• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 68 z 241
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 241

 #500569  autor: ri0ter
 31 sie 2011, 23:58
Może mi ktoś powiedzieć czy w MIXie doładowania ze strony www.e-doladowaniaplay.pl lub doladowania.play.pl dodają jakis bonus, w regulaminie specjalnie nic na ten temat nie znalazłem, a w mailu, po zasileniu konta dostałem informację, że "Zgodnie z regulaminem, dodatkowa premia księgowana jest na koncie bonusowym w ciągu 24h od momentu zasilenia konta głównego." Kiedyś dostawałem dodatkowo 10%, a ostatnio nie... :?:

 #500587  autor: KC-KARLOS
 01 wrz 2011, 08:05
ri0ter pisze:Może mi ktoś powiedzieć czy w MIXie doładowania ze strony www.e-doladowaniaplay.pl lub doladowania.play.pl dodają jakis bonus, w regulaminie specjalnie nic na ten temat nie znalazłem, a w mailu, po zasileniu konta dostałem informację, że "Zgodnie z regulaminem, dodatkowa premia księgowana jest na koncie bonusowym w ciągu 24h od momentu zasilenia konta głównego." Kiedyś dostawałem dodatkowo 10%, a ostatnio nie...
Sprawdź kodem *101# czy masz już przyznaną premię. Ja ładując MIXturę III w Play poprzez Facebook, też dostaje bonus, akurat 10% na konto bonusowe Złotówkowe, bonus ważny 30 dni.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #500598  autor: play4you2
 01 wrz 2011, 09:22
qper pisze:Wszystko fajnie tylko zgłoszenie zniknęło z PLAY24
Czy dziś również nie widzisz rozwiązania?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500626  autor: ri0ter
 01 wrz 2011, 12:08
Karlos20 pisze:Sprawdź kodem *101# czy masz już przyznaną premię. Ja ładując MIXturę III w Play poprzez Facebook, też dostaje bonus, akurat 10% na konto bonusowe Złotówkowe, bonus ważny 30 dni.
Sprawdzałem już - nic nie ma, poza tym wydaje mi się, że poprzednim razem też nic nie dostałem :|

 #500628  autor: KC-KARLOS
 01 wrz 2011, 12:13
ri0ter pisze:Sprawdzałem już - nic nie ma, poza tym wydaje mi się, że poprzednim razem też nic nie dostałem
w jaki sposób doładowywałeś konto?
Za jaką kwotę oraz przez jaką stronę? Oraz kiedy tego dokonałeś? Pamiętaj, że jeśli minęło 24h od doładowania, a coś może być z tym nie tak, masz możliwość napisania reklamacji.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #500630  autor: qper
 01 wrz 2011, 12:28
play4you2 pisze:
qper pisze:Wszystko fajnie tylko zgłoszenie zniknęło z PLAY24
Czy dziś również nie widzisz rozwiązania?
Nadal nie widzę tego zgłoszenia.

Co dalej ?

 #500635  autor: ri0ter
 01 wrz 2011, 12:53
Karlos20 pisze:w jaki sposób doładowywałeś konto?
Za jaką kwotę oraz przez jaką stronę? Oraz kiedy tego dokonałeś? Pamiętaj, że jeśli minęło 24h od doładowania, a coś może być z tym nie tak, masz możliwość napisania reklamacji.
Miesiąc temu 30zl - doladowania.play.pl , 2 dni temu 30zl - e-doladowaniaplay.pl.
Myślałem o reklamacji, ale z drugiej strony zastanawiam się gdzie odwołać sie do regulaminu z tą sprawą, bo nie moge tam nic znaleźć na ten temat.

play4you2 - moze Ty mógł byś coś doradzić w tej sprawie?

 #500649  autor: play4you2
 01 wrz 2011, 13:49
qper pisze:Nadal nie widzę tego zgłoszenia.
Zaloguj sie na numer którego dotyczyła sprawa. Wówczas rozwiązanie jest widoczne. :D

[ Dodano: 2011-09-01, 13:50 ]
ri0ter pisze:play4you2 - moze Ty mógł byś coś doradzić w tej sprawie?
Zrób zgłoszenie i podeślij numer, przekaże sprawę do weryfikacji :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500675  autor: Publius
 01 wrz 2011, 14:59
play4you2 pisze:Wszystko jest w Regulaminie na play.pl

http://www.play.pl/resour..._07-07-2011.pdf
Czytałem ;-) Jest możliwość sprawdzenia czy usługa jest aktywna TERAZ, a nie ma tam nic o możliwości sprawdzenia DO KIEDY usługa jest aktywna :roll:

 #500681  autor: mawi79
 01 wrz 2011, 15:19
play4you2 wysłałem Ci maila na priv odnośnie krótkiego zarysu mojej sprawy. A nr zgłoszenia w Play to 34176327. Mam nadzieję, że uda się pomóc, bo już mam dość rozmów z mało kompetentnymi konsultantami.

