• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 57 z 244
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 244

 #428924  autor: bleckwarrior
 11 wrz 2010, 13:48
emerson pisze:Pytanie do kogoś z PLAY:
Mam obecnie dwie aktywacje w Play, chciałbym jeszcze skorzystać z oferty LongPlay za 1zł. Kiedy najlepiej to załatwiać, aby "wpaść" na okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego??
bardzo mało prawdopodobne jeśli będziesz miał oddzielne konto, że dostaniesz okres rozliczeniowy do 1...więc ciężko poradzić naprawdę:/. Z tego co wiem nie jest przyznawany.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #428934  autor: ztomasz
 11 wrz 2010, 14:33
uwazny pisze: Czy mamy to rozumieć jako publiczne oświadczenie pracownika w imieniu firmy PLAY iż PLAY posiada informacje o nieprawidłowym funkcjonowaniu tego telefonu i nie informuje mimo to podczas ich sprzedaży?
Po pierwsze jestes swiadomy jaki produkt kupujesz, po drugie telefon z systemem operacyjnym mozesz tak podrasowac ze praktycznie wszystko moze sie zdarzyc dlatego skad taki P4Y bedzie wiedziec gdzie jest przyczyna. Jesli jest problem z telefonem do powrot do podstawowych ustawien lub sciagniecie najnowszego oprogramowania. Ja czasem czytajac ten temat to sie dziwie ile to trzeba miec nerwow zeby na takie pytania odpowiadac.

 #428935  autor: Sig
 11 wrz 2010, 14:57
ztomasz pisze:
uwazny pisze: Czy mamy to rozumieć jako publiczne oświadczenie pracownika w imieniu firmy PLAY iż PLAY posiada informacje o nieprawidłowym funkcjonowaniu tego telefonu i nie informuje mimo to podczas ich sprzedaży?
Po pierwsze jestes swiadomy jaki produkt kupujesz, po drugie telefon z systemem operacyjnym mozesz tak podrasowac ze praktycznie wszystko moze sie zdarzyc dlatego skad taki P4Y bedzie wiedziec gdzie jest przyczyna. Jesli jest problem z telefonem do powrot do podstawowych ustawien lub sciagniecie najnowszego oprogramowania. Ja czasem czytajac ten temat to sie dziwie ile to trzeba miec nerwow zeby na takie pytania odpowiadac.
Hola, hola. Piszesz:
Po pierwsze jestes swiadomy jaki produkt kupujesz - klient wie, że kupuje telefon z funkcją SMS, nic więcej. To Play wie, że dany model może nie działać poprawnie w ich sieci.

po drugie telefon z systemem operacyjnym mozesz tak podrasowac ze praktycznie wszystko moze sie zdarzyc dlatego skad taki P4Y bedzie wiedziec gdzie jest przyczyna - P4Y przyznał, że problem jest. Skoro przyznał, ze jest, to znaczy że jst powtarzalny - cały czas mowa jest o sytuacji, kiedy problem występuje w telefonie prosto z salonu Play (prosto z pudełka).

Nie mam czasu rozpisywać się w tym temacie, ale trzymajmy się faktów. Play jest świadome, że sprzedaje niepełenowartościowy produkt, a tłumaczenie - 'bo klienci go chcą' jest śmieszne. Etyczna firma wiedząc o powtarzalnym problemie (nie robią tam w tym Play testów, tylko wszysto co jakiś producent nazwie telefonem włączają do oferty?), wycofuje taki model ze sprzedaży - mówi też zainteresowanym nim klientom, że wycofali go bo ten model mógł stwarzać problemy użytkownikom. Proste rozwiązanie, prostego problemu.

Mógłbym się tutaj rozpisać, jak typowa jest postawa w Play - my za nic nie odpowiadamy, ale kasujemy co miesiąc abonament (chociażby śmieszna sytuacja z konkursem, gdzie SMS podpisany Play i o którym jest infromacja na stronie Play, który jest organizowany przez zewnętrzną firmę - znów Play nie odpowaida, a na playmobile.pl to się im pewnie włamali orgnizatorzy i sami umieścili informację...). Naprawdę, sytuacji takich jest sporo i tylk obrak czasu powstrzymuje mnie przed częstszym udzielaniem się w tym wątku.

Świadome sprzedawanie niepełnowartościowego produktu, co do którego mamy wiedzę o jego wadach, klientowi kupującemu go w dobrej wierze jest nieetyczne. Tyle ode mnie, czas w drogę.

 #429013  autor: damian8821
 12 wrz 2010, 01:09
Do Play4You2

Informuję że nadal jest problem z tym kodem * 109 # w taryfie Darmowe SmS do wszystkich sieci , nie pokazuje ilości smsów tylko datę do kiedy można wykorzystać , miło by było jak by speców od tego ponaglić :P
A blokada transferu działa już w usługach na WWW Play24.

