• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 62 z 64
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64

 #392760  autor: Marens
 12 mar 2010, 19:41
play4you2 pisze:No cóż, pozwólcie, że pozostawię to bez komentarza...
Restart telefonu może pomóc jak najbardziej.
Ale wyjęcie i włożenie karty sim pozostawię bez komentarza.

 #392778  autor: yogurcik
 12 mar 2010, 21:06
Kolejny kwiatek dot OK
Mój mail do Bok
od Robert --------->
do [email protected]
data 9 marca 2010 22:53
temat REKLAMACJA !!
---


Witam serdecznie !!
Ze względu na brak zasięgu sieci macierzystej w miejscu zamieszkania od godziny 22:15 do 22:45 próbuje zalogować się do sieci PLUS GSM, co mi nie wychodzi gdyż cały czas mam komunikat o błędzie (na ekranie pojawia się napis error).
Uprzejmie proszę o sprawdzenie co jest powodem owej usterki i jej rozwiązanie .

model tel samsung i600
wielkopolskie Konin ul. ------
nr tel 6-------
Proszę o odpowiedz drogą elektroniczna (e mail) lub telefoniczna

Pozdrawiam

dalej mail z OK

od [email protected]
do -----
data 10 marca 2010 19:00
temat Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane
wysłana przez pomocplay.pl



Uprzejmie informujemy o zarejestrowaniu zgłoszenia pod numerem: 15893824.
Jego status można na bieżąco śledzić na stronie internetowej www.playmobile.pl w zakładce „Mój PLAY”, po uprzednim zalogowaniu się.
Odpowiedź zostanie również przesłana na adres e-mail.

i dziś odpowiedz na moje zgłoszenie


od [email protected]
do ----------
data 12 marca 2010 16:49
temat Odpowiedź na zgłoszenie nr 15893824 z dnia 2010-03-10 19:00:18
wysłana przez pomocplay.pl



Nr zgłoszenia: 15893824
Data wpłynięcia do P4: 2010-03-10 19:00:18
Data zamknięcia zgłoszenia: 2010-03-12 16:49:07

Szanowny Panie,

dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 10 marca 2010 r., dotyczące problemów z wysyłaniem MMS-ów

Czytać nie potrafią w tym BOKU !!??!! :twisted:

Dalej to już w standardzie ......


Uprzejmie informujemy, że w celu dokonania weryfikacji problemu prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie go w odpowiedzi zwrotnej:
•Nr abonenta:
•Jakie są ustawienia sieci w telefonie (ręczne (GSM czy UMTS) / automatyczne)?
•Jakie są ustawienia operatora w telefonie (ręczne (P4 czy Plus) / automatyczne)?
•Częstotliwość problemu (rzadko / często / cały czas)?
•Miasto, w którym wystąpił problem:
•Dzielnica, w której wystąpił problem:
•Ulica, przy której wystąpił problem:
•Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (gdzie)?
•Gdzie występuje problem (wewnątrz budynku / na zewnątrz)?
•Model telefonu:
•Komunikat na wyświetlaczu:
•Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
•Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)?
•Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
•Godziny w jakich wystąpił problem:
•Jeżeli problem z zasięgiem wystąpił podczas prób połączeń, proszę podać:
•KRÓTKI OPIS PROBLEMU:

W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.

Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług.
Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić
status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.

Z poważaniem
Ryszard K

Czeski film to mało napisane ,ze UKE tego nie widzi ..... ;(

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #392780  autor: osachorzow
 12 mar 2010, 21:12
yogurcik, ale o co Ci chodzi ;) Przez to że nie możesz zalogować się do Plusa to zapewne nie możesz też wysyłać MMSów, prawda? Więc OK Play przewidująco potraktowała to jako zgłoszenie problemów z MMS, bo pewnie za raz byś im pisał, że one nie działają ;) A tu proszę... OK pomyślała z Ciebie i wyprzedzająco przyjęła zgłoszenie o niedziałaniu MMS :D

 #392785  autor: nemo2009
 12 mar 2010, 21:38
Ludzie nie posiadający internetu,nie mogą śledzić postępów,ale Play zaczął wysyłać listy polecone z takimi odpowiedziami,nic nie wnoszącymi,szkoda kasy.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
 #392801  autor: yogurcik
 12 mar 2010, 22:47
osachorzow pisze:yogurcik, ale o co Ci chodzi ;) Przez to że nie możesz zalogować się do Plusa to zapewne nie możesz też wysyłać MMSów, prawda? Więc OK Play przewidująco potraktowała to jako zgłoszenie problemów z MMS, bo pewnie za raz byś im pisał, że one nie działają ;) A tu proszę... OK pomyślała z Ciebie i wyprzedzająco przyjęła zgłoszenie o niedziałaniu MMS :D
MMsa wysłałem może jednego od czasy gdy jestem w Play. Szkoda bo zapowiadało się fajnie z tym 4 opem . Ceny maja dobre prosta oferta , ale na czas który są na rynku takie wpadki nie powinny mieć już miejsca . Jeszcze teraz stawiają na klienta biznesowego czego ja sobie nie wyobrażam . Nie wiem jak wam ale mi się wydaje ze jest coraz gorzej tyczy się to BOK jak i spraw technicznych (czytaj zasięg).

