• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 244
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 244

 #405679  autor: pawelpp
 20 maja 2010, 09:28
Dziobakos pisze:pawelpp, zrywanie połączeń głosowych to problemy techniczne sieci. Prawda, operator może się pomylić, ale nazywanie Play niepoważnym za jego pomyłkę ogólnie jest bezpodstawne.
Uważam, że operator robi sobie żarty, jeżeli pisze klientowi, że problemy z prawie każdym połączeniem realizowanym w dużym mieście wewnątrz budynku w odległości 200-300 m od nadajnika to chwilowy problem. To nie jest poważne...
Zgodnie z zapowiedziami zrezygnowałem z jednej z dwóch umów :)

 #405681  autor: Feniks
 20 maja 2010, 09:44
Play "zapomniał" o przedłużeniu mojej umowy, gdy wystąpiły problemy z odbiorem telefonu.

W połowie marca skończyła się umowa. Nie przedłużyłem jej, wiec po jakimś czasie zadzwonił konsultant biznesowy. Rozważałem różne warianty w związku z tym warunki uzgodniliśmy podczas trzeciej, czy czwartej rozmowy. Zostałem poinformowany, że z kurierem będę mógł uzgodnić termin dostarczenia telefonu i umowy. 20.04 zadzwonił kurier. Okazało się, że rozwozi on przesyłki tylko do 16.30. Nie było możliwości żebym był w domu do tej godziny. Ustaliliśmy, ze zostawi telefon i umowę w sortowni. Twierdził, że będę mógł odebrać przesyłkę do 19.00.
Podczas rozmowy z kimś z sortowni okazało się, że przesyłki są wydawane tylko do 17.00 i trzeba ich wcześniej poinformować, a ponadto "Play" nie zapłacił za możliwość ustalenia terminu odbioru. Przechowywanie kosztuje cztery złote za dobę, a odbiór w soboty jest dodatkowo płatny i wymaga zgody nadawcy. W poniedziałek, czyli siódmego dnia właściciel firmy, na którą został zamówiony telefon mógł pojechać do sortowni przed 17.00. Na miejscu okazało się, że Play nakazał odesłanie przesyłki nie informując nas o tym. Uzgodnił w najbliższym salonie tej sieci, że spróbują zamówić ten telefon i umowę do siebie. Moglibyśmy go wtedy odebrać do 21.00. Mieli się ze mną skontaktować. W poniedziałek minęły dwa tygodnie od tej rozmowy. Nic sie w tej sprawie nie dzieje.

 #405690  autor: Szymon9904
 20 maja 2010, 10:15
pawelpp pisze:
Dziobakos pisze:pawelpp, zrywanie połączeń głosowych to problemy techniczne sieci. Prawda, operator może się pomylić, ale nazywanie Play niepoważnym za jego pomyłkę ogólnie jest bezpodstawne.
Uważam, że operator robi sobie żarty, jeżeli pisze klientowi, że problemy z prawie każdym połączeniem realizowanym w dużym mieście wewnątrz budynku w odległości 200-300 m od nadajnika to chwilowy problem. To nie jest poważne...
Zgodnie z zapowiedziami zrezygnowałem z jednej z dwóch umów :)
pawelpp, dobrze zrobiłeś rozwiązując umowę. Play może się ruszy z tym problem, gdy dopiero zacznie odchodzić dużo ludzi z sieci.

 #405702  autor: pawelpp
 20 maja 2010, 12:01
Dziobakos pisze:pawelpp, dobrze zrobiłeś rozwiązując umowę. Play może się ruszy z tym problem, gdy dopiero zacznie odchodzić dużo ludzi z sieci.
Najśmieszniejsze jest to, że oferta utrzymaniowa bez telefonu jest gorsza niż oferta na kartę. Zadałem pani, która do mnie dzwoniła proste pytanie: "czy zaoferuje mi pani cos lepszego niż Play Fresh?". Odpowiedź "nie". Pytanie: "Czy zagwarantuje mi pani, że po przedłużeniu umowy [nie chce mi się bawić w doładowania] nie będę miał takich problemów jak z drugim numerem telefonu [po przedłużeniu umowy zaczęły się problemy z połączeniami]". Odpowiedź "nie mogę".

