• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 58 z 244
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 244

 #429368  autor: piokuk
 13 wrz 2010, 22:46
Play2you - ponawiam swoje pytanie o puste karty w prepaidzie do przypisywania numeru w salonie. Dalej są dostępne, czy też wycofaliście je?

 #429389  autor: play4you2
 14 wrz 2010, 08:16
piokuk pisze:Play2you - ponawiam swoje pytanie
Hmm a dlaczego miałyby zostać wycofane? Zresztą nie wiem, czy rozmawiamy o tym samym, ja mam na myśli karty służące do wymiany np. z powodu usterki. W każdym Salonie są "puste" SIM, ale jak już mówiłem, służą one do wymiany. Numer będzie wówczas przypisany automatycznie ten, który miałeś do wymienionej karty. Karty MNP o których mówisz, mają zapisany "jakiś" numer, ale po przeniesieniu Twojego numeru, jest on "podmieniany" na tej karcie. Nie było nigdy tak, że dajemy "pustą" kartę bez numeru i potem numer do niej. Zresztą chyba w każdej sieci tak nie ma. Nawet, jak Chcesz kupić "złoty" numer, to najpierw "dostajesz" SIM z "jakimś" numerem a następnie jest on "zamieniany" z tym, który wybierasz.
Czy o to ci chodziło?

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #429402  autor: kamyk_w
 14 wrz 2010, 10:07
W salonach były czyste startery 9 i 30zł do których przypisać można było numer, wybierając z bazy wszystkich numerów, również tych zwykłych. Jedyny minus tej operacji był taki, że numer zostaje przypisany dopiero następnego dnia. A co do złotych numerów, to sposób wymieniony przez Ciebie tak wygląda tylko przy zmianie numeru na złoty zgodnie z najnowszą promocją, gdyby ktoś chciał kupić złoty numer dla Fresh, nowy starter, to przypisuje się go na właśnie czysty starter 9/30.

Co do MNP na prepaida, to nie ma tam w ogóle numeru tymczasowego, przypisywany jest od razu konkretny numer do danego SIMa, jeżeli przeniesienie nie dojdzie do skutku, to starter można wyrzucić.
:)
Nie było nigdy tak, że dajemy "pustą" kartę bez numeru i potem numer do niej.
Jest tak od bardzo dawna ;)
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 12:44 przez kamyk_w, łącznie zmieniany 1 raz.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429406  autor: play4you2
 14 wrz 2010, 10:14
kamyk_w pisze:W salonach były czyste startery 9 i 30zł
Oj, chyba mamy inne informacje :wink:...

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429411  autor: piokuk
 14 wrz 2010, 11:27
Kamyk ma rację. Sam kilkukrotnie przepisywałem numer w salonie do pustego startera za 9 złotych. Była to normalna praktyka a nie jakiś ewenement.

 #429414  autor: pawelpp
 14 wrz 2010, 11:52
play4you2 pisze:NIE ODPOWIADAMY ZA ZEWNĘTRZNYCH DOSTAWCÓW
Nawet za tych, którym bezprawnie sprzedaliście mój numer? Na numerze X nigdy nie była wyrażona zgoda na otrzymywanie takich SMSów. Potwierdzasz, że nawet jeżeli na numer Y była i są one przydzielone do tego samego konta abonenckiego, to na numer X nie ma prawa dotrzeć SMS typu "Przypominamy:w Play za każde 2minuty odebranej rozmowy...." ?

 #429431  autor: kamyk_w
 14 wrz 2010, 12:43
play4you2 pisze:
kamyk_w pisze:W salonach były czyste startery 9 i 30zł
Oj, chyba mamy inne informacje :wink:...
Jestem konsultantem prawie od dwóch lat, więc znam to z praktyki...

A co do otrzymywania informacji promocyjnych, jest to przypisywane do konta, więc jak wyraziłeś zgodę przy drugim numerze, to została taka informacja dodana i do pierwszego.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać tego typu wiadomości, idziesz do salonu play i prosisz o wykonanie zgłoszenia o odwołanie zgody na otrzymywanie informacji promocyjnych.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429438  autor: pawelpp
 14 wrz 2010, 13:22
kamyk_w pisze:A co do otrzymywania informacji promocyjnych, jest to przypisywane do konta, więc jak wyraziłeś zgodę przy drugim numerze, to została taka informacja dodana i do pierwszego.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać tego typu wiadomości, idziesz do salonu play i prosisz o wykonanie zgłoszenia o odwołanie zgody na otrzymywanie informacji promocyjnych.
Tak właśnie myślałem, więc P4Y udzielił złej informacji.
Tak też zrobiłem 2 tygodnie temu i niestety nadal dostaję SPAM.

