• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 58 z 64
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 64

 #390606  autor: play4you2
 01 mar 2010, 09:34
Patryk83żółwik pisze:Mam problem ze swoim starym mixem (oferta Play Mix) a mianowicie czy można złożyć kilka miesięcy wcześniej wypowiedzenie przed końcem umowy terminowej, zapłacić karę umowną i przejść z numerem na FRESH-a?

Wasi konsultanci pod *500 (wczoraj tam dzwoniłem) mówią że nie można tak zrobić bo jeżeli wypowiem umowę przed czasem i zapłacę karę to numer zostanie wyłączony i nie można go przenieść na FRESH. Natomiast jeśli zrobiłbym to miesiąc przed końcem umowy terminowej to wtedy można przejść na FRESH.

Czy to prawda? Czy to nie jest czasem łamanie prawa telekomunikacyjnego przez sieć Play?
Witam Cię. Niestety to prawda. Oczywiście, zgodnie z Reg. Masz prawo do rozwiązania Umowy wcześniej płacą karę, ale zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym, rozwiązując Umowę przed czasem, tracisz prawo do numeru, który posiadasz. W tym przypadku migracja na Fresh nie może zaistnieć. Inaczej to wygląda, jak zakończysz terminowy kontrakt. Wtedy wywiązałeś się z postanowień Umowy i Możesz w tym przypadku podpisać nową Umowę, lub zmigrować się do Fresh.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-03-01, 09:38 ]
Rezo pisze:play4you2, Czy możesz potwierdzić informację o możliwości wysyłania zeskanowanego wypowiedzenia mailem?
Jak obiecałem, tak odpowiadam :). Jeżeli w mailu zawrzesz skan Twojego wypowiedzenia, własnoręcznie podpisany oraz spełnisz wszystkie pozostałe wymogi określone w Reg. w tym wypowiedzeniu, to takie coś można w ten sposób przesłać. Podobnie jest z faxem.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #390639  autor: patrix-83
 01 mar 2010, 13:00
play4you2 pisze:
Patryk83żółwik pisze:Mam problem ze swoim starym mixem (oferta Play Mix) a mianowicie czy można złożyć kilka miesięcy wcześniej wypowiedzenie przed końcem umowy terminowej, zapłacić karę umowną i przejść z numerem na FRESH-a?

Wasi konsultanci pod *500 (wczoraj tam dzwoniłem) mówią że nie można tak zrobić bo jeżeli wypowiem umowę przed czasem i zapłacę karę to numer zostanie wyłączony i nie można go przenieść na FRESH. Natomiast jeśli zrobiłbym to miesiąc przed końcem umowy terminowej to wtedy można przejść na FRESH.

Czy to prawda? Czy to nie jest czasem łamanie prawa telekomunikacyjnego przez sieć Play?
Witam Cię. Niestety to prawda. Oczywiście, zgodnie z Reg. Masz prawo do rozwiązania Umowy wcześniej płacą karę, ale zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym, rozwiązując Umowę przed czasem, tracisz prawo do numeru, który posiadasz. W tym przypadku migracja na Fresh nie może zaistnieć. Inaczej to wygląda, jak zakończysz terminowy kontrakt. Wtedy wywiązałeś się z postanowień Umowy i Możesz w tym przypadku podpisać nową Umowę, lub zmigrować się do Fresh.

Pzdr.


Dziękuję Ci P4Y 2 za odpowiedź i rozwianie moich wątpliwości, miałem do końca nadzieję że jednak konsultanci *500 się pomylili (jak to zwykle bywało z nimi) a tu jednak potwierdziłeś mi że niestety mieli rację :cry:

Pozostaje mi tylko kupić jako drugi numer starter FRESH-a i się cieszyć tanimi i darmowymi połączeniami, poczekać cierpliwie na koniec umowy w mixie i wtedy zmigrować ze swoim głównym numerem na FRESH :)

Pozdrawiam.

 #390673  autor: Piescoch66
 01 mar 2010, 14:45
play4you2 pisze:Powiem tak. Zgodnie z Reg. ś.U.T. dla Ab. par. 16 ust. 7, wypowiedzenie Um. wymaga pisemnego powiadomienia Oper. i powinno zostac wysłane na adres koresp., czyli na Komorniki. Tak więc, złożenie wypow. w Salonie jest nie do końca zgodne z postanowieniami Reg., ale w wyjątkowych okolicznościach, te wypowiedzenia są przyjmowane w Salonach, jeżeli wysłanie listu jest dla kogoś jakimś wielkim problemem, lub utrudnione. Prosiłbym jednak Was, jeżeli chcecie złożyc wypowiedzenie, prześlijcie je na adres korespondencyjny.
A co się stanie z wypowiedzeniem wysłanym na Taśmową 7 - jak mi zaleciła obsługa stoiska Play w Tesco w Tarnowskich Górach?