 #405713  autor: kolejny
 20 maja 2010, 13:01
rogmaniek pisze:
kolejny pisze:*111*67*3#
Skąd masz taki kod? Przecież kod na zablokowanie transferu, poza "strefą taniego internetu", to: *111*51*1#. Pozdrawiam.
Masz rację, nie wiem skąd mi się to wzięło - sprawdziłem teraz w Play24 i w regulaminie i jest jak podajesz.

...tylko że skutek jest taki sam:
Wiadomość:
Niestety usluga jest dla Ciebie niedostepna.

Pozdrawiam.

 #405741  autor: user_delete19
 20 maja 2010, 15:24
Wylewam swoje żale dalej: czy play z łaski swojej mógłby wprowadzić *przydatne* udogodnienia? OK, xtra numer fajna sprawa, ale dużo lepsze byłyby proste komunikata "tak, włączyliśmy ci wreszcie pakiet", "pakiet ulegnie deaktywacji za x dni", "wykorzystałeś całą paczkę danych"....

 #405759  autor: niespodziewanie
 20 maja 2010, 16:56
Po jakim czasie nieoplacenia (zapłacenia zbyt małej lecz o wysokości abonamentu) faktury Play wyłącza telefon zgodnie z regulaminem? Czy najpierw wyłącza wychodzące a później przychodzące? Jak to jest?
Zgodnie z prawem reklamacja jest wygrana ale PLAY JAKOS NIE WPROWADZA ZMIAN NA MOIM KONCIE. Tu tez pytanie do PLAY4YOU - ktory dobrze zna sprawe - przeciez jest to niemozliwe zeby po DWOCH MIESIACACH przychodzily do mnie maile ze zgloszenie jest nadal rozpatrywane. Czy za rok się wyrobicie? Dlaczego tak jest? Pytam konkretnie. Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym zmiany macie obowiązek wprowadzić.

 #405851  autor: berger6630
 21 maja 2010, 08:17
Witam

mam takie pytanie -żona jest w Play Mixtura PRO 30 i posiada samsunga avila gps i nie może wysyłać sms na numery specjalne typu 72....
na jej profilu na stronie w play nie ma żadnych ustawień które należy włączyć :(

 #405885  autor: jakubvtt
 21 maja 2010, 10:50
Myślałem że nie będę musiał się tutaj udzielać, ale niestety muszę :(
Od dnia 12.05.2010 wisi moje zgłoszenie odnośnie nieprawidłowego doładowania Play Online Na Kartę jako zarejestrowane. I co i nic. Zero jakichkolwiek postępów. Nawet nie jest rozpatrywane tylko czeka, nie wiem na co. Faktycznie BOK Play to czysta ŻENADA :!:

 #405893  autor: pawelpp
 21 maja 2010, 11:25
Który salon Play w Łodzi mogę dzisiaj zaszczycić swoja obecnością (albo nie)? :D Uprzedzam, że będzie trochę pracy...
Ostatnio zmieniony 21 maja 2010, 11:54 przez pawelpp, łącznie zmieniany 1 raz.
 #405898  autor: sierski
 21 maja 2010, 11:41
czy ktoś mi powie bo nie mogę znaleźć w cenniku cenę za minute połączenia z numerem 801 ... ... dziękuj za odpowiedz
 #405899  autor: pawelpp
 21 maja 2010, 11:42
sierski pisze:czy ktoś mi powie bo nie mogę znaleźć w cenniku cenę za minute połączenia z numerem 801 ... ... dziękuj za odpowiedz
dużo i poza abonamentem - do tego jest osobny regulamin. wątek był juz poruszany.
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 080630.pdf
61gr/min taryfikowane co 60 sekund poza abonamentem