 #429453  autor: play4you2
 14 wrz 2010, 14:05
pawelpp pisze:Tak właśnie myślałem, więc P4Y udzielił złej informacji.
A czy powiedziałeś, że numery masz na tym samym koncie? Mówiłeś tylko o numerach, a nie o tym, że są na tym samym koncie. Udzieliłem informacji, w oparciu o Twoją wypowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429461  autor: pawelpp
 14 wrz 2010, 14:42
play4you2 po prostu nie sadziłem, ze mając 2 abonamenty można mieć 2 konta abonenckie. W takim razie bardzo kompetentna konsultantka się pomyliła. Nawet jeżeli wyraziłem zgodę, to dlaczego po dwóch tygodnia od jej cofnięcia nadal dostaję SPAM od Play i od zewnętrznych dostawców, którym Play bezprawie sprzedał mój numer?

 #429472  autor: horas
 14 wrz 2010, 15:26
play4you2
czy masz może info kiedy wejdzie w życie tzw. płynny handover między Plusem a Play ??

i co z zasięgiem w miejscowości Dobra Szczecińska ?? masz już może jakieś nieoficjalne info ?? 8)

pozdr.
horas

 #429474  autor: metpablo
 14 wrz 2010, 15:51
pawelpp pisze:Czy SMSy od Konkursowej Komicji Play i z numeru 73444 są wysyłane przez Play czy inną firmę? ?
SMSy z numeru 73444 wysyłają w kooperacji firmy INTERNETQ POLAND Sp. z o.o., ul. Wierzbowa 9/11 w Warszawie oraz P4 z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy: 02-677), przy ulicy Taśmowej 7. Zaspamowali moją mamę, więc już wysłałem maila do Pana Gruszki z P4 i do Pana Grzegorza Witerskiego z internetq ([email protected]) z żądaniem zaprzestania wysyłania niezamówionych informacji handlowych.

Namiary na biuro spamera, łącznie z telefonem służbowym (a co tam, podam tu od razu 22 596 69 00) - http://www.internetq.com/contact/locations/poland
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 16:03 przez metpablo, łącznie zmieniany 2 razy.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #429477  autor: kamyk_w
 14 wrz 2010, 15:58
pawelpp pisze:play4you2 po prostu nie sadziłem, ze mając 2 abonamenty można mieć 2 konta abonenckie. W takim razie bardzo kompetentna konsultantka się pomyliła. Nawet jeżeli wyraziłem zgodę, to dlaczego po dwóch tygodnia od jej cofnięcia nadal dostaję SPAM od Play i od zewnętrznych dostawców, którym Play bezprawie sprzedał mój numer?
A może mówiłeś że chcesz mieć wszystko na jednej fakturze?
Dwa tygodnie od cofnięcia... pamiętaj że czas na rozpatrzenie reklamacji/zgłoszenia wynosi 30dni. W związku z tym cierpliwości ;)

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429487  autor: pawelpp
 14 wrz 2010, 16:48
kamyk_w pisze: Dwa tygodnie od cofnięcia... pamiętaj że czas na rozpatrzenie reklamacji/zgłoszenia wynosi 30dni. W związku z tym cierpliwości ;)
Dyspozycja została podobno zrealizowana. Mimo to otrzymuję spam.

 #429507  autor: metpablo
 14 wrz 2010, 19:34
pawelpp pisze:
kamyk_w pisze: Dwa tygodnie od cofnięcia... pamiętaj że czas na rozpatrzenie reklamacji/zgłoszenia wynosi 30dni. W związku z tym cierpliwości ;)
Dyspozycja została podobno zrealizowana. Mimo to otrzymuję spam.
Zgłoś sprawę do UKE i UOKiK.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #429542  autor: ukefake
 14 wrz 2010, 23:02
metpablo pisze:Zgłoś sprawę do UKE i UOKiK.
dane osobowe to sprawa dla GIODO. Może ktoś tam bedzie potrzebował jakiejś prostej sprawy żeby dostać premie ;)

A tak z innej beczki: czy ktoś próbował się skarzyć UKE (lub uokikowi/rzecznikom konsumentów) na głupoty wypisywane w odpowiedziach na reklamacje i jeśli tak to jakie były efekty?

