• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 53 z 244
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 244

 #426686  autor: damian8821
 31 sie 2010, 19:54
No to byśmy poprosili o wyjaśnienie Play4You2 i jakieś kroki w tym przypadku , zgłoszenia nie robiłem bo wydaje mi się niepotrzebne .
Wystarczy że tutaj uzyskam jakieś informacje czy coś by się zmieniło i ma zamiar zmienić .

 #426706  autor: tuchas
 31 sie 2010, 21:34
Play24 nie dziala poprawnie od 2 dni

 #426745  autor: DanielR
 31 sie 2010, 23:42
play4you2, do tej pory pod USSD *101# (Stan konta) widzieliśmy taki komunikat:
Pozostalo Ci 3,00zl do wykorzystania do 2011-08-31 23:59:59.
Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 57,00zl do wykorzystania do 2010-11-29 23:59:59.
Teraz (być może po zmianie taryfy) zauważyłem "drobną poprawkę":
Pozostalo Ci 3,00 zl do wykorzystania do 2011-08-31 23:59:59.
Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 57,00zl do wykorzystania do 2010-11-29 23:59:59.
Mam taką propozycję. Czy komunikat nie mógłby wyglądać po prostu tak:
Pozostalo Ci 3,00 zl do wykorzystania do 31-08-2011 23:59:59.
Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 57,00 zl do wykorzystania do 29-11-2010 23:59:59.
:?:

To znaczy chodzi mi o zrobienie odstępu jeszcze w środkach promocyjnych pomiędzy kwotą, a zł, tak jak jest to obecnie w Złotówkach, oraz o inny układ daty - czyli najpierw dzień, później miesiąc i na końcu rok (zresztą tę kwestię pozostawiam pozostałym do ceny).

W przypadku pozostałych pakietów (w kwestii dat i kwot), znajdujących się pod innymi kodami, można by zrobić podobnie.

 #426819  autor: bambo-5
 01 wrz 2010, 11:43
Witam mam sprawe do P4U2
30.06 przenioslem nr do waszej sieci.
01.07 dostałem pierwszą transze bonusu 20 zł
01.08 2 raz 20 zł
i dziś powinienem dostać 3ci raz 20 zł a niedostałem. czy coś można z tym zrobić?

 #426857  autor: metpablo
 01 wrz 2010, 13:24
play4you2 pisze:promocji Stan Darmowy, którą wyłączamy 31.08
Skutecznie ją wyłączyliście - nie działa kod na sprawdzenie, do kiedy SD jest aktywny oraz nie można znaleźć tej informacji w Play 24. A wczoraj, mimo wcześniejszej aktywacji (sprawdziłem, promo było włączone na moim numerze) SD się najwyraźniej nie aktywował mimo doładowania za 30 PLN. Super, lepszy Fresh, nie ma co...

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #426906  autor: play4you2
 01 wrz 2010, 17:36
aizo pisze:To stan darmowy jest tylko ważny do końca sierpnia?
Zgodnie z info udzielonym przez SIG
kristofear pisze:To może mi pomożesz w tym temacie: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=45196
Już odpowiedziałem.
TrustNoOne pisze:@ administratorzy Telepolis, thonka i aizo
Przyznaję szczerze, że pod tym względem, nie mam żadnych zastrzeżeń co do pracy Administratorów. Administratorzy od razu blokują przekazane Dane Osobowe, nawet jak ja je przeoczę.
tuchas pisze:Play24 nie dziala poprawnie od 2 dni
Niestety, ostatnimi czasy praktycznie co chwilę ulepszamy portal Play24. Może to być powodem przejścowych utrudnień lub chwilowych błędów. Jedynie co mogę teraz zrobić, to Was przeprosić za te utrudnienia. Na swoją "obronę" mam chyba tylko to, że robimy to dla Was, aby mozliwości portalu były jak najbardziej dopasowane do Waszych wymogów, które wielokrotnie składaliście w "sugestiach". Tym samym potwierdzam, że te sugestie, które wysyłacie, są jak widzicie czytane i jeżeli coś jest mozliwe do zrealizowania - robimy to.
Jeszcze raz Was przepraszam za utrudnienia. Co do planowanych prac zakończenia, nie chcę wam tu podawać jakiś konkretnych dat, ponieważ różnie z tym może być. Zapewniam jednak, że jak już coś mamy zieniać, to staramy się to robić zazwyczaj późną porą (czasami jednak trzeba też coś zmieniać w dzień - niestety).