A i jeszcze jedno , nadal nie działa Play24 przez WAP.
 #429059  autor: duo-s
 12 wrz 2010, 12:13
Witam, Jako że nikt ani na infolinii ani w punktach sprzedaży nie potrafi mi udzielic informacji (ile osób tyle sprzecznych zdań)postanowiłem zapytać tutaj. A więc tak: Posiadam na Firmę 7 telefonów z aktywacjami i nastepującymi promocjami : 4 z nich sa w ofercie " Kolejny telefon dla Firm" a 3 pozostałe w ofercie 50 % rabatu. Potrzebuję dwa z jednej promo i dwa z drugiej promo przeniesć na inna Firmę. Czy w chwili cesji stracę czy tez utrzymam warunki promocji czyli rabaty i nieograniczone pakiety minut.

dziekuję z góry za odpowiedz

 #429081  autor: www.fazafm.com
 12 wrz 2010, 13:34
Temat juz byl poruszany , reczny wybor operatora i logowanie sie do sieci PLUS. Dwa telefony dwie karty i za kazdym razem BRAK DOSTEPU !!! Jeden model teleofnu to Samsung B7722 drugi to Nokia 1800. Dodam ze w tym samym czasie po wyswietleniu komunikatu o niemozliwosci zalogowania do plusa bez problemu loguje sie w roamingu do sieci ukrainskiej kiyevstar. Sprawa byla poruszana juz jakis czas temu czy PLAY nadal blokuje lub utrudnia zalogowanie sie w roamingu krajowym do plusa?

 #429083  autor: Matyk
 12 wrz 2010, 13:53
www.fazafm.com pisze:czy PLAY nadal blokuje lub utrudnia zalogowanie sie w roamingu krajowym do plusa?
NIE, nie blokuje i nie blokował! a nawet wręcz przeciwnie
Marcin Gruszka wyjaśniał to na swoim blogu.
Może są jakieś chwilowe problemy techniczne...
Kiedy zostanie wprowadzony handower do play logowanie play>plus>play będzie płynne (nie przerwie rozmowy)

 #429114  autor: www.fazafm.com
 12 wrz 2010, 15:26
Ladne mi chwilowe problemy jak od Tygodnia takiej operacji nie moge wykonac.

 #429118  autor: uwazny
 12 wrz 2010, 15:50
Matyk pisze:NIE, nie blokuje i nie blokował! a nawet wręcz przeciwnie
co należy rozumieć przez "wręcz przeciwnie"? że łatwiej się zalogować do Plusa niż PLay?
Matyk pisze:Marcin Gruszka wyjaśniał to na swoim blogu.
tak, wciąż czekamy na film, który teżobiecał i tym filmem miał udowodnić, że takich problemów nie ma. Dotrzymał słowa, czy coś przegapiłem?
Matyk pisze:Może są jakieś chwilowe problemy techniczne...
w Łebie od miesiąca, w Lublinie od roku

[ Dodano: 2010-09-12, 15:56 ]
ztomasz pisze:Po pierwsze jestes swiadomy jaki produkt kupujesz
tak, kupuję nowy telefon w sieci play, który w tej sieci ma umożliwiać prowadzenie rozmów oraz wysyłanie i odbieranie smsów. To podstawowe funkcje telefonu, prawda?
ztomasz pisze:po drugie telefon z systemem operacyjnym mozesz tak podrasowac ze praktycznie wszystko moze sie zdarzyc dlatego skad taki P4Y bedzie wiedziec gdzie jest przyczyna. Jesli jest problem z telefonem do powrot do podstawowych ustawien lub sciagniecie najnowszego oprogramowania
po co mam to robić skoro żadnych zmian nie wprowadzałem a telefon jest nowy i mimo iż sprzedany przez Play to nie działa właściwie w tej sieci, a play o tym wie
ztomasz pisze:Ja czasem czytajac ten temat to sie dziwie ile to trzeba miec nerwow zeby na takie pytania odpowiadac
podesłać kilka odpowiedzi BOK-u PLAYa, żebyś miał porównanie kiedy naprawdę trzeba mieć stalowe nerwy?

