• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 244
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 244

 #405202  autor: lukaszg
 17 maja 2010, 12:19
play4you2 pisze: W tej kwestii radzę Ci już zasięgnąć informacji u Twojego Operatora. Nie wiem, jak Orange podchodzi do tej kwestii. W Play wygląda to tak, że jakbyś "odszedł" np. w środku okresu rozliczeniowego, nie otrzymałbyś fv korygującej. Np. płacisz 50 PLN za Abo, odchodzisz w środku miesiąca, to nie zwrócimy Ci tej różnicy w postaci korekty 25,00 PLN i oczywiście to przepada. Tak jest też chyba u wszystkich, ale możesz dowiedzieć się na wszelki wypadek jak powiedziałem u Twojego Operatora.
Przerabiałem przenosiny z Orange do Playa w zeszłym roku i wyglądało to tak:

W Orange jest tak, że umowa może zakończyć się tylko ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, czyli jeśli podpisałeś umowę na dwa lata 1.06.2008 a okres rozliczeniowy masz 15 dnia miesiąca, to umowę najwcześniej możesz wypowiedzieć 1 maja ale zakończy się 15 czerwca.

 #405211  autor: mikado15
 17 maja 2010, 13:06
Nie chciałbym być namolny, ale wysłałem Ci P4Y2 PW na samym początku tego wątku i prosiłeś o czas na odpowiedź, minęło już trochę czasu, odpowiadasz tu na bieżąco, a mojej odpowiedzi wciąż nie ma :)

 #405213  autor: play4you2
 17 maja 2010, 13:40
lukaszg pisze:W Orange jest tak, że umowa może zakończyć się tylko ostatniego dnia okresu rozliczeniowego,
Jest to nieprawda. Inaczej w tej kwestii stanowi Prawo Telekomunikacyjne i każdy Operator ma się do tego zastosować.
Krótko mówiąc, idziesz do nas, składasz wniosek o przeniesienie w trybie jednego dnia i każdy Operator (nawet Orange) jest zobligowany do zachowania tego terminu, bez względu na to, jaki typ usługi posiadasz (Karta, MIX, Abonament) (Rozporzadzenie Ministar Infrastruktury par. 6 pkt. 7). Niemniej jednak, jak juz mówiłem, prawdopodobnie korekty nie otrzymasz, ale upewnij się w tym temacie co do szczegółów u Twojego Operatora.
mikado15 pisze:Nie chciałbym być namolny, ale wysłałem Ci P4Y2 PW na samym początku tego wątku i prosiłeś o czas na odpowiedź,
Tak wiem, przepraszam, że tak długo to trwa, postaram się jak najszybciej Ci odpowiedzieć.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #405222  autor: pawelpp
 17 maja 2010, 15:44
Chciałem zapytać o to, czy ktoś wie jakie były wyniki testu przeprowadzonego przez pana Gruszkę - chodziło o przełączanie się pomiędzy Play/Plus?
P4Y, nadal moja wiadomość do Ciebie nie została wysłana (lub ja nie otrzymałem na nia odpowiedzi)

 #405383  autor: niespodziewanie
 18 maja 2010, 18:41
Drogi Play4you i inni forumowicze. Informuję że moja sprawa (która się ciągnie drugi miesiąc) nadal nie została rozwiązana - minęło ponad 40 dni od momentu dostarczenia do Was pisma potwierdzonego przez Was jako odebrane -reklamacji z pytaniem dlaczego moja taryfa nie zostala zmieniona na tę o którą prosiłem.

Chodziło o to że sieć mimo że poinformowała mnie w marcu że zgodnie z moim życzeniem zmieni taryfę na PlayPremium200 od 1 kwietnia nie uczyniła tego do tej pory, ani też nie wprowadziła korekt i zmian na moim koncie. (Jedyne co mi odpisała ale to odpowiedź nie na temat, którą oczywiście podważyłem, ale od tamtego czasu cisza.

Teraz zgodnie z art 106 ust.2 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne moja reklamacja została w pełni uznana (9 maja minęło 30 dni od jej przyjęcia i do tej pory nie uzyskałem odpowiedzi).

Posłałem list z prośbą o wprowadzenie na moim koncie zmian zgodnych ze stanem prawnym w ciągu siedmiu dni.