 #406004  autor: darlapi
 21 maja 2010, 21:08
Witajcie,

To moja pierwsza wypowiedź na tym forum. O swoich problemach pisałem już na innym (mniej popularnym) forum - opisze swoje perypetie i tutaj - ku przestrodze osobom zamierzającym przedłużyć umowę z Play.
Niestety skłoniły mnie do tego problemy jakie mam od czasu przedłużenia umowy z Play (od kwietnia na kolejne 2 lata). Otóż przedłużyłem umowę na kolejne 2 lata (czego zaczynam powoli żałować - ale o tym dalej) w ramach oferty promocyjnej Replay TELEFON49 (przez 6 miesięcy 50 bonusowych minut do wszystkich i 50% bonifikata na abonament).
Samo przedłużenie przebiegło bez problemów, problemy zaczęły się gdy przyszła pierwsza faktura nieuwzględniająca żadnych przysługujących mi zgodnie z umową bonusów. Za kwiecień dostałem fakturę na 49 zł abonamentu, powinna być połowa tej kwoty i w takiej wysokości tę fakturę w terminie opłaciłem - jako kwotę bezsporną (żadnych minut poza abonamentem nie było).
1 zgłoszenie reklamacyjne złożyłem 7.04.br., kolejne 9.04.br. (bo po zalogowaniu się do Play24 w celu sprawdzenia czy rozpatrzono moje zgłoszenie z 7.04. - nie znalazłem go w systemie, po prostu go nie było). To niby zostało rozpatrzone, w międzyczasie znalazło się w systemie 1 zgłoszenie - dano na odczepnego 10 min jako zadośćuczynienie ale sprawy oczywiście nie załatwiono (generalnie odpowiedź nie na temat). Moje kolejne zgłoszenie z 12.04.br. - zostało w końcu (jak mi się wtedy wydawało) załatwione tak jak powinno: obiecano uwzględnienie (włączenie) bonusów, wystawienie faktury korygującej i dano 50 min jako zadośćuczynienie - przez kilka dni myślałem, że problem mam z głowy. Ale gdzie tam - po kilku dniach otrzymałem sms-a z informacją o wyłączeniu połaczeń wychodzących w przypadku nie uregulowania zakwestionowanej przeze mnie części nalężności z kwietniowej faktury (a przecież wczęśniej uznano moją rację). Faktury korygującej oczywiście się do tej pory nie doczekałem. Zgłosiłem przez Play24 kolejną reklamację w dniu 24.04.br. - do tej pory jest rozpatrywana. Po kilku dniach odebrałem telefon od pani z działu windykacji Play - która po wysłuchaniu moich wyjaśnień i sprawdzeniu - stwierdziła, że wobec tego (że wpłaciłem kwotę bezsporną i złożyłem, uznana reklamację ) rozmów wychodzących mi nie wyłączą. 19.04.br. okazało się, ze mam zablokowane połączenia wychodzące (nie wiem jakim prawem) - oczywiście nie otrzymałem żadnego sms-a z powiadomieniem o nałożeniu blokady. Zadzwoniłem do BOK-u z innego telefonu - po rozmowie i ponownym sprawdzeniu w systemie pani sporządziła kolejne zgłoszenie i na moje pytanie o czas oczekiwania - stwierdziła, że zostanie rozpatrzone w 24 godziny - co okazało się oczywiście bujdą na resorach.
Za maj wystawiono fakturę we właściwej wysokości (naliczono bonusy) - i normalnie ją opłaciłem.

Mam dość tej szarpaniny - w końcu z umowy powinny się wywiązywać obie strony, a wygląda na to, ze Play ma zawartą umowę w głęboki poważaniu i robi swoje.
Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć co się z tym Play porobiło, obsługa klienta w zakresie reklamacji jest po prostu tragiczna, to co się wyczynia to kpiny. Nadmieniam, że przez poprzednie 2 lata w Play nie miałem żadnych problemów (no ale to możę dlatego, ze nie miałem praktycznie kontaktu z BOK-iem). Wcześniej miałem telefon w Idei i Orange (łącznie przez jakieś 10 lat) - nigdy nie było żadnych problemów.

Ręce opadają.

