• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1160902  autor: KC-KARLOS
 25 lis 2023, 12:39
biala1991: nie ma znaczenia, czy konto się założyło poprzez numer tymczasowy, gdyż później jest podmieniany na numer docelowy. Jeśli numer docelowy po zakończeniu umowy przeniosę do innej sieci lub przestanie być aktywny, to do konta nadal zalogujesz się mailem i hasłem - i dlatego odkryłem te 2 usługi, które były nie na tym mailu, co trzeba. To te same ryzyko, co podniesione argumenty przez kolegę Remingtona odnośnie apki Orange Flex, z tym, że to jest ewidentnie wina T.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1160904  autor: biala1991
 25 lis 2023, 12:53
Jesteś pewny, że po założeniu konta na numerze docelowym i przeniesieniu tego numeru do innej sieci takie puste konto zostanie aktywne? To jest inna sytuacja niż założenie konta na numerze tymczasowym, który cały czas pozostaje w TM, bo Ty zabierasz tylko swój nr, z którym przyszedłeś do TM. Może dla systemu TM konto wcale nie jest puste, bo ma powiązanie z należącym ciągle do TM numerem tymczasowym, który po Tobie dostał ktoś inny.
Unikasz odpowiedzi więc przypuszczam, że konto zostało założone właśnie na numerze tymczasowym :)
 #1160905  autor: KC-KARLOS
 25 lis 2023, 12:56
biala1991: dla mnie teraz nie ma wielkiego znaczenia, bo po wykryciu błędu zostało ono usunięte. A zarówno we Flexie jak i w T jeśli usuniesz numer przynależący do konta, to nadal jest ono aktywne, czeka na aktywację nowego. Flex ma opcję jego usunięcia, ale tej funkcji w Mój T-Mobile nie widziałem.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1160906  autor: biala1991
 25 lis 2023, 13:22
Dla mnie sytuacja jest niepokojąca, jeśli dostaję po kimś nr i ten nr może być podpięty pod maila obcej osoby, co umożliwia jej dostęp do mojego konta.
Chyba doprowadzę do wygaśnięcia jakiegoś numeru w TM, poczekam aż ktoś go odziedziczy i sama sprawdzę czy nr wróci na moje konto mailowe :)



Zapomniałam podziękować Mariuszowi za ostrzeżenie jakie konsekwencje niesie rejestracja numeru przez aplikację. Automatyzacja w podpinaniu numerów do konta, którą wiele osób tutaj bardzo chwali (a czego osobiście nie popieram :D ) jak się okazuje nie zawsze daje same korzyści.

Pytanie co będzie w takiej sytuacji, mamy numer zarejestrowany przez apkę i z automatu do niej podpięty, rejestrujemy kolejny numer ale już metodą tradycyjną i na tym "tradycyjnym" numerze zakładamy konto mailowe. Chyba numer zarejestrowany przez apkę nie powinien podpiąć się automatycznie do konta z tradycyjnym numerem tylko tak jak każdy inny nr na nowym koncie wymaga ręcznego dodania. Warunek, musimy posiadać jeden "tradycyjny" nr, do którego będziemy podpinać "automatyczne" numery rejestrowane przez apkę.
 #1179399  autor: loginpremium
 16 wrz 2024, 18:19
Jestem od tygodnia w T-Mobile po przenosinach Red Bull->Play->T i nadal jestem w Mój T-Mobile odczytywany jako Red Bull.

Czy ktoś z was miał podobny przypadek? Czy udało się to w ogóle rozwiązać, jak długo czekaliście? Zgłosiłem to czatem, mam numer zgłoszenia ale mimo chyba trzeciego już podbicia tematu na czacie niestety pozostaje nierozwiązany. Słabo tak nie móc korzystać z usług.
 #1182805  autor: biala1991
 16 lis 2024, 07:20
W aplikacji pojawiła się nowa opcja: "Limit i zgoda na doliczanie do rachunku". Podniosło mi to ciśnienie, bo okazało się, że ta zmiana spowodowała wyłączenie na wszystkich numerach "Blokady zakupów w sklepach zewnętrznych", którą aktywowałam trzy miesiące temu, po pamiętnej akcji gdzie skroili nas za niechciane zakupy w Google Play. Blokada zabezpiecza przed nabijaniem rachunku, wprowadzony Limit oferuje kilka progów, od 0zł do 1300zł, tymczasem odkryłam, że zarówno jedno jak i drugie jest nieaktywne (pomimo wcześniejszego włączenia Blokady). Wkurzyło mnie to na maksa, bo raz już zostałam naciągnięta na niemałą kasę.