 #429170  autor: luccicare
 12 wrz 2010, 21:31
Sam od tygodnia mam dziwny problem. Telefon (na sztywno Plus) co chwila wyświetlał komunikaty o braku możliwości zalogowania się do sieci. Tzn. logował się i wylogowywał. Same połączenia też były zrywane - nagle brak zasięgu. Myślałem, że to telefon, ale po przełożeniu do niego karty innego opa było ok. W drugą stronę nie mogłem sprawdzić przez sim-lock. Nie sprawdziłem też niestety jak zachowa się na sztywnym Play. Myślałem nad udaniem się do salonu w celu wymiany karty, ale teraz od piątku jestem w miejscu gdzie w ogóle nie ma zasięgu Play i jest dobrze, wszystko działa na roamingu plusa bez problemów. Wcześniejsze problemy występowały we Wrocławiu. Nie słychać o takim problemie u innych klientów Play, więc pewnie to jakaś indywidualna sprawa. myślicie, że warto spróbować wymienić SIM - (ma ponad 3 lata)? Jak pójdę do salonu to od ręki wymienią? Może po prostu głupieje jak widzi sieć macierzystą.

 #429185  autor: emerson
 12 wrz 2010, 23:04
A kiedy ma się pojawić handover play>plus>play :?:

 #429198  autor: play4you2
 13 wrz 2010, 08:50
damian8821 pisze:Do Play4You2
Tak wiem, przekazałem to i podobno "coś" z tym robią. Jak zrobią, maja mnie poinformować.
duo-s pisze:Czy w chwili cesji stracę czy tez utrzymam warunki promocji czyli rabaty i nieograniczone pakiety minut.
Cesja jest to przeniesienie praw i obowiązków na innego Użytkownika lub podmiot gospodarczy, przy czym jednak, podczas jej relaizacji, zgodnie z postanowieniem Porozumienia Cesji, prawa nabyte przez jednego Abonenta, nie przepadają na rzecz drugiego, tylko są dalej kontynuowane z tytułu zawartej Cesji. Jest to również opisane na Porozumieniu Cesji, na samym jej dole (zachęcam do zapoznania się z tymi punktami, nie jest ich dużo :-)). Poproś sprzedawcę o "pusty" druk i będziesz się mógł z nim swobodnie zapoznać.

I tak zupełnie na zakończenie.

Sprawa z telefonem LG, jest to moja sotania wypowiedź w tym temacie i nie mam zamiaru dalej ciągnąć tej dyskusji. Telefon nie należy do sieci Play, jak już mówiłem, MOŻE TO BYĆ SPOWODOWANE PRZEZ TELEFON, CO NIE OZNACZA, ŻE MUSI. Proszę wszystkich o bardziej uważne czytanie moich wypowiedzi.
Sieć świadczy usługi telekomunikacyjne i za takie ponosi odpowiedzialność. Nie została potwierdzona wada, tylko przypuszczenie, co jeszcze nie oznacza, że wszystko jest złe i niedobre. Jeżeli podejrzewacie problem z telefonem, oddajcie go w ramach gwarancji (lub Ustawy) do naprawy i to jest tyle, co chce powiedzieć w tym temacie, który z mojej strony uważam za zamknięty. Usługa wysyłania i odbierania wiadomości tekstowych od strony sieci działa prawidłowo i nie zauważono żadnych nieprawidłowości.

W sprawie przelogowania z sieci do sieci powtarzam raz jeszcze i ostani, ŻE NIE MA I NIE BYŁO ŻADNEGO BLOKOWANIA DOSTĘPU DO SIECI PLUS. Ten temat również uważam za definitywnie zamknięty z mojej strony.
emerson pisze:A kiedy ma się pojawić handover play>plus>play
W tej kwestii polecam śledzenie wypowiedzi naszego Rzecznika na blogu. Zapewne on pierwszy ogłosi taka wiadomość.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429220  autor: kuwejt
 13 wrz 2010, 11:22
play4you2 pisze:

I tak zupełnie na zakończenie.

Sprawa z telefonem LG, jest to moja sotania wypowiedź w tym temacie i nie mam zamiaru dalej ciągnąć tej dyskusji. Telefon nie należy do sieci Play, jak już mówiłem, MOŻE TO BYĆ SPOWODOWANE PRZEZ TELEFON, CO NIE OZNACZA, ŻE MUSI. Proszę wszystkich o bardziej uważne czytanie moich wypowiedzi.
A ja prosze abyś to TY uważnie czytał SWOJE wypowiedzi:
play4you2 pisze:
Mam problem z dochodzeniem smsów w playu. Na LG GT540