 #390677  autor: muchakk
 01 mar 2010, 14:56
A ja się nadal borykam z moim problemem :-) Otrzymuje co raz to lepsze odpowiedzi z działu technicznego, powiedziałem sobie, że nie odpuszczę im tak łatwo i też tak robię...

Dzisiaj zostało wysłane 6 albo 7 zgłoszenie w mojej sprawie... :-)

 #390710  autor: play4you2
 01 mar 2010, 16:45
Piescoch66 pisze:A co się stanie z wypowiedzeniem wysłanym na Taśmową 7 - jak mi zaleciła obsługa stoiska Play w Tesco w Tarnowskich Górach?
Coż, nic złego się nie stanie. Taśmowa 7 to główna siedziba Operatora. Przesłane wypowiedzenie zostanie odesłane na Komorniki w celu rozpatrzenia sprawy. Na Taśmową trafiają ostateczne decyzje i postanowienia, natomiast po to jest adres korespondencyjny, żeby z niego trafiały zgłoszenia do odpowiednich działów, przypisane przez pracowników we wstępnej fazie klasyfikacji. Po prostu dłużej to może potrwać. W tym przypadku Salon się pomylił. Wypowiedzenia radzę wysyłać na Komorniki, na adres korespondencyjny.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #390747  autor: Rezo
 01 mar 2010, 19:19
play4you2 pisze:Rezo napisał/a:
play4you2, Czy możesz potwierdzić informację o możliwości wysyłania zeskanowanego wypowiedzenia mailem?


Jak obiecałem, tak odpowiadam :) . Jeżeli w mailu zawrzesz skan Twojego wypowiedzenia, własnoręcznie podpisany oraz spełnisz wszystkie pozostałe wymogi określone w Reg. w tym wypowiedzeniu, to takie coś można w ten sposób przesłać. Podobnie jest z faxem.
Rozumiem. Dziękuję Ci za szybką odpowiedź :D

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW

 #390859  autor: play4you2
 02 mar 2010, 09:01
Moi drodzy, jeżeli nadal ciekawi Was sprawa związana z Centernetem, poniżej jest link do oficjalnego stanowiska Play w tej sprawie. Wypowiedz złożył nasz Rzecznik, Marcin Gruszka.

http://www.blogplay.eu/2010/03/01/stano ... centernet/


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #390863  autor: ukefake
 02 mar 2010, 09:14
Patryk83żółwik pisze:Mam problem ze swoim starym mixem (oferta Play Mix) a mianowicie czy można złożyć kilka miesięcy wcześniej wypowiedzenie przed końcem umowy terminowej, zapłacić karę umowną i przejść z numerem na FRESH-a?
jako że nie można przejść bezpośrednio z mixa do fresha płacąc karę to może warto zastanowić się nad rozwiązaniem umowy poprzez przeniesienie numeru (np do orange)? uregulujesz karę i wracasz do play fresh. Jak dobrze się uwiniesz (i play również) to w tydzień powinieneś się wyrobić. Tylko najpierw upewnij się ile wyniesie cię taka kara (zgodnie z obowiązującym PT) żeby się nie zdziwić.

 #390867  autor: play4you2
 02 mar 2010, 09:29
ukefake pisze:jako że nie można przejść bezpośrednio z mixa do fresha płacąc karę to może warto zastanowić się nad rozwiązaniem umowy poprzez przeniesienie numeru (np do orange)? uregulujesz karę i wracasz do play fresh. Jak dobrze się uwiniesz (i play również) to w tydzień powinieneś się wyrobić. Tylko najpierw upewnij się ile wyniesie cię taka kara (zgodnie z obowiązującym PT) żeby się nie zdziwić.
Oczywiście takie rozwiązanie jest mozliwe i można tak zrobić. Jednak, gdybyś chciał to zrobić, tak jak napisał ukefake, upewnij się, ile wyniesie Cię ta kara. Co do samego przeniesienia, jeżeli wszystkie dokumenty będą prawidłowo wypełnione (u nas i innego Operatora) to sprawę na upartego można będzie załatwić nawet w 4 dni robocze (po 2 dni dla każdego Operatora).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #390932  autor: rossi9
 02 mar 2010, 15:49
Wysłałem wypowiedzenie umowy na adres pocztowy P4 czyli 62-056 Komorniki skr poczt4 Na potwierdzeniu odbioru ktos tam przekreślił wyzej wymieniony adres i walnął stempel firmy arvato services 60-702 Poznań Głogowska 31/33 i jakiś maziaj zamiast imienia i nazwiska pracownika. Ktoś wie o co w tym wszystkim biega? :|