p.s.
Może nowy temat "co byś zmienił w Play" ? :-D
Jestem ciekaw czy ktoś czyta te nasze posty z kadry zarządzającej naszego ulubionego operatora :smt007 ?? :twisted: :twisted:

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #392807  autor: pawelpp
 12 mar 2010, 23:57
play4you2 pisze:pawelpp, czasami jest tak, że otrzymujemy kilka zgłoszeń o zbliżonej tematyce, więc rozpatruje się tylko jedno z nich.
Play4you2... proszę nie pisz mi takich rzeczy na forum. Podawałem Tobie na PW numery zgłoszeń które zostały połączone (i przynajmniej tak mi się wydaje) przyznałeś mi rację, że nie były ze sobą związane. Do tej pory nie zostały rozwiązane. Trudno się spodziewać wyczerpującej odpowiedzi na kilka połączony zgłoszeń, skoro od kilku miesięcy nie mogę się doczekać rzeczowej odpowiedzi na jedno. Gorzej być nie może...
Kolejny przykład:
Dotyczy: 15830468 Po pierwsze nie widzę w historii zgłoszenia numer 15829676. po drugie nie sądzę, żeby to zgłoszenie miało cokolwiek wspólnego z innymi,dlatego proszę o osobną odpowiedź na to zgłoszenie.
Odpowiedź:
W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w przypadku gdy zgłoszenie trafia do działów: Reklamacje, Odwołanie od odpowiedzi na reklamację lub Grupa Utrzymaniowa, Abonenci i Użytkownicy nie mają możliwości podglądu wiadomości w serwisie Play24. Zawiadamiamy przy tym, że w momencie rozwiązania sprawy, zgłoszenie ponownie widoczne będzie na naszej stronie internetowej.
A drugą część pytania zjadło...

 #392818  autor: play4you2
 13 mar 2010, 01:44
pawelpp pisze:Play4you2... proszę nie pisz mi takich rzeczy na forum. Podawałem Tobie na PW numery zgłoszeń które zostały połączone (i przynajmniej tak mi się wydaje) przyznałeś mi rację, że nie były ze sobą związane. Do tej pory nie zostały rozwiązane. Trudno się spodziewać wyczerpującej odpowiedzi na kilka połączony zgłoszeń, skoro od kilku miesięcy nie mogę się doczekać rzeczowej odpowiedzi na jedno. Gorzej być nie może...
Ależ chyba się trochę nie zrozumieliśmy. Chcioałem Ci tylko powiedziec, że samo połączenie kilku zgłoszeń jest naturalnym procesem obsługowym, przy założeniach, o których wspomniałem. W Twoim przypadku jest jednak inaczej. Owszem, przyznałem Ci rację po analizie zgłoszeń, ale ich szczegóły pozostawmy do naszej wspólnej wiadomości. Niemniej jednak, jak już ktoś chce łączyc zgłoszenia, powinien odpowiedziec NA WSZYSTKIE PYTANIA w nich zawarte. To jest podstawowy wymóg, aby te zgłoszenia można było połączyc. Jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na któreś z pytań, jak najbardziej przysługuje Ci zażalenie na rozwiązanie sprawy i obowiązek udzielenia jeszcze raz odpowiedzi, bez wykorzystania trybu odwoławczego (tzn, Twoje zażalenie nie powinno zostac potraktowane jako odwołanie od Twojej reklamacji, tylko jako reklamacja, która nie była należycie rozpatrzona). Dopiero jak byś nie zgadzał się z odopowiedziami, po złożeniu zażalenia, przysługuje Ci wtedy jak najbardziej odwołanie. To bardzo ważne, gdyż zgodnie z prawem, jak wykorzystasz już mozliwośc odwołania, kolejne kroki można juz skierowac do trybunału arbitrażowego UKE, lub do Sądu rejonowego, właściwego dla danego miejsca zamieszkania.

Chyba udało mi się trochę wyjaśnic Ci moją wcześniejszą wypowiedź ;-).

Pzdr.

