Witam. Przez 2 lata miałam podpisaną umowę na moją mamę z play'em, taryfa Longplay II 49. Miesiąc przed zakończeniem umowy pojechałyśmy do salonu ją rozwiązać i później miało być przejście na kartę z taryfą "Play na kartę 5zł (0 zł w play)". I tu zaczynają się jaja. W sumie to nie wiem czy się cieszyć czy jak. Umowa się skończyła w połowie grudnia, na drugi dzień po zakończeniu umowy doładowałam konto kwotą 25 zł. Przy sprawdzaniu stanu konta wyświetlało, że mam 10 zł w pakiecie złotówek i UWAGA "SALDO -25.00". Mówię, może tak ma być. Zalogowałam się do play24, dodałam mój numer, wyświetla taryfę "Play na kartę 5zł (0 zł w play)", wchodzę w "stan konta" a tam: Saldo: -21.89, Minuty do wszystkich 53:45 (ważne do 09.02.2014), Smsy do wszystkich: 601 (ważne do 09.02.2014). No nie powiem, zdziwiłam się cholernie :O No bo skąd to. I wiecie co jest najśmieszniejsze? W tej chwili moje SALDO ( a nie stan konta) nadal wynosi -21.89, mam ileś tam minut do wszystkich ważnych do 09.03.2014, tak samo smsów... nie rozumiem? To dostaję za free pakiety smsów i minut - okej cieszę się bardzo
A najlepsze jest to, że jak sprawdzam kodem *111*49*1# wyświetla mi tarfyę LONGPLAY II 49! A na stronie play24 mam taryfę tak jak już wyżej wspominałam "Play na kartę 5zł (0 zł w play)". Daty ważności konta nie mam jak sprawdzić, pakiety się same odnawiają co miesiąc - żyć nie umierać. Pisałam na forum playa to stwierdzili, że wszystko jest ok. Może mi to ktoś wytłumaczyć? 