 #390948  autor: play4you2
 02 mar 2010, 16:41
rossi9 pisze:Wysłałem wypowiedzenie umowy na adres pocztowy P4 czyli 62-056 Komorniki skr poczt4 Na potwierdzeniu odbioru ktos tam przekreślił wyzej wymieniony adres i walnął stempel firmy arvato services 60-702 Poznań Głogowska 31/33 i jakiś maziaj zamiast imienia i nazwiska pracownika. Ktoś wie o co w tym wszystkim biega?
Wszystko jest ok. Po prostu odebrano przesyłkę i zostanie ona teraz wprowadzona do systemu.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #390977  autor: The_shadow
 02 mar 2010, 18:21
play4you2: Musze przyznac, ze bardzo mnie przestraszyla sprawa nabijania rachunkow przez "Internetowe telefony". Posiadam abonament w Play, zakupilem iPhone i zwyczajnie sie boje, ze przez blad w oprogramowaniu telefonu badz tez Waszego systemu strace bardzo duzo pieniedzy.

Mysle jednak, ze cos mozna i trzeba z tym zrobic. Rozwazmy sytuacje: danemu abonentowi przydaza sie sytuacja, ze "nabija" mu do maksymalnego limitu 1300 zl. Rezultat: skrajnie zdenerwowany klient, ktory najprawdopodobniej niczego zle nie zrobil. Wy macie problem, bo taka osoba rozpowie wszystkim znajomym o sytuacji, wiec oni raczej nie beda zmieniac sieci na Wasza. Co gorsza moze zalozyc blog, powiadamiac media, itp. Zgodnie ze starym przyslowiem "zadowolony klient przyprowadzi kolejnego, niezadowolony zrazi 100 innych". Tu nie ma znaczenia czy to wadliwe oprogramowanie u Was czy u klienta to spowodowalo. Oczywiscie sa skrajne przypadki, ze ktos rzeczywiscie odpali torrenta na iphonie, ale przypadki, kiedy swiadomie ktos sciagnal 1 GB poza abonamentem bez pakietu i ma pretensje sa liczone w promilach. Mozemy wiec zalozyc, ze jesli ktos rzeczywiscie mial taka sytuacje to nie zrobil tego swiadomie. Zawinilo wadliwe oprogramowanie: albo w jego telefonie albo u Was. Jako informatyk doskonale wiem, ze nie istnieje zaden zlozony program, ktory by nie zawieral bledow. Sami poprawiacie wlasne systemy (play24, oprogramowanie w stacjach, itd.). Mozecie oczywiscie isc w zaparte i kazac takiej osobie zaplacic, ale czy to rzeczywiscie przyniesie korzysci? Nawet jesli on w koncu zaplaci te 1300 zl to nawet jesli sam to zrobil nieswiadomie to przyspozy Wam znacznie wiecej strat finansowych rozpowiadajac o tym niz te 1300 zl. Pytanie jakie Wy poniesliscie realne koszty sciagniecia przez abonenta 1 GB danych po macierzystej sieci? Jaki byl koszt pradu i przesylu danych w hurcie? 5 zl? 10 zl?

Reasumujac nikt nie chce takiej sytuacji: ani klient, ani Wasza siec, bo bardzo zle dziala na wizerunek i zniecheca do korzystania z transferu danych oraz brania wysokich abonamentow z "telefonami internetowymi".

Sytuacje mozna wiec moim zdaniem rozsadnie rozwiazac na 2 sposoby:

1) Wprowadzic na zyczenie usluge mozliwosci okreslenia maksymlanego przesylu poza pakietem danych przez klienta (z mozliwoscia wybrania zero). Na zasadzie kod USSD albo sms. Gdy zblizalby sie limit, tak jak to jest teraz w Play Online, klient otrzymywalby smsa z infromacja i propozcyja dokupienia pakietu.
2) Anulowac klientom w tego typu sytuacjach te kwoty, gdyz realny koszt dla Was jest niewielki, a strata w perspektywie ogromna.

