Usluga Juz w zasiegu dziala jak MASZ AKTYWNA informacje o nieodebranym polaczeniu... W innym przypadku nie dziala...uwazny pisze:anim coś niemądrego napiszemy to czytamy:klik
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wieć SMSy przychodzą od "PLAY" i 73444 np. o treści "Tu Komisja Nagród PLAY", "Rozmawiaj taniej w Nowym Pakiecie". Dziwi mnie to, bo nie przypominam sobie, żebym wyrażał zgodę na otrzymywanie takich wiadomości i do tej pory nie przychodziły. Konsultant 1 września powiedział mi, że 1go września dokonano zmieny dyspozycji (przypuszczalnie włączono SMS Premium). Dziwne.... ja tego nie robiłem.play4you2 pisze:sieć Play nie odpowiada za "spam" SMS, jeżeli jest on wysyłany przez innego dostawcę.
Skoro SMS Premium da się wyłączyć za pomocą konsultanta, to dlaczego usłyszałem, że mam napisać pismo? Dopiero jak nakrzyczałem na gościa, to złożył dyspozycję. Jak długo taka dyspozycja będzie rozpatrywana?
Czy jeżeli dezaktywuję SMS Premium, to będę otrzymywał SMSy od Komisji Nagród Play?

Z innej beczki: Play jednak potrafi zaproponować korektę faktury, ale trzeba poruszyć niebo i ziemię

Status reklamacji rozpatrywanej 3 miesiące - po wydaniu kilkuset złotych na kontakt z OK i napisaniu do kilku instytucji Play O K Ł A M A Ł U K E , zaproponował 3 miesiące 50% obniżki na abonamencie (czyli ok 75 zł). Najlepsze są wyjaśnienia: tak - ma pan rację, ale nic więcej nie mogę zrobić. Tak czy inaczej Play przyznało się do błędów, ale głęboko w poważaniu masz koszty, które poniosłem. Czekałem cierpliwie na odpowiedź - stąd tak długo nic nie pisałem na forum. Odpowiedź nic nie wyjaśnia, więc po raz kolejny o sprawie będzie poinformowany UKE, czyli sprawa skończy się w sądzie.
Zauwazylem ze play4you2 odpowiada z zasady w tym temacie. Pozwalam sobie podlinkować post dotyczący "cwaniackich" praktyk prowadzenia biznesu przez P4 sp. z o.o..
usługa działa jak chce.. czyli raz działa raz nie. A czego ja chcę? Po zgłoszeniu po prostu naprawienia jej działania i poinformowania mnie o tym. Naprawienia bez mojej ingerencji, tak jak to jest w innych BOK, gdy składa się reklamację źle działającej usługi.play4you2 pisze:Ok, ale powiedz mi proszę, tak w jednym słowie, o co właściciwie chodzi? Czy to co się dzieje, dzieje się cały czas?
Widze, ze pomoc play ma problem w udzielaniu odpowiedzi na pytania. Nie po to pytam, zeby mnie ktos odeslal do regulaminu. Jesli Ci sie nie chce odpowiadac, to nie odpowiadaj wcale. Udzielenie konkretnej rzeczowej odpowiedzi zajeloby Ci tyle samo czasu. A moze zwyczajnie nie mam czasu na studiowanie regulaminow? Wyobraz sobie, ze szukalem informacji o zmianie taryfy, ale jakos specjalnie sie nie chwalicie informacjami na stronie. Mogles chociaz linka podrzucic do wspomnianych regulaminow. Na drugi raz zastanow sie zanim udzielisz podobnie aroganckiej odpowiedzi.play4you2 pisze:Zweryfikuj proszę Regulamin. Wybacz, ale na to pytanie możesz sam odnaleźć odpowiedź na naszej stronie internetowej. Jak będziesz miał wątpliwości, co do samego Regulaminu (jakiegoś lunktu), daj mi wtedy znać.Sławek pisze:Czy zmieniajac taryfe z OnePlay na Longplay SMS, dostane pakiet smsow?
