekowac Plusowi za wspolne kilka lat z dwoma umowami. :)

ppp1ppp pisze:Po jakim czasie jest dostępna e-faktura w PLAY24 od momentu zamknięcia okresu rozliczeniowego?


Tak jak napisal P4Y, po kilku dniach ok. 3 ALE nie dotyczy to korekt e-faktur gdyz te wystawiane sa w formie papierowej (pomimo, ze na Play24 jest ikona lupki a nie koperty). Zdazylo mi sie tez raz, ze klepsydra zamiast lupki byla troche dluzej ale i fv byla z terminem do oplacenia pozniejszym.

Generalnie polecam Play24. :) Brakuje mi tam tylko informacji o doladowaniach (komu, kiedy i za ile doladowalem), a takze zarzadzania przekierowaniami np wylaczenie poczty glosowej ale tak na amen.

Pozdr

 #433295  autor: macOS22
 03 paź 2010, 16:54
Powiem Ci szczerze, że nie słyszałem o czymś takim.
Dzięki za odpowiedź, nie będę się musiał przynajmniej fatygować do salonu;] Powiem szczerze, że też jak na razie jestem zachwycony, może ma jeden minus, ma trochę słabszy zasięg od noki 5530(w głębi pokoju), ale nokia jest tak plastikowa, że bardziej być nie może, a samsung jest prawie cały jest metalowy. Co by o playu nie mówić, to po jednej wizycie w salonie można przenieść numer i od razu podpisać umowę i dostać telefon(czym byłem wielce zaskoczony - play napisał do mnie, że karta będzie aktywna od 15.10, a numer będzie przeniesiony jak mi umowa w plusie się skończy, czyli 8.11), więc mogę korzystać z telefonu zanim umowa faktycznie zacznie "działać";] Mam nadzieję, że już jak zacznę korzystać z infrastruktury playa to się nie zawiodę;]

Mam jeszcze dwa pytania, jeżeli nie mogę zmienić oprogramowania brandowego na oryginalny, to jak będzie wyglądała kwestia aktualizacji oprogramowania(bo już jest nowa wersja 1.0.1 wave nie brandowanych)

Drugie moje pytanie jest skierowane do osób z Katowic, jak wygląda tutaj zasięg play online?
z góry dziękuję za odpowiedź

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #433299  autor: luccicare
 03 paź 2010, 17:12
P4Y2, co do zmiany softu to szkoda. W moim podczas uruchamiania rozlega się głośne trąbienie słonia co powoduje ciekawość osób wokół, nie do końca pozytywną, raczej się tego wstydzę, chowam aparat w kieszeni i zakrywam dłonią aby jak najbardziej stłumić. Jeśli nie można zmienić softu bez utraty gwarancji, czy Play nie mógłby brandować softu bez tych idiotycznych dźwięków albo umożliwiać aktualizację? Z tym słoniem to naprawdę bardzo głupie, nie wszyscy klienci to gimnazjaliści, nie dla każdego jest to takie cool i ten ktoś kto zajmował się softem dla Play naprawdę miał fantastyczny pomysł jak irytować klientów. Wystarczyłaby już tylko ta fioletowa plastelina bez dzwięku...

 #433300  autor: play4you2
 03 paź 2010, 17:23
macOS22 pisze:więc mogę korzystać z telefonu zanim umowa faktycznie zacznie "działać";]
Zgadza się, nie zapomnij jednak, że zanim numer nie zostanie przenisiony i nie podłączymy Ci wybranej promocji, wszelkie połączenia są od razu poza Abonamentem (zgodnie z Cennikiem). Sugerowałbym więc poczekać na termin przeniseienia numeru i podłączenia promocji, chyba że nie przeszkadza Ci wystawienie fv za używanie telefonu w czasie do przeniesienia numeru.

macOS22 pisze:to jak będzie wyglądała kwestia aktualizacji oprogramowania(bo już jest nowa wersja 1.0.1 wave nie brandowanych)
To akurat nie jest żaden problem. Wystarczy że udasz się do dowolnego serwisu Samsunga w Polsce i na podstawie gwarancji powinni wymienić Ci oprogramowanie bez utraty tej gwarancji. Generalnie oprogramowanie i jego wersja jest zawsze taka sama dla wszystkich, bez względu na posiadany brand. Czasami są tylko niewielkie różnice w niektórych funkcjach telefonu, ale nie odbiega to od tych, co mają przypisany brand danej sieci.
luccicare pisze:P4Y2, co do zmiany softu to szkoda. W moim podczas uruchamiania rozlega się głośne trąbienie słonia
Jeżeli mówisz o Samsung Wave, można to swobodnie wyłączyć w ustawieniach telefonu. Ja w moim tego nie mam. Zresztą z tego co kojarzę, to każdy telefon w naszej sieci ma chyba taką możliwość (choć powtarzam, nie jestem pewien). Przynajmniej wszystkie telefony które ja miałem, miały możliwość wyłączenia dźwięku podczas uruchamiania telefonu.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433301  autor: Logith
 03 paź 2010, 17:28
luccicare pisze:P4Y2, co do zmiany softu to szkoda. W moim podczas uruchamiania rozlega się głośne trąbienie słonia co powoduje ciekawość osób wokół, nie do końca pozytywną, raczej się tego wstydzę, chowam aparat w kieszeni i zakrywam dłonią aby jak najbardziej stłmnić. Jeśli nie można zmienić softu bez utraty gwarancji, czy Play nie mógłby brandować softu bez tych idiotycznych dźwięków albo umożliwiać aktualizację? Z tym słoniem to naprawdę bardzo głupie, nie wszyscy klienci to gimnazjaliści i ten ktoś kto zajmował się softem dla Play naprawdę miał fantastyczny pomysł jak irytować klientów. Wystarczyłaby już tylko ta fioletowa plastelina bez dzwięku...
Pamiętam, że w starszych telefonach właśnie taki jak to nazywasz" dźwięk słonia" był. Teraz chyba w nowszych jest bardziej cichy - takie uderzenia. Nie jest źle. Każdy operator w jakiś sposób branduje telefony. Orange chyba najbardziej - (często inne pudełka, znaczek na obudowie, sim-lock własny soft) a w play dodają parę dzwonków, tematów , dźwięków skrótów.

