• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 60 z 64
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 64

 #392119  autor: The_shadow
 08 mar 2010, 23:55
Marens pisze: Właśnie dziś złożyłem wypowiedzenie, będzie mnie to bolało 500zł.
Bedziesz sie czul woly, jakby Ci kamien spadl z serca...az do pierwszych problemow w kolejnej sieci. Ja tez siedzialem na stale na plusie, bo na nadajnikach Play mi w pokoju przerywalo. Myslalem, ze nadajniki Playa sa slabe..., az do momentu, kiedy wczoraj zadzownilem z telefonu taty w "renomowanej" Erze. I co? Z tego samego pokoju mi przerywalo.... Bylem w wielu sieciach i zawsze sie zdazaja jakies klopoty. W Play tez sa, ale mysle, ze te na ogol niewielkie niedociagniecia rekompensuja nizszymi cenami. Mi w Erze swego czasu tez dziwne rzeczy sie dzialy, tez byly godziny/dni kiedy nie dzialala siec. Wazne, ze Play cos z tym robi, stara sie. Ja tam nie uciekam poki co :)

Niemniej jednak zycze Ci Martens powodzenia i mam nadzieje, ze bedziesz zadowolony z nowej uslugi. Mam tylko wielka prosbe, tak aby zachowac obiektywizm: czy moglbys napisac nam tu za jakis czas jak w porownaniu dziala Ci nowy operator? Nie chodzi mi o to by po pierwszym dniu w hura optymizmie go zachwalac, ale zeby porzadnie przetestowac czy nie przerywa, sprawdzic tam, gdzie Play nie dawal rady. Napisz nam obiektywnie o na ile jest lepiej, tak samo lub gorzej. Nie ma co sie bac przyznac do ew. bledow (jesli bedzie gorzej, czego Ci nie zycze oczywiscie). Nie popelnia ich tylko ten co nic nie robi, a Ty dzialasz aktywnie by poprawic swa sytuacje.

Pozdrawiam :)

 #392124  autor: Jedrker
 09 mar 2010, 00:19
Marens pisze:Właśnie dziś złożyłem wypowiedzenie, będzie mnie to bolało 500zł.
też ostatnio złożyłem wypowiedzenie umowy w play.
Przeniosłem się z orange do play, bo zachęcały mnie tanie minuty, i ciekawa oferta abonamentowa.
Zapłaciłem więc orange za rezygnację z umowy 2 lata temu nie całe 400 zł.
Z usług playa (a podpisałem umowę abonamentową) korzystałem parę miesięcy .... ciągłe zrywanie połączeń dobijało mnie ...
Więc podpisałem na nowo umowę z orange ponad rok temu, tutaj przynajmniej mogę swobodnie rozmawiać ... a dzwonię w miesiącu średnio do 13 000 minut.
W play chyba dostałbym nerwicy.... co połączenie, to zrywane połączenie, w orange nigdy mnie to nie spotkało ...

 #392132  autor: Worczynski
 09 mar 2010, 08:15
Czemu tak mało Marens? Ile czasu przed końcem zerwałeś cyrograf?

Jazz do łez:)

 #392137  autor: Marens
 09 mar 2010, 09:04
Worczynski pisze:Czemu tak mało Marens? Ile czasu przed końcem zerwałeś cyrograf?
20.04 - 20.12
(1500:24)*8=500
The_shadow pisze:Niemniej jednak zycze Ci Martens powodzenia i mam nadzieje, ze bedziesz zadowolony z nowej uslugi.
PLAY Fresh :-D

 #392141  autor: Worczynski
 09 mar 2010, 09:20
Mam do Ciebie jeszcze pytanie czysto techniczne, zerwiesz umowę i możesz ze swoim dotychczasowym numerem iść do Fresh? Czy niestety, ale zmieniasz numer?

Jazz do łez:)

 #392147  autor: KamaZ
 09 mar 2010, 09:52
Marens pisze:
Worczynski pisze:Czemu tak mało Marens? Ile czasu przed końcem zerwałeś cyrograf?
20.04 - 20.12
(1500:24)*8=500
The_shadow pisze:Niemniej jednak zycze Ci Martens powodzenia i mam nadzieje, ze bedziesz zadowolony z nowej uslugi.
PLAY Fresh :-D
Opłaca Ci się tak bardzo ten manewr? Daleko nie uciekasz :wink:
Worczynski pisze:Mam do Ciebie jeszcze pytanie czysto techniczne, zerwiesz umowę i możesz ze swoim dotychczasowym numerem iść do Fresh? Czy niestety, ale zmieniasz numer?
Łaski Play nie robi zwłaszcza, że zostanie zapłacona kara umowna. Być może chodzi Ci o sytuację jaka była w Plusie jak można było rozwiązać bez kary umowe. Pracownicy Plusa wtedy twierdzili, że nie da rady, ale jak ktoś kiedyś napisał wystarczyło wspomnieć o UKE i po problemie :-)