[ Dodano: 2010-03-13, 01:47 ]
kamil1221 pisze:Play4you2 > aby nie było - moja wcześniejsza frustracja nie jest kierowana do Ciebie tylko do tych baranów którzy ciągle mnie zbywają wymyślając różne historyjki.
Ok, nie ma sprawy. Rozumiem Cię doskonale. Jak już wspomniałem, przypomnij mi się w poniedziałek, zobaczymy co da się zrobic.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #393119  autor: kkamilekk
 14 mar 2010, 20:03
pawelpp pisze:Kolejne kwiatki z OK: "Dotyczy: 15690803 Nie życzę sobie, aby odpowiedź na tą reklamację była łączona z innymi zgłoszeniami.
....... Cierpliwość... słowo klucz
u mnie to samo...i otrzymałem list że już tylko mogę odwołać się do jakiś wyższych instancji..

 #393191  autor: Sławek
 15 mar 2010, 11:15
Ja dwa tygodnie temu uruchomilem w abonamencie pakiet minut do play i na stacjonarne. Zgodnie z komunikatem na stronie, usluga miala byc aktywowana w ciagu 24h. Teoretycznie tak sie stalo, bo wkrotce pojawil sie status pakietu "włączony". Problem w tym, ze na koncie tych minut nie bylo i nie ma do tej pory. Wyslalem zgloszenie przez Play24 po trzech dniach. Do tej pory zadnej odpowiedzi. Po 3 dniach czekania, wylaczylem pakiet. Wyswietlila mi sie informacja, ze usluga zostanie wylaczona z koncem miesiaca, czyli bede musial za nia zaplacic! :evil:

Dzwonilem do BOK w czwartek, ale mily pan byl w stanie mi powiedziec jedynie, ze ma nadzieje, iz problem zostanie rozwiazany do konca tygodnia. Ma nadzieje! Kpina. Po pieciu minutach rozmowy i weryfikacji mnie na wszystkie sposoby uzyskalem tylko informacje, ze MA NADZIEJE!

I teraz moje pytanie. Ktos sie orientuje czy w przypadku braku odpowiedzi w ciagu regulaminowych 14dni, mam prawo rozwiazac umowe bez placenia kary umownej?

 #393193  autor: Ruben
 15 mar 2010, 11:43
Sławek, 14dni na odpowiedź obowiązuje przy złożeniu reklamacji. Nie wiem jak zostało zakwalifikowane Twoje zgłoszenie. Nawet jeśli zakwalifikowano je jako reklamację, to nie udzielenie odpowiedzi w terminie powoduje, że została uznana za zasadną. Nie oznacza to, że możesz rozwiązać umowę bez tzw. konsekwencji.

 #393197  autor: Pijo
 15 mar 2010, 12:01
Moj problem prezentuje sie następująco

Obrazek

Czekam na przełożenie wajchy w Play. Od 12.03 jestem bez numeru, gdyż Orange uwolnił go prawidłowo.

 #393213  autor: kkamilekk
 15 mar 2010, 12:49
Właśnie otrzymałem odpowiedź z play przez serwis www program doładowań wyłączyli mi "28 lutego 2010 roku. o godzinie 6:47" czyli miesiąc sie nie zakończył więc nie rozumiem na jakiej podstawie został wyłączony przed końcem miesiąca w regulaminie napisane jest że pakiet jest ważny do konca miesiaca w ktorym aktywowano usługe oraz kolejne 2 mce. W moim rozumieniu 2 całe kolejne miesiące a nie to godziny 6:47 ostatniego dnia miesiąca...to jest kpina

 #393217  autor: osachorzow
 15 mar 2010, 13:02
Pijo pisze:Moj problem prezentuje sie następująco

[url=http://img386.imageshack.us/img386/3908/play.jpg]Obrazek[/URL]

Czekam na przełożenie wajchy w Play. Od 12.03 jestem bez numeru, gdyż Orange uwolnił go prawidłowo.
Pijo stroną się nie sugeruj, tylko próbuj - jeśli tego nie zrobiłeś - restartować telefon z kartą Play. U mnie na trzech przenoszonych numerach (kwiecień, marzec) ciągle status jest w tym miejscu, a numery normalnie hulają w Play ;)

 #393224  autor: Pijo
 15 mar 2010, 13:21
Pijo stroną się nie sugeruj, tylko próbuj - jeśli tego nie zrobiłeś - restartować telefon z kartą Play. U mnie na trzech przenoszonych numerach (kwiecień, marzec) ciągle status jest w tym miejscu, a numery normalnie hulają w Play ;)

To to wiem. Ale komunikat "wybrany numer nie istnieje" mówi że coś jest nie tak.
Restartów już mi sie nie chce robic, wole zadzonić na swoj numer z innego telefonu i usłyszec w końcu "abonent jest poza zasięgiem lub ma wyłączony telefon" :wink:

