• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 63 z 244
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 244

 #430856  autor: aizo
 21 wrz 2010, 13:45
Wczoraj aktywowałem usługe 10zł za 5zł do tej pory nie mam:| Jak długo trzeba czekać?Już mineły 24h



Przeniosłem też wczoraj jedne z nie używanych numerów.
Dziś na http://przeniesnumer.playmobile.pl mam info


Z przyjemnością informujemy, że dnia 2010-09-21 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do PLAY. Data aktywacji numeru w PLAY została wyznaczona na 2010-09-22. W tym dniu na karcie PLAY zostanie włączony Twój dotychczasowy numer. Jeżeli wyznaczona data przeniesienia numeru jest niezgodna z datą podaną na wniosku, prosimy o jak najszybszy kontakt ze swoim dotychczasowym operatorem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości.

Numer jest dalej aktywny Orange. Nie powinien już być wyłączony?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #430860  autor: play4you2
 21 wrz 2010, 13:56
bambo-5 pisze:przypomnialem sie na PW i zero odzewu. wiec przypominam się na forum
Wybacz, że nie odpowiedziałem od razu. Sprawa została juz przekazana do specjalisty.
qper pisze:Dlaczego wszystkie usługi w play24...
Wszystko co napisałeś, przekazałem do techników. Niestety, tylko tyle mogę dla Ciebie w tej chwili zrobić.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430864  autor: łazęga
 21 wrz 2010, 14:11
play4you2 pisze:
łazęga pisze:
łazęga pisze:A odnośnie bajzlu, żeby nie napisać dosadniej w Play. Info od rzecznika:
No cóż, chyba jednak nie do końca się zapoznałeś z tymi Ofertami, więc nie wiem, na jakiej podsatwie Masz takie zdanie. Zapraszam do Salonów.

Pzdr.
Byłem w salonie. Oferta niedostępna dla umowy 3-letniej.
Potem kontakt z konsultantem, który zapraszał rok PRZED końcem umowy.

Również

 #430881  autor: uwazny
 21 wrz 2010, 15:46
play4you2 pisze:Sprzedawcy też muszą mieć czas na zapoznanie się z nową Ofertą
w ubiegłym roku mieliście fajną promocję, iż doładowanie w wybranych salonach PLAY kwotą 30 dawało jakiś fajny bonus. Znalazłem w moim mieście salon czynny do godz 21 w ostatnim dniu (to ważne) trwania promocji. Był to salon przy ul. Hetmańskiej w Białymstoku.

Rozmowa wyglądała mniej więcej tak:
- (ja)Chciałbym skorzystać z promocji xxx i doładować konto
- (play)Nie mamy takiej promocji....
- (ja)Przed wyjazdem wydrukowałem regulamin, proszę
play4you2 pisze:Regulamin (...) w Salonie jest ZAWSZE
(konsultant się zagłębia w tekst wydrukowany ze strony PLAY)

- (play)hmm, ale w p.x jest napisane iż tylko wybrane salony biorą udział.... nasz nie bierze...
- (ja)Biorą Państwo udział... proszę oto lista salonów

-(play) proszę więc podać numer telefonu spróbujemy...

(...) 5 minut później

-(play) niestety mamy jakiś błąd w systemie, może pan jeszcze raz podać nr?

(...) 5 minut później

-(play) no niestety nie udaje się, może odczekamy chwilę i poda pan jeszcze raz?
-(ja) nie, dziękuję, skoro nie udało się 2 razy to z mogę mieć praktycznie pewność że i za trzecim też się nie uda

przypominam promocja obowiązywała ostatni dzień salon biorący w niej udział nic nie wiedział, ani nie posiadał regulaminu promocji.

 #430905  autor: play4you2
 21 wrz 2010, 17:49
uwazny pisze:Był to salon przy ul. Hetmańskiej w Białymstoku.
Ok, jeżeli tak było w tym przypadku, to rozumiem, że masz rację, jednak my nie mówiliśmy o "ostatnim" dniu promocji, tak więc to zupełnie co innego. W przedsatwionej przez Ciebie sytuacji, rzeczywiście winę ponosiłby Salon (warto było to zgłosić). Co do Regulaminów, jak już mówiłem, powinien on być w Salonie i co do tego nie zmienię zdania. Jak znacie Salon, w którym nie chciano Wam udostępnić Regulaminu, zgłoście to od razu, bez wachania i to najlepiej 0przy tym Sprzedawcy (ma prawo i obowiązek przyjąć zgłoszenie). Tak więc nadal podtrzymuję moje zdanie, wypowiedziane w pierwotnym poście. Podany przez Ciebie przykład akurat nie odnośi się do przedmiotu mojej wypowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430910  autor: Szalony
 21 wrz 2010, 18:01
Niech Play poprawi swoja siec 3G w Aleksandrowie Lodzkim :evil: http://www.megaupload.com/?d=ELRF14T4 Jak ktos ma pytania sluze pomoca :-) Przez lata nic z jakoscia 3G u mnie sie nie poprawia wiec nie sadze ze ten post cos pomoze :-D W Play nie wazna jest jakosc sieci wazne jest ze siec dziala a jak to juz kogo to obchodzi :P