jojo pisze:To znaczy chodzi mi o zrobienie odstępu jeszcze w środkach promocyjnych pomiędzy kwotą, a zł, tak jak jest to obecnie w Złotówkach, oraz o inny układ daty - czyli najpierw dzień, później miesiąc i na końcu rok (zresztą tę kwestię pozostawiam pozostałym do ceny).
W tym przypadku, zmiana ta jest na chwilę obecną niemożliwa. Wiąże się to z pewnymi ustawieniami systemu, który ma taką, a nie inną formę prezentacji daty. Wymagałoby to zmiany całego systemu, więc na chwilę obecną jest to niemozliwe. Ta drobna zmiana była efektem pewnych konfiguracji (szczegółów nie mogę podać), ale to wszystko co można było zrobić.
bambo-5 pisze:Witam mam sprawe do P4U2
Zrób zgłoszenie w tej sprawie. Czasami jest tak, że bonus przynawany jest z 2 lub 3 dniowym opóźnieniem (bardzo rzadko, ale tak się zdarza). Jednak, jak nadal go nie otrzymasz, zrób zgłoszenie w tej sprawie.
metpablo pisze:Skutecznie ją wyłączyliście
Z tego co mi wiadomo, nie było z tym problemu. Oczywiście dzisiaj już tego nie uruchomisz, bo jest 1 09 2010, ale do 31 08 2010 można to było swobodnie aktywować, z wszelkimi informacjami, no chyba że dokonałes już migracji. Zrób najwyżej w tej sprawie zgłoszenie, to z pewnością to sprawdzą i dadzą Ci znać.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #426966  autor: damian8821
 01 wrz 2010, 20:23
Do Play4You2

To ja zaproponuję aby ponownie wprowadzić do usług w Play24 opcję jednorazowego zablokowania korzystania z internetu w Roamingu Plusa jak to miało miejsce w podstawowej taryfie .
Zasugerował bym wprowadzenie tak jak to było w podstawowej taryfie po wybraniu kodu * 109 # informowania o ilości sms'ów a nie tylko dacie do kiedy są ważne .
Nie zawsze każdy ma możliwość skorzystania z Play24 WWW , a Play24 za pomocą * 111# nie zawsze działa albo nie ma możliwości sprawdzenia samej ilości sms'ów.
No i naprawienie korzystania z Play24 przez WAP , u mnie nie działa , po wejściu w zakładkę zwraca komunikat , "Brak uprawnień do oglądania strony" czy coś w ten deseń.
Co ciekawe , w Podstawowym profilu korzystanie ze strony głównej play i play24 przez WAP było bezpłatne a teraz golą kasę z konta aż miło...
Więc są plusy i minusy tego zamieszania z profilami. Myślę ze to się coś zmieni i będzie jak było.
Z samego Play tak łatwo nie odejdę głównie przez niską stawkę za min. do wszystkich , smsy to mi lotto bo mam darmówki .

Więc miło by było jak by się w tych kwestiach coś ruszyło :)

 #427013  autor: kubazz
 01 wrz 2010, 22:08
hej, czy przy korzystaniu ze sklepu internetowego play jest możliwośc jednoczesnego przeniesienia numeru? chodzi mi dokładniej o tę promocję: http://www.playmobile.pl/pl/play-abonam ... index.html . chciałbym przenieśc numer z mixplusa (umowa konczy mi sie za 2 miesiace) do mixa w play przy zachowaniu starego-nowego (wymieniałem kilka miesiecy temu na wlasna reke) telefonu i jednoczesnym kupieniu PS3 w dosyć okazyjnej cenie (899zł - rynkowa wartośc takiego zestawu to około 1550zł a własnie miałem niedługo kupić). niestety z tego co widze nie ma takiej możliwości - sklep internetowy nie oferuje przeniesienia numeru (tylko w salonie) natomiast salony nie oferują tej promocji (i z tego co się dowiadywałem dzis osobiście to nie będą jej oferować).

czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji? swoją drogą troche dziwne jest robienie promocji dla nowych klientów posiadających już telefon i dawanie im możliwośći zachowania starego numeru.

