• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 61 z 244
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 244
 #430371  autor: diobel007
 19 wrz 2010, 00:21
Witam.
Proszę mi wyjaśnić dlaczego wysyłając sms-a z bramki przy taryfie "Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play" za każdego sms-a ściąga mi 9 gr z Pakietu złotówek. Zapewne gdy się pakiet złotówek wyzeruje to zacznie ściągać mi z konta. Jeśli nie to nie było pytania ;).
Wcześniej miałem Play Fresh, po doładowaniu konta dostawałem bonusowe sms-y i wysyłając sms-a z bramki, zmniejszała mi się ich ilość. Po ich zużyciu dopiero ściągało z konta.
pozdrawiam.

 #430448  autor: kamyk_w
 19 wrz 2010, 17:00
play4you2
[ Dodano: 2010-09-16, 16:36 ]
kamyk_w pisze:niestety nie znasz do końca procedur.
Owszem znam, ale w tym konkretnym przypadku, Sprzedawca jednak popełnił błąd. Podejrzewam, że znaczną większość procedur, to byłem przy ich powstaniu, więc uwierz mi, że znam je doskonale.
Ale popełniasz błędy i wprowadzasz w błąd klientów, przez co na nas, konsultantach później odreagowują swoją złość. I w przypadku zmiany numeru na złoty troszkę to trwa...

kamyk_w pisze:Chyba sobie zmienię nicka na play4you3
:P, oj, obawiam się, że to niemozliwe :P. Przynajmniej, nie byłby "autoryzowany" przez P4 8).
To był tylko taki żarcik, nie mam zamiaru zmieniać ;) Piszę tu aby pomóc osobom które szukają pomocy samemu, a nie wydzierają się na konsultantów ;)

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #430473  autor: Matyk
 19 wrz 2010, 18:58
Pakiet 10 zł za 5 zł jest ??
nie działają kody *111*81*1# i *111*81*3#
po ich wpisaniu wyskakuje menu tak jak przy wpisaniu *111#

 #430485  autor: DanielR
 19 wrz 2010, 19:38
Matyk pisze:Pakiet 10 zł za 5 zł jest ??
nie działają kody *111*81*1# i *111*81*3#
po ich wpisaniu wyskakuje menu tak jak przy wpisaniu *111#
A może ma to jakiś związek z tym nowym starterem.
Taaa, wiem tylko spekuluję. :|

 #430498  autor: TrustNoOne
 19 wrz 2010, 20:37
jojo pisze:
Matyk pisze:Pakiet 10 zł za 5 zł jest ??
nie działają kody *111*81*1# i *111*81*3#
po ich wpisaniu wyskakuje menu tak jak przy wpisaniu *111#
A może ma to jakiś związek z tym nowym starterem.
Taaa, wiem tylko spekuluję. :|
Chyba nie tylko wy macie problem z kodami *111. Ja też mam. Zawsze pozostaje mi Play24.

Mam pytanie nie z oferty firmowej ale z Play Fresh. Czy jest możliwość aktywacji pakietu 100 minut do Play i stacjonarnych w Play Fresh i w tym samym czasie Stanu Darmowego?

Prosiłbym o rzetelną odpowiedź gdyż w regulaminie nie znalazłem jasno określającej informacji.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #430552  autor: Marens
 19 wrz 2010, 22:58
Raz jest się na wozie, raz pod wozem :wink:
Chwaliłem, że udało się chłopakom zapanować nad jakością Play Online.
Teraz muszę powiedzieć, że wróciło do "normy".

Obrazek

Mieszkam w takiej pechowej lokalizacji.
Sprawdzałem inne miejsce i równiutko 1Mbit/s.
Rok akademicki za pasem i sieć zaczęła oddychać.

 #430556  autor: DanielR
 19 wrz 2010, 23:22
Czy Wam też w Play24 "zniknęły" opcje zmiany profili Fresh'a?

 #430558  autor: Pijo
 19 wrz 2010, 23:40
Czy Wam też w Play24 "zniknęły" opcje zmiany profili Fresh'a?
U mnie zniknęły.

Dzis cały dzien aktywuje sie pakiet 100 minut we Freshu i nie moze sie aktywować.