To też możesz zweryfikować w Regulaminach na naszej stronie.Sławek pisze:I druga rzecz- czy zmieniajac taryfe dostane mozliwosc aktywacji pakietow, czy bedzie tylko gola taryfa bez zadnych opcjonalnych pakietow?
pawelpp, Play może "zwrócić" tylko to zostało niesłusznie naliczone. Twoje dodatkowe koszty na tym etapie nikogo nie interesują. Możesz się starać uzyskać je od playa np przez pozew cywilny mając udokumentowane wszystkie koszty.pawelpp pisze:Status reklamacji rozpatrywanej 3 miesiące - po wydaniu kilkuset złotych na kontakt z OK i napisaniu do kilku instytucji Play O K Ł A M A Ł U K E , zaproponował 3 miesiące 50% obniżki na abonamencie (czyli ok 75 zł). Najlepsze są wyjaśnienia: tak - ma pan rację, ale nic więcej nie mogę zrobić. Tak czy inaczej Play przyznało się do błędów, ale głęboko w poważaniu masz koszty, które poniosłem. Czekałem cierpliwie na odpowiedź - stąd tak długo nic nie pisałem na forum. Odpowiedź nic nie wyjaśnia, więc po raz kolejny o sprawie będzie poinformowany UKE, czyli sprawa skończy się w sądzie.
Druga sprawa: Operator nie ma żadnego obowiązku pisania prawdy - UKE nie ma narzędzi prawnych żeby to wymóc. Jeśli nie zadowalaja cię odpowiedzi to zgodnie z PT oraz regulacją dotyczącą reklamacji zostaje ci droga sądowa: sąd polubowny przy UKE (ale tylko wtedy gdy obie strony wyrażą na to zgodę) lub sprawa cywilna.
Dlatego polecam twojej uwadze rzeczników konsumentów - jest to ściśle powiązane z uokikiem i jeśli coś ma pomóc na kiepska obsługę to właśnie uokik - jeśli oczywiście uzna za stosowne żeby się przyjrzeć bliżej przyczynie twoich problemów. Sam to będę przechodził

Zgłoszenie 20378430. od 6 tygodni walczę o to, by mieć samodzielną możliwość właczania i wylaczania dostepu do internetu poza strefa play online. Niestety chyba się tego nigdy nie doczekam. Prosze o interwencję.
[ Dodano: 2010-09-05, 17:24 ]
I jeszcze pomocnicze pytanie. Jeżeli ktoś przechodzi na 1 z 2 nowych opcji we freszu, to czy po wykoaniu odpowiednich krokow w play24 nie powinno przy danej pozycji widniec w trakcie wlaczania lub cos podobnego?Probowalem wlaczyc darmowe smsy i rozmowy do play i po moich probach nie ma sladu w systemie.
[ Dodano: 2010-09-05, 17:24 ]
I jeszcze pomocnicze pytanie. Jeżeli ktoś przechodzi na 1 z 2 nowych opcji we freszu, to czy po wykoaniu odpowiednich krokow w play24 nie powinno przy danej pozycji widniec w trakcie wlaczania lub cos podobnego?Probowalem wlaczyc darmowe smsy i rozmowy do play i po moich probach nie ma sladu w systemie.
Dlaczego po zmianie taryfy Fresh na nowe jest problem z:
1) w panelu play24 nie ukazuje się suma doładowań w danym miesiącu - funkcja bardzo przydatna w szczególności przy zarządzaniu większą ilością numerów.
2) dlaczego w panelu play24 zniknęła możliwość blokady transferu danych na nadajnikach PLUS-a.
3) dlaczego pomimo wyłączania usługi poczta głosowa na email usługa nadal jest aktywna (świeci się zielona dioda), zero reakcji. Usługa aktywna nawet przy wyłączonej poczcie głosowej. Problem dotyczy wielu numerów.
4) dlaczego od kilku dni numery abonamentowe i prepaidowe zarejestrowane na firmę mają problem z panelem play24 - nie można sprawdzić żadnych danych, wyświetla się komunikat
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1306325

problem dotyczy wielu numerów zarejestrowanych na różne firmy. W numerach zarejestrowanych na osoby prywatne problemu nie ma.
proszę o pomoc w wyjaśnieniu tych kilku spraw.
