• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #731971  autor: gepiuu
 11 lip 2014, 19:17
Mam taki niecodzienny problem jak w tytule.
Jakieś 3 miesiące temu wysłałem wypowiedzenie umowy do Playa. W odpowiedzi dostałem propozycję przedłużenia, z której skorzystałem i od 2 miesięcy cieszyłem się nowym abonamentem i nowym telefonem. Aż do wczoraj, kiedy na skutek błędu i nieodznaczenia w systemie, że jednak przedłużyłem umowę, moja umowa została zerwana. Numer nie przeszedł 'na kartę' i dzwoniąc do mnie słychać w słuchawce, że nie ma takiego numeru.
Trwa to już prawie dwie doby, nie mogły do mnie się dodzwonić osoby w ważnych sprawach. Więc moje pytanie... Czy mogę się domagać jakoś zadośćuczynienia w tej sprawie?

 #732163  autor: bartoszek534
 12 lip 2014, 19:52
musisz skontaktować się z Biurem Obsługi, powinni Ci dać jakąś rekompensatę

 #732166  autor: Kryniczanin
 12 lip 2014, 19:55
gepiuu, Ja na początek bym na Twoim miejscu celował w minimum 3 miesiące z 100% zniżką na abonament. Ktoś napiszę że oszalałem. Reklamacje trzeba umieć pisać i ja od Play za zawyżony rachunek o 12 groszy wyciągałem zniżkę na dwa miesiące po 50% abonamentu.

 #733246  autor: gepiuu
 17 lip 2014, 19:47
Nie napiszę, że oszalałeś, bo sprawa się ciągnie już tydzień i dalej nie widać rozwiązania..
Codziennie dzwonię do Playa i od kolejnych konsultantów słyszę tylko, że ponagli sprawę...
Nie wiem co w tym wypadku mogę więcej zrobić...
OD tygodnia nie mam jak potwierdzić sms z banku, gdy chcę zrobić przelew lub np straciłem fajną ofertę mieszkania, ponieważ agent nieruchomości się nie mógł ze mną skontaktować.

 #733277  autor: Kryniczanin
 17 lip 2014, 21:02
gepiuu, Składałeś reklamację czy zwykłe zgłoszenie?

 #733848  autor: gepiuu
 20 lip 2014, 22:13
W tej chwili jest to zgoszone jako reklamacja. Mają 30dni na odpowiedź...