W menu *111# nastąpiły zmiany nazw poszczególnych menu i pakiety Internetowe są "poukładane" chaotycznie. Spróbujcie znaleźć pakiet Play Online w telefonie 1GB ;)

 #430562  autor: DanielR
 19 wrz 2010, 23:47
Pijo pisze:W menu *111# nastąpiły zmiany nazw poszczególnych menu i pakiety Internetowe są "poukładane" chaotycznie. Spróbujcie znaleźć pakiet Play Online w telefonie 1GB ;)
No właśnie też to zauważyłem.
Szykują się chyba jakieś kolejne zmiany.
Oby tylko za dużo nie "poprawili", bo się z rozumem nie połapiemy po tych zmianach. :D

 #430579  autor: bleckwarrior
 20 wrz 2010, 07:04
[quote="TrustNoOne"]Mam pytanie nie z oferty firmowej ale z Play Fresh. Czy jest możliwość aktywacji pakietu 100 minut do Play i stacjonarnych w Play Fresh i w tym samym czasie Stanu Darmowego?
quote]

tak oczywiście, ze jest taka możliwość.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #430594  autor: TrustNoOne
 20 wrz 2010, 09:38
tak oczywiście, ze jest taka możliwość.
Czy w obu tych profilach Freshowych można mieć aktywny pakiet 100 minut do Play i na stacjonarne i Stan Darmowy?

Quot capita, tot sententiae...

 #430597  autor: play4you2
 20 wrz 2010, 09:43
jojo pisze:Oby tylko za dużo nie "poprawili", bo się z rozumem nie połapiemy po tych zmianach.
Spokojnie, zapewniam Cię, że wszystko będzie ok :D.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430602  autor: pawelpp
 20 wrz 2010, 10:14
P4Y, ja na prawdę nie rozumiem trybu wprowadzania zmian na play24. Przecież zanim wypuści się produkt na rynek, powinien on być przetestowany. Czy serwis musi nie działać przez kilka dni, żeby wasi "eksperci" wzięli się do roboty? Czy nie warto wprowadzić jakiś quality team do zespołu? Mam wrażenie, że niczego takiego tam nie macie. Porażka... Net nie działa, kody nie działają, Play24 nie działa... Dobrze, że jeszcze rozmawiać można :)
Poza tym problemy wynikają głównie ze złożoności oferty i przypuszczam, że mało kro potrafi nad tym zapanować. A w pierwszych reklamach chwaliliście się, że oferta nie będzie skomplikowana i że nie będzie kruczków. Teraz nawet konsultanci nie wiedzą jak działają dane promocje.

 #430615  autor: play4you2
 20 wrz 2010, 11:16
pawelpp pisze:Mam wrażenie, że niczego takiego tam nie macie. Porażka... Net nie działa, kody nie działają, Play24 nie działa... Dobrze, że jeszcze rozmawiać można
Słowo "nie działa" jest mocnym pojęciem, inforującym o całkowitym braku do czegoś dostępu. Śmiem zauważyć, że każda z wymienionych przez Ciebie usług jednak działa, choć czasami mogą być chwilowe utrudnienia, które są rozwiązywane na bieżąco. Co do pozostałej wypowiedzi, cóż, jak wielokrotnie mówiełm na forum, zawsze masz przecież prawo do własnego zdania, które szanuję, jednak osobiście się z nim nie zgadzam. Kwestia procedur i pracowników w naszej firmie, jak i sposobu ich działania objęte jest Tajemnicą Telekomunikacyjną, więc o szczegółach nie będę z Tobą rozmawiał, ale zapewniam Cię, że to wygląda zupełnie inaczej, niż masz o tym "przeświadczenie".
pawelpp pisze:A w pierwszych reklamach chwaliliście się, że oferta nie będzie skomplikowana i że nie będzie kruczków.
A co jest dla Ciebie skomplikowane? Z chęcią udzielę Ci informacji na ten temat.
pawelpp pisze:Teraz nawet konsultanci nie wiedzą jak działają dane promocje.
Mówisz w liczbie mnogiej a z iloma konsultantami rozmawiałeś na ten temat? Jeżeli wporwadził Cię 1 lub 2 konsultantów w błąd, nie oznacza to, że wszyscy nie wiedzą o co chodzi. Oczywiście, nie powinno być tak, że któryś z konsultantów wprowadza w błąd, ale to się niestety zdarza i to nie tylko u nas. Reasumując, jakie masz pytania co do Oferty? Co jest niejasne, lub skomplikowane? Z chęcią Ci odpowiem na te pytania.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430616  autor: Marens
 20 wrz 2010, 11:18
pawelpp pisze:P4Y, ja na prawdę nie rozumiem trybu wprowadzania zmian na play24.
Mam w Play24
:arrow: "Pakiet internet" 25MB - 5zł
:arrow: "Internet w telefonie 25 MB" - 5zł
:arrow: "Play Online w telefonie 100MB" - 5zł