Żałuję że przedłużyłem umowę - mogłem co najwyżej przejść na Fresha, ale cóż - takiego bałaganu i niekompetencji jak żyje nie widziałem (i nie mogłem się spodziewać).
Wiem jedno - nikomu nie polecę abonamentu w Play i na pewno kolejny raz umowy nie przedłużę. To nie na moje nerwy, nie mam czasu na użeranie się i zgłaszanie kolejnych reklamacji.
Podsumowując - od 7.04 - łącznie 6 zgłoszeń reklamacyjnych - efekt : reklamacja uznana po 3 zgłoszeniu a mimo to zablokowane połączenia wychodzące (ciekawe na jak długo).
W każdym bądź razie tak tej sprawy nie zostawię - przez weekend przygotuję dokumentację i złożę skargę do UKE i UOKiK oraz poproszę o pomoc Rzecznika Konsumentów. I to samo radzę zrobić wszystkim w podobny sposób potraktowanym - nie dajmy sobą pomiatać. Jak do UKE i UOKiK zacznie wpływać więcej skarg na Play to może w końcu ktoś się w tym Play ocknie.

Pozdrawiam i ostrzegam - tak może się skończyć (choć oczywiście nie musi) przedłużenie umowy z Play.

 #406057  autor: niespodziewanie
 22 maja 2010, 03:30
Widzę że chyba na tym forum zadziałała cenzura. Mój post został skasowany? Darlapi, mam prośbe, jestem w takiej samej prawie sytuacji, czy mozesz do mnie napisac jak bedziesz skladac te papiery do UKE, chetnie sie dołączę.

 #406062  autor: Marens
 22 maja 2010, 08:42
pawelpp pisze:Najśmieszniejsze jest to, że oferta utrzymaniowa bez telefonu jest gorsza niż oferta na kartę.
Masz 100% racji, ta oferta jest znacznie "gorsza" od Play Fresh.
http://www.playmobile.pl/pl/moj-play/zo ... index.html

Aby nie pisać w superlatywach pojawił się u mnie wczoraj problem z 2G P4.
Strasznie rwało połączenia, problem rozwiązało przełączenie telefonu do 2G Plusa.
 #406259  autor: Freyr
 23 maja 2010, 10:08
Mam takie pytania do przedstawicieli Play.
1. Mam obecnie One Play 25 na 36 miesięcy z telefonem Lg Ku990. Umowa trwa już 15 miesięcy. Ile bym musiał zapłacić za jej ewentualne zerwanie ?
2. Umowa podpisana jest na mojego ojca. Czy będzie on miał później jakieś problemy z popisaniem nowej aktywacji ?
3. Czy ja jako jego syn mogę mieć problemy w przyszłości z wzięciem abonamentu?
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

 #406263  autor: Ruben
 23 maja 2010, 10:24
Freyr, co prawda przedstawicielem Play nie jestem ale kara za zerwanie umowy naliczana jest u każdego operatora w ten sam sposób tzn. proporcjonalnie do okresu jaki został jeszcze do końca trwania umowy.
W umowie jest informacja odnośnie upustu jaki otrzymał twój ojciec podczas zawierania umowy. Teraz tą kwotę podziel na 36m-cy i pomnóż przez 15m-cy. Wynik tego działania stanowi część jaka została spłacona a tym samym obliczysz sobie ile masz do zapłacenia w przypadku zerwania umowy.
Żadnych problemow twój ojciec ani Ty nie będziecie mieli. Nowa Ustawa Prawo Telekomunikacyjne opisuje dokładnie jakie są konsekwencje zrywania umowy i jeśli wywiążecie się z nich, to jest OK. Problemy mogłyby być, gdyby ojciec miał zadłużenie wobec operatora.

 #406267  autor: Freyr
 23 maja 2010, 10:39
Problem w tym, że ta umowa się gdzieś zawieruszyła. Został sam regulamin Oferty Promocyjnej " Promocja Urodzinowa", w której opisane jest że otrzymuje rabat przez pierwsze 2 miesiące na abonament oraz pakiet 500 minut do Play itp.

 #406268  autor: Ruben
 23 maja 2010, 10:43
W tej sytuacji pozostaje telefon do BOK Play

 #406270  autor: Freyr
 23 maja 2010, 10:49
Ruben pisze:W tej sytuacji pozostaje telefon do BOK Play
A na czym polega ten upust ?
Do tej pory myślałem, że mam do zapłacenia 36*25=900 zł.
Ten upust zwiększa tą kwotę w ostatecznym rozrachunku ?
900-375= 525.
Twoim zdaniem będzie to kwota mniejsza czy większa?
  • Strona 7 z 244
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 244
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 244