Pozdrawiam
 #500682  autor: psychofanplay
 01 wrz 2011, 15:20
witam ponownie.

jak zwykle jeden problem w play i nie można go rozwiązać.

Jeżeli nie naprawicie mi możliwości wysylania sms na JEDEN JEDYNY NUMER który jest bardzo często używany zrywam umowę z waszej winy.



Mam dość integracji z waszymi [...] pracownikami BOK.

Zatrudnijcie [...] dostaniecie dofinansowanie a jakość obsługi się polepszy.

zgloszenie numer 34205533


opis problemu


Model urządzenia: nokia 6131

Lokalizacja: XXXXXXXXXXXXXX

Data lub okres występowania problemu: 16.VII.2011

Kod lub opis błędu:

Szczegółowy opis sprawy: Od 16.VII.2011 NIE dochodzą sms wysłane na numer XXXXXXX (numer abonamentowy play). Tylko na ten numer nie dochodzą, wcześniej wszystko działało poprawnie. Na inne numery sms dochodzi. Sms ma status niewysłane. Jest to problem z siecia nie z telefonem.



otrzymuje odpowiedz [...] monisi d



dziękuję za zgłoszenie, które otrzymaliśmy za pośrednictwem Play24 23 sierpnia 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że po sprawdzeniu konta nie stwierdziłam żadnych nieprawidłowości. Bardzo proszę wejść w ustawienia wiadomości i sprawdzić czy w zakładce Centrum SMS jest wpisany prawidłowo numer: 48790998250. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, proszę o korespondencję zwrotną z wypełnionym formularzem technicznym:

• Nr abonenta wysyłającego SMS:
• Nr abonenta odbierającego SMS:
• Czy ustawienia w telefonie są prawidłowe (centrum SMS = "+48790998250", itp)?
• Czy problem dotyczy wysyłania SMS do jednej osoby czy do różnych osób?
• Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie SMSy):
• Miasto, w którym wystąpił problem:
• Model telefonu:
• Komunikat na wyświetlaczu:
• Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby) ?
• Kiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)?
• Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):

Pozwoli nam to na dokładne zrozumienie i rozwiązanie Pani problemu.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.

Z poważaniem
Monika D
konsultant back office ds. obsługi klienta



JEŻELI NAPISANE JEST WYRAŹNIE, ŻE TYLKO NA JEDEN NUMER TELEFONU A NIE DOCHODZĄ SMS Z NUMERU B. NUMER B MOZE WYSYLAC SMS DO WSZYSTKICH INNYCH NUMEROW OPROCZ A. NUMER A WYSYLA SMS POPRAWNIE DO WSZYSTKICH SIECI NUMEROW ROWNIEZ DO B. TYLKO NIE OTRZYMUJE SMS Z NUMERU B.

jak mozna prosciej to jeszcze napisac zeby ta banda [...] z bok play zrozumiala?

jest to kolejne zgloszenie


[...]


błagam o pomoc playforju.

p.s pytanie doadtkowe do playfor

Jak to jest pracowac w firmie gdzie jest sie jedyna kompetentna osoba a w okolo banda [...]?
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 16:58 przez psychofanplay, łącznie zmieniany 1 raz.

kocham play bezgraniczną patologiczną miłością bez wzajemności...

 #500687  autor: play4you2
 01 wrz 2011, 15:47
mawi79 pisze:play4you2 wysłałem Ci maila na priv
Ok juz przekazałam sprawę do realizacji

[ Dodano: 2011-09-01, 15:51 ]
Publius pisze:Czytałem Jest możliwość sprawdzenia czy usługa jest aktywna TERAZ, a nie ma tam nic o możliwości sprawdzenia DO KIEDY usługa jest aktywna
Jest tez napisane, "Usługa jest aktywna przez 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia nastepujacego po dniu aktywacji usługi, zgodnie z pkt. 8 niniejszego regulaminu".