Postanowiłem coś sprawdzić i dowiedziałem się, że ten problem rzeczywiście możewystępować, ale nie dotyczy naszej sieci, ale tego telefonu. Spróbuj oddać go do naprawy, być może to pomoże. W tym przypadku, z naszej strony niestety nie ma żadnej winy. Informacja dla pozostałych, którzy mają ten model telefonu, że u was też mogą być takie problemy. W tej sprawie zalecam udanie się do serwisu.
Jak widzisz mija się to z tym co napisałeś wyżej, mianowicie stwierdzasz MOŻE występować problem a nie że "MOŻE TO BYĆ SPOWODOWANE PRZEZ TELEFON". Wręcz przeciwnie z tekstu wynika iż jest to wprost problem z telefonem.
play4you2 pisze: Nie została potwierdzona wada, tylko przypuszczenie, co jeszcze nie oznacza, że wszystko jest złe i niedobre.
I wcześniejsza wypowiedź:
play4you2 pisze: Postanowiłem coś sprawdzić i dowiedziałem się, że ten problem rzeczywiście możewystępować,
No to jak jest w końcu? Nie została potwierdzona czy sprawdzałeś i ktoś (pewnie któryś z legendarnych "ekspertów") Ci potwierdził fakt możliwości występowania problemu?




Pzdr

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #429221  autor: play4you2
 13 wrz 2010, 11:27
kuwejt pisze:o to jak jest w końcu?
Powtarzam raz jeszcze, temat uważam za zamknięty i nie mam zamiaru dalej dyskutować w tym zakresie. Czy moge Ci jeszcze w czymś pomóc?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429224  autor: kuwejt
 13 wrz 2010, 11:34
play4you2 pisze:
kuwejt pisze:o to jak jest w końcu?
Powtarzam raz jeszcze, temat uważam za zamknięty i nie mam zamiaru dalej dyskutować w tym zakresie.
Ok, rozumiem, nie oczekiwałem jednak dyskusji tylko ustosunkowania się do własnych słow.
play4you2 pisze: Czy moge Ci jeszcze w czymś pomóc?
:smt009 Dzięki, wszystko w porządku :wink:

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #429254  autor: pawelpp
 13 wrz 2010, 14:02
play4you2 pisze:Powtarzam raz jeszcze, temat uważam za zamknięty i nie mam zamiaru dalej dyskutować w tym zakresie.
Hahaha no bo po co dyskutować? :) Lepiej napisać "temat zamknięty" niż przyznać się do błędu.
Od jakiś 2 tygodni ciągle mam problemy z zasięgiem, albo "sieć zajęta" !!! A podobno się miało poprawić?! Dzisiaj po raz pierwszy od dawna miałem przyjemność przebywać w okolicach "czarnych dziur play" gdzie sieć prawie nie działa i szlag mnie trafiał, bo jak zwykle - centrum miasta, dużo ludzi a na wyświetlaczu "sieć zajęta". P4Y czy to jest normalne świadczenie usług?!

Druga sprawa: dyspozycję wyłączenia SMS Premium złożyłem dwa tygodnie temu. Do tej pory jest dostaję!!! Dzisiaj konsultantka poinformowała mnie, że jeżeli posiadam numer X i Y i podczas podpisywania umowy na numer Y wyraziłem zgodę a na numer X nie, to na numer X nie mogą przychodzić SMSy reklamowe. Jakim cudem więc przychodzą, skoro na umowie na numer X zgoda nie jest wyrażona?

 #429260  autor: play4you2
 13 wrz 2010, 15:05
pawelpp pisze:Druga sprawa:
Powiem krótko. Jeżeli nie wyrażałeś zgody na przesyłanie SMS o treści marketnigowej na numer "x" to ze strony sieci PLAY, nie powinieneś otrzymywać żadnych reklam, ofert, itp. NIE ODPOWIADAMY ZA ZEWNĘTRZNYCH DOSTAWCÓW - to tak dla przypomnienia i wyjaśnienia.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429268  autor: poziom
 13 wrz 2010, 16:55
Chcę przejąć umowe znajomego. Kończy się ona w listopadzie.
Chodzi mi o cesje i migracje do replay extra longplay z minutami. Abon 34,50 - 350minut + SD.

Obecnie mam swój nr w ofercie fresh. Czy po cesji mogę zamienić numery? Tzn. do abonamentu wskakuje mój obecny nr, a pierwotny leci do kubła/ew. fresha (nie będzie mi na nim zależeć)

Jeżeli nie to trzeba będzie kombinować z mixem 10x30 :roll:
Chyba że jest jakiś inny numer na stanie się abonentem który będzie mógł skorzystać z owej oferty z zachowaniem nr?

 #429273  autor: play4you2
 13 wrz 2010, 17:13
poziom pisze:Obecnie mam swój nr w ofercie fresh. Czy po cesji mogę zamienić numery?
No niestety, nie będzie takiej mozliwości.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #429274  autor: poziom
 13 wrz 2010, 17:25
Ok, czyli zostaje trick z mixem.
Dzięki.
  • Strona 57 z 244
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 244
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 244