Z tego co czytam te Limity mają związek z nowym Prawem Telekomunikacyjnym, info na stronie TM:
Co stanie się, gdy nie ustawię zgody i limitu?
Nie włączymy żadnej z usług  i nie naliczymy żadnej opłaty za nie. W momencie zakupu nowej usługi otrzymasz od nas SMS z informacją o braku zgody na doliczanie do rachunku opłat za usługi naszych partnerów.

Czy mogę wybrać limit 0 zł jeśli nie chcę nic płacić?
Możesz wybrać limit 0 zł, co jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na doliczanie do rachunku, ale w praktyce oznacza, że nie będziemy mogli  doliczać do Twojego rachunku żadnych opłat za usługi partnerów T-Mobile. Taka zgoda i limit będą Ci potrzebne, żeby skorzystać np.: z próbnego darmowego miesiąca.


Jeśli dobrze rozumiem, to aktualny stan (nieaktywny żaden Limit) zabezpiecza przed doliczaniem do rachunku jakichkolwiek zakupów pomimo tego, że Blokada zakupów w sklepach zewnętrznych została przez TM wyłączona? Proszę o wyjaśnienie, bo nie wiem czy mam dzwonić do TM, żeby ich ochrzanić za samowolne wyłączenie Blokady :D



Edit.
Kolejna sprawa to "Limit i zgoda na doliczanie do rachunku" pojawiły się zarówno na numerach abo jak również na kartę. Wcześniejsza "Blokada zakupów w sklepach zewnętrznych" była dostępna tylko na numerach abo, numery na kartę jej nie miały, bo zakupy mogły robić tylko numery abonamentowe. Czy to oznacza, że coś się zmieniło i teraz numery na kartę również mogą dokonywać zakupów płatnych z salda? No bo jeśli nadal nie mogą to wprowadzanie Limitów dla karciarzy jest cokolwiek bez sensu :D
 #1182807  autor: loginpremium
 16 lis 2024, 08:03
loginpremium pisze:
23 wrz 2024, 16:16
Tydzień później, dalej brak możliwości korzystania z usług. Reklamacja zgłoszona we wtorek, bez odzewu.

Czy pozostaje mi liczyć na łaskę, że się odezwą 30. dnia nie wcześniej?

Jedyne co to któryś już raz konsultant na czacie „eskaluje zgłoszenie”.
Przenosiny Red Bull Mobile -> PLAY -> T-Mobile GO zakończone sukcesem po 2 reklamacjach i czasie.

Zaraz po nieudanym przejściu do T-Mobile zgłosiłem pierwszą reklamację, po 30 dniach, wielokrotnym kontakcie z mojej strony i brak odpowiedzi zgłosiłem drugą. Po 45 dniach T-Mobile odpowiedział że błąd był po ich stronie, na moim numerze w końcu zobaczyłem w aplikacji że jestem w GO, numer działa. Wnioskowałem o rekompensatę za utrzymanie rownolegle innego numeru pokryli mi koszty utrzymania ale też musiałem się upominać bo nie w terminie. Co za dziwne problemy. :D
 #1182824  autor: biala1991
 16 lis 2024, 16:08
@loginpremium
Młyny sprawiedliwości mielą powoli :)

Podsunąłeś mi pomysł z tą rekompensatą, może ja też wystąpię. Brak blokady zakupów drogo mnie kosztował, żeby się zabezpieczyć przed podobną sytuacją włączyłam ochronną blokadę a TM po cichu mi ją zdjął nie informując mnie o niczym. Miałam prawo się zdenerwować widząc zdezaktywowaną przez operatora blokadę a za przeżyty stres należy się rekompensata :D
 #1184841  autor: Reniutka
 29 gru 2024, 04:52
Przy próbie logowania do serwisu www nie przychodzi kod na maila. Dziwne tym bardziej, że przy użyciu aplikacji mobilnej kod na ten sam adres trafia. Ktoś wie jak to naprawić, obejść? Mam rodzinny numer w taryfie GO XXS i przyjemniej zarządzać przez www niż aplikację.
 #1186313  autor: KC-KARLOS
 20 sty 2025, 10:44
Od dziś, 20.01.2025 obsługa numerów na kartę w Heyah jest realizowana w aplikacji Mój T-Mobile.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186321  autor: KC-KARLOS
 20 sty 2025, 11:20
Mogło tak być wcześniej, a teraz jest to mozliwe oficjalnie. Możliwe, że Moja Heyah pozostanie tylko dla subskrypcji oraz wycofanych dla nowych klientów mixa i abo Heyah.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