Pytanie do forumowiczów:
-W jaki sposób mogę to wyegzokwować i jak to zgłosić do UKE?
-Co zrobić jeśli Play mimo wszystko nadal będzie się ociągać albo zmian nie wprowadzi?
-Co zrobić jeśli na przyklad zablokują mi telefon, czy można domagać się odszkodowania?

Teraz proponuję w jakiś sposób zaprotestować, nie wiem gdzie, może na facebooku i opisać niechlujstwo, niedbalstwo i brak kompletny koordynacji pracowników tej sieci, olewającej totalnie klienta. Nie wiem właściwie co można zrobić... Chciałem się poradzić. Przecież jak my tego nie zrobimy to zawsze nas tak będą traktować!

Dodam tyle tylko że Play4You okazał się bardzo uprzejmą osobą ale niestety jego starania dały w rezultacie brak kontaktu - sieć mnie poprostu na którymś tam szczeblu olała. A może jeszcze mnie prosić o cierpliwość przez kolejny miesiąc będą? A ja mam płacić, płacić stary droższy abonament...

 #405428  autor: zik
 18 maja 2010, 21:14
Co się dzieje z zasięgiem własnym Play w Tarnowie? Od wczoraj telefon zalogowany jest do Plusa, ręczny wybór sieci nie wyszukuje w ogóle Playa. Czyżby zalało światłowody?

 #405431  autor: Szymon9904
 18 maja 2010, 21:31
zik, u mnie jest wszystko w porządku, ale nie mieszkam w miejscach obecnie zalanych i podtopionych.
zik pisze:Czyżby zalało światłowody?
Raczej tak - ale nic nie wiadomo :wink:. Raczej woda prawie dotarła do większości stacji bazowych Playa (w Tarnowie) i trzeba było je wyłączyć (bo woda + prąd to nic dobrego). Ale jeżeli zalało światłowody Playa, to raczej u innych operatorów powinno być podobnie.

[ Dodano: 2010-05-18, 21:37 ]
Play4you2, czy podczas obecnej powodzi w sytuacji zbliżania się do stacji bazowej wielkiej wody, to natychmiast stacje te wyłączacie czy dopiero jak sytuacja jest już prawie dramatyczna?

 #405504  autor: b@sho
 19 maja 2010, 12:04
Proste pytania:

1. Czy jest możliwość wyłączenia "Już w zasięgu" inaczej niż dzwoniąc do OK (koszt 1zł + stracony czas + niekoniecznie załatwiona sprawa) czy idąc do punktu sprzedaży (cała masa straconego czasu)?

2. Czy wyłączenie "Już w zasięgu" spowoduje także wyłączenie informacji o próbie połączenia?

3. Kiedy dacie możliwość zarządzania wszystkimi usługami z poziomu Play24?

'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'

 #405515  autor: ukefake
 19 maja 2010, 12:39
niespodziewanie pisze:Pytanie do forumowiczów:
-W jaki sposób mogę to wyegzokwować i jak to zgłosić do UKE?
-Co zrobić jeśli Play mimo wszystko nadal będzie się ociągać albo zmian nie wprowadzi?
-Co zrobić jeśli na przyklad zablokują mi telefon, czy można domagać się odszkodowania?
a to jeszcze tego nie zgłosiłeś UKE????

zatem przypominam: opisz dokładnie swoją sprawę i ujmij w niej jak najwięcej dat. Koniecznie dołącz treść twojego pierwszego zgłoszenia oraz to coś co play nazywa odpowiedzią jaką otrzymałeś z p4. poproś o interwencję oraz spróbuj oszacować stratę jaką dotychczas poniosłeś za brak zmiany abonamentu (wyraźnie zaznacz, że to tylko kwota orientacyjna).
Wątek z play4mersami bym pominął gdyż nie stanowią oni regulaminowego kontaktu z siecią play.

Dodatkowo pobierz i zapisz w bezpiecznym miejscu biling z play24 od dnia w którym zmiana miałaby obowiązywać - tak na wszelki wypadek.

Jeśli play nie wprowadzi zmian to pozostaja tylko reklamacje a potem mozolne egzekwowanie korekt w rachunkach. A korekty w playu to temat na inny wątek...

Jeśli zablokują ci telefon to odszkodowania możesz się domagać ale PO odblokowaniu i tylko za okres w którym nie mogłeś korzystać z telefonu, oczywiście na drodze reklamacyjnej czyli takiej samej jaką przechodzisz obecnie. O kwestii "odszkodowań" pisałem w innym wątku - przeszukaj proszę moje posty.