Pomijam wyższe pakiety MB (Internet w telefonie, Play Online w telefonie).
Jaki sens ma na dzień dzisiejszy dublowanie "Internetu w telefonie" poprzez "Pakiet internet".
Przypominam, że pakiet internet jest poprawioną do 25MB starą promocją (5zł=5MB).

Chociaż znalazłem lepsze kwiatki:
:arrow: Pakiet 200 SMS do wszystkich za 5zł
:arrow: Nowy Pakiet 100 SMS do wszystkich za 5zł

:arrow: Pakiet 50 minut do wszystkich za 10 zł
:arrow: Nowy Pakiet 50 minut do wszystkich za 5zł

Kto normalny będzie aktywował "droższe lub mniejsze" pakiety jak ma obok korzystniejszą alternatywę.

 #430622  autor: metpablo
 20 wrz 2010, 11:35
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Mam wrażenie, że niczego takiego tam nie macie. Porażka... Net nie działa, kody nie działają, Play24 nie działa... Dobrze, że jeszcze rozmawiać można
Słowo "nie działa" jest mocnym pojęciem, inforującym o całkowitym braku do czegoś dostępu. Śmiem zauważyć, że każda z wymienionych przez Ciebie usług jednak działa, choć czasami mogą być chwilowe utrudnienia, które są rozwiązywane na bieżąco.
U mnie z kodami jest dziś tak, że albo mam komunikat (po długim oczekiwaniu) "Odpowiedź sieci nie rozpoznana" albo "Wrong customer response". Jak dla mnie to są komunikaty świadczące o tym, że coś tam u was z kodami nie działa tak, jak powinno.

