• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 64
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 64

 #369349  autor: play4you2
 12 lis 2009, 09:46
Marens pisze:Dodam, że sam miałem problemy z nadpłatą. Chciałem aby została zwrócona na konto, jednak została uznana na poczet przyszłego rachunku.
W tej kwestji nie ma problemu. Jeżeli nadal Chcesz zwrotu nadpłaty, nie ma sprawy, jednak zaznaczam, że faktura, na którą przeszła nadpłata zostanie ponownie "otwarta" o kwotę tej nadpłaty. Efekt tego będzie taki, że pieniądze otrzymasz na konto, natomiast będzie trzeba opłacić "różnicę faktury", która zostanie ponownie otwarta. Nie wiem, czy to by miało sens dla Ciebie, jednak jeżeli jest taka Twoja wola, spełnimy ją.

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2009-11-12, 09:53 ]
www.fazafm.com pisze:Ile czasu ma OK zeby odpowiedziec na zgloszenie/reklamacje ?
Jak już pisałem, ustawowo jest to 30 dni. W ciągu 14 dni powinno się wysłać powiadomienie o złożonej reklamacji, jednak brak wysłania tego powiadomienia, nie czyni reklamacji zasadnej. Jeżeli natomiast minie 30 dni od daty otrzymania przez nas Twojej reklamacji i mimo wszystko nie udzielimy odpowiedzi, oczywiście zgodnie z prawem i Regulaminem, reklamacja jest uznana za zasadną. Uznanie reklamacji nie oznacza jednak, że mamy przystać na roszczenia, które są w niej zawarte. Jest to zgodne z prawem polskim. Na podstawie artykułu 106 ust.2 znajdującego się w Dz. U. Nr 171, poz. 1800 widnieje adnotacja, że "jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona". Oznacza to, że Operator w przypadku uznania zasadności reklamacji, nie jest zobowiązany prawnie do uznania roszczeń Klienta wynikających ze złożonej reklamacji. Oczywiście jednak jeżeli został popełniony błąd, staramy się go naprawić i zrekompensować.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369350  autor: www.fazafm.com
 12 lis 2009, 09:53
Play4you2 - odnosnie tego co piszesz o fakturach - znow dziwna procedura w sieci PLAY . Przyklad cyfrowy polsat w ktorym mialem nadplate . Wystarczylo pismo w sprawie zwrotu nadplaty i podanie numeru konta gdzie maja byc pieniadze przelane. Bez otwierania faktur ponownej ich oplaty itd. Ja nie wiem czy to jest zgodne z obowiazujacym prawem. Czytalem kiedys ze "firma" ma niezwolcznie zwrocic kazda nadplate jesli klient wyda taka dyspozycje. Wiec po co te dziwne procedury majace na celu zniechecic klienta do ubiegania sie o swoje ? Jasno i czytelnie bez kruczkow gwiazdek itd czy nie taka jest glowna dewiza play ? Jednak same kruczki.

 #369351  autor: play4you2
 12 lis 2009, 09:59
Ależ faza, przecież napisałem, że nie ma problemu ze zwrotem nadpłaty. Jednak jeżeli z tej nadpłaty zdążyła rozliczyć się bieżąca fv, to naturalne jest, że Operator wymaga płatności za tą fakturę na kwotę, jaką została wystawiona. To nic dziwnego. Czasami dział księgowy otrzyma zbyt późno informację o zwrocie, gdzie już rozliczyła się bieżąca fv. W takich przypadkach zazwyczaj pytamy się Klienta, czy chce tego zwrotu, czy też ma pozostać już jako opłata na poczet bieżącej fv. Wówczas dana faktura jest pomniejszana o kwotę nadpłaty. Nie ma w tym nic dziwnego i żadnych dziwnych procedur. Podkreślam, jeżeli życzeniem Klienta jest zdecydowany zwrot nadpłaty, to jest to dokonane, nawet jeżeli dana kwota rozliczyła się juz na fakturze. Pytanie jest tylko takie, czy to ma sens. Przecież tą kwotę co zwrócimy, będziemy wymagać dla bieżącej faktury (pod warunkiem, że nie przekracza jej wartości). Mam nadzieję, że teraz jasno to wytłumaczyłem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369352  autor: www.fazafm.com
 12 lis 2009, 10:03
Moze zle zrozumiałem. Sory.