 #427061  autor: play4you2
 02 wrz 2010, 09:09
damian8821 pisze:Więc miło by było jak by się w tych kwestiach coś ruszyło
Przekazałem. Jak będą istniały mozliwości tych zmian, pewnie zostaną wprowadzone w przyszłości. Niestety, teraz nie jestem w stanie Ci nic więcej powiedzieć na ten temat ani tym bardziej obiecać.
kubazz pisze:sklep internetowy nie oferuje przeniesienia numeru (tylko w salonie) natomiast salony nie oferują tej promocji (i z tego co się dowiadywałem dzis osobiście to nie będą jej oferować).
No niestety, jest to przedsprzedaż i ta oferta dostępna jest tylko i wyłącznie w sklepie internetowym, tak, jak jest określona w Regulaminie. Czy będzie dostępna w przyszłości normalnie, tego niestety nie mogę powiedzieć, ale też i nie wiem.
Reasumując, jak Chcesz, Możesz zawrzeć całkiem nową Umowę i to wszystko, co może być dostepne na chwilę obecną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #427062  autor: nemo2009
 02 wrz 2010, 09:29
kubazz pisze: jednoczesnym kupieniu PS3 w dosyć okazyjnej cenie (899zł - rynkowa wartośc takiego zestawu to około 1550zł a własnie miałem niedługo kupić)
PS3 możesz teraz kupić w MM za 999 zł.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #427064  autor: Sig
 02 wrz 2010, 09:35
nemo2009 pisze:
kubazz pisze: jednoczesnym kupieniu PS3 w dosyć okazyjnej cenie (899zł - rynkowa wartośc takiego zestawu to około 1550zł a własnie miałem niedługo kupić)
PS3 możesz teraz kupić w MM za 999 zł.
Ale identyczny zestaw? Z takim samym dyskiem, grą i Move? Jesteś pewien?

 #427069  autor: kubazz
 02 wrz 2010, 09:50
w mm jest wersja 120 gb za 999zł, play oferuje wersje 250GB, z kontorlerem PS move (sugerowana cena 249zł) i grą sports champions (sugerowana 149zł) wiec moim zdaniem oferta jest opłacalna.

w każdym razie dzięki za odpowiedź, poczekam jeszcze dwa miesiące - jeśli oferta będzie wtedy w salonach to przeniosę się do play, jeśli nie to cóż - podziękuje.

 #427077  autor: DanielR
 02 wrz 2010, 10:39
play4you2, kilka dni temu (zdaje się, że 30 sierpnia - teraz dokładnie nie pamiętam) zleciłem aktywację profilu "Darmowe rozmowy i SMS-y w Play".
Po pewnym czasie, sprawdziłem aktualną taryfę kodem. Następnie wybrałem kod USSD: *107#, a tam informacja:
Promocyjne minuty do Play mozesz wkorzystac do 2010-09-10.
Jednak gdy dzwonię na numer Play zostaje pobrana opłata.
Wiesz coś o tym? O podobnych problemach. To jakiś błąd ze strony sieci?
Mam teraz czekać pełne 7 dni zgodnie z regulaminem, skoro system pokazuje, że taryfa została już zmieniona?
Znowu czeka mnie robienie zgłoszenia? :smt005

[ Dodano: Czw 02 Wrz, 2010 15:14 ]
play4you2, wydaje mi się że, ewidentnie już od kilkunastu dni grzebiecie ostro w swoich systemach, czego efektem jest bardzo oporne działanie Play 24 Menu i Play24.
Kiedy planujecie zakończyć tę zabawę?

Czy nie lepiej byłoby, gdybyście po prostu, zwyczajnie i otwarcie przed planowanymi pracami wysłali SMS-y do wszystkich użytkowników z odpowiednią informacją i ewentualnie przeprosinami, np:
W dniach od ....-..-.. do ....-..-.. planowana jest modernizacja w systemach sieci Play. Mozliwe jest wystepowanie trudnosci z obsluga krotkich kodow oraz konta internetowego Play24. Z gory przepraszamy za zaisniale trudnosci.
Lub coś w podobnym stylu...?!

 #427338  autor: uwazny
 03 wrz 2010, 11:30
p4y:

zgłoszenie nr 20601100

"Zgłoszenie nieprawidłowości funkconowania usługi „Już w zasięgu” Usługa ta działa u mnie nieprawidłowo, tzn. nie zawsze dostaję informacje o próbie połączenia z moim telefonem po zalogowaniu do sieci. Usługa nie działa losowo z różnymi numerami. Prawidłowe otrzymywanie informacji o próbie kontaktu jest dla mnie ważne w związku z tym proszę o usunięcie nieprawidłowości. Z poważaniem"

Odpowiedź:
"
Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 10 sierpnia 2010 roku, dotyczące usługi ,,Już w zasięgu". W odpowiedzi chciałabym uprzejmie poinformować, że usługa ,,Już w zasięgu" działa poprawnie. Po dokładnej analizie konta nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości z tym związanych... "

Odwołanie (zgłoszenie nr 21083629):

