Użytkownik
Ranga
Nowicjusz
Posty
12
Rejestracja
02 mar 2010, 11:35
Sieć
Play
Lokalizacja
Wrocław
Bedziesz sie czul woly, jakby Ci kamien spadl z serca...az do pierwszych problemow w kolejnej sieci. Ja tez siedzialem na stale na plusie, bo na nadajnikach Play mi w pokoju przerywalo. Myslalem, ze nadajniki Playa sa slabe..., az do momentu, kiedy wczoraj zadzownilem z telefonu taty w "renomowanej" Erze. I co? Z tego samego pokoju mi przerywalo.... Bylem w wielu sieciach i zawsze sie zdazaja jakies klopoty. W Play tez sa, ale mysle, ze te na ogol niewielkie niedociagniecia rekompensuja nizszymi cenami. Mi w Erze swego czasu tez dziwne rzeczy sie dzialy, tez byly godziny/dni kiedy nie dzialala siec. Wazne, ze Play cos z tym robi, stara sie. Ja tam nie uciekam poki coMarens pisze: Właśnie dziś złożyłem wypowiedzenie, będzie mnie to bolało 500zł.
też ostatnio złożyłem wypowiedzenie umowy w play.Marens pisze:Właśnie dziś złożyłem wypowiedzenie, będzie mnie to bolało 500zł.
Opłaca Ci się tak bardzo ten manewr? Daleko nie uciekaszMarens pisze:20.04 - 20.12Worczynski pisze:Czemu tak mało Marens? Ile czasu przed końcem zerwałeś cyrograf?
(1500:24)*8=500
PLAY FreshThe_shadow pisze:Niemniej jednak zycze Ci Martens powodzenia i mam nadzieje, ze bedziesz zadowolony z nowej uslugi.
Łaski Play nie robi zwłaszcza, że zostanie zapłacona kara umowna. Być może chodzi Ci o sytuację jaka była w Plusie jak można było rozwiązać bez kary umowe. Pracownicy Plusa wtedy twierdzili, że nie da rady, ale jak ktoś kiedyś napisał wystarczyło wspomnieć o UKE i po problemieWorczynski pisze:Mam do Ciebie jeszcze pytanie czysto techniczne, zerwiesz umowę i możesz ze swoim dotychczasowym numerem iść do Fresh? Czy niestety, ale zmieniasz numer?
Tak bo to jest zbędna aktywacja, nie jest to mój numer główny.KamaZ pisze:Opłaca Ci się tak bardzo ten manewr? Daleko nie uciekasz
Szanowna Panie, (...) Numer zarejestrowany na mnie.play4you2 pisze:Co do odpowiedzi Pan/Pani. Owszem, zdarzają się te "wpadki"
Bardzo dziękuję za Twoje słowa. Doceniam, że wysłałeś pochwałę, jednak najwiekszą pochwałą i nagrodą dla mnie, jest po prostu Wasza opinia na temat mojej pracy. Więcej nie potrzebujęluccicare pisze:play4you2, firma jaka jest to jest, ale sam odwalasz kawał dobrej roboty
Widex, to może byc związane z tym, że miałeś jeszcze w innej firmie swoje dane, które były wykorzystywane do tych celów. Czasami jest też tak, że zgłaszasz sprzeciw na przetwarzanie, to jest uruchamiane w systemie, ale zanim wprowadziłeś ten sprzeciw, byłeś powiedzmy na liście wysyłek marketingowych. Wtedy wysyłamy te wiadomości przez pomyłkę. Jednak system od razu daje nam wtedy informację, że nie powinieneś otryzmac tej wiadomości i wtedy Twój numer jest od razu wykasowywany z takiej listy. Oczywiście, nie powinieneś miec żadnych wiadomości od chwili zgłoszenia sprzeciwu, jednak czasami może się to zdarzyc właśnie z takich powodów, o których powiedziałem. Bardzo wszystkich przepraszam, jeżeli spotkali się z taką sytuacją. Gwarantuję Wam, że w Play staramy się bardzo mocno przestrzegac ustawy o ochronie danych osobowych. Wasze dane są chronione w najlepszy możliwy sposób.widex pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, a SMS-y marketingowe dalej przychodziły.
