• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 61 z 64
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64

 #392502  autor: kerim36
 11 mar 2010, 08:09
Maniiiek pisze:Na stronie PLAY można podać swój numer
Maniiiek pisze:a gdy zapytałem go o rozmiar i cenę paczki internetowej
skoro juz wlazles na strone playa to juz nie byloby wielkim wysilkiem odpalic cennik oferty play abonanemt i tam wyczytac ile gr za ile kb i nie musialbys tyle czekac na telefon i nie otrzymac konkretnych informacji

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #392544  autor: manner
 11 mar 2010, 13:59
dziękuję Play4You1 i Play4You2 za pomoc w mojej sprawie. Pewnie dzięki Wam to wszystko zakończyło się pozytywnie, choć szkoda że bez informacji technicznych. czekam jeszcze na oficjalne zamknięcie zgłoszeń, i korektę salda... no i zamykam bloga. ma nadzieję że Wasze działania w kierunku uzdrowienia BOK przyniosą Wam coraz mniejszą ilość spraw do załatwiania :)

pozdrawiam

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #392551  autor: kkamilekk
 11 mar 2010, 14:47
Mnie play wyrolował z "Programem doładowań" w play fresh. Dzień 28 lutego był ostatnim dniem aktywnej usługi. Zgodnie z regulaminem usługa jest aktywna do konca miesiaca w ktorym zostala aktywowana i 2 kolejne miesiace (czyli jak rozumiem jeszcze całe 2 mce). Tak więc dnia 28 lutego doładowałem jeszcze konto za 10zł aby uzyskac sume doładowań 60zł i otrzymać 30min do wszystkich sieci. Lecz niestety według play moje doładowanie dnia 28 lutego to juz nie był luty...nie doładowałem konta o godiznie 23:59 więc ich system chyba ma ustawiona inna strefe czasowa. Zglosiłem reklamacje to poinformowano mnie że usłguga 28 została już wyłączona (wychodzi na to że na kilka godzin przed koncem dnia-miesiąca). Na nic zdały sie moje próby wytłumaczenia że załadowałem konto w ciągu dnia, a na stronie play24 usługa widniała jeszcze jako aktywna.

 #392554  autor: ukefake
 11 mar 2010, 14:56
manner pisze:dziękuję Play4You1 i Play4You2 za pomoc w mojej sprawie. Pewnie dzięki Wam to wszystko zakończyło się pozytywnie
właśnie przeczytałem info na blogu - jestem w szoku! a z drugiej strony to wyjątkowy zbieg okoliczności że Play nie przedstawił ci wymaganego bilingu. Z pewnością wyszłoby że racja jest po stronie operatora a tu proszę - mimo rzekomego poprawnego działania systemów Operator uznał ci reklamację. Aż się wzruszyłem jaki to play jest fajny... Szkoda, że Operator pokazał swoją ludzką twarz po nagłośnieniu sprawy. Ktoś mógłby złośliwie zauważyć że to też dziwny zbieg okoliczności.

A po zakończeniu sprawy prowadzonej przez UKE powinieneś od nich otrzymać stanowisko P4 które zostało wysłane do UKE - radzę czytać na siedząco ;)

 #392555  autor: ciuchcia
 11 mar 2010, 15:05
kkamilekk, generalnie powinno Ci to jeszcze zadzialac ... doladowanie weszlo Ci od razu ? Czy dopiero po jakims czasie ? Zgodnie z regulaminem doladowan moze ono wejsc do 24h, wiec jedyna mozliwoscia nie przyznania Ci tego doladowania jest realizacja doladowania dopiero 1 marca. Ale to tylko moje zdanie. To konsultant na infolinii ma przed soba system i powinien byc w stanie dokladnie to sprawdzic.

 #392556  autor: ukefake
 11 mar 2010, 15:15
kkamilekk pisze:Tak więc dnia 28 lutego doładowałem jeszcze konto za 10zł
W play24 można sprawdzić historię doładowań (dzień) - zakładka finanse, historia doładowań.

