Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Jak zwykle... wszyscy wiedzą tylko nie Play. Czy to zawsze jest tak że o awariach informują was użytkownicy? Poza tym... zanim ktoś przeczyta zgłoszenie to miną dwa tygodnie, więc przez co najmniej 2 tygodnie usługa ma nie działać?play4you2 pisze: W tej sprawie mogę poiwedzieć tylko to, że jeżeli nie działają kody, zgłoście to.
Problem w tym ze sms-a wysyłam do play, nie do innych sieci. Nawet jak wyślę go teraz sam do siebie to zjada mi złotówki.play4you2 pisze:Jeżeli wysyłasz SMS do innych, to jest prawidłowa reakcja. SMS w tej promocji dostajesz tylko do Play. Za pozostałę SMS płacisz w/g Cennika.Pzdr.
Powiem Ci, Drogi play4you2, że, niestety, rozmawiałem już z wieloma konsultantami na temat różnych kwestii w moich nieskomplikowanych przecież abonamentach i jakość tych porad jest gorzej niż żenująca. Miałem już do czynienia z każdą siecią na rynku polskim, ale to, co robi PLAY, wprowadzając oferty, promocje i kompletnie zaniedbując wiedzę Swoich doradców na ich temat, to po prostu skandal. Przykłady mógłbym mnożyć, a ostatnim jezt zmiana mojego numeru na GOLD za 49zł. Prawda jest taka, że nikt nie wie, ile to powinno trwać oraz kosztować. Zmieniłem numer tydzień temu, a do dziś mam stary. Pisałeś mi o pomyłce doradcy - no właśnie - płacę za coś i muszę ponosic konsekwencje pomyłki doradcy, który mówi mi, że pomyłki nie popełnił, dzwoniąc przy mnie 2-3 osób i potwierdzając Swoją wersję "prawdy". Ty zaś mi tutaj piszesz, że jednak doradca się pomylił. Kiedy z tym samym pytaniem zadzwoniłem czterokrotnie (celowo aż tyle razy) do BOK, to otrzymałem:play4you2 pisze:Mówisz w liczbie mnogiej a z iloma konsultantami rozmawiałeś na ten temat? Jeżeli wporwadził Cię 1 lub 2 konsultantów w błąd, nie oznacza to, że wszyscy nie wiedzą o co chodzi. Oczywiście, nie powinno być tak, że któryś z konsultantów wprowadza w błąd, ale to się niestety zdarza i to nie tylko u nas. Reasumując, jakie masz pytania co do Oferty? Co jest niejasne, lub skomplikowane? Z chęcią Ci odpowiem na te pytania.
OK.. więc w takiej sytuacji proszę wszystkich czytelników tego forum którym nie działają kody o wpisywanie się w tym wątku.. Jeśli będzie nas więcej to może PLAY4YOU uwierzy.play4you2 pisze:W tej sprawie mogę poiwedzieć tylko to, że jeżeli nie działają kody, zgłoście to. Nie mam żadnej informacji, że coś się stało lub coś nie działa. Jak są z tym problemy, proszę Was, abyście to zgłaszali.
ależ ONI (PLAY) traktują to jako normalne i oczywiste. Nie wiedziałeś? Pozwól że przytoczę moje pytanie tu zadane wcześniej:pawelpp pisze:Takie traktowanie jest nagminne w OK - dzwonie chcąc aktywować jakąś usługę a oni każą mi wpisywać kody USSD. Po to dzwonię, żeby oni to za mnie zrobili. Nie rozumiem takiego podejścia do klienta.
Nie ujmując P4Y, ale to jest właśnie automatyczne traktowanie klienta jak idioty, który nie potrafi sobie sam poradzić z prostym problemem. Coś nie działa? To na pewno wina klienta.uwazny pisze:Uważam, iż naturalną sprawą jest to iż, jeśłi zgłaszam problem, to Państwo go naprawiają i informują mnie o usunięciu nieprawidłowości.
Więc to kwestia albo złej organizacji albo braku zaufania do pracowników.kamyk_w pisze:A jak mają pracownicy w salonach znać pełną nową ofertę, jak dowiadują się wieczorem, dnia poprzedzającego jej wejście?
No cóż, wiele razy mówiłem, że się nie obrażam, ale oczywiście wiem, że masz swoją rację... Mimo wszystko, pozdrawiam.pawelpp pisze:P4Y się na nas znów obraził... poor you...
No cóż, jak widać, nie do końca przeczytałeś chyba całą sprawę, ale ok, masz prawo sądzić to, co sądzisz. W każdym razie, jak będziesz miał pytania, zapraszam.uwazny pisze:i teraz smaczek Odpowiedź PLAY4YOU:
pawelpp pisze:P4Y się na nas znów obraził... poor you...