To nierealne. Lepiej by było gdyby konsultanci po prostu przykładali się do swojej pracy. Na moje oko to wygląda tak - im więcej obsłużonych klientów tym więcej kasy a jakość... mało ważna.play4you2 pisze:Masz dużo racji w tym co mówisz, że dobrze by było, żeby był przypisany jeden konsultant do danej osoby
Zgadza się, ale to co się dzieje z siecią P4 to lekka przesada. Zgadzam się też całkowicie z tym zgadzam, że to zależy od lokalizacji, MOŻE od telefonu. Na tym forum widać, że wiele osób ma dokładnie takie same problemy związane nie tylko z zasięgiem. Chyba jednak coś jest nie tak skoro jest ich aż tyle a to i tak tylko ułamek klientów którzy te problemy zgłaszają. Jeżeli problem jest z lokalizacją, to może warto się tym zainteresować. Zapewniano mnie że przeprowadzono testy zasięgu w lokalizacjach które podałem. Wątpię w to, skoro nawet w salonie Play usłyszałem, że są pewne lokalizacje, w których wszyscy mają problemy (i to w centrum dużych miast). Przykro mi, ale dzięki wam słowo "zapewniamy" uzyskało dla mnie zupełnie nowe znaczenie.play4you2 pisze:Zasięg bywa zmienny
SMS od Play. Coś w stylu, ze trafiłem na 15:xx. Za chwilę, że nie udało mi się. Regulamin: Playmobile.pl.play4you2 pisze:Widex, to może byc związane z tym, że miałeś jeszcze w innej firmie swoje dane, które były wykorzystywane do tych celów.
Ależ absolutnie w to nie wątpię. Chciałem Ci tylko powiedziec, że od innych dostawców również możesz otrzymywac sms a Play nie będzie miał z tym nic wspólnego. Niemniej jednak, jak otrzymałeś go od nas, przepraszam Cię w imieniu firmy.widex pisze:Potrafię odróżnić marketingowe z RMF, a z Play
To świetnie. Co do pomocy, proszę bardzowidex pisze:Na razie nie dostalem nowych SMS-ów. Być może po prostu były zaległe. Dziękuję za pomoc
Na początku, bardzo przepraszam Cię za tego konsultanta. Jak pamiętasz kto to był, daj mi info na pw. Co do Oferty i Twojego pytania, szczegółowych rozmiarów paczki Ci nie podam, ale wielkośc paczki zależna jest od danego urządzenia. Zazwyczaj jest to standardowy rozmiar pudełka, w jaki zapakowane jest urządzenie. Wysyłka jest bezpłatna. Jeżeli mimo zaistniałego zdarzenia, możesz jeszcze nas obdarzyc zaufaniem, daj mi do siebie numer na pw, a skontaktuje sie z Tobą specjalista, który perfekcyjnie odpowie Ci na każde Twoje pytanie dotyczące Oferty. Ja już o to zadbam. Jeszcze raz przepraszam Cię za ten incydent. Zapewniam Cię, że w Play pracują osoby oddane swojej pracy i pełne pasji do tego co robią. Jest ich znaczna większośc, choc może ich nie zauważacie.Maniiiek pisze:Przedstawił mi ofertę a gdy zapytałem go o rozmiar i cenę paczki internetowej to przedstawił mi ofertę play online, gdy Mu wytłumaczyłem, że chodzi mi o internet w abo bez słowa się rozłączył. Jeśli cały BOK tam tak wygląda, to ja wole zostać u konkurencji.
