@Sig,
Sig pisze:przed każdą niekorzystna zmianą operator musi się grubo zastanowić, bo daje klientom okazję do uwolnienia się od cyrografu, z zachowaniem urządzenia właćznie.
Taaa.
T-mobile to pokazało. Zmienili warunki, a klienci
nie mogli zrezygnować, chyba, że nadalby spłacali raty za sprzęt...
To gdzie ta gwarancja?
Gwarantem jest możliwość bezproblemowej rezygnacji
I tu właśnie, twoja definicja jest dziwna.
Otóż, Virgin zmienia warunki to odchodzisz w 1 dzień, bez jakiegokolwiek problemu.
Masz abonament. Operator zmienia warunki i możesz niby zerwać umowę, ale nadal masz przez N miesięcy spłacać raty, które nierzadko wynoszą zdecydowaną większość opłaty abonamentowej przed zerwaniem...
Teraz pytanie do Ciebie... w którym wypadku mniej problemowa będzie zmiana operatora?