 #369365  autor: Marens
 12 lis 2009, 12:09
play4you2 pisze:Jeżeli nadal Chcesz zwrotu nadpłaty, nie ma sprawy, jednak zaznaczam, że faktura, na którą przeszła nadpłata zostanie ponownie "otwarta" o kwotę tej nadpłaty. Efekt tego będzie taki, że pieniądze otrzymasz na konto, natomiast będzie trzeba opłacić "różnicę faktury", która zostanie ponownie otwarta. Nie wiem, czy to by miało sens dla Ciebie, jednak jeżeli jest taka Twoja wola, spełnimy ją.
Problem był z świątecznym rabatem 50% na 6 miesięcy z Play One 65.
Faktura zamiast na 32,50zł była wystawiana na 65zł. Nie jestem człowiekiem upierdliwym, więc zgłosiłem i opłaciłem oraz zasugerowałem zwrot na konto nie drążąc tematu. Miesiąc później było mniej do zapłaty. Pomimo polecenia zapłaty przeważnie opłacam faktury zaraz po wystawieniu, abym nie mógł wydać tych pieniędzy przypadkowo :wink:

Akurat miałem problemy z pakietem 500min i rabatem 50%. Najpierw podpisałem umowę na czas nieokreślony, później zrobiłem aneks z telefonem... :wink:
Ostatnio zmieniony 12 lis 2009, 12:12 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #369366  autor: play4you2
 12 lis 2009, 12:12
Marens pisze:Miesiąc później było mniej do zapłaty.
Dokładnie tak. Jeżeli jest nadpłata wynikająca np. z naszego błędu (rozpatrzona reklamacja) to te pieniądze z pewnością "nie znikną". Rozliczy się to do następnej faktury. Gwarantuję Wam, że w sprawach finansowych z pewnością nie ma żadnych nieprawidłowości i jest to sprawdzane ze szczególną starannością.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369412  autor: pawelpp
 12 lis 2009, 17:08
Rozbawiło mnie dzisiejsze pismo Play. Pisałem już wcześniej, że od miesiąca żądam od Play zwrotu za połączenia z OK, które zostały przerwane przez system Play. Reklamacja została uznana za zasadną i zaproponowano pakiet minut, a kiedy napisałem, że chcę zwrotu, reklamacja została uznana za niezasadną.
Uprzejmie informujemy, iż Pana sprawa została przez nas dokładnie przeanalizowana. Jest nam niezmiernie przykro, z powodu zaistniałej sytuacji. Zgodnie z Cennik Oferty One Play połączenia głosowe z numerami Obsługi Klienta: *500, 790500500 kosztują 1 zł. za zdarzenie (bez względu na czas trwania połączenia). Wyjaśniamy, że rozłączenie połączenia z konsultantem mogło wynikać z przeciążenia sieci, które miało miejsce w ostatnim okresie. W związku z informacjami zawartymi powyżej Pana reklamacja zostaje uznana za niezasadną.
Play o UCZCIWOŚCI chyba zapomniało!
Wszystkie reklamacje dotyczące nienależytej jakości świadczenia usług są w taki sposób rozpatrywane?
Play4youX też wytłumaczycie to zapisem w cenniku? Gdzie przyzwoitość?

 #369416  autor: play4you2
 12 lis 2009, 17:39
pawelpp, już pisałem w tym temacie kilka postów wcześniej. Proszę, zapoznaj się z wypowiedziami w tym temacie. Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369419  autor: www.fazafm.com
 12 lis 2009, 17:57
Ja absolutnie popieram w tej kwestii pawelpp. Jesli bede chcial zadzwonic do OK i 10 raz wybiore numer biura obslugi i za kazdym razem po 10 sekundach rozlaczy mnie siec to mam placic 10 zl za to ze nie mozna sie polaczyc z OK i bylo przeciazenie sieci ??? To jakies jaja !!! To w jaki sposob mam sie do OK dodzwonic jesli kazdy kolejny raz , kazda kolejna proba bedzie mnie kosztowala 1zl. W koncu zaplace za probe polaczenia z OK wiecej niz rachunek wynosi lub warta jest sprawa w ktorej dzwonie. Troche logiki byloby wymagane ,a nie dorabianie sie na nieudanych polaczeniach do OK. Jak zaciagniecie kolejna porzyczke na rozbudowe sieci to ta zlotowka w niczym nie pomoże. Podejscie jednak do klienta w tak glupiej sprawie bedzie determinowalo jego lojalnosc wobec operatora gdy umowa dobiegnie konca.