 #393225  autor: osachorzow
 15 mar 2010, 13:27
Pijo pisze:wole zadzonić na swoj numer z innego telefonu i usłyszec w końcu "abonent jest poza zasięgiem lub ma wyłączony telefon" :wink:
możesz się takiego komunikatu nie doczekać ;) na nowych numerach domyślnie jest włączona poczta głosowa więc Twoim najwspanialszym dźwiękiem w tej sytuacji będzie głos lektora ;D Najwyraźniej play coś spieprzył skoro Dawca zwolnił numer, a Biorca go nie włączył go w swoim systemie :/

 #393232  autor: metpablo
 15 mar 2010, 13:57
Od kilku dni nie działa biling na Play24. Nie wyświetla mi połączeń wykonanych później niż 11 marca, podczas gdy mamy już 15 marca...

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #393255  autor: marko20
 15 mar 2010, 15:21
metpablo pisze:Od kilku dni nie działa biling na Play24. Nie wyświetla mi połączeń wykonanych później niż 11 marca, podczas gdy mamy już 15 marca...
Potwierdzam, u mnie podobnie, przy wczorajszym wejściu na Play24 miałem podane tylko 2 sms-y wysłane 14 marca mimo, że wykonałem kilka połączeń i wysłałem sporo więcej smsów. Natomiast jak dziś sprawdzałem to już nawet tych smsów nie ma. Czas zatrzymał się w billingu 11 marca i kolejnych zdarzeń nie wyświetla. Dzieję się tak dla dwóch numerów.

 #393311  autor: Woocash
 15 mar 2010, 18:34
Witka, znów piszę!
A jeżeli piszę tutaj, to znaczy że chcę doładować sobie kurrrr...czaki konto!

A więc kupiłem za 30 zł papierek z KOLPORTRER Service o wartości PLAY 30.

NO i zadowolony wróciłem do domu, a że jestem cwany - najpierw wstukałem kod na nielimitowane rozmowy. Fajnieeee, ale kurnaaaaaa nie mogę tego aktywować, przez bląd:

"Brak połączenia z serwerem, proszę spróbwać później".

Proszę Wasza pańska mać - ilę ja mam czekać? Słyszałem, że tu jakiś gość z Pleja działa, więc może wie, o co chodzi?

Bo wchodzę sobie (wiem, nie zaczyna się zdania od "bo", ale piszę tą wiadomość w niesłychanie dużym uniesieniu!) i co zastaję? "Wewnętrzny błąd serwera".

No rzesz!

 #393355  autor: Bellatrix
 15 mar 2010, 21:11
Sławek pisze: I teraz moje pytanie. Ktos sie orientuje czy w przypadku braku odpowiedzi w ciagu regulaminowych 14dni, mam prawo rozwiazac umowe bez placenia kary umownej?
8. Operator udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 dni od daty jej złożenia. Reklamacja nierozpatrzona w tym terminie uznana jest za uwzględnioną;

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... nentow.pdf
paragraf 14, pkt. 4,8

 #393368  autor: play4you2
 15 mar 2010, 21:49
Woocash pisze:Proszę Wasza pańska mać - ilę ja mam czekać? Słyszałem, że tu jakiś gość z Pleja działa, więc może wie, o co chodzi?
No hej. To ja jestem ten gośc z Pleja :mrgreen:. Powiem szczerze, że nie słyszałem, aby były kłopoty z uruchomieniem tej Oferty poprzez kod ussd. Jak nie uda Ci się tego aktywowac, daj mi info na pw z Twoim numerem tela i sprawdzę o co chodzi w systemie. Coś wymyślimy :D.
Bellatrix pisze:Sławek napisał/a:

I teraz moje pytanie. Ktos sie orientuje czy w przypadku braku odpowiedzi w ciagu regulaminowych 14dni, mam prawo rozwiazac umowe bez placenia kary umownej?
Sławku, samo uznanie reklamacji nie oznacza zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym, że uznajemy wszystkie roszczenia. Operator może je uznac, jeżeli rekompensują one poniesione starty, jednak jeżeli są zawyżone, proponuje własną rekompensatę, zależną od sytuacji. Istotnym jest również fakt, czy zgłaszając sprawę, zaznaczyłeś, aby potraktowac ją jako reklamację. Jeżeli nie określiłeś tego jak reklamację, wówczas zostanie rozpatrzone jak zwykłe zgłoszenie, wówczas postanowienia określające prawa reklamacyjne nie mają w tym przypadku zastosowania.

Jednak nie mówmy tu o kwestiach czysto prawnych, ważniejsze jest, aby Twoja sprawa została prawidłowo rozwiązana. Jak już otrzymasz odpowiedź, daj mi info na pw co Ci odpowiedzieli. Sprawdzę czy zostało to prawidłowo rozpatrzone.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 62 z 64
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64