Wyluzujcie z takim tekstami. P4Y chce nam pomóc i chwała Mu za to. Jest jeno człowiekiem (tak podejrzewam) więc też ma prawo sie mylić. Mój wywód, choć długi, nie był w żadnym stopniu personalny, ale owtarcie w nim napisałem, że moim zdaniem nie jest to wina pojedynczych doradców, lecz skala zjawiska wskazuje na fakt, iż PLAY nie dba o wiedzę swoich ludzi. Jeżeli info na temat nowej oferty przychodzi w wieczór poprzedzający jej wprowadzenie, to jest to rzeczywiście skandal i kpina ze swoich pracowników oraz klientów. A jako, że wypowiedzi P4Y są tutaj na pewno kontrolowane przez Jego przełożonych, nie może On w sposób jawny się z nami zgadzać, negując tym samym jakość obsługi własnego chlebodawcy. Dlatego proszę - nie wyżywajcie sie na biednym P4Y, bo Jego możliwości, podobnie, jak każdego z nas są w pewien sposób ograniczone i nie może On wiedzieć wszystkiego, ma prawo sie pogubić, zapomnieć o czymś lub źle zrozumieć. Ja także pracuję z klientem, często niezadowolonym i wciąż swoim ludziom powtarzam, że dopóki Oni sami nie mogą zarzucić Sobie zaniedbania i olewania swoich obowiązków, nie mogą tak do końca przejmować się subiektywną opinią klientów, bo zawsze znajdzie się taki, któremu w żaden sposób dogodzić się nie da.uwazny pisze:i teraz smaczek Odpowiedź PLAY4YOU:
Tak, składajcie, a wasze zgłoszenia (np. 19643379) będą wisiały jako "Rozpatrywane" od 7 lipca 2010... Brak słów.play4you2 pisze:Ok, nie będę wklejał wypowiedzi i innych cytatów, powiem tylko tyle, że jeżeli macie na to dowody (na złą obsługę Klienta), składajcie reklamację, skargi i zażalenia.
weissmann pisze:Tak, składajcie, a wasze zgłoszenia (np. 19643379) będą wisiały jako "Rozpatrywane" od 7 lipca 2010... Brak słów.play4you2 pisze:Ok, nie będę wklejał wypowiedzi i innych cytatów, powiem tylko tyle, że jeżeli macie na to dowody (na złą obsługę Klienta), składajcie reklamację, skargi i zażalenia.
Tak jest chyba wszedzie - chodzi o zachowanie tajemnicy, co przy dużej liczbie pracowników jest niemożłiwe. Ja bym robił konferencję zapowiadającą zmiany wchodzące w np. Poniedziałek w Piątki - pracownicy w salonach oraz w BOK mieliby czas się podszkolić - chcoiaż przeczytać regulaminy. Czy aby już Play raz nie przejechał się na zachowaniu tajemnicy? Wyciekła chyba ulotka z 29 groszami? Może to byłSimplus, ale chyba jednak Fresh.Dareus pisze:Jeżeli info na temat nowej oferty przychodzi w wieczór poprzedzający jej wprowadzenie, to jest to rzeczywiście skandal i kpina ze swoich pracowników oraz klientów.
Kpisz chyba?kamyk_w pisze: Z drugiej strony klienci - oferta dopiero wchodzi, jest info powiedzmy na stronie rzecznika, a ten przylatuje zaraz po otwarciu salonu i wypytuje, jakby ciężko było przeczytać regulamin...
Co do udzielenia odpowiedzi z tzw. "uśmiechem", nie mam wątpliwości, ale Sprzedawcy też muszą mieć czas na zapoznanie się z nową Ofertą, ponieważ później są reklamacje na niewłaściwą obsługę i tu dochodzimy do sedna sprawy. Sugerowałbym, aby w chwili, gdy wprowadzamy nową Ofertę, jak już pojawimy się w danym Salonie, poprosić o jej Regulamin. Każdy Salon, bez wyjątku ma ten Regulamin i nie ma mozliwości, aby było inaczej. Owszem, na stronie może on pojawić się z opóźnieniem, ale w Salonie jest ZAWSZE. To tak odpowiadając Ci na pytanie dotyczące braku Regulaminu.łazęga pisze:Kpisz chyba?
Po to jesteś pracownikiem salonu, żeby na te pytania odpowiadać z uśmiechem.
Tak, szczegóły dostępne w Salonie Sprzedaży.łazęga pisze:A tak na marginesie jest gdzieś tego regulamin?
No cóż, chyba jednak nie do końca się zapoznałeś z tymi Ofertami, więc nie wiem, na jakiej podsatwie Masz takie zdanie. Zapraszam do Salonów.łazęga pisze:A odnośnie bajzlu, żeby nie napisać dosadniej w Play. Info od rzecznika: