• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 241
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 241

 #484333  autor: pakierhakierxd
 24 cze 2011, 12:16
Ja mam e-fakturę i zawsze jest na czas:)
czyli 3 wystawiona a 9 jest do obejrzenia
nie muszę i tak na nią patrzyć
interesuje mnie tylko kwota :P

Pozdrawiam :)

 #484336  autor: mkowalski
 24 cze 2011, 12:32
Ricki1980 pisze:Może źle to opisałem. Chodziło mi o to, że przy automatycznym wyborze sieci telefon zawsze wybiera szczątkowy sygnał Play i dlatego wybrany jest ręcznie Plus.
Bo tak właśnie to wygląda. Telefon w pierwszej kolejności szuka zasięgu Play (nieważne jaki jest jego poziom). Dopiero jeśli nie znajdzie żadnego nadajnika Play, zaczyna szukać stacji Plusa.

W efekcie czasem występuje opisana przez Ciebie sytuacja - telefon loguje się do "słabej" stacji Playa, mimo że obok stoi maszt Plusa.

 #484341  autor: Pijo
 24 cze 2011, 12:51
pakier pisze:Ja w niektórych telefonach zauważyłem przełączanie się jeśli jest przez chwilę brak sieci...,po prostu pyta czy wybrać sieć i samo wybiera tą co jest dostępna...;p
Te telefony to SE (na oprogramowaniu SE ). Tu sieć ustawia się na sztywno inaczej niż Nokie , Samsungi


Większość osób robi to przez opcję "Wybierz sieć", nie zmieniając opcji z automatyczny na reczny w menu Tryb szukania. Przy takim ustawieniu słuchawka może wracać do Play.

Przy ustawieniu w "Tryb szukania" na ręczny i potem w "wybierz sieć " wybierając Plusa powinien trzymać się Plusa i nie wracać do Play.

 #484343  autor: pakierhakierxd
 24 cze 2011, 12:56
Za to jak straci się zasięg to dopóki się nie wybierze zasięgu to nie będzie żadnego...
U mnie było coś takiego w samsungu wave że jak miałem na ręczny wybór sieci i straciłem zasięg pisał komunikat wybrać sieć podświetlał się wyświetlacz i przypadkiem np. w kieszeni samo wybierało i wychodziło na to że znowu byłem raz na plusie a raz na playu ;p

Pozdrawiam :)

 #484365  autor: qper
 24 cze 2011, 13:51
play4you znowu problem z telefonem dziadka.

Oprócz zgłoszeń 31863106, 32045801 gdzie nadal jest problem z przekierowaniami, notkami i brakiem komunikatów lektorów

dołączył kolejny problem - od wtorku nie aktywują się pakiety włączane za pomocą kodów ekspresowych.

Zrobiłem zgłoszenie opisujące tę sytuację 32204381.

Powiedź czy nadejdzie taki czas kiedy nie będę musiał się takimi rzeczami przejmować. Dlaczego to po prostu nie może działać?

Ciągle coś się kiełbasi i sypie, na zmianę na różnych numerach...

Oj już brak sił

[ Dodano: 2011-06-24, 15:27 ]
o dziwo zgłoszenie 32204381 już zostało rozpatrzone.
Jak dla mnie w sposób karygodny bo rozwiązaniem problemu technicznego nie jest rada aktywacji przez play24

a dodatkowo konsultant powinien wiedzieć, że te pakiety można aktywować wyłącznie przez kody bo w play24 ich nie ma. Jest to wyraźnie napisane w regulaminach tych promocji.

brawo!!!

Obrazek

 #484420  autor: play4you2
 24 cze 2011, 16:11
qper pisze:Swoją drogą to chyba nadal odpowiedz lecą z szablonów i chyba nawet ich nie czytacie
Nie ukrywam, że pewne kwestie są tzw. "szablonami". właśnie ta regułka na końcu np. jest takim szablonem. Niemniej jednak, nie uważam, że to jest coś nieodpowiedniego. Najważniejsze w odpowiedzi pisemnej jest to, aby główna część pisma była prawidłowa a nie szablonem. Konsultanci rozpatrując zgłoszenie, udzielają odpowidzi właśnie na sprawę w "środku" pisma. W tym przypadku co wskazałeś, zapewne była ona zamykana systemowo i chyba wdał się jakiś drobny błąd. Czy wszystkie odpowiedzi takie dostajesz? Tzn, że są "zdublowane" zachęty i prośba o ocenę?
playonline pisze:A przeciez w ciagu 3 dni miala byc dostepna.
Juz to kiedyś przecież tłumaczyłem. Zajrzyj proszę do zamkniętego wątku i tam znajdziesz odpowiedź (chyba około 312 str.). Wybacz, ale nie będę na nowo tego tłumaczył.
Ricki1980 pisze:Czy ktos miał podobny przypadek, bo nie wiem, czy to tylko sporadyczny problem, czy jednak grubsza sprawa?
Tu zapewne chodzi o kwestię ustawień sieci u Ciebie w telefonie. Jak masz utrudnienia z naszym zasięgiem, przestaw na "ręcznie" Plusa i powinno byc ok. Jak nadal nie pomoże, zrób zgłoszenie techniczne.
mkowalski pisze:E tam, u mnie cykl rozliczeniowy jest od 1. każdego miesiąca, a nadal nie mam czerwcowej faktury
Nie zrozum mnie źle i nie pomyśl, że zarzucam Ci nieprawdę, ale to raczej mało prawdopodobne. Czy logujesz się do Play24 i tam to sprawdzasz? Wiem, że to może trywialne pytanie, ale właśnie tam się znajdują "e - fv". Jeżeli jednak nadal nie masz tej fv, zrób zgłoszenie, podaj mi jego numer i to sprawdzę. Jak ją jednak dostałeś, to podaj mi proszę nr twojej karty SIM i ja sprawdzę, kiedy dokładnie ją do Ciebie wysłaliśmy. Z samej ciekawości chciałbym to sprawdzić, gdyż jestem przekonany na 99,99% że w tym segmencie wszystko działa prawidłowo. To wręcz mało prawdopodobne, aby tak było jak mówisz.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484435  autor: Robaas
 24 cze 2011, 17:41
qper niestety mam wrażenie, że część osób nie ma pojęcia o sprawach na które odpowiadają, dowodzą temu moje 2 ostatnie sprawy, dziwnym trafem przy pierwszym kontakcie odpowiedzieli w kilka godzin, a jak im zadałem większy problem i udowodniłem, że konsultanci odpowiedzieli niezgodnie z regulaminami i prawdą i wprowadzili mnie w błąd to milczą.
Ktoś doradzi jaką kategorię najlepiej wybrać do złożenia skargi?
no i jestem ciekawy co z moim zgłoszeniem odnośnie ważności pakietu złotowego, punkt 16.a mówi wyraźnie, że zostaje zachowany - play4you2 czy mam pisać kolejne zlecenie w tej sprawie? bo to poprzednie zostało potraktowane skandalicznie a niewiedza pracownika jest przerażająca (obstawiam, że poleciała szablonem tylko trochę jej nie wyszło).

 #484439  autor: pakierhakierxd
 24 cze 2011, 17:58
Wybierz coś takiego jak inne ;)

Pozdrawiam :)

 #484441  autor: playonline
 24 cze 2011, 18:13
play4you2 pisze:jest normalna bo zapewne 3 dopiero w systemie ta fv się wygenerowała. 4 i 5 to była sobota i niedziela, więc dopiero 3 - 4 dni liczmy od 6, tak więc dziś lub jutro teoretycznie powinieneś dostać tą fv na Play24 a e - awizo w tym samym terminie lub dzień lub dwa później.
Cytat z poprzedniego tematu.. 20.06.2011 byl w poniedzialek o ile mi wiadomo. ;) No nic poczekam az eFV zostanie zamieszczona. :) I wcale nie wymagam rozwijania tematu ponownie. :) Poczekamy kiedy zostanie wprowadzona do Play24 "klepsydra" a kiedy "lupka" bo poki co to zadnej z tych ikonek nie ma. ;)
Ostatnio zmieniony 24 cze 2011, 18:14 przez playonline, łącznie zmieniany 1 raz.

 #484442  autor: play4you2
 24 cze 2011, 18:13
Robaas pisze:play4you2 czy mam pisać kolejne zlecenie w tej sprawie?
W sprawie ważności pakietu złotówek, ktoś się z Tobą skontaktuje, a na te pozostałe sprawy też otrzymasz odpowiedź. Widzę, że to jest odpowiednio reklamacja i odwołanie, więc zamieszczę również stosowne informacje, żeby ktoś się z Tobą skontaktował w tej kwestii.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484444  autor: Robaas
 24 cze 2011, 18:24
play4you2 ok wielkie dzięki za zaangażowanie i pomoc.
32173467 można w zasadzie zamknąć/anulować dostałem już smsa z systemu z informacją o poleceniu przez znajomego i poruszany problem jest nieaktualny, nie wiem czy masz taką możliwość anulowania?

 #484445  autor: playonline
 24 cze 2011, 18:39
32045800 - sprawa ta zostala zgloszona na numerze 790xxxxxx (brak lub kilkudniowe opoznienia w dostarczaniu kopii sms na email) natomiast w dniu 22.06.2011 o 19:51 dostalem smsa na numer 697xxxxxx o tym, ze usluga kopia sms zostala wlaczona. Fajnie, ze dzial tech dziala ale szkoda, ze nie na tym numerze co trzeba.. ;) Dla numeru 790xxxxxx numerem kontaktowym jest ten sam czyli 790xxxxxx. ;)

 #484446  autor: qper
 24 cze 2011, 18:44
play4you2 pisze:Czy wszystkie odpowiedzi takie dostajesz? Tzn, że są "zdublowane" zachęty i prośba o ocenę?
Nie wszystkie. Generalnie chodzi o to, że konsultanci na szybko piszą odpowiedzi nawet nie sprawdzając tego co napisali, a już nie wspomnę o pisaniu ze zrozumieniem i odpowiedziach na temat. Rozumiem, że końcówki są szablonem bo trudno byłoby wymyślać stopkę wiadomości na 10 różnych sposobów. Bardziej chodzi mi o dublowanie fragmentów, robienie z Pana Pani, czy też pisanie jako kobieta a podpisywanie się jako mężczyzna. Chciałem tan na marginesie zwrócić na to uwagę bo świadczy to o staranności rozpatrywania naszych zgłoszeń

Bardziej mnie interesowałby komentarz do zgłoszeń o których pisałem wcześniej, bo nie mam już siły się tym interesować.

Play pod względem oferty jest super i złego słowa nie mogę powiedzieć ale jeżeli chodzi o techniczne sprawy to ciągle się coś pierdzieli. Chciałbym swobodnie korzystać z usług nie zastanawiając się czy pakiet się włączy, czy nie spierdzielą przekierowań, czy sms który wysłałem dojdzie bez problemu, czy dane internetowe rozliczają się prawidłowo.

Ludzie zróbcie z tym jakiś porządek raz a dobrze bo zniechęcicie klientów, których już pozyskaliście.

Traktujecie ludzi jak zło konieczne. Jak można czekać na wygenerowanie bilingu aż 3 miesiące. To jest nie do pomyślenia. Tyle czasu, tyle korespondencji i wszystko w kółko trwa...
U innych operatorów takich cyrków to nie widziałem.

Sorry, że trochę ostro ale ileż można pisać w kółko


PS - znowu nie działają bilingi.

[ Dodano: 2011-06-24, 18:48 ]
Robaas pisze:kandalicznie a niewiedza pracownika jest przerażająca
szkoda gadać, nie mamy żadnej siły przebicia. Pozostaje tylko zagryźć zęby i się męczyć lub zmienić sieć...

Ja za bardzo się uwiązałem w Playa żeby teraz przenosić wszystko. Dodatkowo przeciągnąłem za sobą wszystkich swoich pracowników, podwykonawców i znajomych.

 #484447  autor: Robaas
 24 cze 2011, 18:49
play4you2 dzięki za pomoc, sprawa ważności pakietu złotowego właśnie wyjaśniona i naprawiona - za dużo czynności z promocjami z mojej strony w krótkim czasie i błąd w systemie.

qper najgorsze jak za często się trafia na takie osoby, ogólnie jak pisałem jestem jeszcze pod wrażeniem szybkości reakcji i jednak pozytywnego załatwiania spraw (czasami z przeszkodami ale finalnie pozytywnie), tu zawsze możemy szukać pomocy na forum.

 #484451  autor: play4you2
 24 cze 2011, 19:04
qper pisze:Bardziej chodzi mi o dublowanie fragmentów, robienie z Pana Pani,
Uwierz mi, że te kwestie są ostro weryfikowane i wyciągane są surowe konsekwencje, w stosunku do osób, które popełniają takie błędy.
qper pisze:Ludzie zróbcie z tym jakiś porządek raz a dobrze bo zniechęcicie klientów, których już pozyskaliście.
Na podstawie zleconych spraw, są wyciągane stosowne raporty i jeżeli są widoczne pewne niedociągnięcia, wówczas jest to odpowiednio weryfikowane i naprawiane, jeżeli zostaną potwierdzone oczywiście jakieś błędy.
qper pisze:Sorry, że trochę ostro ale ileż można pisać w kółko
Ok, rozumiem, nie ma sprawy. Dzięki za zamieszczenie opinii. Z pewnością jest ona wskazówką do ewentulanych zmian w podanych obszarach.
Robaas pisze:play4you2 dzięki za pomoc
Nie ma sprawy :-). Właśnie dostałem info, że wszystko jest już ok. Dzwonił do Ciebie konsultant i podczas rozmowy wszystko dokładnie zostało wyjaśnione i uznaliście sprawę za zamkniętą 8).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #484466  autor: mkowalski
 24 cze 2011, 20:24
play4you2 pisze:
mkowalski pisze:E tam, u mnie cykl rozliczeniowy jest od 1. każdego miesiąca, a nadal nie mam czerwcowej faktury
Nie zrozum mnie źle i nie pomyśl, że zarzucam Ci nieprawdę, ale to raczej mało prawdopodobne. Czy logujesz się do Play24 i tam to sprawdzasz? Wiem, że to może trywialne pytanie, ale właśnie tam się znajdują "e - fv". Jeżeli jednak nadal nie masz tej fv, zrób zgłoszenie, podaj mi jego numer i to sprawdzę. Jak ją jednak dostałeś, to podaj mi proszę nr twojej karty SIM i ja sprawdzę, kiedy dokładnie ją do Ciebie wysłaliśmy. Z samej ciekawości chciałbym to sprawdzić, gdyż jestem przekonany na 99,99% że w tym segmencie wszystko działa prawidłowo. To wręcz mało prawdopodobne, aby tak było jak mówisz.
Oczywiście, że mowa o Play24 - na maila e-awizo do tej pory nie dotarło. Mało prawdopodobne, ale możliwe. PDF do pobrania pojawił się dopiero dzisiaj, 24 czerwca. Jeśli nie wierzysz, podaję numer karty SIM - 8948061091004863381.

I dla formalności - informacje o fakturze (tj. jej numer, data wystawienia i płatności) pojawiły się we wtorek (21 czerwca), a dopiero dzisiaj (24 czerwca) pojawił się plik PDF. Nie jest to dla mnie problemem, bo znając kwotę jestem w stanie zapłacić rachunek bez faktury.

 #484470  autor: ukefake
 24 cze 2011, 21:01
qper, co do numeru dziadka to przyszedł mi do głowy taki pomysł: przenosiny do innego opa (polecam orange bo tam mają najtańszy starter - 10pln) i powrót do PLAY. co ty na to? Nie wiem czy to coś pomoże ale nie powinno zaszkodzić.
qper pisze:Pozostaje tylko zagryźć zęby i się męczyć lub zmienić sieć...
... Albo pisać skargi do UKE - owszem, to zajmuje dodatkowy czas, ale jak UKE nie będzie wiedziało, że play ma kłopot z przestrzeganiem swojego regulaminu i PT to NIC SIĘ NIE ZMIENI. Dzięki naszym skargom wszyscy skorzystają: i klienci i pracownicy którzy przestaną wypisywać bzdury.
Robaas pisze:zawsze możemy szukać pomocy na forum.
Czy ktoś wyobraża sobie któregoś opa z W3 uruchamiającego BOK na forach i fejsie? Takie działanie świadczy o bezradności a nie nowoczesności.

 #484479  autor: Quetzal
 24 cze 2011, 21:27
ukefake pisze: Czy ktoś wyobraża sobie któregoś opa z W3 uruchamiającego BOK na forach i fejsie? Takie działanie świadczy o bezradności a nie nowoczesności.
Ja prywatnie sadzę, ze to byłby świetny pomysł. Kilka lat byłem w Erze i ich BOK to tragifarsa (ale nie będę opisywał przygód z bokiem Ery bo to watek o Play).
Powiem Ci tylko, że moim zdaniem w Erze bardzo by się przydał Era4you ;)

A co do Playa znów bilingi wysiadły (od ostatniej awarii działały chyba ponad tydzień, nieźle.).

 #484486  autor: muchakk
 24 cze 2011, 21:48
Na podstawie zleconych spraw, są wyciągane stosowne raporty i jeżeli są widoczne pewne niedociągnięcia, wówczas jest to odpowiednio weryfikowane i naprawiane, jeżeli zostaną potwierdzone oczywiście jakieś błędy.

To chyba jakiś żart na poprawę humoru? Według mnie to albo ktoś jest ślepy albo jest wam tak wygodnie, bo jak kiepsko działało BOK i dział techniczny tak nadal działa.

Mój opiekun już od półtora tygodnia do mnie dzwoni i się nie może dodzwonić (SKLEROZA)? Kilka razy dzwoniłem już do BOK (zapłaciłem za te połączenia) wysłano do tej Pani ponaglenie i nadal cisza? To są jaja? Jak ktoś nie jest pewien czy zadzwoni w piątek czy poniedziałek to nie powinien podawać żadnej daty.


Dodatkowo powiem Ci, że to co wyprawiacie na forach przechodzi wszelkie granice. Czy wam jako sieci "4g" czy też "sieci nowej generacji" (jak się kiedyś określaliście) nie jest wstyd robić z publicznych for miejsca gdzie użytkownik ma już szukać ostatniej deski ratunku bo wasz BOK jest tak niekompetentny? Czy według Ciebie takie coś powinno mieć miejsce? Pomijam już kwestie działania samej sieci bo ona ostatnio też pozostawia wiele do życzenia. No, ale cóż się można spodziewać po sieci nowej generacji?! Przecież tu wszystko jest inaczej! Według was to normalne, że nie mogę wykonywać połączeń i u siebie standardowo nie widzicie problemu...

Podsumowując:

- BOK nie istnieje (konsultanci nie wiedzą o czym mówią, nie wiedzą nawet o istnieniu 2G PLAY!!),
- Dział techniczny to kpina, a może jego całkowity brak. Nie wiem bo nawet nie można się połączyć bezpośrednio z tym działem,
- Wyłączacie sieć jak wam się podoba i kiedy tylko chcecie nawet w godzinach szczytu!!,
- Gdy coś padnie to nie kwapicie się z naprawą. Według konsultantów jak coś padnie to albo się samo naprawi albo trzeba poczekać około tygodnia żeby ktoś ruszył d . . e,
- Brak szacunku dla klienta. Już samo to, że muszę wypisywać tutaj swoje żale jest dla mnie jakiś kompletnym nieporozumieniem.

Kończąc ... czekam na telefon w poniedziałek w celu wypowiedzenia kilku umów. Jak to zrobię uciekam jak najdalej z PLAY bo to inna sieć komórkowa. Tak, inna tylko w złym sensie.

 #484487  autor: agaak
 24 cze 2011, 21:48
"Fajnego" psikusa mi PLAY właśnie wywinął. Zaparkowałam autem przy PKP w Krotoszynie, sygnał full, pasmo GSM własne P4. Tak sobie czekam a tu 21.20 hurtem SMS i powiadomienie o nieodebranym poł. z godziny... 19!!!
Super! Tylko na 2G PLAY tak "fajnie"? Wasze 3G działa "on-time" czy na plusa muszę się przełączyć?
  • Strona 6 z 241
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 241
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 241