"Odwołanie-zgłoszenie nr 20601100. Usługa "już w zasięgu" działa na moim telefonie nieprawidłowo, tzn. informację o próbie połączenia dostaję wybiórczo. Przykładem tego jest brak informacji o kilkukrotnej próbie połączenia ze mną numeru 79******* ok. godz. 21.48 dn. 25.08.2010. Mój telefon był wyłączony. Na numer osoby dzwoniącej również nie przyszła informacja iż jestem już w zasięgu, co nastąpiło po włączeniu telefonu"

Odpowiedź:

Szanowny Panie, piszę w sprawie zgłoszenia dotyczącego „Już w zasięgu”, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 26 sierpnia 2010 roku. Przykro mi w związku z zaistniałą sytuacją, uprzejmie proszę o wyłączenie przekierowań za pomocą krótkiego kodu ##002#. Po przeprowadzeniu tej czynności proszę zlecić uruchomienie Usługi „Już w zasięgu”..."

Proszę o naprawienie funkcjonowania usługi "Już w zasięgu" na moim numerze telefonu. Nie interesują mnie czynności podane w poprzedniej odpowiedzi. Uważam, iż naturalną sprawą jest to iż, jeśłi zgłaszam problem, to Państwo go naprawiają i informują mnie o usunięciu nieprawidłowości. Tak chyba powinno funkcjonować Biuro Obsługi Klienta, prawda? We wszystkich innych sieciach odbywa się to właśnie w ten sposób. Nie interesuje mnie wprowadzanie kodów i uruchamianie ponowne usług. Zgłaszam nieprawidłowe działanie usługi "Już w zasięgu. Proszę o naprawienie tego oraz poinformowanie mnie o tym

 #427348  autor: Sławek
 03 wrz 2010, 12:21
Czy zmieniajac taryfe z OnePlay na Longplay SMS, dostane pakiet smsow?

I druga rzecz- czy zmieniajac taryfe dostane mozliwosc aktywacji pakietow, czy bedzie tylko gola taryfa bez zadnych opcjonalnych pakietow? Bo z tego co pamietam, to zaraz po wejsciu Longplay, oferowana gola stawke minutowa bez zadnych pakietow- tylko LP69 i LP99 byly nieco wyroznione (choc i tak nowi mieli lepiej). Cos sie zmienilo, czy nadal jest lipa w tym temacie?

 #427353  autor: magdamx
 03 wrz 2010, 12:46
Czy w jakimkolwiek salonie Play kupię nokię c6 na kartę? Zadzwoniłam do paru najbliżej, ale niestety nie dostępny... może we wrocławiu ...

 #427406  autor: pawelpp
 03 wrz 2010, 15:21
Witam,
Długo mnie nie było, ale znów mam nowy problem. Otóż nie przypominam sobie, żebym wyrażał kiedykolwiek zgodę na otrzymywanie SMSów marketingowych. Niestety od kilku dni, codziennie je otrzymuję. Być może taką zgodę wyraziłem w maju tego roku, kiedy podpisywałem umowę na nową aktywację. Na infolinii zostałem poinformowany, że:
1. konsultanci nie mają wglądu do treści umowy i oświadczeń, które podpisałem (jestem świeżo poprzeprowadzce i nie mam pojęcia gdzie jest ostatnia umowa)
2. Jeżeli chcę zmienić swoje oświadczenie (tj. zezwolenie na wysyłanie treści reklamowych) to muszę wysłać pismo do Play
3. Nie ma możliwości zablokowania SMSów reklamowych przychodzących z konkretnego numeru telefonu, nawet jeżeli nie jest to numer należący do Play
Czy to prawda?
Pamiętam, że podobne kwestie były już poruszane, niestety nie znalazłem tych postów (ze względu na brak czasu przejrzałem tylko kilka ostatnich stron)

 #427462  autor: playonline
 03 wrz 2010, 19:50
uwazny pisze:Zgłoszenie nieprawidłowości funkconowania usługi „Już w zasięgu” Usługa ta działa u mnie nieprawidłowo, tzn. nie zawsze dostaję informacje o próbie połączenia z moim telefonem po zalogowaniu do sieci
To o czym piszesz nie jest usluga juz w zasiegu, a informacja o nieodebranym polaczeniu. Juz w zasiegu jest gdy osoby dzwoniace do ciebie dostana smsa, ze juz wlaczyles telefon.