1) w panelu play24 nie ukazuje się suma doładowań w danym miesiącu - funkcja bardzo przydatna w szczególności przy zarządzaniu większą ilością numerów.
2) dlaczego w panelu play24 zniknęła możliwość blokady transferu danych na nadajnikach PLUS-a.
3) dlaczego pomimo wyłączania usługi poczta głosowa na email usługa nadal jest aktywna (świeci się zielona dioda), zero reakcji. Usługa aktywna nawet przy wyłączonej poczcie głosowej. Problem dotyczy wielu numerów.
4) dlaczego od kilku dni numery abonamentowe i prepaidowe zarejestrowane na firmę mają problem z panelem play24 - nie można sprawdzić żadnych danych, wyświetla się komunikat
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1306325

problem dotyczy wielu numerów zarejestrowanych na różne firmy. W numerach zarejestrowanych na osoby prywatne problemu nie ma.
proszę o pomoc w wyjaśnieniu tych kilku spraw.
Byc moze wczesniejsze punkty sa zalezne od tego co 4 ale nie jestem tego pewien. Co do 4 to... Czy wypelniles wniosek o zarzadzanie kontem Play24?qper pisze:4) dlaczego od kilku dni numery abonamentowe i prepaidowe zarejestrowane na firmę mają problem z panelem play24 - nie można sprawdzić żadnych danych, wyświetla się komunikat
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1306325
Jesli nie to wypelnij go i wyslij na adres korespondencyjny. Wazne aby numer admina byl z Play i znajdowal sie na TYM SAMYM KONCIE ABONENCKIM co pozostale numery ktorymi chcesz zarzadzac (czyli numery musza byc skonsolidowane a z tego co mi wiadomo to prepaidy i postpaidy na jednym koncie byc nie moga).
Link do wniosku:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... Play24.pdf
Link do info o Play24:
http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/play2 ... abonament/
Pozdr
Temat upoważnień znam bardzo dobrze bo właśnie na jednym z kont firmowych rezygnowaliśmy z tego.
Po rezygnacji panele działy jedyny minus to brak informacji o rachunkach oraz brak możliwości aktywacji usług przez www.
Natomiast jeżeli chodzi o freshe to prowadzę sam działalność gospodarczą i to nie jest wymagane, sam siebie nie będę upoważniał. zresztą to wszystko jest wypisane na stronie
http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/play2 ... index.html
problem leży po innej stronie. Coś się zepsuło, zgłoszenia poszły do BOKu ale znając tempo rozpatrywania maili to potrwa.
Wcześniejsze punkty też nie są od tego zależne. Jest to kwestia dostosowania panelu do nowych taryf. Play zrobiło to szybko i jak zawsze kilka rzeczy im umknęło.
Nawiasem mówiąc znacie kod którym można sprawdzić ilość darmowych smsów do wszystkich sieci w nowej taryfie? bo stary *109# pokazuje tylko ważność a nie ilość. To też im umknęło.
Po rezygnacji panele działy jedyny minus to brak informacji o rachunkach oraz brak możliwości aktywacji usług przez www.
Natomiast jeżeli chodzi o freshe to prowadzę sam działalność gospodarczą i to nie jest wymagane, sam siebie nie będę upoważniał. zresztą to wszystko jest wypisane na stronie
http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/play2 ... index.html
problem leży po innej stronie. Coś się zepsuło, zgłoszenia poszły do BOKu ale znając tempo rozpatrywania maili to potrwa.
Wcześniejsze punkty też nie są od tego zależne. Jest to kwestia dostosowania panelu do nowych taryf. Play zrobiło to szybko i jak zawsze kilka rzeczy im umknęło.
Nawiasem mówiąc znacie kod którym można sprawdzić ilość darmowych smsów do wszystkich sieci w nowej taryfie? bo stary *109# pokazuje tylko ważność a nie ilość. To też im umknęło.
