• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 8 z 241
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 241

 #484714  autor: patrix-83
 25 cze 2011, 18:49
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:Możesz jeszcze raz przyśpieszyć zakończenie tych zgłoszeń najdalej w poniedziałek 27 czerwca 2011?
Co do daty, to nie moge Ci obiecać, że zamkną je w tym dniu, ale ponowiłem prośbę o szybszą realizację. Jak nie rozwiązą tego do góra środy, daj mi jeszcze raz info ok?


OK PLAY4YOU2, dzięki za pomoc i zaangażowanie w problem z moimi zgłoszeniami :)
Dam Ci znać w środę 29 czerwca jeśli do tej pory oba te zgłoszenia nie zostaną zamknięte.

 #484719  autor: Robaas
 25 cze 2011, 19:43
play4you2 znalazłem błąd w systemie, problem ze zmianą ważności pakietu złotówek znowu się pojawił, skorzystałem z kodu z nakrętki i data została znowu ustawiona na miesiąc od dzisiaj. w rozmowie jak rozwiązywaliśmy ten problem podobno było to spowodowane zbyt dużą ilością czynności z mojej strony w krótkim czasie (bonus za przejście, zmiana oferty, doładowania z dodatkowymi złotówkami) teraz już wiem dokładnie kiedy to nastąpiło a innych czynności z pakietem złotówek w tym czasie nie robiłem, czyli ewidentnie błąd w systemie.
druga sprawa biling urwał się 22.06.2011 i wrócił dzisiaj koło 19, a połączenia i smsy pomiędzy (np z wczoraj zostały pominięte) tak chyba też nie powinno być?

Pozdrawiam

 #484729  autor: wwojtaszek
 25 cze 2011, 22:41
Play4you2 - czyli potwierdzisz, że w moim przypadku lepiej wziąć Play Online dla Abonentów niż RePlay?

 #484762  autor: mkowalski
 26 cze 2011, 00:24
Play4you2, możesz odnieść się do sytuacji z tego tematu - http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=484757?

W skrócie - użytkownikowi udało się zalogować kartą Playa do sieci Orange, a nawet wykonał krótkie połączenie. Była to jednorazowa sytuacja (która nie powinna mieć miejsca), czy może szykuje się coś o czym nie wiemy?

Osobiście podejrzewam jakiś błąd sieci, ale zapytać nigdy nie zaszkodzi ;)

 #484790  autor: play4you2
 26 cze 2011, 09:24
Robaas pisze:play4you2 znalazłem błąd w systemie,
Ok, już poprawiono.
Robaas pisze:druga sprawa biling urwał się 22.06.2011 i wrócił dzisiaj koło 19
W tej kwestii niestety, ale należy zrobić zgłoszenie. Poczekaj jeszcze do jutra i jak nadal będziesz miał jakieś kłopoty z tym, zrób zgłoszenie.
wwojtaszek pisze:Play4you2 - czyli potwierdzisz, że w moim przypadku lepiej wziąć Play Online dla Abonentów niż RePlay?
No niestety, w wyborze Oferty sam już musisz podjąć decyzję.
mkowalski pisze:Osobiście podejrzewam jakiś błąd sieci, ale zapytać nigdy nie zaszkodzi
Nic mi nie wiadomo na temat sieci Orange i możliwości logowania się do niej. Nigdy nie było i na chwilę obecną również nie ma możliwości zalogowania się do tej sieci z karty SIM będącej w Play. Jedyny Operator do którego można się zalogować mając kartę SIM Play, to sieć Plus i to jest wszystko, co mogę powiedzieć w tym temacie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484806  autor: wwojtaszek
 26 cze 2011, 11:07
Jeżeli wezmę ofertę dla Abonentów to będę musiał wymówić poprzednią umowę-ile się na to czeka i czy trezba to robić osobiście?
 #484815  autor: wezysko
 26 cze 2011, 11:30
Witam, mam pewnien problem -28 lipca kończą mi sie dwa lata umowy - aktualnie mam One Play 69 zł - byłem w salonie i miałem zamiar przejśc na najniższy RePlay Stan Darmowy bez telefonu za 19 zł. Pani w salonie powiedziała, że nie jest to mozliwe i ewentualnie może mi sprzedać na rok aktywację RePlay All Inclusiv za 29 zł - a że nie potrzebuje netu - jest to oferta bezsensowna. Rozwazam przejście na kartę - ale najbardziej by mi odpowiadało jednak ten abo za 19 zł na rok czasu. Czy jest to możliwe??