 #369504  autor: pawelpp
 13 lis 2009, 00:08
Jak zaciagniecie kolejna porzyczke na rozbudowe sieci to ta zlotowka w niczym nie pomoże.
Niech x - Liczba klientów chcących się skontaktować z OK
x razy średnio 5 prób dziennie * 30 dni w miesiącu > mln
x>6666,(6) klientów
z 3 mln użytkowników 6 tysięcy to chyba niezbyt dużo?

[ Dodano: 2009-11-13, 00:44 ]
play4you udzieliłeś mi następujących odpowiedzi.
Rzeczywiście, jeżeli chodzi o Cennik, to opłata jest stała i wynosi 1,00 PLN za połączenie (nie za rozmowę). Zwrot tej kwoty nie jest możliwy, gdyż nie jest to wtedy zgodne z Regulaminem (głównie z § 9 ust. 5, 6 oraz 7). Nie oznacza to jednak, że jeżeli wskutek przeciążenia rozmowa zostałą zerwana lub nie doszło do rozmowy, to nie staramy się naprawić tego błędu. Proponowana jest wówczas rekompensata adekwatna do zaistniałej przyczyny, czyli, jeżeli została wydana 1 złotówka, proponowany jest Pakiet minut proporcjonalnie do poniesionych kosztów. Wiem, że to może wydać się niezadawalające, ale takie są przepisy prawne.
Właśnie o to mi chodzi. Przepisy prawne mówią, że nie można pobierać opłaty za niezrealizowaną usługę. W tym wypadku usługą jest kontakt z OK. Trudno nazwać połączeniem z OK trzaski w słuchawce albo komunikat o przeciążeniu systemu.
proporcjonalnie do poniesionych kosztów
Ja tutaj widzę tylko dysproporcję. Załóżmy, że minuta kosztuje 0.39 zł, więc za jedną złotówkę można rozmawiać przez 2.56 minuty. Play za kilkanaście złotych wydanych na nieudane połączenia z OK proponuje 10 minut. Gdzie tu sprawiedliwość?! To kpiny.
Pracuję o operatora VoIP. Jeżeli klient ma problemy z połączeniami nawet nie z naszej winy to przeważnie nie płaci ani złotówki za następną fakturę. Firma na tym zyska, bo klienci wiedzą, że mogą nam ufać.
Z przykrością stwierdzam, że Twoje odpowiedzi niczym nie odbiegają od odpowiedzi konsultantów. Taka jest po prostu polityka sieci - na każdą reklamację można odpowiedzieć "goń się. idź do sądu jak ci się nie podoba". Dokąd polityka Play się nie zmieni, nie zmieni się także moja polityka w stosunku do Play. Będę tak samo uparty.

Nadal też nie ostałem odpowiedzi z OK czy regulamin Play zmienia się z dnia na dzień, skoro jednego dnia reklamacja jest uznana, a jak klient nie chce dostać super pakietu 10 minut, to reklamacja nie jest uznana. jak to jest możliwe? Pewnie i playforyou to przemilczą...

Play4You, co według Ciebie/Was oznacza nienależyte wykonywanie usług telekomunikacyjnych? Dla Play brak możliwości rozmowy, trzaski w słuchawce i telefon poza zasięgiem to nie jest nienależyte wykonanie usługi. Co w takim razie nim jest?

Tak jak napisał osachorzow
play jest fajny do póki nie ma problemów... gdy się coś zaczyna dziać to czar pryska
Jeszcze jedno pytanie: Dlaczego konsultanci z OK piszą, że nie mogą nawiązywać połączeń z klientami, a mogą?
Jeżeli jest wina z naszej strony, potrafimy przyznać się do błędu.
Fajnie. Ja też. Tylko ja nie otrzymuje wynagrodzenia jeżeli wykonam coś źle, a wy tak.
osachorzow napisał/a:
pawelpp, play ukręciło sprawie łeb, żebyś im już nie truł...