Niestety, tam nie mogę zamieścić informacji, więc odpowiem tutaj. Zgadzam się z wypowiedziami, które otrzymałeś, że Regulamin jasno oreśla dalsze postępowania. Co do informacji, jakie powienien udzielać np. Sprzedawca, powinny one dotyczyć głównie usługi lub Abonamentu o który pytasz. Jeżeli byśmy szli tym torem, to wyszło by tak, że nigdy nie otrzymamy pełnej informacji. Reasumując, Sprzedawca ma obowiązek udzielić wstępnie PODSTAWOWYCH informacji a na resztę pytań, zadanych przez Klienta odpowiedzieć zgodnie ze stanem faktycznym. Co do zmian, muszą one się wprowadzić i dlatego Regulaminy jasno określają, kiedy jest na to czas. Te zapisy nie są wymyślane ot tak sobie. Każda zmiana Abonamentu powoduje zmianę wszystkich usług na koncie (nawet tych dodatkowych), tak więc, nie rozumiem, dlaczego takbardzo byłeś tym zdziwiony.jas3miasto pisze:Zauwazylem ze play4you2 odpowiada z zasady w tym temacie.
Przykro mi, że tak wyszło, ale nie zrozum mnie źle, w tym akurat przypadku nie widzę błędu po naszej stronie. Do wszystkiego miałeś dostęp, mogłeś przecież uzyskać na wszelkie pytania informacje (nawet dzwoniąc na *600 - dla firm). Nie jest to tłumaczenie w stylu "nie przeczytałeś - twoja starta", ale rzeczywisty stan rzeczy. Tu nie było błedu po stronie systemu, przepisów, osób, tylko wynikło to z niedopatrzenia, za które niestety, nie odpowiadają osoby z Play. Mam nadzieję, że teraz już masz wszystko na koncie w porządku.
Wybacz kolego, ale to nie tak. To nie chodzi o kwestię, że "mi się nie chce", ale to to, że masz dostęp do tych informacji. Jak wspomniałem, zapoznaj się z przepisami i ewentualnie zadaj mi pytanie, jeżeli coś będzie dla Ciebie niejasne. Owszem, udzielam tu informacji, ale pragnę zaznaczyć, że na pytania, co do których macie wątpliwości (interpretacja Regulaminu, zasada działania czegoś, sposób rozliczania itp.). Pragnę zauważyć, że nie odpowiadałem na pytania, na które samemu można bardzo szybko znaleźć informacje. Niemniej jednak, tym razem zrobię dla Ciebie eyjątek. Następnym razem, bardzo bym prosił Cie o chociaż komentarz, że szukałeś, ale nie znalazłeś, wtedy inaczej to wygląda.Sławek pisze:Jesli Ci sie nie chce odpowiadac, to nie odpowiadaj wcale.
Co do pytania o migrację - nie otrzymasz nic dodtakowego, oprócz "gołej" oferty, jeżeli zmienisz Plan w trakcie trwania Umowy (nie ze względu na przedłużenie). Wyjątkiem rzeczywiście jest Plan Taryfowy LP 69 lub LP 99. W tym przypadku, otrzymasz benefity zgodnie z Reg. Stan darmowy w LP (ale jak tylko zmienisz na "zwykły LP", nie SMS). Benefity to Stan darmowy na zawsze i Pakiet minut do wszystkich (zgodny z Reg.). To będzie tylko wtedy, jak zmieniasz z niżsszego na wyższy (np. z One Play 45 na LP 69). Nie wchodzi to w grę, jak zmienisz np. z One Play 65 na LP 69 (zbyt mała zmiana). Szczegóły uzyskasz na infolinii lub po napisaniu zgłoszenia (opcja bezpłatna). Reg. masz poniżej.
Kliknij TU
Jeżeli Chcesz zmienić na inne taryfy, to rozliczenia będą w/g Cennika o TU
W sprawie Pakietów.. Jeżeli jakiś Regulamin Pakietu, który wybierzesz, nie wyklucza skorzystania z niego w danej taryfie, to oczywiście możesz taki Pakiet zakupić.
Rozumiem, że teraz chyba jasno określiłem temat? Zalecam na prawdę skorztanie z Regulaminów. Pzdr.