 #484816  autor: Kryniczanin
 26 cze 2011, 11:48
play4you2,

W sierpniu kończy mi się umowa chciałbym ją przedłużyć ale mimo własnego szukania jak i kontaktu z BOA nie ma telefonu który sobie wybrałem - nie interesuje mnie żaden inny tylko SE Yari -który pięknie świeci w cenniku podstawowym a dostępny jest tak że ho ho. Czy to nie jest olewanie klienta? Dodatkowo jestem klientem który sam z własnej woli w czasie trwania umowy podniósł sobie abonament na wyższy zapewniając większe dochody sieci.

 #484822  autor: play4you2
 26 cze 2011, 12:16
wwojtaszek pisze:Jeżeli wezmę ofertę dla Abonentów to będę musiał wymówić poprzednią umowę-ile się na to czeka i czy trezba to robić osobiście?
Wybacz, ale na to pytanie możesz sam znaleść odpowiedź. Polecam zapoznanie się z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dostępem do Internetu dla Abonentów. Jest na stronie www.play.pl. Ja generalnie udzielam informacji na powstałe wątpliwości lub zaistniałe nieprawidłowości. Kwestie które sam możesz sprawdzić w Regulaminach, nie są z mopjej strony komentowane.

wezysko pisze:Rozwazam przejście na kartę - ale najbardziej by mi odpowiadało jednak ten abo za 19 zł na rok czasu. Czy jest to możliwe??
Zgłoś się do BOK i jest to mozliwe. Warunek jest taki, że musi Ci się zakończyć Okres Zastrzeżony i w tej kwestii akceptujesz warunki Aneksu telefoniznie (nic nie podpisujesz).
Kryniczanin. pisze:Czy to nie jest olewanie klienta?
Rozumeim, że możesz to źle odbierać, ale jeżeli nie posiadamy danego telefonu na magazynie, to niestety, ale nic z tym się nie zrobi. Wiem, że interesuje Cię ten konkretny model, ale może zainteresujesz się również innym telefonem z tej firmy? Zapewniam Cię, że pozostałe modele są równie atrakcyjne.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484834  autor: Kryniczanin
 26 cze 2011, 13:07
Drogi play4you2, rzecz w tym że inny model mnie nie interesuje ani trochę mój pomysł był taki przedłużyć umowę w taryfie za 29pln z yarim ale ten telefon wykorzystywać tylko jako modem w nowej umowie co chciałem podpisać na internet bez modemu dla abonentów w play w tygodniu ma do mnie dzwonić znów BOK ale już powiedziałem sobie - Yari albo nic innego - nie ma yariego to kończymy współpracę i tym sposobem wirtualnej oferty pozbędziecie się jak najbardziej realnych dwóch umów i realnych pieniędzy a konkurencja się bardzo ucieszy.
 #484835  autor: 4malina
 26 cze 2011, 13:11
Mam pytanie w związku z przeniesieniem n-ru do Play, taryfa All Inclusive Max dla firm. Podpisując umowę otrzymuję na pierwszy m-c pakiet internetu w ilości 1,8 Gb. Pakiet ten rozliczany jest przed pakietem zawartym w taryfie ( 1 Gb) lecz działa tylko na nadajnikach własnych Play. Poza siecią własną taryfikowany jest wg cennika. Pytanie: czy przebywając poza zasięgiem własnym Play w czasie pierwszego miesiąca po podpisaniu umowy będę dodatkowo płacił za transmisję, czy zostanie ona rozliczona w ramach 1Gb zawartego w taryfie, który działa również na nadajnikach plusa?