Era Aleksandrow Lodzki - czesc miasta zasieg zenujacy w budynkach byl przez 10lat - http://szalony2007.republika.pl/era.png . Teraz jest tak - http://img163.imageshack.us/img163/5237 ... ot0100.png Wkoncu :) Widac roznice :)

 #430922  autor: Robaas
 21 wrz 2010, 18:52
Witam,
mam pytanie czy w salonach play można wybrać sobie dowolny numer z puli w ofercie play fresh? czy tylko takie jakie są w starterach?
Pozdrawiam

 #430924  autor: metpablo
 21 wrz 2010, 18:55
play4you2 pisze:
metpablo pisze:Przy okazji - możesz zdementować plotki o zmianach w promocji pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne?
Niestety, nie mogę się wypowiadać na ten temat. Dopóki Oferta jest dostępna, oznacza że można z niej korzystać. To wszystko, co mogę powiedzieć w tym temacie.
OK, ja to rozumiem tak, że jednak coś jest na rzeczy. A przy okazji - dlaczego przy niewyrażonej zgodzie na przetwarzanie danych w celach marketingowych dzwoni do mnie pani "z sieci Play" i proponuje mi przejście z Fresha na abonament/MIXa?

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #430934  autor: play4you2
 21 wrz 2010, 19:28
Robaas pisze:czy tylko takie jakie są w starterach?
Takie jak w starterach. Możesz też skorzystać z promocji "złoty numer". Generalnie zmienić też Możesz na dowolny, ale to kosztuje 150,00 PLN.
metpablo pisze:OK, ja to rozumiem tak, że jednak coś jest na rzeczy.
Coż, ja tego nie powiedziałem, więc żeby nie było później na mnie, że udzieliłem jakiejś informacji. Powiem raz jeszcze, że dana oferta jest dotąd, dokąd oficjalnie nie zostanie zdjęta.
metpablo pisze:A przy okazji -
Zgłoś tą sprawę koniecznie do nas. Zweryfikujemy, co może być tego przyczyną i czy z tymi zgodami jest wszystko ok.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430940  autor: kamyk_w
 21 wrz 2010, 19:41
metpablo pisze:
play4you2 pisze:
metpablo pisze:Przy okazji - możesz zdementować plotki o zmianach w promocji pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne?
Niestety, nie mogę się wypowiadać na ten temat. Dopóki Oferta jest dostępna, oznacza że można z niej korzystać. To wszystko, co mogę powiedzieć w tym temacie.
OK, ja to rozumiem tak, że jednak coś jest na rzeczy. A przy okazji - dlaczego przy niewyrażonej zgodzie na przetwarzanie danych w celach marketingowych dzwoni do mnie pani "z sieci Play" i proponuje mi przejście z Fresha na abonament/MIXa?
A nie wypełniałeś przypadkiem jakiejś karteczki w salonie? Albo gdzie indziej?
Z drugiej strony klienci - oferta dopiero wchodzi, jest info powiedzmy na stronie rzecznika, a ten przylatuje zaraz po otwarciu salonu i wypytuje, jakby ciężko było przeczytać regulamin...


Kpisz chyba?
Po to jesteś pracownikiem salonu, żeby na te pytania odpowiadać z uśmiechem. Zresztą trudno uświadczyć w Play regulaminu w momencie wprowadzenia oferty.
Ale zazwyczaj jak pojawia się nowa oferta, to regulaminy zazwyczaj są dostępne od razu. Chodzi o czas i wyrozumiałość, ciekawe czy Ty po jednym przeczytaniu regulaminu wszystko zapamiętujesz w 100%...

A skoro trafiłeś na salon w którym nie było regulaminu, to zgłaszaj od razu, w salonie musimy przyjąć każde zgłoszenie. A jak Ci się nie chce przy konsultancie, to możesz przez telefon albo play24, zastanówcie się, jeżeli nie ma zgłoszeń o nieprawidłowościach, to znaczy że wszystko OK, bo pomimo częstych kontroli nie wszystko można wyłapać.
Play jest młodą siecią, więc to użytkownicy muszą zgłaszać wszystkie nieprawidłowości aby je wyeliminować.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #430946  autor: Robaas
 21 wrz 2010, 20:04
play4you2 pisze:
Robaas pisze:czy tylko takie jakie są w starterach?
Takie jak w starterach. Możesz też skorzystać z promocji "złoty numer". Generalnie zmienić też Możesz na dowolny, ale to kosztuje 150,00 PLN.
jakiś czas temu jak dobrze pamiętam była promocja pozwalająca zmieniać za kilka złotych, czy dalej ona obowiązuje? i czy ta cena jak dobrze czytałem 5zł to całkowity koszt zmiany na dostępny numer w play?

 #430947  autor: aizo
 21 wrz 2010, 20:08
play4you2, co jest z promocją 10zł za 5zł

Aktywowałem wczoraj, i do tej pory nie ma. (24h minęły)
Wiem,że były z nią problemy ale już miało być ok.