Znowu nie czytasz uważnie moich wypowiedzi i interpretujesz je na własne uznanie. Powiem więc raz jeszcze, NIE WSZYSTKIE SMS WYCHODZĄ OD PLAY< CO NIE OZNACZA, ŻE NIEKTÓRE Z NICH NIE NALEŻĄ DO NAS. W tym celu należy napisać (lub zadzwonić - wedle wyboru), do nas i powiedzieć jaki numer wysyła te wiadomości i już. Jeżeli należy do nas (przynajmniej w jakiś sposób współpracuje z nami), to wtedy my zajmujemy się jego blokadą. Jeżeli jest to inny dostawca, to powtarzam raz jeszcze, ZA TO NIE ODPOWIADAMY. Co do zastrzeżenia danych, możesz je złozyc w dowolny sposób (telefonicznie, mailowo, obojętnie..), potwierdzenie jednak, otrzymasz korespondencyjnie. Co do dalszej części wypowiedzi.. Cóż, otrzymałeś informacje, więc nie mam powodów, aby dodawcać coś więcej w tym temacie. Jeżeli uznałeś, że droga którą chcesz wybrać jest słuszna, masz do tego oczywiście pełne prawo... Pzdr.pawelpp pisze:Wieć SMSy przychodzą od "PLAY" i 73444 np. o treści "Tu Komisja Nagród PLAY", "Rozmawiaj taniej w Nowym Pakiecie".
Nie ma sprawy...maniekino pisze:WIELKIE DZIĘKI play4you2 za POMOC
Twoje pytania przekazałem do eksperta. Jak otrzymam odpowiedź, dam Ci znać.qper pisze:proszę o pomoc w wyjaśnieniu tych kilku spraw.
Hmm, a czy do dzisiaj nadal tego nie ma?qper pisze:Nawiasem mówiąc znacie kod którym można sprawdzić ilość darmowych smsów do wszystkich sieci w nowej taryfie? bo stary *109# pokazuje tylko ważność a nie ilość. To też im umknęło.
Widzę, że sprawa jest już rozpatrzona. Niestety, szczegółów Ci nie mogę podać. Zaloguj się do Play24 i sprawdzisz odpowiedź.3m pisze:Zgłoszenie 20378430.
W zasadzie nie, ponieważ taryfa sama definiuje poprzez własne ustawienia pewne zależne działania. Np., zmieniając na Stan Darmowy, po doładowaniu np. za 5,00 PLN, to Masz SD na 5 dni i na tyle samo określoną liczbę SMS, ale do Play. Jest to określone w Regulaminie.3m pisze:I jeszcze pomocnicze pytanie. Jeżeli ktoś przechodzi na 1 z 2 nowych opcji we freszu, to czy po wykoaniu odpowiednich krokow w play24 nie powinno przy danej pozycji widniec w trakcie wlaczania lub cos podobnego?
Pozdrawiam wszystkich użytkowników.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
dziękiTwoje pytania przekazałem do eksperta. Jak otrzymam odpowiedź, dam Ci znać.

qper pisze:Nawiasem mówiąc znacie kod którym można sprawdzić ilość darmowych smsów do wszystkich sieci w nowej taryfie? bo stary *109# pokazuje tylko ważność a nie ilość. To też im umknęło.
No właśnie już tego nie ma.Hmm, a czy do dzisiaj nadal tego nie ma?
Jeżeli masz taryfę "Darmowe smsy i rozmowy do Play" to się zgadzam, że liczby smsów nie ma tylko może się podawać data wygaśnięcia - to logiczne skoro są nielimitowane.
Problem pojawia się przy taryfie "darmowe sms-y do wszystkich sieci" bo wbijając *109# masz tylko datę do kiedy są ważne sms-y. Nie ma natomiast ich liczby. Dawniej w starym Freshu była liczba i data ważności. Jeżeli nie masz dostępu do paly24 to nie sprawdzisz ilości smsów.