 #392559  autor: play4you2
 11 mar 2010, 15:27
kkamilekk pisze:Mnie play wyrolował z "Programem doładowań" w play fresh.
Ech, jeżeli chodzi o ten program, działał on bez najmniejszych zarzutów, jednak nie twierdzę, że w Twoim przypadku mogło coś się stac, że nie otrzymałeś tych minut. Wiesz co, sprawdzę to dla Ciebie dokladnie. Daj mi info na pw z Twoim numerem telefonu i odpowiem Ci również na pw o co chodzi. Odpowiedź postaram się udzielic Ci najpóźniej w poniedziałek (15 03 2010).
manner pisze:dziękuję Play4You1 i Play4You2 za pomoc w mojej sprawie. Pewnie dzięki Wam to wszystko zakończyło się pozytywnie,
Ech, nie wyolbrzymiajmy sprawy. Cieszę się, że udało się to wyjaśnic. Cała przyjemnośc po naszej stronie, że mogliśmy Ci pomóc.



Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #392562  autor: Andrzej24
 11 mar 2010, 15:41
A ja dzisiaj sprawdzam stan darmowy i proszę. Już go mam wyłączony mimo, że 11 lutego załadowałem konto za 30 zł a stan darmowy ma działać 30 dni. Dziś mamy 11 marca i stan darmowy mam wyłączony, a przecież luty ma 28 dni i stan darmowy powinienem mieć do 13 marca włącznie. Jestem do tyłu o 3 dni. Co na to Play. Wy też tak macie?

 #392567  autor: MSQ
 11 mar 2010, 16:21
A ja chciałem pochwalić ludzi odpowiedzialnych za zgłoszenia w Play24. Poprzednio czekałem ponad 3 tygodnie na reklamację, teraz tylko 2 dni. Oby tak dalej :)

 #392569  autor: metpablo
 11 mar 2010, 16:26
Andrzej24 pisze:11 lutego załadowałem konto za 30 zł a stan darmowy ma działać 30 dni. Dziś mamy 11 marca i stan darmowy mam wyłączony, a przecież luty ma 28 dni i stan darmowy powinienem mieć do 13 marca włącznie. Jestem do tyłu o 3 dni. Co na to Play. Wy też tak macie?
Reklamuj. Ciekawe co na to odpowie OK.
MSQ pisze:A ja chciałem pochwalić ludzi odpowiedzialnych za zgłoszenia w Play24. Poprzednio czekałem ponad 3 tygodnie na reklamację, teraz tylko 2 dni. Oby tak dalej :)
A ja czasem wolę poczekać chwilę dłużej na odpowiedź, niż dostać ją durną, w postaci gotowego szablonu...

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #392631  autor: kkamilekk
 11 mar 2010, 21:55
konto doładowałem za 10zł i kasa była momentalnie na koncie, na play 24 jest ze doładowano 28 lutego. Specjalnie też sprawdzałem po chwili sumę doładowań i było wykazane że mam 60zł.

Może źle interpretuje regulamin...."do końca miesiąca w którym aktywowano usługę i kolejne 2" ale nie określili czy do końca tego drugiego miesiąca. Na BOK nie mam juz zamiaru dzwoni raz rozłączyło mnie po jakiś 11minutach oczekiwania na konsultatnta, a za drugim razem w trakcie rozmowy.

Najśmieszniejsze jest to że jak się za pierwszym razem dodzwoniłem do BOK to Pani twierdziła że minuty zostały mi przyznane i wygadałem je w 4 dni, zdziwiony zajrzałem na play 24, a tak jak byk wypisane że 18min na stacjonarne pobrane z pakietu 100min...a wykonane do innych sieci jakieś 9min to za kasę z konta, więc nie wiem skąd ona to wzięła:P
 #392667  autor: TurboDymoMan
 12 mar 2010, 09:04
Witajcie,
dzisiaj w nocy przeniesli mi numer z tymczasowego na docelowy, który został przeniesiony z PLUS'a.
Do tej pory bez problemu logowałem sie na PLAY24 by podejrzeć bieżące użycie. Niestety od chwili przeniesienia loguje się tym samym adresem mailowym (jako login) i tym samym co do tej pory hasłem. Niestety system mnie dalej nie wpuszcza, a pokazuje jakiś błąd i numer..
Co moze być przyczyną? O co tu biega?