 #429560  autor: pawelpp
 15 wrz 2010, 00:58
ukefake pisze:A tak z innej beczki: czy ktoś próbował się skarzyć UKE (lub uokikowi/rzecznikom konsumentów) na głupoty wypisywane w odpowiedziach na reklamacje i jeśli tak to jakie były efekty?
Tak - Play umowa rączki i odpowiada szablonem do UKE, że konsument nie ma racji i wszystko działa i w ogóle nie ma problemów. UKE proponuje sąd polubowny.

 #429615  autor: kamyk_w
 15 wrz 2010, 11:36
wszystkim odpowiadają szablonem, a każdy może mieć problem, ja również, więc składam ciągle reklamacje, kolejną i kolejną, wielkiego problemu nie ma, a oni zamiast przyznać rację, to wysyłają mi pisma...
A sprawa dotyczyła zasięgu, jest takie miejsce, w centrum miejscowości ok 2tyś mieszkańców, do którego często jeżdżę, że nie ma zasięgu w promieniu ok 400m. A mieszkają tam rodzice mojej dziewczyny. To Play się upiera że mogę z plusa korzystać, pomimo że plus nie ma zasięgu. Ech, to się wkurzyłem, jak ostatnio jechałem, to wziąłem 4 telefony z play tam, żeby BTS-y zarejestrowały że tam byłem i złożyłem reklamację na wszystkich :D
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2010, 11:40 przez kamyk_w, łącznie zmieniany 1 raz.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #429616  autor: droopy91
 15 wrz 2010, 11:39
Może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi.
Przyszedł do mnie przedwczoraj sms, że mogę mieć przez pierwszy miesiąc darmowy pakiet '100 smsów do wszystkich sieci za 5zł'. Wczoraj postanowiłem go aktywować (koło godziny 15). Dostałem sms'a że 'Twoje zgłoszenie zostało przyjęte'. Zacząłem pisać sms'y. Napisałem koło 10. Wróciłem do domu, wszedłem w swoje konto na playmobile, zakładka 'usługi', przyglądam się się zakładce dotyczącej pakietu, napisane 'wyłączone'. Olałem to i stwierdziłem że jak wróce ponownie do domu to aktywuję jeszcze raz. Wyszedłem. W między czasie napisałem jakies 18 sms'ów. Za wszystkie do tej pory ciągnęło mi regularnie pieniądze. Wróciłem znowu do domu. Tym razem przez playmobile uaktywniłem usługę (koło godziny 23). Wszedłem jeszcze w zakładkę 'Moje konto' by upewnić się czy może tak szybko aktywowano mu usługę. Niestety, nie (Promocyjne SMS - 0). Poszedłem spać. Wstaję rano. Sprawdzam stan sms'ów z pakietu, z nadzieją że będę miał 100, a mam 19...I teraz ptanie z jakiej racji, zostało mi 19 smsów? Po pierwsze, od uruchomienia usług nie wypisałem 81 smsów, po drugie za każdym razem ciągnęło mi regularnie hajs za każdego napisanego sms'a. Dodam jeszcze że nie doliczono mi 5zł, bo tyle kosztuje usługa.
Nie wiem, może coś źle zrobiłem. Ktoś umie to wyjaśnić?

P.S. Chyba że patrząc na 'Promocyjne SMS - 19szt.', pokazuje mi tyle ile smsów wykorzystałem do tej pory, w tym przypadku 19 i zostało by mi jeszcze wtedy 81. To by było realne do póki nie kłóciło by się z informacją obok oznaczoną jako '?' i podpisaną 'Liczba pozostałych promocyjnych wiadomości SMS'. W każdym razie ta teoria została obalona, napisałem 2 sms'y i pozostało mi 17.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2010, 11:46 przez droopy91, łącznie zmieniany 1 raz.

 #429619  autor: emerson
 15 wrz 2010, 11:44
Smsy zostały Ci naliczone proporcjonalnie od włączenia do końca cyklu rozliczeniowego.Od nowego cyklu będziesz miał całe 100.
  • Strona 58 z 244
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 244
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 244