pawelpp, ja Cię zapewniam, że te testy są robione. Niemniej jednak, są lokalizacje, gdzie mimo naszych usilnych starań, nie możemy nic z tym zrobic. Ma na to wpływ wiele czynników, od infrastruktury terenu po urządzenia elektroniczne, które się tam znajdują. Nawet linia wysokiego napięcia może już miec wpływ na jakośc zasięgu. Co do zasięgu w Centrach miast, przyznaję Ci rację, że czasami tak się zdarza, że może byc dośc kiepsko. Powód, jak powyżej. Generalnie nasi planisci jak i sami technicy robią co mogą, aby zasięg był jak najlepszy w danej lokalizacji, ale czasami na prawdę nie można tego poprawic. Wówczas staramy się ulepszyc i wzmacniac dany nadajnik i choc to zazwyczaj pomaga, to jednak znajdują się miejsca, w których mimo takich działań nadal nie da rady się tego polepszyc. Chcę Wam jednak powiedziec, że co do samej jakości, to pojęcie mocno subiektywne. Ja np. jak mam "szumy" jestem w stanie to znieśc i za mocno mi to nie przeszkadza, dla innej osoby już te same utrudnienia są wręcz nie do zniesienia i ja to rozumiem. Generalnie staramy się reagowac na każde zgłoszenie, aby dac Wam maksymalną satysfakcję z korzystania z naszych usług.pawelpp pisze:Zapewniano mnie że przeprowadzono testy zasięgu w lokalizacjach które podałem. Wątpię w to
Mam taką skromną nadzieję, że chociaż jak ja to mówię, to ma to dla Ciebie jak i pozostałych realne znaczenie. A tak na poważnie, właśnie po to robimy nasze działania (o których juz wspominałem), aby jak otrzymacie w odpowiedzi z BOK takie stwierdzenie, było ono wymierne w każdym calu.pawelpp pisze:Przykro mi, ale dzięki wam słowo "zapewniamy" uzyskało dla mnie zupełnie nowe znaczenie.
Przede wszystkim musisz byc zarejestrowany. Jeżeli posiadasz usługę niezarejestrowaną, takie smsy są ustawione domyślnie. Podczas rejestracji karty Mozesz wybrac pole, gdzie jest informacja, żeby Ci nie przesyłac takich wiadomości. Jak jestes juz zarejestrowany, prześlij nam odpwiednie pismo (podając w nim koniecznie hasło abonenckie), w którym zamieścisz informacje, że nie życzysz sobie otrzymywania SMS o treści marketingowej (cofasz zgodę, którą wcześniej na to wyraziłeś). Powinieneś otrzymac pisemne potwierdzenie o wprowadzonych zmianach.michalx703 pisze:Co do sms, co trzeba wyslac i w jaki sposob zeby nie otrzymywac reklam o konkursach, bo tez mnie tym mecza ? Pozdrawiam
play4you2 dziś już chyba za dużo pracujeszplay4you2 pisze:Maniiiek pisze: Przedstawił mi ofertę a gdy zapytałem go o rozmiar i cenę paczki internetowej to przedstawił mi ofertę play online, gdy Mu wytłumaczyłem, że chodzi mi o internet w abo bez słowa się rozłączył. Jeśli cały BOK tam tak wygląda, to ja wole zostać u konkurencji.
Na początku, bardzo przepraszam Cię za tego konsultanta. Jak pamiętasz kto to był, daj mi info na pw. Co do Oferty i Twojego pytania, szczegółowych rozmiarów paczki Ci nie podam, ale wielkośc paczki zależna jest od danego urządzenia. Zazwyczaj jest to standardowy rozmiar pudełka, w jaki zapakowane jest urządzenie.
Upsosachorzow pisze:play4you2 dziś już chyba za dużo pracujesz Koledze chodziło zapewne o wielkość pakietu danych (w MB) a nie fizyczną wielkość przesyłki od kuriera