Złożyłem zapytanie w tej kwestii.qper pisze:No właśnie już tego nie ma.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
P4Y, czytam uważnie i interpretuje podobnie jak ty - czyli tak jak jest mi wygodniej. Zadałem proste i konkretne pytania: 1. czy po zablokowaniu SMS Premium dostanę SMSy od Konkursowej Komisji Play? (tak/nie) 2. Czy SMSy od Konkursowej Komicji Play i z numeru 73444 są wysyłane przez Play czy inną firmę?play4you2 pisze: Znowu nie czytasz uważnie moich wypowiedzi i interpretujesz je na własne uznanie.
3. Dlaczego konsultant najpierw kazał mi napisać pismo w celu dezaktywacji SMS Premium skoro mógł to zrobić? 4. Czy taka ścieżka postępowania jest zgodna z procedurami Play?
Tak dla przypomnienia, to były Twoje pytania i na nie udzieliłem odpowiedzi. Pragnę zauważyć, że znacznie różnią się od tych:pawelpp pisze:1. konsultanci nie mają wglądu do treści umowy i oświadczeń, które podpisałem (jestem świeżo poprzeprowadzce i nie mam pojęcia gdzie jest ostatnia umowa)
2. Jeżeli chcę zmienić swoje oświadczenie (tj. zezwolenie na wysyłanie treści reklamowych) to muszę wysłać pismo do Play
3. Nie ma możliwości zablokowania SMSów reklamowych przychodzących z konkretnego numeru telefonu, nawet jeżeli nie jest to numer należący do Play
Czy to prawda?
Pamiętam, że podobne kwestie były już poruszane, niestety nie znalazłem tych postów (ze względu na brak czasu przejrzałem tylko kilka ostatnich stron)
Więc jak to jest z tym czytaniem??pawelpp pisze:1. czy po zablokowaniu SMS Premium dostanę SMSy od Konkursowej Komisji Play? (tak/nie) 2. Czy SMSy od Konkursowej Komicji Play i z numeru 73444 są wysyłane przez Play czy inną firmę?
3. Dlaczego konsultant najpierw kazał mi napisać pismo w celu dezaktywacji SMS Premium skoro mógł to zrobić? 4. Czy taka ścieżka postępowania jest zgodna z procedurami Play?
Ok, nie mam zamiaru popadać z Tobą znowu w polemikę. Odpowiedź już otrzymałeś. Tak dla przypomnienia, jest tutaj:
I tutaj:play4you2 pisze:pawelpp napisał/a:
Otóż nie przypominam sobie, żebym wyrażał kiedykolwiek zgodę na otrzymywanie SMSów marketingowych.
Te SMS nie zawsze muszą być z naszej sieci, więc zweryfikuj z jakiego numeru je otrzymujesz a następnie kto jest dostawcą ich treści. Od razu uprzedzam Twoje ewentualne pytanie, sieć Play nie odpowiada za "spam" SMS, jeżeli jest on wysyłany przez innego dostawcę. Reasumując, my z tym nie mamy nic wspólnego i Możesz reklamować to u danego dostawcy.
pawelpp napisał/a:
1. konsultanci nie mają wglądu do treści umowy i oświadczeń, które podpisałem
Ale mają możliwość zweryfikowania stan twoich zgód marketingowych za pomocą dostępnego systemu.
pawelpp napisał/a:
2. Jeżeli chcę zmienić swoje oświadczenie (tj. zezwolenie na wysyłanie treści reklamowych) to muszę wysłać pismo do Play
Niekoniecznie, możesz to zrobić również telefonicznie (w przypadku zastrzeżenia), ale potwierdzenie otrzymasz w formie pisemnej. Przy czym zastrzeżenie (zmiana oświadczenia) ma skutek prawny od czasu zamknięcia Twojej sprawy, a nie od chwili złożenia takowej dyspozycji.
pawelpp napisał/a:
3. Nie ma możliwości zablokowania SMSów reklamowych przychodzących z konkretnego numeru telefonu, nawet jeżeli nie jest to numer należący do Play
Czy to prawda?
Tak, to prawda. Sieć Play nie ma mozliwości zablokowania spamu, przesyłanego przez innego dostawcę.