Gwarantuję Ci, że tego typu praktyki absolutnie nie są stosowane przez Play.
Jak widać są, bo od paru miesięcy Play ma w du* to, że nie mogą dzwonić i nie zwróciło ani złotówki za przerwane "połączenia" z OK. Tak jak napisałem wyżej - "idź do sądu" - to odpowiedź Play na reklamacje.
Każdy Operator ma podobne problemy z merytoryką odpowiedzi
Play ma do tego po prostu talent :). Rozumieją tak jak chcą.

 #369523  autor: Marens
 13 lis 2009, 07:06
pawelpp pisze:Tak jak napisał osachorzow
Cytat:
play jest fajny do póki nie ma problemów... gdy się coś zaczyna dziać to czar pryska
Niestety to jest "motto".
Największym przegięciem są zgłoszenia techniczne i tam wg. PLAY nie obowiązuje limit 30 dniowy na rozwiązanie problemu i zamknięcie zgłoszenia.

Obrazek

To jest akurat sytuacja paranormalna
Obrazek
Obrazek

 #369561  autor: play4you2
 13 lis 2009, 13:47
pawelpp pisze: Play za kilkanaście złotych wydanych na nieudane połączenia z OK proponuje 10 minut. Gdzie tu sprawiedliwość?! To kpiny.
Jeżeli tak było, to Pakiet 10 minut może być rzeczywiście niewystarczający, zwrócę jednak uwagę na to, że te Pakiety minut firmę też kosztują. To nie jest tak, że my to mamy "za darmo". Zrozumcie, że te "minuty" też nas kosztują. To jest "prawie" tak samo, jakbyśmy mogli zrobić tą korektę.
pawelpp pisze:Jak widać są, bo od paru miesięcy Play ma w du* to, że nie mogą dzwonić i nie zwróciło ani złotówki za przerwane "połączenia" z OK.
Z pewnością tak nie jest, że nas to nie interesuje. Zresztą mam nadzieję, że to rozumiecie. Co do przerwanych połączeń, post powyżej.
pawelpp pisze:Jeszcze jedno pytanie: Dlaczego konsultanci z OK piszą, że nie mogą nawiązywać połączeń z klientami, a mogą?
Jest grupa konsultantów, która rzeczywiście nie ma mozliwości zainicjonowania połączenia. Jeżeli sprawa trafia do nich, to jest to prawdą, że nie mogą się połączyć. Od razu wyjaśniam, są to soby głównie zajmujące się odpowiedziami na reklamację i one nie mają mozliwości wykonania połączenia.
pawelpp pisze:Z przykrością stwierdzam, że Twoje odpowiedzi niczym nie odbiegają od odpowiedzi konsultantów. Taka jest po prostu polityka sieci - na każdą reklamację można odpowiedzieć "goń się. idź do sądu jak ci się nie podoba". Dokąd polityka Play się nie zmieni, nie zmieni się także moja polityka w stosunku do Play. Będę tak samo uparty.
Sznuję Twoje zdanie, jednak z pewnością nie zgodzxę się ze stwierdzeniem, że są to takie same odpowiedzi. Proszę Cię, zauważ, że ja staram się wyjaśnić zawsze sprawę jasno i zgodnie z przepisami. Jeżeli wymagasz ode mnie, że mam powiedzieć coś, co jest z nimi niezgodne, to bardzo mi przykro, ale takich odpowiedzi nie udzielę. Jako osoba, która w pewien sposób też reprezentuje firmę, chcę być z Wami szczery i uczciwy w odpowiedziach. Jeżeli czegoś nie wiem, lub dane informacje są dla mnie niedostępne, to Wam to powiem. Póki co, wsszytkie moje odpowiedzi są zgodne z Regulaminem i Cennikiem, a także obowiązującym prawem. Tłumaczę też Wam, jak systemowo coś wygląda, lub jakie są procedury. Niestety, jeżeli coś się nie zgadza, też to mówię. Szanuję Was wszystkich i wasze opinie. Może trudno Wam w to uwierzyć, ale są one bardzo cenne dla nas, jako firmy. Nie wymagam od Was, żebyście zgadzali się z moimi odpowiedziami, ale jeżeli przedstawiam jakąś opinię, to jest ona zgodna ze stanem faktycznym. Rozumiem, że nie zgadzacie się z nimi w niektórych kwestiach, jednak z przykrością powiem, że na dzień dzisiejszy tak to wygląda i się nie zmieni. Nie jest to ABSOLUTNIE żadna złośliwość, tylko prawidłowy schemat działań. Wierzę, że moje wyjaśnienia są zrozumiałe i mimo wszystko, dziękuję Wam za opinie i te dobre i te nie do końca pozytywne. To dzięki Wam możemy budować relacje, które w przyszłości zaowocują pozytywną współpracą i wierzę, że tak się stanie.

