pietro90 pisze:Ostatnio zauwazylem, ze na moim koncie znikaja srodki, nie wiem co jak dlaczego... Ale byla taka sytuacja, ze mialem 50 zł, nagle zrobilo sie ich 46zł, potem wrocilo do 50zł. Natomiast teraz mam tych srodkow 48zł, a 2zł gdzies wsiaklo... Wie ktos o co chodzi?
Ostatnio, tzn. kiedy?? Przyznaję, że była wczoraj drobna usterka związana z rozliczeniem SMS, ale wszystkie niewłaściwie rozliczone aktywności zostały już naprawione i osoby, którym źle policzono za aktywność, zostały zwrócone środki. Połączenia głosowe i pozostałe aktywności działały prawidłowo (rozliczenie ich).
The_shadow pisze:Play4You2: czy moglibyscie wprowadzic taki limit na zyczenie? Czy tez byloby to sprzeczne z "interesem firmy"? Jesli rzeczywiscie chcecie, jak sam piszesz, tylko dobra i zadowolenia klientow to nie wyobrazam sobie, ze tego nie wprowadzicie. Wydaje mi sie, ze napisanie takiego kodu zrodlowego do tej funkcji nie zajmie wiecej niz 15 minut....90% kodu zreszta juz macie, jest w koncu blokada w roamingu.
Shadow, powiem szczerze, że z wielką uwagą przeczytałem Twój post. Niewątpliwie jest on bvardzo merytoryczny i zawiera wiele cennych uwag. Pozwolę sobie tylko wyjaśnić Ci pewne kwestie. Zanim to jednak zrobię, zgadzam się co do faktu, że zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z usługi. Jednak nie jestem hipokrytą i nigdy nie ukrywałem, że normalną sprawą dla każdego przedsiębiorcy w tym i dla nas jest korzyść z prowadzonego interesu. Oczywiście, nie mam na myśli "korzyść za wszelką cenę" i szeroko ujęte "nieuczciwe podejście". Chcemy zarabiać, ale
FAIR. Piszę o tym, gdyż wspomniałeś o korektach. Otóż, osoba, która zrobiła to świadomie, niestety nie będzie miała żadnych korekt. Owszem, można powiedzieć tu o podejściu "proklienckim", ale w tym przypadku musielibyśmy podejść do każdej takiej osoby, a uwierz mi, z pewnością nie byłaby to tylko jednostkowa sprawa. W przypadkach osób, które nieświadomie nabiły sobie taki rachunek, cóż, to jest najbardziej sporna kwestia, gdyż jak sprawdzić, kto zrobił to świadomie, a kto nie?? Oprogramowania zdarzają się wadliwe i tego nie neguję. Nie jestem informatykiem, więc pozwolisz, że nie będę wypowiadał się w tym temacie, z tytułu niewystarczającej wiedzy w zakresie programowania. Z tego co mi wiadomo, system został sprawdzony i nie posiada żadnych błędów. Nie wiem, co było powodem takiego naliczania, ale wiem jedno. Klientów, posiadających "telefon internetowy" w naszej sieci są setki (jak nie tysiące na chwilę obecną). Sprawa dotyczy mniej niż 0.5 % tych Klientów. Gdyby była usterka, z całą pewnością dotknęła by wszystkich. Jedno co mogę Cię zapewnić (i Was wszystkich), że każdą zgłoszoną sprawę w tym temacie rozpatrujemy indywidualnie. Czasami może ona ciągnąć się dość długo, ale związane to jest z bardzo dokładną analizą wszystkich systemów za to odpowiedzialnych.
W kwestii Twoich pomysłów, pozwoliłem sobie przesłać je do działu planowania rozwiązań systemowych. Niestety, nie ode mnie zależy wprowadzenie aktualizacji, ale bardzo dziękuję Ci za Twoją wypowiedź. Pokazuje to tylko wasze zainteresowanie sprawą i chęć merytorycznej dyskusji o ewentualnych problemach a co ważne, wspólną pracę nad ich rozwiązaniem, za co jestem Tobie i Wam wszystkim bardzo wdzięczny. Dodam tylko, że pewien pomysł jednego z użytkowników tego forum już zrealizowaliśmy (wszystkie dane pozostawię w tajemnicy). Osoba, która nam zgłaszała pewną innowację wie o tym doskonale.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pomysły dotyczące ulepszenia sieci w imieniu moim i firmy.
Pamiętajcie, nasza sieć jest dla Was, nie dla nas....
Pozdrawiam.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.