 #484837  autor: Robaas
 26 cze 2011, 13:15
play4you2 pisze:Robaas napisał/a:
play4you2 znalazłem błąd w systemie,

Ok, już poprawiono.
ok dzięki, ale naprawiony błąd czy tylko data i po kolejnym doładowaniu znowu się rozjedzie?
co do bilingu poczekam kilka dni, nie wiem czy inni tak mają, ale do 22 jest wszystko ok, później nie ma nic, a aktualne rozmowy/sms są widoczne przez kilkanaście minut od zdarzenia i później znikają.

 #484842  autor: Quetzal
 26 cze 2011, 14:05
Robaas pisze: co do bilingu poczekam kilka dni, nie wiem czy inni tak mają, ale do 22 jest wszystko ok, później nie ma nic, a aktualne rozmowy/sms są widoczne przez kilkanaście minut od zdarzenia i później znikają.
U mnie działa wszystko do 24 włącznie.
Nie przejmuj się - w Play bilingi wysiadają średnio co dwa tygodnie.
Kiedyś napisałem im zgłoszenie o tym. po trzech dniach odpisali,z ę nic nie wiedza i proszą o screena. wysłałem screna. Po trzech dniach odpisali, ze na dzień dzisiejszy wszystko działa (faktycznie, w ciągu tych kilku dni zdążyli naprawić) i już działało.
Teraz nie chce mi się już pisać zgłoszę - w ciągu kilku dni zapewne zacznie działać. Ale najprawdopodobniej w połowie lipca znów się zepsują.

 #484846  autor: play4you2
 26 cze 2011, 14:17
4malina pisze:czy przebywając poza zasięgiem własnym Play w czasie pierwszego miesiąca po podpisaniu umowy będę dodatkowo płacił za transmisję, czy zostanie ona rozliczona w ramach 1Gb zawartego w taryfie, który działa również na nadajnikach plusa?
W tej sytuacji, powinno Ci się automatycznie rozliczać z tego 2 Pakietu, gdyż on jest na Twoim koncie, ale jeżeli nie jest dostępny zsięg Play, to wówczas dane są "ściągane" z tego Pakietu 1 GB.
Robaas pisze:ok dzięki, ale naprawiony błąd czy tylko data i po kolejnym doładowaniu znowu się rozjedzie?
Hmm.... Powinno być już ok, ale jakby co, to daj info.
Robaas pisze:co do bilingu poczekam kilka dni,
Ok, jakbyś miał stale z tym jakies kłopoty, zrób stosowne zgłoszenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484854  autor: Blank
 26 cze 2011, 14:56
Tak z ciekawości.
To na serio, czy tylko w ten sposób żartowałeś, że oferty przedłużeniowe w Play nie podlegają negocjacji?

Toż to nawet skostniały Plus, gdy pod koniec 2009 roku zrezygnowałem z abonamentu negocjował ze mną przez 2 tygodnie warunki umowy, a przed przejściem z Mixa do Play zaprosili mnie na rozmowę w sprawie przedłużenia :o

Dziwie się, bo oferta Replay Online jest gorzej niż fatalna. Przy umowie na 18 miesięcy dostaje mniej transferu (bez bonusu za zakup przez internet), a przy umowie na 12 miesięcy, jeszcze na dodatek mocno ograniczoną prędkość.

Tak przy okazji, mam taką wielką prośbę.
Jeżeli chcecie odsyłać KOGOKOLWIEK do regulaminów, to najpierw zróbcie z nimi porządek, bo są bardzo często łagodnie mówiąc "niejasne, wprowadzające w błąd". Nawet wasi pracownicy różnie interpretują zapisy jakie się w nich znajdują.
Piszę to jako obecnie zadowolony klient Play, który bardzo często przymyka oczy na wasze niedociągnięcia.

BTW, Czy umowa zawarta na czas określona po przekształceniu na czas nieokreślony jest nadal traktowana jako umowa na czas określony i uprawnia do zamówienia oferty Play Online dla abonentów?