Pozdrawiam wszystkich czytających.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369585  autor: elkanguro
 13 lis 2009, 17:08
play4you2 pisze:pawelpp napisał/a:
Play za kilkanaście złotych wydanych na nieudane połączenia z OK proponuje 10 minut. Gdzie tu sprawiedliwość?! To kpiny.


Jeżeli tak było, to Pakiet 10 minut może być rzeczywiście niewystarczający, zwrócę jednak uwagę na to, że te Pakiety minut firmę też kosztują. To nie jest tak, że my to mamy "za darmo". Zrozumcie, że te "minuty" też nas kosztują. To jest "prawie" tak samo, jakbyśmy mogli zrobić tą korektę.
No to z tego wniosek, że może prościej byłoby zrobić korektę faktury lub zwrócić kwotę na konto w złotówkach? Ta druga opcja stosowana jest w Orange i według mnie jest sprawiedliwa.

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #369591  autor: play4you2
 13 lis 2009, 17:26
elkanguro pisze:No to z tego wniosek, że może prościej byłoby zrobić korektę faktury lub zwrócić kwotę na konto w złotówkach?
W tej kwestji już wypowiadałem się kilka postów wcześniej, jednak udzielę jeszcze raz odpowiedzi. Niestety, zgodnie z Cennikiem i Regulaminem nie jest mozliwe takie rozwiązanie. Szczegóły dlaczego, proszę, poszukaj moich wcześniejszych postów. Nie twierdzę, że to rozwiązanie nie było by "lepsze", jednak na dzień dzisiejszy mamy takie, jakie jest i nie mam potwierdzonych informacji, żeby to uległo zmianie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #369642  autor: www.fazafm.com
 13 lis 2009, 20:01
Przed chwila zadzwonil Pan z Orange. Poinformowal ze zle naliczone aktywacje za usluge multibox w kwocie okolo 26 zl zostaly zwrocone na konto. Tak sie zalatwia sprawy z klientami. Nie to co w PLAY !!!

 #369647  autor: play4you2
 13 lis 2009, 20:34
www.fazafm.com pisze:Przed chwila zadzwonil Pan z Orange. Poinformowal ze zle naliczone aktywacje za usluge multibox w kwocie okolo 26 zl zostaly zwrocone na konto. Tak sie zalatwia sprawy z klientami. Nie to co w PLAY !!!
Jeżeli u nas również źle zostanie naliczona aktywacja lub coś innego, to również otrzymasz zwrot. To normalne działanie każdej sieci. W sieci Play jest tak samo.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #369685  autor: davidoff22
 13 lis 2009, 22:27
Ja mam dziwne doświadczenie z kontem na PLAY24. Pod koniec października wyłączyłem przez PLAY24 pakiet 500 min. do PLAY i na stacjonarne, bo skończyła mi się promocja. Wyskoczyła informacja, że pakiet zostanie wyłączony z dniem 31 października. Niestety, tak się nie stało. Pakiet odnowił się w listopadzie a na PLAY24 zniknęła informacja o tym pakiecie. Czy będę musiał w takim razie składać reklamacje?