 #392163  autor: KamaZ
 09 mar 2010, 11:23
A tego to nie wiedziałem, że Play ma jakieś procedury problemowe. W sumie to nawet warto pokombinować ze zmianą operatora i powrotem do Play dla bonusowych 60 zł :wink:

 #392200  autor: Marens
 09 mar 2010, 15:07
KamaZ pisze:Opłaca Ci się tak bardzo ten manewr? Daleko nie uciekasz :wink:
Tak bo to jest zbędna aktywacja, nie jest to mój numer główny.
Wolę zapłacić raz a dobrze niż wygadywać na siłę. Przenoszę do Fresha, gdyż tam mam przekierowanie na swój numer główny. Czasami zdarza się zabłąkana duszyczka która dzwoni na stary.

 #392330  autor: play4you2
 10 mar 2010, 00:50
Widzę drodzy Państwo, że dyskusja rozgorzała na dobre. Ok, to po kolei :-). Co do obsługi... No cóż, bez komentarza... Pawelpp, pewnie Masz dużo racji w tym co mówisz, że dobrze by było, żeby był przypisany jeden konsultant do danej osoby, ale mimo usilnych starań, tak zrobic się nie da. Niestety, Klientów jest kilka milionów, konsultantów kilkaset razy mniej. Jedynie co, to poprawiamy ostro jakośc poprzez pewne działania, o których nie mogę Wam tu powiedziec. Ok, wiem, że teraz nie wygląda to "fajnie", ale liczymy na to, że pierwssze efekty będą widoczne najpóźniej w 2 połowie tego roku. Oczywiście bardzo byśmy chcieli, aby to było jak najszybciej, ale dla dużych przedsięwzięc potrzebny jest niestety czas. Zwracałem wielokrotnie uwagę na jakośc i mogę Wam wszystkim obiecac, że chcemy abyście mogli powiedziec, że przynajmniej zostaliście obsłużeni pozytywnie, już za jakiś czas.

Co do odpowiedzi Pan/Pani. Owszem, zdarzają się te "wpadki" (ostatnio coraz rzadziej - na szczęście :mrgreen:), ale czasami jest to wymagane sytruacją, na kogo zarejetrowane jest konto. Jeżeli powiedzmy reklamację składa mężczyzna, a konto jest zarejestrowanbe na kobietę, to odpowiadamy do kobiety, mimo, że widzimy, iż osoba pisząca to mężczyzna. Jest tylko jeden podstawowy warunek, w którym może napisac "ktoś inny" reklamację. Bezwzględnie należy znac hasło abonenckie i poodac je w reklmacji (piśmie). Bez tego reklamacja nie zostanie rozpatrzona. Zresztą ten warunek dotyczy również i właściciela konta.

Co do ucieczek i zasięgu tak ogólnie.

Zasięg bywa zmienny. o tym chyba pisac nie muszę, gdyż to jest oczywiste. Może byc tak, że pół metra obok nie będzie nawet kreski, a pół metra w drugą stronę będzie pełny i doskonały zasięg. Niestety, to jest "normalne" i tak się zdarza. Nie urażę chyba nikogo, jak powiem, że w każda siec ma taki problem. Tak samo jak z przypadkiem, że jakaś siec "x" w miejscowości "y" nie ma w ogóle zasięgu, a inna ma tam doskonały. To samo jest i u nas. Niemniej jednak, macie rację, że o jakośc trzeba dbac, a my robimy co się tylko da, aby ta jakośc była na najwyższym możliwym poziomie. Oczywiście, każdy ma prawo do odejścia, jednak zanim podejmiecie tą decyzję, skontaktujcie się ze mną. Porozmawiamy na spokojnie, może wyjaśnimy jakieś wątpliwości. Zawsze warto spróbowac. Nie traktujcie tego co powiedziałem, jako "gadkę" na utrzymanie, ale zdaję sobie sprawę, że czasami podejmowane są decyzje w oparciu o jakiś zdarzenie (zazwyczaj negatywne), które można załatwic, wyjaśnic i w efekcie dojśc do kompromisu. Niemniej jednak, każdy ma zawsze prawo do rozwiązania Umowy, czego w żaden sposób Wam nie zabronię.