 #405516  autor: Claudec
 19 maja 2010, 12:41
niespodziewanie pisze:Przecież jak my tego nie zrobimy to zawsze nas tak będą traktować!
Nie wiedziałeś że Play jest ponad prawem? Oni zawsze zakładają że klient nie pójdzie do sądu żeby powalczyć o parę zł rekompensaty.
Ja kiedyś 2 miesiące czekałem na reakcje, w końcu odpisali podając jakąś ściemę, bo problemu nie rozwiązali.
Jeśli chodzi o BOK Play to jestem zawiedziony...
Ostatnio zapytałem:

Czy pakiet 30 minut za 6 zł w Play Fresh wyklucza się z stanem darmowym?
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 10 maja 2010 roku, dotyczące dodatkowych Pakietów. Uprzejmie informujemy, iż "Pakiet 30 minut" przyznany za aktywację Faktury elektronicznej nie wyklucza się z Usługą "Stan Darmowy". W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem www.playmobile.pl, e-mailem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790-500-500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
Proste pytanie a oni mi coś o fakturach piszą... Od kiedy w Play Fresh są faktury?

 #405521  autor: ukefake
 19 maja 2010, 13:04
niespodziewanie - przypomniało mi się jeszcze jedno: miejski/powiatowy rzecznik konsumentów. Tam też można się udać KLIK i złożyć skargę. Ale nikt znajomy tam jeszcze nie pisał i nie znam skuteczności tej drogi.
Claudec pisze:Nie wiedziałeś że Play jest ponad prawem? Oni zawsze zakładają że klient nie pójdzie do sądu żeby powalczyć o parę zł rekompensaty.
fakt, po bezsensownych odpowiedziach play bardzo często spuszcza klienta "do sądu". Tego nie przewidziałem bo W3 przyzwyczaiła mnie do normalnych odpowiedzi reklamacyjnych. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że zanim sprawa zabrnie w ślepy zaułek jakaś rozsądna dusza w play rozwiąże kwestię zmiany taryfy i korekty w opłatach. Bo nadzieja umiera ostatnia ;)

 #405540  autor: user_delete19
 19 maja 2010, 15:04
W związku z marudzniem na pocztę głosową w wątku obok, co ja bym widział:
- podawanie w sms z informacją o nowej wiadomości numeru z którego dzwoniono a nie numeru poczty głosowej (plus ew. długość wiadomości?)
- przesyłanie informacji o tym, że miała miejsce próba połączenia, została przekierowana na pocztę ale wiadomość nie została zostawiona (tak jest w orange); teraz po prostu w takiej sytuacji nie ma jakiejkolwiek wiadomości że ktoś próbował się do nas dodzwonić.

 #405546  autor: niespodziewanie
 19 maja 2010, 15:22
Pytanie czy mam racje? Reklamacja zlozona na pismie powinna zostac rozwiazana (odpowiedz powinna przyjsc) drogą pisemną do mnie?
Nie zgłosiłem jeszcze nigdzie bowiem dla mnie ważne jest rozwiązanie problemu i liczę na to że tak się stanie.

 #405549  autor: ukefake
 19 maja 2010, 15:35
niespodziewanie pisze:Nie zgłosiłem jeszcze nigdzie bowiem dla mnie ważne jest rozwiązanie problemu i liczę na to że tak się stanie.
Jak sam wyżej napisałeś liczysz na to od ponad 40 dni. UKE może zadziałać jeśli wyczerpałeś drogę reklamacyjną. Jeśli masz odpowiedź z playa na twoje zgłoszenie a sprawa ewidentnie przerasta obsługę operatora to odpowiedz sobie sam ile jeszcze możesz czekać, wyciągnij wnioski i zacznij działać. Ale to tylko moja opinia. Ze swojej strony bardziej pomóc Ci już nie mogę bo nie lubię się powtarzać. Teraz wszystko jest w twoich rękach. Od ciebie zależy ile czasu to jeszcze potrwa.
 #405552  autor: kolejny
 19 maja 2010, 15:38
Witam,
zastanawiam się czy tylko ja mam problem z konsultantami w Play.