P4Y Bardzo proszę podkreślić, że naprawdę jest ciężko (mam wybór włączony automatyczny i dwuzakresowy) przy wysyłaniu SMS'a czeka on ok. 30 minut i dopiero jest wysyłany jak wejdzie kilka kresek najczęściej GSM. Rozmawiałem o tym w pociągu też z abonentem Playa i też się na to uskarżał - po przekroczeniu Olsztyn główny praktycznie do Ketrzyna ciężko cokolwiek zrobić. O internecie można pomarzyć. Kętrzyn - Giżycko jest już lepiej. Daj znać jak już coś będzie wiadomo, fajnie byłoby gdyby to sprawdzili wasi fachowcy ;-)
Pzdr.

Obrazek
Obrazek

 #433305  autor: macOS22
 03 paź 2010, 17:59
Dzięki za info co to uaktualnienia, a co do używania telefonu, to używam go z kartą plusowską(bo przecież czemu nie, jak mi ją dopiero wyłączą 8.11, więc wysokość mojego rachunku zmianie nie ulegnie, a kartę z playa mam zamiar dopiero włożyć po przeniesieniu numeru). Mam nadzieję, że to jest legalne, bo przecież po to też play jako pierwszy usunął sim-locki ze swoich telefonów, żeby ludziom nie robić dodatkowych problemów 8)

ericsson A1018S→alcatel OT101→nokia 3210→siemens CX 65→motorola L7→se K750i→n95→??

 #433308  autor: play4you2
 03 paź 2010, 18:30
macOS22 pisze:Mam nadzieję, że to jest legalne
Absolutnie nie ma ku temu żadnych przeciwskazań. Po to zdjęto u nas SIM lock (byliśmy pierwsi w kraju), żeby nasi Klienci mogli swobodnie korzystać ze swoich telefonów. Nigdy nie byliśmy i nie jesteśmy zwolennikami narzucania jakiś norm Klientom. Sam fakt, że wybraliście naszą sieć jest dla nas bardzo istotny i dziękujemy wam za zaufanie. Telefon w chwili podpisania kontraktu, należy do was i nie byłoby uczciwym kazać wam korzystać tak, jak my to widzimy. W końcu każdy ma wolny wybór i taką ideą kierowaliśmy się zdejmując SIM Locki.
W dzisiejszych czasach czymś zupełnie normalnym jest, że posiada się po kilka usług, niekoniecznie w jednej sieci. Niemniej jednak, jeżeli większa ilość usług jest w naszej sieci, za to właśnie wam bardzo dziękujemy.
Reasumując, ten telefon należy do Ciebie i korzystaj z niego tak, jak uważasz za stosowne. Życzę Ci, aby telefon służył Ci bardzo długo i bezawaryjnie (co raczej w przypadku Wave jestem prawie pewien na 100%). Dziękuję Ci (jak i Wam wszystkim - bez wyjątków) w imieniu firmy za zawarcie kontraktu i wierzę, że będziemy w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #433320  autor: Logith
 03 paź 2010, 19:31
Przepraszam, że przypominam. Awaria Play24 dalej nie została naprawiona.
Więcej w temacie : http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=433319#433319
Pzdr. :(

I kolejne pytanie do P4Y, (sobie dzisiaj popiszesz :mrgreen: ) Czy jest jakiś cień szansy na przechodzenie niewykorzystanych złotówek na przynajmniej następny miesiąc? Nie mówię, żeby na kilka do przodu, ale przynajmniej na następny miesiąc. Mamy oferty "LongPlay Telefon" i w nich nie ma takich opcji, a szkoda.