Póki co, jestem tu z wami i dla Was, w co chyba nie wątpicie ;-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #392333  autor: luccicare
 10 mar 2010, 01:33
play4you2, firma jaka jest to jest, ale sam odwalasz kawał dobrej roboty. Piszesz normalnie, nie jakbyś odpowiadał na reklamacje. Pozycja Marcina pewnie jest nie zagrożona, ale sprawdziłbyś się jako rzecznik. Można się z Tobą nie zgadzać, ale można pogadać bez farmazonów. Nawet jak coś nie tak to po prostu przyznasz. Jak pomogłeś mi w moim problemie to napisałem przez neta pochwałę w formie zgłoszenia. Nie zamierzałem o tym pisać (no cóż, moja skromna opinia, a uważam, że warto też doceniać), ale odpowiedz otrzymałem w takim stylu, że pewnie nigdzie dalej nie poszła i pożałowałem że ją złożyłem, strata czasu. Może jako forumowicze znajdziemy jakiś sposób, kolega powinien dostać podwyżkę. Robi naprawdę dobrą robotę, klonować, klonować! oczywiście nie jest to już pytanie do p4u :P

 #392339  autor: widex
 10 mar 2010, 08:23
play4you2 pisze:Co do odpowiedzi Pan/Pani. Owszem, zdarzają się te "wpadki"
Szanowna Panie, (...) Numer zarejestrowany na mnie.

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, a SMS-y marketingowe dalej przychodziły.

Co do jakości P4Y to dobry pomysł, rzeczowi ludzie na dobrym stanowisku. Co do rzecznika to uważam, że obecny też jest ok. Jakoś nigdy nie zostałem zawiedziony znacząco ;)

Pozdrawiam

 #392353  autor: play4you2
 10 mar 2010, 11:08
luccicare pisze:play4you2, firma jaka jest to jest, ale sam odwalasz kawał dobrej roboty
Bardzo dziękuję za Twoje słowa. Doceniam, że wysłałeś pochwałę, jednak najwiekszą pochwałą i nagrodą dla mnie, jest po prostu Wasza opinia na temat mojej pracy. Więcej nie potrzebuję :wink:.
widex pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, a SMS-y marketingowe dalej przychodziły.
Widex, to może byc związane z tym, że miałeś jeszcze w innej firmie swoje dane, które były wykorzystywane do tych celów. Czasami jest też tak, że zgłaszasz sprzeciw na przetwarzanie, to jest uruchamiane w systemie, ale zanim wprowadziłeś ten sprzeciw, byłeś powiedzmy na liście wysyłek marketingowych. Wtedy wysyłamy te wiadomości przez pomyłkę. Jednak system od razu daje nam wtedy informację, że nie powinieneś otryzmac tej wiadomości i wtedy Twój numer jest od razu wykasowywany z takiej listy. Oczywiście, nie powinieneś miec żadnych wiadomości od chwili zgłoszenia sprzeciwu, jednak czasami może się to zdarzyc właśnie z takich powodów, o których powiedziałem. Bardzo wszystkich przepraszam, jeżeli spotkali się z taką sytuacją. Gwarantuję Wam, że w Play staramy się bardzo mocno przestrzegac ustawy o ochronie danych osobowych. Wasze dane są chronione w najlepszy możliwy sposób.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #392367  autor: pawelpp
 10 mar 2010, 13:42
play4you2 pisze:Masz dużo racji w tym co mówisz, że dobrze by było, żeby był przypisany jeden konsultant do danej osoby
To nierealne. Lepiej by było gdyby konsultanci po prostu przykładali się do swojej pracy. Na moje oko to wygląda tak - im więcej obsłużonych klientów tym więcej kasy a jakość... mało ważna.
play4you2 pisze:Zasięg bywa zmienny
Zgadza się, ale to co się dzieje z siecią P4 to lekka przesada. Zgadzam się też całkowicie z tym zgadzam, że to zależy od lokalizacji, MOŻE od telefonu. Na tym forum widać, że wiele osób ma dokładnie takie same problemy związane nie tylko z zasięgiem. Chyba jednak coś jest nie tak skoro jest ich aż tyle a to i tak tylko ułamek klientów którzy te problemy zgłaszają. Jeżeli problem jest z lokalizacją, to może warto się tym zainteresować. Zapewniano mnie że przeprowadzono testy zasięgu w lokalizacjach które podałem. Wątpię w to, skoro nawet w salonie Play usłyszałem, że są pewne lokalizacje, w których wszyscy mają problemy (i to w centrum dużych miast). Przykro mi, ale dzięki wam słowo "zapewniamy" uzyskało dla mnie zupełnie nowe znaczenie.