 #392672  autor: manner
 12 mar 2010, 09:54
play4you2 pisze:Ech, nie wyolbrzymiajmy sprawy. Cieszę się, że udało się to wyjaśnic. Cała przyjemnośc po naszej stronie, że mogliśmy Ci pomóc.
Pzdr.
dla ścisłości - nawet jeśli coś się wyjaśniło, to ja o tym nie wiem. nie zostałem poinformowany o przyczynach powstania tej sytuacji. zostałem jedynie zapewniony iż wprowadzone zostały do sieci zabezpieczenia, które nie dopuszczą w przyszłości do podobnych zachowań. mogę więc sobie wywnioskować ze to jednak po stronie operatora były nieprawidłowości - cieszę się zatem że przyczyniłem się do poprawy jakości usług Play :) choć kosztowało mnie to sporo czasu i nerwów. pozdr

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #392686  autor: play4you2
 12 mar 2010, 12:13
manner pisze:choć kosztowało mnie to sporo czasu i nerwów. pozdr
Mam nadzieję, że więcej do takiej sytuacji już nigdy nie dojdzie, abyś musiał się niepotrzebnie denerwowac na różne sytuacje związane z naszą siecią. Jakby zdarzyło się coś wyjątkowego, od razu zgłoś się do któregoś z nas. Przeanalizujemy sprawę i (jak już zdążyłeś się przekonac) udzielimy Ci wyczerpującej informacji odnośnie do składanej spraswy.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #392715  autor: pawelpp
 12 mar 2010, 15:55
Kolejne kwiatki z OK: "Dotyczy: 15690803 Nie życzę sobie, aby odpowiedź na tą reklamację była łączona z innymi zgłoszeniami. Proszę o odpowiedź na to konkretne zgłoszenie i nie łączenie go ze zgłoszeniem 15280445 "
odpowiedź:
"Zgłoszenie numer 15280445 jest odwołaniem od rozpatrzenia reklamacji numer 15124130. Uprzejmie informujemy, że do naszej Obsługi Klienta wpłynęły zgłoszenia: numer 15280445, 15373318, 15690803 oraz numer 15769979 o tej samej tematyce. tego względu sprawa zawarta w ww. zgłoszeniach zostanie rozpatrzona w zgłoszeniu numer 15280445. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź."
Dodam, że wszystkie te zgłoszenia miało ze sobą niewiele wspólnego. Cierpliwość... słowo klucz

 #392716  autor: osachorzow
 12 mar 2010, 15:58
pawelpp, nie kłóć się z OK oni mają rację :) Wszystkie sprawy są o tej samej tematyce, którą jest: PLAY :D

 #392724  autor: kamil1221
 12 mar 2010, 16:33
Tan cały BOK to istna paranoja, de**** i idi*** tam pracują. Bez doświadczenia !
Doskonale wiedzą że mają fatalną jakość usług a mimo tego nic nie robią.

Kolejna reklamacja - już nie mam sił !
Witamy, informujemy, iż niniejsze pismo zostanie wysłane na adres korespondencyjny: Sz. P. XXX XXX 43-100 TYCHY Warszawa, dnia 12 marca 2010 roku Nr zgłoszenia: 15848510 48792XXXXX Nr telefonu: Szanowna Pani, dziękujemy za zgłoszenie będące reklamacją dotyczące zasięgu, które wpłynęło do nas dnia 9 marca 2010 roku za pośrednictwem strony internetowej. W odpowiedzi na zgłoszenie, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej w dniu 9 marca 2010 roku i w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, będące aktem wykonawczym do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. W toku postępowania wyjaśniającego zapewniamy, iż ze szczególną uwagą zapoznaliśmy się z Pani sprawą. Odnosząc się do poprzednich zgłoszeń technicznych informujemy, iż nie zarejestrowaliśmy niedogodności z połączeniami na Pani koncie. Z pozycji telefonu jest możliwość ustawienia czasu połączenia oczekującego, po którym uaktywnia się poczta głosowa. Często w momencie, gdy telefon gubi zasięg pomaga wyłączenie go, wyjęcie i włożenie karty SIM oraz ponowne włączenie aparatu. Zasięg sieci PLAY jest na bieżąco powiększany i obejmuje coraz większy obszar naszego kraju. Zgodnie z Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów " § 8.Zakres Usług 10. Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. Zakresy usług dostępnych w miejscach, w których możliwym jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie różnić od siebie. Szczegółowe informacje na temat zakresu dostępnych Usług Telekomunikacyjnych można uzyskać w Punktach Sprzedaży P4 lub na stronie WWW Operatora". W związku z powyższymi wyjaśnieniami reklamację uznajemy za niezasadną. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Jacek Maćkowiakspecjalista ds. obsługi klienta Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Informujemy, iż przysługuje prawo wniesienia odwołania od podjętej decyzji do Działu Rozpatrywania Odwołań od Reklamacji w terminie 30 dni od daty otrzymania niniejszego pisma. Zgodnie z §7 ust. 2 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. nr 226 poz. 2291) dalszych roszczeń można dochodzić również w postępowaniu sądowym przed sądem powszechnym właściwym dla miejsca zawarcia umowy, w postępowaniu mediacyjnym przed Prezesem UKE, lub przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Prezesie UKE. P4 SP. Z O. O., UL. TAŚMOWA 7, 02-677 WARSZAWA KRS 0000217207 NIP 951-21-20-077, REGON 015808609 KAPITAŁ ZAKŁADOWY 47 348 000,00 PLN
Ostatnio zmieniony 13 mar 2010, 08:43 przez kamil1221, łącznie zmieniany 1 raz.