Jakieś 10 dni temu założyłem ticketa z prośbą o wyłączenie "przekieruj kiedy zajęty" i włączenie "połączenia oczekujące" (bo oczywiście kody nie działają jak zwykle) i od tego czasu po 2 dniach udało im się włączyć "połączenia oczekujące", ale przekierowanie nadal jest aktywne (a sam nie jestem nadal w stanie tego wyłączyć. Ani #67# ani ##67#). Założyłem kolejnego ticketa, w którym mnie poinformowano o rozwiązaniu i nadal nie działa. Założyłem kolejnego ticketa, który już od 2 dni jest rozpatrywany :>

Ale powyższy problem to pikuś.

Kupiłem nową aktywację w taryfie firmowej także po to, żeby mieć relatywnie tani dostęp do Internetu na komórce.
Kupiłem więc w Play24 "Play Online w telefonie 100MB", jest aktywny.
Chciałem skorzystać z rady w Play24 i informacji podanej w Regulaminie i zablokować sobie dostęp do Sieci poza strefą "taniego" Internetu [w zasięgu własnym Play] - spróbowałem *111*67*3#, ale zobaczyłem "Niestety usługa nie jest dla Ciebie dostępna". Spróbowałem też sprawdzić stan pakietu za pomocą *111# i zobaczyłem puste menu Play24 (jedyną opcją jest "0 Wyjdź").
Konsultant stwierdziła, że kody USSD są wyłączone "ze względów bezpieczeństwa" dla użytkowników taryf firmowych - w związku z tym mam pytanie do Was:
- czy któremukolwiek z Was, użytkowników taryf firmowych i pakietu Play Online w Telefonie, działają te kody czy tez zostałem najzwyczajnie w świecie okłamany?

Oczywiście jestm bardzo świadom tego, że Play nie dopełnia warunków Regulaminu usługi i bardzo chętny do przytarcia nosa aroganckiemu operatorowi, ale i chętny do współpracy. Musi ona po prostu być też po drugiej stronie...

Pozdrowienia i z góry dziękuję.

 #405566  autor: Oliver
 19 maja 2010, 16:22
Mam pytanie odnosnie przesylania droga mailowa druczkow do zaplaty ,otoz od tego miesiaca nie dostalem wypelnionego owego druczku z ktorym mozna by isc na poczte zaplacic ,.Bylem w salonie Play i tam pan powiedzial ,ze play nie wysyla wypelnionych druczkow ,zastanawia mnie dlaczego tak utrudniaja ludzia zycie .teraz bede musial isc na poczte specjelnie po druczek by pozniej go w domu wypenic.

ps.(nie korzystam z platnosci internet)

 #405597  autor: niespodziewanie
 19 maja 2010, 18:27
1.Po jakim czasie nieoplacenia (zapłacenia zbyt małej lecz o wysokości abonamentu) faktury Play wyłącza telefon zgodnie z regulaminem? Czy najpierw wyłącza wychodzące a później przychodzące? Jak to jest?

2. Czy przy przeniesieniu numer z Playa Abonamentowego do Play Fresha albo do innej sieci sieci na kartę Play robi to w jeden dzien? Czy jest jakies ryzyko ze tak sie nie stanie?

 #405625  autor: pawelpp
 19 maja 2010, 20:56
Czy codzienne zrywanie połączeń głosowych można traktować jako chwilową awarię sieci?
Play jest niepoważne!
P4Y założyliście nowy wątek na którym was nie ma... Szkoda...

 #405629  autor: Szymon9904
 19 maja 2010, 21:40
pawelpp, zrywanie połączeń głosowych to problemy techniczne sieci. Prawda, operator może się pomylić, ale nazywanie Play niepoważnym za jego pomyłkę ogólnie jest bezpodstawne.

A play4you2 nie może być na forum 24 godz. 7 dni w tygodniu. To człowiek, ma też swoje życie.

niespodziewanie, Ad 2. Play zazwyczaj przenosi numer w 1 dzień. Tylko w sporadycznych przypadkach może to trwać dłużej.

 #405642  autor: rogmaniek
 19 maja 2010, 22:37
kolejny pisze:Chciałem skorzystać z rady w Play24 i informacji podanej w Regulaminie i zablokować sobie dostęp do Sieci poza strefą "taniego" Internetu [w zasięgu własnym Play] - spróbowałem *111*67*3#, ale zobaczyłem "Niestety usługa nie jest dla Ciebie dostępna".
Skąd masz taki kod? Przecież kod na zablokowanie transferu, poza "strefą taniego internetu", to: *111*51*1#. Pozdrawiam.

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
  • Strona 6 z 244
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 244
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 244