 #427474  autor: uwazny
 03 wrz 2010, 20:14
playonline pisze:
uwazny pisze:Zgłoszenie nieprawidłowości funkconowania usługi „Już w zasięgu” Usługa ta działa u mnie nieprawidłowo, tzn. nie zawsze dostaję informacje o próbie połączenia z moim telefonem po zalogowaniu do sieci
To o czym piszesz nie jest usluga juz w zasiegu, a informacja o nieodebranym polaczeniu. Juz w zasiegu jest gdy osoby dzwoniace do ciebie dostana smsa, ze juz wlaczyles telefon.
zanim coś niemądrego napiszemy to czytamy:klik

"5.1. Na czym polega usługa "już w zasięgu"?
Za pomocą usługi "Już w zasięgu" osoby, które próbowały się do Ciebie dodzwonić zostaną powiadomione SMS'em, że już jesteś dostępny. Ty również dostaniesz wiadomość z informacją kto i kiedy chciał się z Tobą skontaktować"

 #427495  autor: play4you2
 03 wrz 2010, 21:16
Sławek pisze:Czy zmieniajac taryfe z OnePlay na Longplay SMS, dostane pakiet smsow?
Zweryfikuj proszę Regulamin. Wybacz, ale na to pytanie możesz sam odnaleźć odpowiedź na naszej stronie internetowej. Jak będziesz miał wątpliwości, co do samego Regulaminu (jakiegoś lunktu), daj mi wtedy znać.
Sławek pisze:I druga rzecz- czy zmieniajac taryfe dostane mozliwosc aktywacji pakietow, czy bedzie tylko gola taryfa bez zadnych opcjonalnych pakietow?
To też możesz zweryfikować w Regulaminach na naszej stronie.
magdamx pisze:Czy w jakimkolwiek salonie Play kupię nokię c6 na kartę?
Powiem Ci szczerze, że z tym modelem jest dość ciężko. Obawiam się, że możesz już go nie dostać.
pawelpp pisze:Otóż nie przypominam sobie, żebym wyrażał kiedykolwiek zgodę na otrzymywanie SMSów marketingowych.
Te SMS nie zawsze muszą być z naszej sieci, więc zweryfikuj z jakiego numeru je otrzymujesz a następnie kto jest dostawcą ich treści. Od razu uprzedzam Twoje ewentualne pytanie, sieć Play nie odpowiada za "spam" SMS, jeżeli jest on wysyłany przez innego dostawcę. Reasumując, my z tym nie mamy nic wspólnego i Możesz reklamować to u danego dostawcy.
pawelpp pisze:1. konsultanci nie mają wglądu do treści umowy i oświadczeń, które podpisałem
Ale mają możliwość zweryfikowania stan twoich zgód marketingowych za pomocą dostępnego systemu.
pawelpp pisze:2. Jeżeli chcę zmienić swoje oświadczenie (tj. zezwolenie na wysyłanie treści reklamowych) to muszę wysłać pismo do Play
Niekoniecznie, możesz to zrobić również telefonicznie (w przypadku zastrzeżenia), ale potwierdzenie otrzymasz w formie pisemnej. Przy czym zastrzeżenie (zmiana oświadczenia) ma skutek prawny od czasu zamknięcia Twojej sprawy, a nie od chwili złożenia takowej dyspozycji.
pawelpp pisze:3. Nie ma możliwości zablokowania SMSów reklamowych przychodzących z konkretnego numeru telefonu, nawet jeżeli nie jest to numer należący do Play
Czy to prawda?
Tak, to prawda. Sieć Play nie ma mozliwości zablokowania spamu, przesyłanego przez innego dostawcę.
pawelpp pisze:Pamiętam, że podobne kwestie były już poruszane, niestety nie znalazłem tych postów (ze względu na brak czasu przejrzałem tylko kilka ostatnich stron)
Ok, nie ma sprawy. Jak nie "spamujesz" ciągle tymi samymi pytaniami, przecież mogę jeszcze raz odpowiedzieć Ci na nie, zwłaszcza, że rzeczywiście ten temat był poruszany baaaardzo dawno temu ;-). To, że w pewmnym momencie napisałem Ci, że juz udzielałem na to odpowiedzi, to tylko dlatego, że prawie codziennie zadawałeś mi takie same pytania (inaczej sforułowane, ale takie same). Jakby co, pytaj śmiało, postaram się Ci odpowiedzieć na pytania w miarę możliwości dość szybko (jak i pozostałym forumowiczom oczywiście 8)).
uwazny pisze:p4y:

zgłoszenie nr 20601100
Ok, ale powiedz mi proszę, tak w jednym słowie, o co właściciwie chodzi? Czy to co się dzieje, dzieje się cały czas? Trochę powiem Ci szczerze, juz się pogubiłem w tym wszystkim, co opisujesz (przy czym potrafię czytać ze zrozumieniem - to tak dla wyjaśnienia :-D).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 53 z 244
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 244
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 244