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500690  autor: agaak
 01 wrz 2011, 15:55
Cy ktoś mi może wytłumaczyć idiotyczne wywalanie z 3G na 2G w zasięgu własnym PLAY?
W stanie gotowości telefon z nudów chyba sobie wybiera raz 2 a raz 3G. Podczas rozmowy, WRÓĆ, w trakcie jej zestawiania, wywali z 3 do 2G PLAY i cisza... Na sztywnym 3G PLAY niema problemu, na 2G Plus również. Jeśli telefon ma wybór głupieje... Dzieje się to przy bardzo dobrym sygnale 2/3G - ustawie w tryb tylko 2 lub 3G w tym samym miejscu pokazuje sygnał 100%, działa... Fajnie ta siec zestrojona.

I jeszcze jeden "bajer", dlaczego NIE MOŻNA pod wieczór wysłać MMS na sieci 2G PLAY?
Wysyła się on w nieskończoność, choć przeważnie telefon kolejkuje do wysyłki i nawet nie łączy GPRS... Słyszałam iż PLAY może sobie dynamicznie technologia/pasma przełączać, ale coś za dużo tego jak dla mnie.

Skończyło się iż jadę na 2G Plusa, teraz już nie ustawiam trybu podwójnego, PO CO? Aby non stop się przełączało na 2/3G? Albo co kombinujecie, bo takie "jazdy" mam z Wami raz w miesiącu przez kilka dni. Dziecinada... Domowa bramka GSM, sztywno ustawiona na 3G nie ma problemów,.
Moje rejony to Kalisz?Ostrów/Krotoszyn/Jarocin

 #500691  autor: sumix
 01 wrz 2011, 15:59
Być może masz tak jak ja. W mojej lokalizacji jest GSM i UMTS na 900 (play). Co oznacza ze nie działa Ci internet po 2G PLAY wraz z wysyłaniem MMSów.

 #500692  autor: play4you2
 01 wrz 2011, 16:00
psychofanplay pisze:jak zwykle jeden problem w play i nie można go rozwiązać.
Ok zapoznałam sie z problemem, zrób ponowne zgłoszeni z aktualną datą smsa, podeślij mi numer zgłoszenie i postaram, się to wyjaśnić.
psychofanplay pisze:p.s pytanie doadtkowe do playfor
Nie odniosę się do twoich pytań. Napisze tylko jedno nie jest miło czytać takie opinie. Nie trzeba używać epitetów, żeby przekazywać swoje niezadowolenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500694  autor: qper
 01 wrz 2011, 16:05
play4you2 pisze:Zaloguj sie na numer którego dotyczyła sprawa. Wówczas rozwiązanie jest widoczne.
Ok już widoczne. Dzięki :)


PS Fajnie przebudowaliście usługi w play24

W końcu panuje jakiś porządek :)

 #500695  autor: play4you2
 01 wrz 2011, 16:06
qper pisze:Ok już widoczne. Dzięki
Bardzo sie cieszę, że Ci się podoba :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #500717  autor: playonline
 01 wrz 2011, 16:56
qper pisze:PS Fajnie przebudowaliście usługi w play24
No fakt, dobrze zrobione, choc kanciasto. Przynajmniej jest porzadek. :)

PS... Kolejna debilna odpowiedz osoby, ktora nie ma pojecia u kogo pracuje i nie ma pojecia o uslugach oferowanych przez Operatora...

"Biorąc pod uwagę fakt, iż Usługa Teleplay jest obecnie testowana tym samym darmowa dla abonentów sieci Play nie mogłem przychylić się do roszczeń rekompensaty."

Przepraszam bardzo ale:

1. TelePlay juz nie jest testowa usluga,
2. TelePlay juz nie jest bezplatna,
3. Nie chodzi o TelePlay a o bramka.playmobile.pl,
4. Czy za same glupie odpowiedzi (brak weryfikacji sprawy - ciagnie sie to juz od jakiegos czasu) nie powinna byc przyznawana rekompensata? W zasadzie ciezko to nazwac odpowiedziami skoro nie dotycza tego o co mi chodzi...

[ Dodano: 2011-09-01, 16:56 ]
PS Kolejny szczesliwie moze cieszyc sie swoja "odpowiedzia" widoczna na Telepolis... :/

[ Dodano: 2011-09-01, 17:29 ]
PS 2. No fakt bramka Play jest bezplatna ale za wyslana i niedostarczone smsy to zaplacilem wiec o kant z takimi konsultantami...

 #500798  autor: Gypsy
 01 wrz 2011, 20:57
play4you2 - moja sprawa dość dużo opisu zajęła, więc wysłałem Ci na PW, proszę o pomoc...

 #500809  autor: ppp1ppp
 01 wrz 2011, 21:49
w play24 niepotrzebna jest grupa usługi rekomendowane dla ciebie (chyba tak to brzmi)
  • Strona 68 z 241
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 241
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 241