Przy okazji - możesz zdementować plotki o zmianach w promocji pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne? W necie lotem błyskawicy rozchodzą się pogłoski o zakończeniu tej promocji.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #430626  autor: pawelpp
 20 wrz 2010, 11:46
play4you2 pisze:Śmiem zauważyć, że każda z wymienionych przez Ciebie usług jednak działa, choć czasami mogą być chwilowe utrudnienia, które są rozwiązywane na bieżąco.
Niestety nie jesteś ekspertem w tej dziedzinie w przeciwieństwie do mnie i absolutnie mam prawo uważać, że aplikacje internetowe udostępnione do użytku powinny działać zawsze o ile data center nie zostanie wysadzone w powietrze. Tymczasem Play24 raz działa, raz nie.
Chcesz mi też powiedzieć, że kody USSD mają prawo po prostu nie działać przez kilka dni albo w ogóle, mimo iż są oficjalnym sposobem aktywowania/dezaktywowania usług?
Gdyby wszystko działało bez zarzutu nie czepiałbym się ani pracowników, ani procedur. Z resztą... czy np. informacja "realizacją play24 zajmuje się zewnętrzna firma, której zgłaszamy na bieżąco problemy" faktycznie powinna być tajna? Mogę się założyć, że w waszym wypadku tak nie jest, a szkoda bo może wtedy zajęliby się nią specjaliści.
Czasami mogą wystąpić chwilowe utrudnienia? Nie żartuj sobie z nas... Czasami?! OK skoro występują czasami, za każdym razem kiedy będę miał problem z Play24 napiszę na forum kod błędu. Udowodnię ci, że "czasami" znaczy "często".
"Zapewniałeś" mnie już wiele razy i zwykle nic z tego nie wyszło.
play4you2 pisze: A co jest dla Ciebie skomplikowane? Z chęcią udzielę Ci informacji na ten temat.
Dla mnie nic - korzystam z tak archaicznych ofert, że trudno ich nie znać, ale wielokrotnie spotkałem się z niekompetencją waszych pracowników OK. Zwykle ci z salonów wiedzą wiele więcej, ale infolinia to porażka.
Jeżeli chodzi o ofertę, to podam przykład: w O2 mam stałą, niską stawkę na połączenia i SMSy. Połączenie, SMS, MMS kosztują dokładne tyle samo. Po doładowaniu dostaję często SMSa typu "Miło nam, że jesteś naszym stałym klientem. W prezencie otrzymujesz 500 SMSów". Dodatkowo posiadają 2 promocje - "wybrany kraj", gdzie do danego kraju dzwonisz po takich stawkach jak lokalnie i "wybrane numery z całego świata". W Play już na starcie musisz się zdecydować czy chcesz darmowe rozmowy czy SMSy. Musisz wszystko aktywować kodami, które czasami działają czasami nie. Pakiety danych - kilka różnych pakietów, w różnych cenach, działających tylko w Play lub też w Plusie. Generalnie sam się czasami nie łapałeś w ofercie - przykłady można przeczytać w poprzednich postach. Największy bałagan jest przy wprowadzaniu nowych pakietów/promocji. Zwykle rzecznik sypnie coś na blogu, nikt o niczym nie wie, na Play24 usługi nie ma albo jest i nie można jej aktywować, na infolinii wiedzą, że coś jest ale nie wiedzą jak działa. Bałagan jest wszechobecny.
play4you2 pisze: Mówisz w liczbie mnogiej a z iloma konsultantami rozmawiałeś na ten temat? Jeżeli wporwadził Cię 1 lub 2 konsultantów w błąd, nie oznacza to, że wszyscy nie wiedzą o co chodzi. Oczywiście, nie powinno być tak, że któryś z konsultantów wprowadza w błąd, ale to się niestety zdarza i to nie tylko u nas.
Znasz moje zdanie o kompetencjach OK. Czasami zdarzają się konsultanci, z którymi aż miło się rozmawia, ale generalnie - dno - zarówno jeżeli chodzi o umiejętności interpersonalne jak i rozumienie oferty i sposobu działania usług. Często sam muszę tłumaczyć konsultantowi np. jaka jest różnica pomiędzy kilkoma rodzajami blokad usługi transferu danych.

 #430627  autor: play4you2
 20 wrz 2010, 11:46
metpablo pisze:Jak dla mnie to są komunikaty świadczące o tym, że coś tam u was z kodami nie działa tak, jak powinno.
W tej sprawie mogę poiwedzieć tylko to, że jeżeli nie działają kody, zgłoście to. Nie mam żadnej informacji, że coś się stało lub coś nie działa. Jak są z tym problemy, proszę Was, abyście to zgłaszali.
metpablo pisze:Przy okazji - możesz zdementować plotki o zmianach w promocji pakietu 100 minut do Play i na stacjonarne?
Niestety, nie mogę się wypowiadać na ten temat. Dopóki Oferta jest dostępna, oznacza że można z niej korzystać. To wszystko, co mogę powiedzieć w tym temacie.
diobel007 pisze:Czy mógłby Ktoś wyjaśnić kwestię którą poruszyłem kilka postów wyżej?
Jeżeli wysyłasz SMS do innych, to jest prawidłowa reakcja. SMS w tej promocji dostajesz tylko do Play. Za pozostałę SMS płacisz w/g Cennika.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430628  autor: muchakk
 20 wrz 2010, 11:52
play4you2,
W tej sprawie mogę poiwedzieć tylko to, że jeżeli nie działają kody, zgłoście to. Nie mam żadnej informacji, że coś się stało lub coś nie działa. Jak są z tym problemy, proszę Was, abyście to zgłaszali.
Przed chwilką rozmawiałem z BOK i zostałem poinformowany, że macie problemy z kodami i że awaria zostanie usunięta prawdopodobnie dzisiaj popołudniu.
  • Strona 61 z 244
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 244
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 244