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #484868  autor: play4you2
 26 cze 2011, 15:52
divhashmorex pisze:To na serio, czy tylko w ten sposób żartowałeś, że oferty przedłużeniowe w Play nie podlegają negocjacji?
Mówiłem serio. Jeżeli jest przedstawiana Ci konkretna Oferta, to jej warunki nie są negocjowalne, chyba że zostanie Ci przedstawiana inna Oferta, wówczas dla niej obowiązuje inny regulamin a to już zupełnie co innego (mam nadzieję, że chyba nie namieszałem w tym wyjaśnieniu :-D).
divhashmorex pisze:zróbcie z nimi porządek, bo są bardzo często łagodnie mówiąc "niejasne, wprowadzające w błąd".
Hmm.. A co jest takiego niejasnego w tych regulaminach? Masz jakiś konkretny przykład? Moim zdaniem, są napisane przystępnym i zrozumiałym językiem. Czy masz z czymś jakiś ewidentny kłopot? Jakby co, to pytaj, postaram się Ci wszystko wyjaśnić.
divhashmorex pisze:Czy umowa zawarta na czas określona po przekształceniu na czas nieokreślony jest nadal traktowana jako umowa na czas określony i uprawnia do zamówienia oferty Play Online dla abonentów?
Umowa jest jedna i tym samym ty, jako zawierający Umowę jesteś Abonentnem. Okres Zastrzeżony jest tylko czasem, w którym zobowiązujesz się do kontynuowania tej umowy i wykonywania jej postanowień (przede wszystkim regulowanie opłat z niej wynikjących). Jeżeli kończy Ci sie Okres Zastrzeżony, możesz ją rozwiązać na warunkach ogólnodostępnych, natomiast w trakcie trwania tego okresu, równiez można rozwiązać Umowę, jednak wiąże się to z określonymi kosztami.
Tym samym, odpowiadając na Twoje pytanie to tak, mając ważna Umowę (aktywną), nie ważne w jakim okresie, możesz zamówić PO dla Abonentów.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484875  autor: wwojtaszek
 26 cze 2011, 16:06
A tak w ogóle to można się spodziewać telefonu z BOK'u od Was w sprawie przedłużenia umowy czy zupełnie olewacie Klientów internetowych? Zgłosznie wysłane we wtorek, ponownie wczoraj i nic, również brak jakiejkolwiek wzmianki na koncie play24 o możliwym przedluzeniu.

P.S. Również jak kolega wyżej piszę jako zadowolony Fioletowej sieci :) no ale teraz się trochę...

 #484883  autor: play4you2
 26 cze 2011, 16:38
wwojtaszek pisze:A tak w ogóle to można się spodziewać telefonu z BOK'u od Was w sprawie przedłużenia umowy czy zupełnie olewacie Klientów internetowych?
Spokojnie, pewnością będą się z Tobą kontaktowali.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484990  autor: mkowalski
 26 cze 2011, 22:53
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:Osobiście podejrzewam jakiś błąd sieci, ale zapytać nigdy nie zaszkodzi
Nic mi nie wiadomo na temat sieci Orange i możliwości logowania się do niej. Nigdy nie było i na chwilę obecną również nie ma możliwości zalogowania się do tej sieci z karty SIM będącej w Play. Jedyny Operator do którego można się zalogować mając kartę SIM Play, to sieć Plus i to jest wszystko, co mogę powiedzieć w tym temacie.
Czy to stanowisko nadal jest aktualne?

W tym temacie - http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52210 - toczy się dość długa dyskusja. Efektem jest to, że wiele osób na dużym obszarze ma możliwość korzystania z infrastruktury Orange przy pomocy kart Playa. Możliwe są połączenia głosowe i wysyłanie wiadomości SMS, nie działa natomiast transmisja danych. Dodatkowo wszystkie operacje są poprawnie rozliczane, więc musi istnieć jakieś "porozumienie" między tymi dwoma operatorami.

Pojawiła się też hipoteza, że ma to związek z ostatnimi problemami Play na wschodzie, tj. wykorzystywaniem przez Ukraińców tych samych częstotliwości, co blokuje działanie Playa na tamtym obszarze.

 #484991  autor: DanielR
 26 cze 2011, 23:00
mkowalski pisze:Czy to stanowisko nadal jest aktualne?
Przecież wiesz dobrze, że On Ci pary z ust nie puści dopóty, dopóki nie dostanie prikazu z góry. :twisted:
  • Strona 8 z 241
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 241
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 241