Obrazek
Obrazek

 #433330  autor: horas
 03 paź 2010, 19:53
witam,
mam problem po przedłużeniu umowy o abonament...mam nadzieję że Play4you pomoże w rozwiązaniu ??
pokrótce przedstawię jak do tego problemu doszło, 15-09-2010 po kilku telefonach i namowach z BOK Play postanowiłem przedłużyć umowę na warunkach:
- abo LP99 (płatne 69PLN miesięcznie)
- SD przez cały okres umowy (łaski nie robili)
- dodatkowe 159 PLN do wszystkich przez cały okres trwania umowy
- umowa 24 miesięczna
tak jak pisałem wyżej, Aneks "podpisałem" 15-09-2010 w życie wszedł po 10 dniach o czym zostałem poinformowany sms'em (czyli 25-09-2010) z ciekawości 01-10-2010 chciałem sprawdzić stan konta i dodatkowych minut. Ku mojemu zdziwieniu nie było żadnych dodatkowych minut oraz SD nie był aktywny. Zadzwoniłem do BOK'u i spytałem dlaczego usługi dla których zgodziłem się podpisać aneks nie są aktywne. Konsultant bardzo długo starał się wyjaśnić przyczyny ale nie dał rady :/ Przepraszał za jakieś awarie systemu, błędy itp. itd.
Ile mam jeszcze czekać na włączenie/aktywowanie tych usług/dodatkowych minut ?? Nie ukrywam, że dla nich zgodziłem się podpisać aneks. Co robić ?? Czy P4 ma jakiś określony czas na aktywowanie tych usług ?? Kiedy mogę ewentualnie odstąpić od tego aneksu z winy Operatora ??

pozdr.
horas

 #433338  autor: Marcin87
 03 paź 2010, 20:22
U mnie po podpisaniu aneksu wprowadzono zmiany na drugi dzień i dostałem smsa z podziękowaniem za przedłużenie umowy a potem sprawdziłem w play24 czy wszystko się zgadza i się zgadzało. 100 minut do wszystkich były proporcjonalnie zmniejszone bo zostało kilka dni do okresu rozliczeniowego.Stan darmowy włączony na cały okres umowy w LP69.

 #433341  autor: horas
 03 paź 2010, 20:32
Marcin87 pisze:U mnie po podpisaniu aneksu wprowadzono zmiany na drugi dzień i dostałem smsa z podziękowaniem za przedłużenie umowy a potem sprawdziłem w play24 czy wszystko się zgadza i się zgadzało
no właśnie - tak powinno być - a u mnie niestety tak pięknie nie jest :/
poważnie zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy/aneksu z winy operatora...miał ktoś takie doświadczenia ??

pozdr.
horas

 #433362  autor: playonline
 03 paź 2010, 21:56
horas pisze:poważnie zastanawiam się nad rozwiązaniem umowy/aneksu z winy operatora...miał ktoś takie doświadczenia ??
Zglos do Play te sprawe. W razie czego podaj dokladna nazwe promocji (z umowy/aneksu), date jej zawarcia i info, ze jej nie masz i aby skorygowano saldo itd. Widocznie cos sie stalo z tymi co sa po aneksie. Play bez problemu na pewno to skoryguje.

[ Dodano: 2010-10-03, 22:09 ]
Pytanie do Play(4You): czy Play podniosl predkosc przesylu danych? Od kilku dni zachwycam sie plynnascia dzialania np na YouTube gdyz koncerty odtwarzane sa bezproblemowo. Zdarza sie tez, ze pliki (dla jasnosci aktualizacje lub obrazy linuxa itp) leca ponad 2Mb/s! Za kazdym razem od niedawna mam co najmniej 1Mb/s ale czesto okolo 1,5Mb/s. :)

Takie dzialanie mi sie podoba. :) Czy cos jest w tym kierunku robione? :) Jakas nowinka na swieta itp? :)

O i kilka dni temu mialem taki dziwny twor zamiast WCDMA na poczatku i pozniej HSDPA. Czasami zdarza mi sie dzialac na Roaming Plus. :/ ale wtedy predkosc powala.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 03 paź 2010, 22:20 przez playonline, łącznie zmieniany 1 raz.

 #433366  autor: Marcin87
 03 paź 2010, 22:14
Play Online przyspieszy do 3Mb/s tak jak pisałem kilkanaście postów wcześniej.Info z salonu.

 #433374  autor: horas
 03 paź 2010, 22:59
horas pisze:Zglos do Play te sprawe. W razie czego podaj dokladna nazwe promocji (z umowy/aneksu), date jej zawarcia i info, ze jej nie masz i aby skorygowano saldo itd. Widocznie cos sie stalo z tymi co sa po aneksie. Play bez problemu na pewno to skoryguje.
już to zrobiłem, swoją drogą ile czasu ma Operator na wprowadzenie postanowień aneksu w życie ?? czyż nie 10 dni od daty podpisania aneksu ??
Kiedy mogę dochodzić swoich praw ?? czy mogę rozwiązać umowę z winy Operatora ??

pozdr.
horas

 #433376  autor: ppp1ppp
 03 paź 2010, 23:11
Wracając do e-faktury - to jestem na taryfie tymczasowej (kilka zł wydzwoniłem), okres skończył się ostatniego, nowy okres rozl. też jest w taryfie tymczasowej. Pytałem z ciekawości bo dopiero 3 dzień mija. Pozostaje czekać na e-awizo
  • Strona 71 z 244
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 244
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 244