To tak dla "przypomnienia, abyś nie powiedział, że jednak mówiłem "coś innego". Jeżeli masz dodatkowe pytania, zapraszam...play4you2 pisze:pawelpp napisał/a:
Wieć SMSy przychodzą od "PLAY" i 73444 np. o treści "Tu Komisja Nagród PLAY", "Rozmawiaj taniej w Nowym Pakiecie".
Znowu nie czytasz uważnie moich wypowiedzi i interpretujesz je na własne uznanie. Powiem więc raz jeszcze, NIE WSZYSTKIE SMS WYCHODZĄ OD PLAY< CO NIE OZNACZA, ŻE NIEKTÓRE Z NICH NIE NALEŻĄ DO NAS. W tym celu należy napisać (lub zadzwonić - wedle wyboru), do nas i powiedzieć jaki numer wysyła te wiadomości i już. Jeżeli należy do nas (przynajmniej w jakiś sposób współpracuje z nami), to wtedy my zajmujemy się jego blokadą. Jeżeli jest to inny dostawca, to powtarzam raz jeszcze, ZA TO NIE ODPOWIADAMY. Co do zastrzeżenia danych, możesz je złozyc w dowolny sposób (telefonicznie, mailowo, obojętnie..), potwierdzenie jednak, otrzymasz korespondencyjnie. Co do dalszej części wypowiedzi.. Cóż, otrzymałeś informacje, więc nie mam powodów, aby dodawcać coś więcej w tym temacie. Jeżeli uznałeś, że droga którą chcesz wybrać jest słuszna, masz do tego oczywiście pełne prawo... Pzdr..
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
P4Y, te pytania się różnią, więc nie używaj ctrl+c ctrl+v. Problem w tym, że odpowiadasz zbyt ogólnie na konkretne pytania. To mi przypomina taką anegdotkę, która opowiedział mi pewien profesor. Student weterynarii na obronie pracy mgr dostał pytanie dotyczące psów. Nie znał na nie odpowiedzi, więc zaczął swoją wypowiedź od "Psy mają pchły, a pchły to są takie zwierzątka, które..." i kontynuował o psach. Drugie pytanie dotyczyło kotów. Podobnie student zaczął "Koty maja pchły, a pchły to są takie zwierzątka, które...". Trzecie pytanie dotyczyło ryb, więc po raz kolejny student zaczął "Ryby nie mają pcheł, a pchły to są takie zwierzątka, które..."
Więc z mojej perspektywy odpowiadasz ogólnie to co wiesz a (nie chce ci się sprawdzić co to za numer 73444 i komisja konkursowa play) || (nie chcesz odpowiedzieć, że TAK - będą wysyłane bo sprzedaliśmy już twój numer innej firmie i teraz szukaj sobie w regulaminach co to za firma, dzwoń i załatwiaj sam)

73444
http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/service_0060.html
regulamin[url=http://]http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_konkursu_Wrzesniowa_PLAYada_Nagrod_-_01.09.2010.pdf[/url]
http://www.playmobile.pl/pl/uslugi/service_0060.html
regulamin[url=http://]http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_konkursu_Wrzesniowa_PLAYada_Nagrod_-_01.09.2010.pdf[/url]
Do play4you 2:
W jaki sposób wyłączyć usługę poczta głosowa na email.
Zarówno przez telefon, jak i panel nie da się tego zrobić. Jest napisane, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24h, a się nie wyłącza.
Dochodzi do takiego paradoksu, że usługa jest aktywna nawet przy wyłączonej tradycyjnej poczcie głosowej.
Masz możliwość wyłączenia tego w panelu tak, aby była siwa dioda zamiast zielonej
?

problem dotyczy wielu kont
W jaki sposób wyłączyć usługę poczta głosowa na email.
Zarówno przez telefon, jak i panel nie da się tego zrobić. Jest napisane, że usługa zostanie wyłączona w ciągu 24h, a się nie wyłącza.
Dochodzi do takiego paradoksu, że usługa jest aktywna nawet przy wyłączonej tradycyjnej poczcie głosowej.
Masz możliwość wyłączenia tego w panelu tak, aby była siwa dioda zamiast zielonej


problem dotyczy wielu kont