Kiedy Play24 będzie działać poprawnie?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #430948  autor: kamyk_w
 21 wrz 2010, 20:09
Robaas pisze:
play4you2 pisze:
Robaas pisze:czy tylko takie jakie są w starterach?
Takie jak w starterach. Możesz też skorzystać z promocji "złoty numer". Generalnie zmienić też Możesz na dowolny, ale to kosztuje 150,00 PLN.
jakiś czas temu jak dobrze pamiętam była promocja pozwalająca zmieniać za kilka złotych, czy dalej ona obowiązuje? i czy ta cena jak dobrze czytałem 5zł to całkowity koszt zmiany na dostępny numer w play?
Można kupić starter za 9 lub 30zł na który w salonie będzie przypisany numer z całej dostępnej puli numerów zwykłych, ponosimy wtedy opłatę tylko za starter. Jednak ostatnio jest to towar deficytowy ze względu na zmiany w starterach.

Zmiana numeru na złoty kosztuje przy freshu 99zł

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #430957  autor: Prometo
 21 wrz 2010, 20:51
Kupując starter i wkładając kartę sim do telefonu muszę doładować konto chcąc zadzwonić lub wysłać smsa na zagraniczny nr komórkowy?

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #430961  autor: qper
 21 wrz 2010, 21:03
dlaczego przy niewyrażonej zgodzie na przetwarzanie danych w celach marketingowych dzwoni do mnie pani "z sieci Play" i proponuje mi przejście z Fresha na abonament/MIXa?
[/quote]


Potwierdzam, u mnie też dzwonili i mi proponowali. Dodatkowo dostałem też maile.

Na kartach rejestracyjnych mam zaznaczone, że nie wyrażam zgody.

 #430967  autor: play4you2
 21 wrz 2010, 21:49
Prometo pisze:Kupując starter i wkładając kartę sim do telefonu muszę doładować konto chcąc zadzwonić lub wysłać smsa na zagraniczny nr komórkowy?
W zasadzie Regulamin Użytkownika posiada definicję aktywacji, poprzez wykonanie użycia na koncie ogólnie rozumienaego, więc jeżeli po tym użyciu, środki na koncie wystarczą jeszcze na dodatkowe działania, to można je wówczas wykorzystać na dowolne aktywności. Co do kluczowego pytania, złotówki, które są na starterze, należą do konta głównego (nie promocyjnego), więc możesz je wykorzystać na połączenia lub SMS na zagraniczny numer telefonu. Jednak pamiętaj o tym, że masz ograniczony czas ważności startera, jeżeli nie wykonasz doładowania.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431026  autor: pawelpp
 22 wrz 2010, 10:44
P4Y, jaka firma wysyła maile z adresu [email protected] z reklamami Play?
Dlaczego dostałem takiego maila, skoro już kilkakrotnie potwierdzono, że nie wyrażam zgody na otrzymywanie informacji marketingowych od Play?

 #431031  autor: qper
 22 wrz 2010, 11:23
pawelpp pisze:P4Y, jaka firma wysyła maile z adresu [email protected] z reklamami Play?
Dlaczego dostałem takiego maila, skoro już kilkakrotnie potwierdzono, że nie wyrażam zgody na otrzymywanie informacji marketingowych od Play?

Potwierdzam, też dostałem w ilości kilku wiadomości bo mam kilka numerów.

Zgody nie wyrażałem

Obrazek

 #431032  autor: maniek89
 22 wrz 2010, 11:26
Mam pytanie:
Moze Play4u jest w stanie wyjasnic. Jestesmy rodzinka w playu juz po mniej wiecej 2-3 lata - przedtem zasieg 2g wciaz full w naszej lokalizacji, a od jakichs dwóch miesiecy potrafi czasami bardzo mocno spasc niemal do zera chciaz nie zanika, ale ma to wplyw na jakosc rozmowy. Cos tak jakby BTS zaczal nadawac ze slabsza moca. I nie jest to problem tylko na moim telefonie ale rowniez brata i rodzicow wiec problem raczej lezy po waszej stronie. Za to sila zasiegu 3g jest niezmiennie silna. Malo tego wystarczy aby zagrzmialo albo ciut mozcniej zawialo - wywala nas do plusa.

 #431052  autor: play4you2
 22 wrz 2010, 12:53
pawelpp pisze:[email protected] z reklamami Play?
Dowiedzcie się, czy przypadkiem nie wyrailiście zgody na otrzymywanie reklam u waszego dostawcy poczty. Jeżeli tak, to my z tym nie mamy nic wspólnego.
maniek89 pisze:Za to sila zasiegu 3g jest niezmiennie silna. Malo tego wystarczy aby zagrzmialo albo ciut mozcniej zawialo - wywala nas do plusa.
Niestety, w tym przypadku mogę powiedzieć tylko to, co mówiłem za każdym razem. Zróbcie zgłoszenie do technicznego w tej sprawie. Ja nawet nie mam żadnych narzędzi do tego, aby wam to zweryfikować.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 63 z 244
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 244
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 244