Ja osobiscie jestem za rozwiazaniem nr 1. Osoby, ktore beda chcialy korzystac bez pakietow beda mogly. Osoby takie jak ja i inni forumowicze, ktorzy nie chca miec niepotrzebnego stresu i potem masy straconych nerowow beda spokojni, ze nawet jesli bedzie "awaria" oprogramowania to nie beda musieli potem miesiac tego odrabiac w pracy.

Play4You2: czy moglibyscie wprowadzic taki limit na zyczenie? Czy tez byloby to sprzeczne z "interesem firmy"? Jesli rzeczywiscie chcecie, jak sam piszesz, tylko dobra i zadowolenia klientow to nie wyobrazam sobie, ze tego nie wprowadzicie. Wydaje mi sie, ze napisanie takiego kodu zrodlowego do tej funkcji nie zajmie wiecej niz 15 minut....90% kodu zreszta juz macie, jest w koncu blokada w roamingu.

 #391262  autor: user_delete26
 04 mar 2010, 08:53
Ostatnio zauwazylem, ze na moim koncie znikaja srodki, nie wiem co jak dlaczego... Ale byla taka sytuacja, ze mialem 50 zł, nagle zrobilo sie ich 46zł, potem wrocilo do 50zł. Natomiast teraz mam tych srodkow 48zł, a 2zł gdzies wsiaklo... Wie ktos o co chodzi?

 #391278  autor: play4you2
 04 mar 2010, 11:12
pietro90 pisze:Ostatnio zauwazylem, ze na moim koncie znikaja srodki, nie wiem co jak dlaczego... Ale byla taka sytuacja, ze mialem 50 zł, nagle zrobilo sie ich 46zł, potem wrocilo do 50zł. Natomiast teraz mam tych srodkow 48zł, a 2zł gdzies wsiaklo... Wie ktos o co chodzi?
Ostatnio, tzn. kiedy?? Przyznaję, że była wczoraj drobna usterka związana z rozliczeniem SMS, ale wszystkie niewłaściwie rozliczone aktywności zostały już naprawione i osoby, którym źle policzono za aktywność, zostały zwrócone środki. Połączenia głosowe i pozostałe aktywności działały prawidłowo (rozliczenie ich).

The_shadow pisze:Play4You2: czy moglibyscie wprowadzic taki limit na zyczenie? Czy tez byloby to sprzeczne z "interesem firmy"? Jesli rzeczywiscie chcecie, jak sam piszesz, tylko dobra i zadowolenia klientow to nie wyobrazam sobie, ze tego nie wprowadzicie. Wydaje mi sie, ze napisanie takiego kodu zrodlowego do tej funkcji nie zajmie wiecej niz 15 minut....90% kodu zreszta juz macie, jest w koncu blokada w roamingu.
Shadow, powiem szczerze, że z wielką uwagą przeczytałem Twój post. Niewątpliwie jest on bvardzo merytoryczny i zawiera wiele cennych uwag. Pozwolę sobie tylko wyjaśnić Ci pewne kwestie. Zanim to jednak zrobię, zgadzam się co do faktu, że zależy nam na tym, aby nasi Klienci byli zadowoleni z usługi. Jednak nie jestem hipokrytą i nigdy nie ukrywałem, że normalną sprawą dla każdego przedsiębiorcy w tym i dla nas jest korzyść z prowadzonego interesu. Oczywiście, nie mam na myśli "korzyść za wszelką cenę" i szeroko ujęte "nieuczciwe podejście". Chcemy zarabiać, ale FAIR. Piszę o tym, gdyż wspomniałeś o korektach. Otóż, osoba, która zrobiła to świadomie, niestety nie będzie miała żadnych korekt. Owszem, można powiedzieć tu o podejściu "proklienckim", ale w tym przypadku musielibyśmy podejść do każdej takiej osoby, a uwierz mi, z pewnością nie byłaby to tylko jednostkowa sprawa. W przypadkach osób, które nieświadomie nabiły sobie taki rachunek, cóż, to jest najbardziej sporna kwestia, gdyż jak sprawdzić, kto zrobił to świadomie, a kto nie?? Oprogramowania zdarzają się wadliwe i tego nie neguję. Nie jestem informatykiem, więc pozwolisz, że nie będę wypowiadał się w tym temacie, z tytułu niewystarczającej wiedzy w zakresie programowania. Z tego co mi wiadomo, system został sprawdzony i nie posiada żadnych błędów. Nie wiem, co było powodem takiego naliczania, ale wiem jedno. Klientów, posiadających "telefon internetowy" w naszej sieci są setki (jak nie tysiące na chwilę obecną). Sprawa dotyczy mniej niż 0.5 % tych Klientów. Gdyby była usterka, z całą pewnością dotknęła by wszystkich. Jedno co mogę Cię zapewnić (i Was wszystkich), że każdą zgłoszoną sprawę w tym temacie rozpatrujemy indywidualnie. Czasami może ona ciągnąć się dość długo, ale związane to jest z bardzo dokładną analizą wszystkich systemów za to odpowiedzialnych.
W kwestii Twoich pomysłów, pozwoliłem sobie przesłać je do działu planowania rozwiązań systemowych. Niestety, nie ode mnie zależy wprowadzenie aktualizacji, ale bardzo dziękuję Ci za Twoją wypowiedź. Pokazuje to tylko wasze zainteresowanie sprawą i chęć merytorycznej dyskusji o ewentualnych problemach a co ważne, wspólną pracę nad ich rozwiązaniem, za co jestem Tobie i Wam wszystkim bardzo wdzięczny. Dodam tylko, że pewien pomysł jednego z użytkowników tego forum już zrealizowaliśmy (wszystkie dane pozostawię w tajemnicy). Osoba, która nam zgłaszała pewną innowację wie o tym doskonale.

Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pomysły dotyczące ulepszenia sieci w imieniu moim i firmy.

Pamiętajcie, nasza sieć jest dla Was, nie dla nas....

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #391280  autor: user_delete26
 04 mar 2010, 12:16
Ostatnio, tzn. kiedy?? Przyznaję, że była wczoraj drobna usterka związana z rozliczeniem SMS, ale wszystkie niewłaściwie rozliczone aktywności zostały już naprawione i osoby, którym źle policzono za aktywność, zostały zwrócone środki. Połączenia głosowe i pozostałe aktywności działały prawidłowo (rozliczenie ich).
Na przełomie 3-5 dni. Jak pisałem już, zabrano mi 4 zł ale zwrócono, to było jakieś 1,5 tygodnia temu . A teraz cały czas mam 48 zł. (bez 2 zł ;))

 #391282  autor: pawlojr
 04 mar 2010, 12:36
Witam,

To ja opowiem co mi się przydarzyło. Oczywiście zastrzegam że stało się to z mojej winy, jednak liczyłem na wyrozumiałość operatora.

Mam dwa telefony i dwie karty jedną zwykły abo a drugą play online. Jeden telefon stary bez 3G a drugi z 3G. Oczywiście wole na co dzień korzystać z nowszego ale tylko on działa mi jako modem do play online. Więc podłączając się do internetu musiałem kartę z abonentem przenosić do starszego telefonu. Nie kupowałem modemu albo nowego telefonu ponieważ za jakieś 2 tygodnie kończy mi się umowa w play i chciałem sobie kupić razem z abo nowy telefon i wtedy już by nie było takiego problemu.

Niestety pewnego dnia pomyliłem się i podłączyłem telefon ten nowszy ale z kartą abo a nie play online do internetu. Zrobiłem połączenie ok 110 MB co policzyło mi prawie 600 zł. Fakt, moja pomyłka jednak napisałem do playa z nadzielą że dla stałego klienta który korzysta z ich dwóch usług naraz oraz jest w okresie tuż przed podpisaniem nowej umowy, że może jakoś uda się to zmniejszyć. Biorąc pod uwagę że takie połączenie w play online i abo działa na tej samej zasadzie a w play online kosztowało by ze 2 zł play zarobił na mnie kupę kasy.

Oczywiście nic z tego. Dostałem odpowiedź tylko, że wszystko odbyło się poprawnie.
Tym sposobem na pewno nie wezmę telefonu w play kolejnego tylko przejdę na play fresh i pomyśle co dalej.

Nie neguje tego, iż wynikło to z mojej pomyłki jednak operator mogły mnie potraktować bardziej po ludzku. Te kilka set złoty mógłbym wydać u nich na telefon i się uwiązać jakimś abonentem na kolejne lata i de facto i tak by na mnie zarobili więcej. A ja jako bardzo zadowolony klient bym opowiadał znajomym jaki to fajny operator, jak to mnie dobrze potraktowali. Oczywiście teraz tego nie mogę powiedzieć.