 #392434  autor: Maniiiek
 10 mar 2010, 19:18
Na stronie PLAY można podać swój numer, a w ci 24h ma zadzwonić konsultant. Po ponad 40 godzinach w końcu zadzwonił (no ale wiadomo, może nie wyrabiali, Konsultant gadał szybciej niż mini gun strzela pociskami, no ale pewnie musi zadzwonić do wielu innych osób. Przedstawił mi ofertę a gdy zapytałem go o rozmiar i cenę paczki internetowej to przedstawił mi ofertę play online, gdy Mu wytłumaczyłem, że chodzi mi o internet w abo bez słowa się rozłączył. Jeśli cały BOK tam tak wygląda, to ja wole zostać u konkurencji.

B-brand - unikaj jeśli nie znasz prawdziwego producenta.

 #392435  autor: widex
 10 mar 2010, 19:21
play4you2 pisze:Widex, to może byc związane z tym, że miałeś jeszcze w innej firmie swoje dane, które były wykorzystywane do tych celów.
SMS od Play. Coś w stylu, ze trafiłem na 15:xx. Za chwilę, że nie udało mi się. Regulamin: Playmobile.pl.
Potrafię odróżnić marketingowe z RMF, a z Play ;)

Na razie nie dostalem nowych SMS-ów. Być może po prostu były zaległe. Dziękuję za pomoc ;)

 #392440  autor: michalx703
 10 mar 2010, 19:46
Co do Pana Kolegi P4Y ja rowniez podzielam zdanie ze to swietne zagranie p4, a jeszcze lepiej dobrana osoba ;). Co do jakosci ... ja mam sytuacje odwrotna. Przez 6 lat bylem w orange, marudzilem, zrywalo polaczenia, wsumie to byl glowny powod przenosin. Balem sie P4, wiec wczesniej wyposazylem sie w PFresh i co sie okazalo? Jakosc w Play na nadajnikach macierzystych w moich okolicach (Południowy Kraków/ Wieliczka) lepsza od orangutana tzn rzadziej zrywana jest rozmowa. Wydaje mi sie ze to zdecydowanie zalezy od lokalizacji i kazdy przypadek jest indywidualnym problemem moze i jednostkowym.
Co do sms, co trzeba wyslac i w jaki sposob zeby nie otrzymywac reklam o konkursach, bo tez mnie tym mecza ? Pozdrawiam

MICHALX703

 #392450  autor: play4you2
 10 mar 2010, 20:33
widex pisze:Potrafię odróżnić marketingowe z RMF, a z Play
Ależ absolutnie w to nie wątpię. Chciałem Ci tylko powiedziec, że od innych dostawców również możesz otrzymywac sms a Play nie będzie miał z tym nic wspólnego. Niemniej jednak, jak otrzymałeś go od nas, przepraszam Cię w imieniu firmy.