 #392731  autor: Marens
 12 mar 2010, 16:48
gorliwy17 pisze:WSTYD!!! Moderator telepolis WYZYWA i OBRAŻA!!! "świetny" przykład zachowania dla innych uzytkowników :smt011 :smt011 :smt011
Czytałeś chociaż treść tego zgłoszenia?
kamil1221 pisze:Często w momencie, gdy telefon gubi zasięg pomaga wyłączenie go, wyjęcie i włożenie karty SIM oraz ponowne włączenie aparatu.
Ciekawe co ma pomóc wyciągnięcie i włożenie karty?
Może to samo co wymiana karty.

 #392738  autor: play4you2
 12 mar 2010, 17:57
pawelpp, czasami jest tak, że otrzymujemy kilka zgłoszeń o zbliżonej tematyce, więc rozpatruje się tylko jedno z nich. Ta forma odpowiedzi w ten sposób jest dopuszczalna. Jednak jeżeli w tych zgłoszeniach poruszałeś jakieś inne wątki dodatkowe, oprócz głównego problemu, to w takim wypadku w odpowiedzi pisemnej powinienieś uzyskac odpowiedź na wszystkie Twoje pytania, jakie zadałeś w tych zgłoszeniach. Taki jest warunek udzielenia odpowiedzi łączonych zgłoszeń. Po prostu zamiast "x" listów, otrzymasz jeden, w którym udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania (tak to powinno prawidłowo wyglądac). Jak już uzyskasz odpowiedź na tą reklamację, poinformuj mnie, czy poruszono wszystkie wątki, o które pytałeś.

Kamil1221, daj mi info na pw, o co właściwie chodzi. Postaram Ci się pomóc, ale dopiero w poniedziałek. Wcześniej nie dam rady.

Marens, przyznam Ci szczerze, że sam się zastanawiam nad tą odpowiedzią. Restart telefonu może pomóc, ale raczej nie w kwestii zasięgu. No cóż, pozwólcie, że pozostawię to bez komentarza...

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #392757  autor: kamil1221
 12 mar 2010, 19:32
Play4you2 > aby nie było - moja wcześniejsza frustracja nie jest kierowana do Ciebie tylko do tych baranów którzy ciągle mnie zbywają wymyślając różne historyjki.

Sam pracuje w tej branży i wiem, że wyłączenie telefonu i wyciągnięcie karty SIM nic nie da. Takie teksty BOK Play może sobie zwykłemu Kowalskiemu wciskać - choć też nie powinien.

Co ma karta SIM, do jakości usług ?
Od ponad roku regularnie zgłaszam problemy z zasięgiem. Słychać trzaski, ciągle muszę kogoś prosić by powtórzył, internet się ślimaczy - i nie ważne czy to OnLine w telefonie czy na modemie.

Porażka !

Jeżeli już Play nie jest w stanie, albo nie chce mu się poprawić swojej sieci - niech nie pisze mi takich głupot o kartach SIM i innych zaklęciach czarodziejskich na lepszą, jakość usług.
  • Strona 61 z 64
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64