SE K700i -> Motorola RAZR V6 maxx -> Nokia E51

 #369708  autor: pawelpp
 14 lis 2009, 00:00
Niestety, zgodnie z Cennikiem i Regulaminem nie jest mozliwe takie rozwiązanie. Szczegóły dlaczego, proszę, poszukaj moich wcześniejszych postów. Nie twierdzę, że to rozwiązanie nie było by "lepsze", jednak na dzień dzisiejszy mamy takie, jakie jest i nie mam potwierdzonych informacji, żeby to uległo zmianie.
Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym roszczenia z tytułu nie wykonywania lub nienależytego wykonywania usług telekomunikacyjnych powinny być zwracane na numer konta podany przez użytkownika w treści reklamacji. Warto o tym wiedzieć, mimo iż Play oczywiście nie uznaje tego typu reklamacji. Po odwołaniu, dostaję odpowiedź "idź do sądu. nie bo nie."
Jeżeli tak było, to Pakiet 10 minut może być rzeczywiście niewystarczający, zwrócę jednak uwagę na to, że te Pakiety minut firmę też kosztują.
Firmę kosztują tyle co stawka MRT. Sorry ale nie przemawia to do mnie. To tak jakby od hydraulika dostać za nienaprawienie cieknącego kranu szklanke wody. to też go przecież kosztuje :)
Z pewnością tak nie jest, że nas to nie interesuje. Zresztą mam nadzieję, że to rozumiecie. Co do przerwanych połączeń, post powyżej.
Czytam te posty i czytam i jedyne co znajduje to uparcie powtarzane magiczne słowa cennik i regulamin. Proszę odpowiedz mi jako użytkownik telefonu a nie pracownik firmy - czy gdybyś nie mógł się kilka razy w ciągu dnia połączyć z konsultantem, nadal uważałbyś, że te kilka złotych należy się operatorowi jak psu zupa?
osoby głównie zajmujące się odpowiedziami na reklamację i one nie mają mozliwości wykonania połączenia.
jak dla mnie to dziwne - aby przedstawić ofertę, konsultant może zadzwonić, ale żeby wyjaśnić klientowi dlaczego coś nie działa to już nie? No tak... bo po co? Klient się w koncu podda. Zasada "nie bo nie" się sprawdza...
Nie jest to ABSOLUTNIE żadna złośliwość, tylko prawidłowy schemat działań.
Prawidłowym schematem działań powinno być działanie zgodne z prawem i obyczajami. Nie można nazwać zgodnym z prawem np. odpowiedź na reklamację w sposób nie przewidziany prawem (czyli przez portal internetowy) po 32 dniach. Po odwołaniu dostaje się odpowiedź "podtrzymujemy swoją decyzję [...] na podstawie ustawy [którą w tej chwili łamiemy] może Pan dochodzić swoich praw w sądzie".
Może z igły robię widły bo tak na prawdę wykłócam się o kilkanaście-kilkadziesiąt złotych. Wiem, że ludzie mają większe problemy, ale denerwuje mnie ignorancja i łamanie prawa przez firmy, które wiedzą, że zwykły Kowalski jest od płacenia i im w żaden sposób nie podskoczy. Mam czas i ochotę. Pobawimy się. Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.
Play4you... nie doczekałem się w końcu odpowiedzi na pytania:
Nadal też nie ostałem odpowiedzi z OK czy regulamin Play zmienia się z dnia na dzień, skoro jednego dnia reklamacja jest uznana, a jak klient nie chce dostać super pakietu 10 minut, to reklamacja nie jest uznana. jak to jest możliwe? Pewnie i playforyou to przemilczą...
Play4You, co według Ciebie/Was oznacza nienależyte wykonywanie usług telekomunikacyjnych? Dla Play brak możliwości rozmowy, trzaski w słuchawce i telefon poza zasięgiem to nie jest nienależyte wykonanie usługi. Co w takim razie nim jest?
Właśnie o to mi chodzi. Przepisy prawne mówią, że nie można pobierać opłaty za niezrealizowaną usługę. W tym wypadku usługą jest kontakt z OK. Trudno nazwać połączeniem z OK trzaski w słuchawce albo komunikat o przeciążeniu systemu.
Noi jak z tym nie łamaniem prawa?

 #369720  autor: www.fazafm.com
 14 lis 2009, 02:04
Jeżeli u nas również źle zostanie naliczona aktywacja lub coś innego, to również otrzymasz zwrot. To normalne działanie każdej sieci. W sieci Play jest tak samo.
Przykro mi ale nie!!! W sieci play trzeba udowodnić ze sie nie jest debilem albo ze konsultant taki jest !!! To jest ta roznica !!!

 #369753  autor: osachorzow
 14 lis 2009, 12:09
Zaczynam wierzyć w cuda! Reklamacja w play, która ciągnęła się od 4 miesięcy wreszcie została zakończona i to pozytywnie! Miałem już gotowe pismo do UKE ale na forum pojawił się play4you1 i postanowiłem zaryzykować i jeszcze raz zainteresować sprawą kogoś z P4. Nagle okazało się, że ktoś zapoznał się ze sprawą, przeczytał ze zrozumieniem moje pisma i przyznał, że wcześniej źle interpretowano regulamin! Jestem w szoku. Naprawdę!
  • Strona 7 z 64
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 64
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 64