Witam, kończy mi się umowa w Orange na firme i chciałabym przejść do Play ale obawiam się o zasięg, czy play nadaje się na długie trasy z nawigacją? Czy nie będzie problemu z logowaniem się do Orange, bo u mnie na wsi nadajnik który ma coś więcej niż tylko 2G ma Orange (3g i LTE). Myślę też nad T-mobile ale obawy te same, czy zaloguję się do orange?
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
A skąd jesteś bo to ma znaczenie.
Jestem z Białośliwia a trasa to do Zielonej Gory.
To Play ma dostęp do Orange U900 i U2100 na żądanie abonenta. Przy granicach wschodnich jest UMTS Orange 900mhz do którego Play nie ma dostępu.
Dostępu do LTE w roamingu dla motłochu nie ma. Jedynie pracownicy i taryfy elitarne mają dostęp do LTE T-Mobile
T-Mobile ma znacznie gorszy zasięg od Orange. Szczególnie na wschodzie.
Dostępu do LTE w roamingu dla motłochu nie ma. Jedynie pracownicy i taryfy elitarne mają dostęp do LTE T-Mobile
T-Mobile ma znacznie gorszy zasięg od Orange. Szczególnie na wschodzie.
Już Play tak chętnie nie daje zasięgu Orange.
w Abonamencie mam ale na dodatkowym numerze w prepaid prosiłem i nie dostałem
Data rejestracji Nr zgłoszenia Dotyczy numeru Kategoria Zgłoszone przez Status
23.10.2016 xxx Pakiety i usługi WWW Zakończone Ukryj szczegóły
Opis problemu
Szczegółowy opis sprawy: Witam proszę o wlaczenie zasiegu Orange,wiem ze sie da bo na innych numerach tak mam !
Odpowiedź
Szanowny Panie,
potwierdzam, że otrzymałam zgłoszenie dotyczące aktywowania zasięgu sieci Orange. 23 października odebrałam je za pośrednictwem Play24.
Szczegóły sprawy
Zgłosił Pan prośbę o aktywowanie dostępu do nadajników Orange.
Co zrobiłam
Sprawdziłam do jakich nadajników loguje się najczęściej Pana urządzenie. Jest to operator Plus i T-mobile. W ciągu ostatnich 30 dni Pana urządzenie zalogowało się do nadajników Orange tylko 2 razy.
Co teraz
W związku z tym, że w ogóle nie korzysta Pan z logowania do nadajników operatora Orange, aktywacja dostępu jest niemożliwa.
Pomocne informacje
Włączenie dostępu do nadajników Orange nie poprawi zasięgu w Pana urządzeniu, ponieważ Pana urządzenie w ogóle nie wykonuje prób logowania. Może Pan również ustawić w urządzeniu automatyczny wybór Operatora, co pozwoli na przełączanie się urządzenia między partnerami roamingowymi.
Ponieważ osobiście zajmowałam się Pana sprawą, będę wdzięczna, jeśli Pan pozytywnie oceni moja pracę.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem 790 666 666 z telefonu innej sieci lub *666 ze swojego numeru w Red Bull Mobile, wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).
Z poważaniem,
w Abonamencie mam ale na dodatkowym numerze w prepaid prosiłem i nie dostałem
Data rejestracji Nr zgłoszenia Dotyczy numeru Kategoria Zgłoszone przez Status
23.10.2016 xxx Pakiety i usługi WWW Zakończone Ukryj szczegóły
Opis problemu
Szczegółowy opis sprawy: Witam proszę o wlaczenie zasiegu Orange,wiem ze sie da bo na innych numerach tak mam !
Odpowiedź
Szanowny Panie,
potwierdzam, że otrzymałam zgłoszenie dotyczące aktywowania zasięgu sieci Orange. 23 października odebrałam je za pośrednictwem Play24.
Szczegóły sprawy
Zgłosił Pan prośbę o aktywowanie dostępu do nadajników Orange.
Co zrobiłam
Sprawdziłam do jakich nadajników loguje się najczęściej Pana urządzenie. Jest to operator Plus i T-mobile. W ciągu ostatnich 30 dni Pana urządzenie zalogowało się do nadajników Orange tylko 2 razy.
Co teraz
W związku z tym, że w ogóle nie korzysta Pan z logowania do nadajników operatora Orange, aktywacja dostępu jest niemożliwa.
Pomocne informacje
Włączenie dostępu do nadajników Orange nie poprawi zasięgu w Pana urządzeniu, ponieważ Pana urządzenie w ogóle nie wykonuje prób logowania. Może Pan również ustawić w urządzeniu automatyczny wybór Operatora, co pozwoli na przełączanie się urządzenia między partnerami roamingowymi.
Ponieważ osobiście zajmowałam się Pana sprawą, będę wdzięczna, jeśli Pan pozytywnie oceni moja pracę.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Pana dyspozycji pod numerem 790 666 666 z telefonu innej sieci lub *666 ze swojego numeru w Red Bull Mobile, wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (www.play.pl).
Z poważaniem,
Pozdrawiam 

Też się zastanawiam jaki operator ma największy zasięg. Obecnie jestem w play lecz planuję zmianę sieci i nie wiem, która sieć ma najlepszy zasięg.
Wszystko zalezy od lokalizacji najlepiej samemu przetestować 
U mnie Nr 1 Play Nr 2 Plus Nr 3 T-Mobile Nr 4 Orange
Temu wiadomo czemu jestem w Play

U mnie Nr 1 Play Nr 2 Plus Nr 3 T-Mobile Nr 4 Orange

Temu wiadomo czemu jestem w Play

Pozdrawiam 

Akurat w Play z testem nie ma problemu, bo ma dostępny zasięg wszystkich sieci (Orange po zleceniu odblokowania przez kontakt z BOK) można ręcznie wyszukać sieć i testować.Wosiu96 pisze:Też się zastanawiam jaki operator ma największy zasięg. Obecnie jestem w play lecz planuję zmianę sieci i nie wiem, która sieć ma najlepszy zasięg.
Play na swojej infrastrukturze poza miastami nie istnieje. Jedyne co to ratuje go roaming krajowy.
krulka89 jeżeli zależy ci na niskiej cenie to przejdź do Play jeżeli na jakości to nie ma sensu
Acha, Play i niska cena ...
I jeszcze wysoka jakość z LTE w roamingu krajowym.
I jeszcze wysoka jakość z LTE w roamingu krajowym.
Nie narzekam a mam abo 5 lat
,bardziej narzekalem na T-Mobile/Plusa/Orange 


Pozdrawiam 
