• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #923848  autor: Adamx44
 04 maja 2017, 11:15
Witam
Mam problem z kartą SIM przeniesioną z Heyah do Virgin. Tj. nie działa transmisja danych w roamingu krajowym. Chciałem upewnić się czy to powszechniejsza usterka.

U mnie:
Karta SIM Virgin (numer przeniesiony z Heyah) - działa transmisja danych jedynie w sieci macierzystej (play), nie działa w roamingu krajowym (Tmobile, orange, play).

W tym samym telefonie, karta SIM Virgin ( numer od nowości w Virgin) - działa transmisja danych w w sieci macierzystej i roamingu krajowym.


Zgłaszałem do CMOK, podawałem godziny logowań do sieci, SIM już był wymieniany na nowy. Problem nadawal występuje.

Znajomy, który również przeniósł numer do Virgin (z Tmobile), ma ten sam problem.

Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim problemem? Ew przenosił numer do Virgin i może to zweryfikować.
 #925214  autor: muchakk
 10 maja 2017, 23:04
Z jakiego telefonu korzystasz Ty i Twój znajomy?

Ja mam dokładnie taki sam problem, ale wynika on z problemow z oprogramowaniem wydanym przez Lenovo do P2. Po aktualizacji do Android'a 7 nie działa mi transmisja danych w roamingu krajowym - w sieci macierzystej wszystko działa bez problemu.