Rozumiem że kasa się liczy dla każdej firmy. Ale czasem zadowolony klient który podpisuje wieloletnie umowy jest ważniejszy niż jednorazowa kasa

 #391283  autor: pawelpp
 04 mar 2010, 12:49
play4you2 pisze:Chcemy zarabiać, ale FAIR.
Moim zdaniem (tyczy się WSZYSTKICH operatorów) transmisja danych poza pakietami jest zbyt droga. Jestem przekonany, że jej realne koszty to może kilka procent ceny proponowanej użytkownikowi. Stąd te problemy... Możliwość założenia blokady lub zmniejszenia limitu kredytowego byłaby bardzo dobrym rozwiązaniem - jak najbardziej FAIR w stosunku zarówno do klienta jak i operatora. Klient wyda dużo, ale nie za dużo, a operator i tak na tym zarobi. Oczywiście - lepiej zarobić od kilkudziesięciu klientów kilka tysięcy zł niż pokazać się jako ten uczciwy i przystępny dla klientów operator.
Co do zarabiania - Play nie zarabia uczciwie. Mam tu na myśli jakość połączeń, sieci, obsługę klienta, rozpatrywanie reklamacji. Tylko i wyłącznie Play4you podchodzą indywidualnie do klienta. OK na pewno nie i nikt inny w Play.
Też denerwuje mnie to, że w salonach obsługi zawsze dostaję telefon do ręki i mam sobie dzwonić do OK bo oni nic nie mogą. Wiem, że wątek już był poruszany ale może warto od czasu do czasu przypomnieć Play4you, bo w tej kwestii też nie dostrzegam zmian :)

 #391287  autor: manner
 04 mar 2010, 13:14
play4you2 pisze:W przypadkach osób, które nieświadomie nabiły sobie taki rachunek, cóż, to jest najbardziej sporna kwestia, gdyż jak sprawdzić, kto zrobił to świadomie, a kto nie??
no sorry, a kto świadomie sobie nabija 1200zł rachunku?
play4you2 pisze: Z tego co mi wiadomo, system został sprawdzony i nie posiada żadnych błędów.
ja natomiast pracuję w IT dość długo i śmiem twierdzić że nie ma systemów bez błędów. co najwyżej mogą być nie znalezione :)
play4you2 pisze:Nie wiem, co było powodem takiego naliczania, ale wiem jedno. Klientów, posiadających "telefon internetowy" w naszej sieci są setki (jak nie tysiące na chwilę obecną). Sprawa dotyczy mniej niż 0.5 % tych Klientów. Gdyby była usterka, z całą pewnością dotknęła by wszystkich.
a możesz napisać ile to jest w sztukach?
play4you2 pisze:W kwestii Twoich pomysłów, pozwoliłem sobie przesłać je do działu planowania rozwiązań systemowych. Niestety, nie ode mnie zależy wprowadzenie aktualizacji, ale bardzo dziękuję Ci za Twoją wypowiedź.
wystarczyłoby moim skromnym zdaniem gdyby pakiety POwT w abonamencie działały tak jak w PlayFresh - skończy się i koniec. kupujesz następny albo nie, jak chcesz.
play4you2 pisze:Pamiętajcie, nasza sieć jest dla Was, nie dla nas....
otóz to :)

pozdrawiam i ciągle czekam na rozwiązanie mojego 0.5%

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/

 #391295  autor: osachorzow
 04 mar 2010, 13:41
manner pisze:ja natomiast pracuję w IT dość długo i śmiem twierdzić że nie ma systemów bez błędów. co najwyżej mogą być nie znalezione :)
i najczęściej użytkownicy są (nieświadomymi) testerami działania systemu ;)
manner pisze:wystarczyłoby moim skromnym zdaniem gdyby pakiety POwT w abonamencie działały tak jak w PlayFresh - skończy się i koniec
pakietu koniec, dalej taryfikacja cennikowa, czyli również można nabić sobie rachunek, a raczej wyzerować konto pre-padi ;)

 #391301  autor: manner
 04 mar 2010, 13:59
oł, to we freshu też jest tak słabo? no to w takim razie co innego miałem na myśli. koniec pakietu = koniec internetu. a tymczasem jest nawet taki cwany motyw, że taryfikacja się przełącza na drogą bez przerywania połączenia.

http://czy-play-jest-okay.blogspot.com/
  • Strona 58 z 64
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 64
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 64