Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
940
Rejestracja
08 mar 2011, 22:14
Lokalizacja
Wrocław
Dzieki za "podpowiedz"... Tyle, ze mam tam mase innych zgloszen i odpowiedzi i chcialbym miec do nich dostep. Tak wiec jezeli skladam jakas reklamacje (odnosnie rachunku szczegolowego) to chcialbym aby byla ona na wlasciwym koncie... Troszke wyobrazni zycze.mkowalski pisze:Zgłoszenie możesz wysłać też emailem/faksem/listem. Konto na Play24 nie jest do tego konieczne.
Ponagliłam sprawęsql pisze:Play4You proszę przekaż: 34097155
Zgłoszenie jest jeszcze nie rozwiązane, dodałam ponaglenie.psychofanplay pisze:kolejne zgloszenie 34205533
Zapoznałam się z treścią rozwiązania tego zgłoszenia i treść jest inna niż ty cytujeszpsychofanplay pisze:33541802
Ze względu bezpieczeństwa, nawet w przypadku administracyjnego dołączenia numeru do konta Play24 klient musi podać treść smsa, który przychodzi na jego numer.playonline pisze:zgloszenie o dodanie numeru 790
Wiem, wiec sprawcie aby takie smsy do mnie docieraly i abym ja mogl je wysylac...play4you2 pisze:Ze względu bezpieczeństwa, nawet w przypadku administracyjnego dołączenia numeru do konta Play24 klient musi podać treść smsa, który przychodzi na jego numer.
Polemizowalbym...play4you2 pisze:klient musi podać treść smsa, który przychodzi na jego numer.
Zapoznałam się z twoim zgłoszeniem. Sprawdziłam i faktycznie w zasięgu niektórych operatorów na Litwie i Łotwie nie ma możliwości wykonywania połączeń w przypadku numeru na kartę. Przykład Litwa Operator UAB Tele 2, Łotwa Operator Tele2. Ponadto w terminie, który podałeś w zgłoszeniu widać dużo aktynowości wykonywanych w Polsce. Sprawdź czy podałeś prawidłowy termin.Mila89 pisze:nr zgloszenia 34228277
No właśnie próbuję Ci wyjaśnić, że nie potrzebujesz go na Play24. Zakładam, że chodzi o reklamację dot. braku danych na rachunku szczegółowym. Wyślij ją mailem/faksem/listem, a zostanie dodana do Play24. Gdy już uzyskasz do niego dostęp, będą tam Twoje reklamacje wysłane wszystkimi kanałami.playonline pisze:Tak wiec jezeli skladam jakas reklamacje (odnosnie rachunku szczegolowego) to chcialbym aby byla ona na wlasciwym koncie... Troszke wyobrazni zycze.Tak wiec hmm potrzebuje ten numer na Play24...
Wiem jak dziala Play24...mkowalski pisze:No właśnie próbuję Ci wyjaśnić, że nie potrzebujesz go na Play24. Zakładam, że chodzi o reklamację dot. braku danych na rachunku szczegółowym. Wyślij ją mailem/faksem/listem, a zostanie dodana do Play24. Gdy już uzyskasz do niego dostęp, będą tam Twoje reklamacje wysłane wszystkimi kanałami.
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 6027761
sorry mialo byc 13-14 lipca chodzi o to ze gdyby niektorzy operatorzy nie gwarantowali gdzie niegdzie zasiegu na litwie i łotwie to spoko ale ja nie mialem zasiegu W OGÓLE na Litwie bylem min w Kownie na Łotwie w Rydze pozatym poruszalem sie glownymi drogami nie ma mozliwosci zebym w zadnym z tych miejsc nie mial zasiegu bo ktos tam czegos nie swiadczy... jak jeden operator nie ma zasiegu to jest jeszcze 2 wg likna ktory podaliscie. Miejsca w ktorych byłem nie sa lasy tylko glowne punktyplay4you2 pisze:Zapoznałam się z twoim zgłoszeniem. Sprawdziłam i faktycznie w zasięgu niektórych operatorów na Litwie i Łotwie nie ma możliwości wykonywania połączeń w przypadku numeru na kartę. Przykład Litwa Operator UAB Tele 2, Łotwa Operator Tele2. Ponadto w terminie, który podałeś w zgłoszeniu widać dużo aktynowości wykonywanych w Polsce. Sprawdź czy podałeś prawidłowy termin.Mila89 pisze:nr zgloszenia 34228277
Jasne, dodałam sprostowanieMila89 pisze:ps jak mozesz popraw w zgloszeniu na 13-14 lipca
Dostałam informację że Salon dziś się z Tobą skontaktuje w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę potwierdź kiedy sprzedawca do Ciebie zadzwoni i wyjaśni sprawępsychofanplay pisze:jak można zamknac NIEROZWIAZANY problem ?
Zwracam szczególna uwagę na formę twojej wypowiedzi, nie jest miło odpisywać na twoje posty, brzydkie słowa są zbędnepsychofanplay pisze:gówno jak zwykle jest
Zgodnie z Regulaminem Pakiet 600 SMS” dla Oferty Play Fresh pkt 10. Jednocześnie można mieć aktywny tylko jeden pakiet. A punkt 12. mówi, że "Okres ważności pakietu wynosi 30 dni od dnia ich przyznania". Więc nie da rady aktywować wcześniej kolejnego pakietu.MK_ pisze:SMSy z pakietu 600 SMS
Dla klienta korzystniejszy jest brak takiego zapytaniaRobaas pisze:play4you2 możesz złożyć wniosek na jakimś zebraniu o wprowadzenie odpowiedniego zapytania do bazy danych które będzie wyciągało reklamacje które zbliżają się do terminu 30 dni od złożenia?
w sumie racja... to myślisz że już mam pisać do UKE jak nie odpowiedzieli od 10.07.2011 czy poczekać być może ktoś odrzuci i będzie grubszy materiał na nich? może w reklamach się pochwalą: "sieć z największy odsetkiem przeterminowanych reklamacji według badań UKE":)mkowalski pisze: Dla klienta korzystniejszy jest brak takiego zapytania
Jeśli w ciągu 30. dni operator nie odpowie na reklamację, z mocy prawa jest ona uznana (i uznawane są wszystkie roszczenia klienta). Jeśli będzie takie zapytanie, zawsze jest szansa że ostatniego dnia odrzucą reklamację.