widex pisze:Na razie nie dostalem nowych SMS-ów. Być może po prostu były zaległe. Dziękuję za pomoc
To świetnie. Co do pomocy, proszę bardzo :)
Maniiiek pisze:Przedstawił mi ofertę a gdy zapytałem go o rozmiar i cenę paczki internetowej to przedstawił mi ofertę play online, gdy Mu wytłumaczyłem, że chodzi mi o internet w abo bez słowa się rozłączył. Jeśli cały BOK tam tak wygląda, to ja wole zostać u konkurencji.
Na początku, bardzo przepraszam Cię za tego konsultanta. Jak pamiętasz kto to był, daj mi info na pw. Co do Oferty i Twojego pytania, szczegółowych rozmiarów paczki Ci nie podam, ale wielkośc paczki zależna jest od danego urządzenia. Zazwyczaj jest to standardowy rozmiar pudełka, w jaki zapakowane jest urządzenie. Wysyłka jest bezpłatna. Jeżeli mimo zaistniałego zdarzenia, możesz jeszcze nas obdarzyc zaufaniem, daj mi do siebie numer na pw, a skontaktuje sie z Tobą specjalista, który perfekcyjnie odpowie Ci na każde Twoje pytanie dotyczące Oferty. Ja już o to zadbam. Jeszcze raz przepraszam Cię za ten incydent. Zapewniam Cię, że w Play pracują osoby oddane swojej pracy i pełne pasji do tego co robią. Jest ich znaczna większośc, choc może ich nie zauważacie.
pawelpp pisze:Zapewniano mnie że przeprowadzono testy zasięgu w lokalizacjach które podałem. Wątpię w to
pawelpp, ja Cię zapewniam, że te testy są robione. Niemniej jednak, są lokalizacje, gdzie mimo naszych usilnych starań, nie możemy nic z tym zrobic. Ma na to wpływ wiele czynników, od infrastruktury terenu po urządzenia elektroniczne, które się tam znajdują. Nawet linia wysokiego napięcia może już miec wpływ na jakośc zasięgu. Co do zasięgu w Centrach miast, przyznaję Ci rację, że czasami tak się zdarza, że może byc dośc kiepsko. Powód, jak powyżej. Generalnie nasi planisci jak i sami technicy robią co mogą, aby zasięg był jak najlepszy w danej lokalizacji, ale czasami na prawdę nie można tego poprawic. Wówczas staramy się ulepszyc i wzmacniac dany nadajnik i choc to zazwyczaj pomaga, to jednak znajdują się miejsca, w których mimo takich działań nadal nie da rady się tego polepszyc. Chcę Wam jednak powiedziec, że co do samej jakości, to pojęcie mocno subiektywne. Ja np. jak mam "szumy" jestem w stanie to znieśc i za mocno mi to nie przeszkadza, dla innej osoby już te same utrudnienia są wręcz nie do zniesienia i ja to rozumiem. Generalnie staramy się reagowac na każde zgłoszenie, aby dac Wam maksymalną satysfakcję z korzystania z naszych usług.
pawelpp pisze:Przykro mi, ale dzięki wam słowo "zapewniamy" uzyskało dla mnie zupełnie nowe znaczenie.
Mam taką skromną nadzieję, że chociaż jak ja to mówię, to ma to dla Ciebie jak i pozostałych realne znaczenie. A tak na poważnie, właśnie po to robimy nasze działania (o których juz wspominałem), aby jak otrzymacie w odpowiedzi z BOK takie stwierdzenie, było ono wymierne w każdym calu.
michalx703 pisze:Co do sms, co trzeba wyslac i w jaki sposob zeby nie otrzymywac reklam o konkursach, bo tez mnie tym mecza ? Pozdrawiam
Przede wszystkim musisz byc zarejestrowany. Jeżeli posiadasz usługę niezarejestrowaną, takie smsy są ustawione domyślnie. Podczas rejestracji karty Mozesz wybrac pole, gdzie jest informacja, żeby Ci nie przesyłac takich wiadomości. Jak jestes juz zarejestrowany, prześlij nam odpwiednie pismo (podając w nim koniecznie hasło abonenckie), w którym zamieścisz informacje, że nie życzysz sobie otrzymywania SMS o treści marketingowej (cofasz zgodę, którą wcześniej na to wyraziłeś). Powinieneś otrzymac pisemne potwierdzenie o wprowadzonych zmianach.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #392456  autor: osachorzow
 10 mar 2010, 21:13
play4you2 pisze:
Maniiiek pisze: Przedstawił mi ofertę a gdy zapytałem go o rozmiar i cenę paczki internetowej to przedstawił mi ofertę play online, gdy Mu wytłumaczyłem, że chodzi mi o internet w abo bez słowa się rozłączył. Jeśli cały BOK tam tak wygląda, to ja wole zostać u konkurencji.

Na początku, bardzo przepraszam Cię za tego konsultanta. Jak pamiętasz kto to był, daj mi info na pw. Co do Oferty i Twojego pytania, szczegółowych rozmiarów paczki Ci nie podam, ale wielkośc paczki zależna jest od danego urządzenia. Zazwyczaj jest to standardowy rozmiar pudełka, w jaki zapakowane jest urządzenie.
play4you2 dziś już chyba za dużo pracujesz ;) Koledze chodziło zapewne o wielkość pakietu danych (w MB) a nie fizyczną wielkość przesyłki od kuriera ;)

 #392481  autor: play4you2
 10 mar 2010, 23:12
osachorzow pisze:play4you2 dziś już chyba za dużo pracujesz Koledze chodziło zapewne o wielkość pakietu danych (w MB) a nie fizyczną wielkość przesyłki od kuriera
Ups :oops:, no chyba masz rację. Jednak spotkałem się już z wieloma różnymi pytaniami, więc takie też by mnie nie zdziwiło :lol:. Co do wielkości paczki, rozlicza się za każdy rozpoczęty 1 kB, oddzielnie za dane wysłane i odebrane na bazie protokołu internetowego 1kB=1024 B. Jeżeli Chcesz wiedziec więcej, zapraszam serdecznie, lub proponuję zapoznac się z Cennikiem Usługi (link poniżej). Sorry za to małe niezrozumienie :mrgreen:.

http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 7_2009.pdf

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 60 z 64
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 64
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 64