• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #637355  autor: DeNeB
 04 cze 2013, 12:52
Witam czy w abonamencie nju można monitorować ile minut wydzwoniliśmy,sms wysłaliśmy i megabajtów wykorzystaliśmy w każdej chwili?

 #637358  autor: macc
 04 cze 2013, 13:37
można masz wszystkie informacja logując się na swoje konto w nju

 #637388  autor: KA
 04 cze 2013, 16:23
sprawdzisz też z tel *127*# i dalej według menu

 #638891  autor: martin76
 11 cze 2013, 22:59
brak pozycji dla play (15zl przy doladowaniu za 50) w
3. Minimalna opłata za korzystanie z usług

 #641804  autor: martin76
 24 cze 2013, 13:22
divhashmorex pisze:martin76, umieszczam tam oferty wyróżniające się w danej kategorii. Miałbym wątpliwości, czy 15 zł zaliczyć do plusów czy minusów...
W sumie to nawet nie 15 zl, tylko skarbonka jak sie nie korzysta, bo realny koszt pomijajac doladowanie wynosi ZERO zl.

Do punktu "7. Największe kruczki " dodalbym dla Mini Max, ze po minieciu okresu na polaczenia przychodzace (wychodzace + 60 dni) PRZEPADAJA srodki z konta glownego !!

Czemu tego tematu nikt nie podwiesi, za kazdym razem musze go szukac. Za zgoda autora i po dodaniu wlasnych przemyslen moglby byc nawet artykulem na stronie.

 #642833  autor: arek33
 27 cze 2013, 22:51
Ja 3 tyg. temu zmieniłem z Orange na Nju mobile. Póki co jest wszystko ok :) Jakby ktoś nie wiedział to obydwie sieci ma PKT Centertel więc przejście z jednej oferty do drugiej zabiera kilka dni.

 #643498  autor: gordom
 30 cze 2013, 12:27
Czy możecie wyjaśnić laikowi o co chodzi z tym blokowaniem niektórych abonentów w Nju (niektórzy się tu na to skarżą). Dzięki

 #643509  autor: user_delete34
 30 cze 2013, 12:51
gordom, po wykryciu nadmiernego (generowanego, połączenia bez głosu) ruchu z czyjejś karty, blokują ją, bo najprawdopodobniej służy do nabijania minut. Nabijanie minut - w starej taryfie w PLAYu była usługa "Zbieraj minuty", gdzie za 2 minuty odebrane dostawałeś jedną do wydzwonienia do wszystkich sieci. Ludzie dzwonią z ofert typu no limit (np nju) na taką kartę PLAY, dostają na niej minuty do wykorzystania (bo w nju nie płacą za nie) i gadają za darmo.

 #643693  autor: gordom
 30 cze 2013, 23:30
Markadiusz pisze:gordom, po wykryciu nadmiernego (generowanego, połączenia bez głosu) ruchu z czyjejś karty, blokują ją, bo najprawdopodobniej służy do nabijania minut. Nabijanie minut - w starej taryfie w PLAYu była usługa "Zbieraj minuty", gdzie za 2 minuty odebrane dostawałeś jedną do wydzwonienia do wszystkich sieci. Ludzie dzwonią z ofert typu no limit (np nju) na taką kartę PLAY, dostają na niej minuty do wykorzystania (bo w nju nie płacą za nie) i gadają za darmo.
Czyli szwindel. Dzięki za wyjaśnienia.

 #663288  autor: markoz7874
 21 wrz 2013, 22:08
Witam
Możecie sprecyzować jak można wypowiedzieć umowy u tych operatorów?
Wspominacie o 30dniwym terminie ale jak tego dokonać praktycznie?
Wysłać maila?
Napisać pismo i wysłać pocztą?
Wypowiedzenie podpisane i potwierdzone przez notariusza?
Czy może wystarczy napisać wypowiedzenie i dostarczyć do punktu operatora?

 #663308  autor: Spioszek
 22 wrz 2013, 00:33
markoz7874, pismo z podpisem twoim i pracownika z salonu powinno wystarczyć :).
Oczywiście z wizytą w salonie :)

 #663762  autor: poziom
 24 wrz 2013, 05:40
Moja rezygnacja z nju wyglądała tak:

Dwa nr.
Dwa pisma wysłane jednym listem.
Po 1,5msc nr. dalej działają
Reklamacje: Nie mamy pana pism.
Po 2tygodniach reklamacja uznana na jeden nr. Drugiego pisma się nie doszukali.

Wkurzony odwiedziłem salon play i przeniosłem nr. z nju na drugi dzień do play na karte, upewniłem się, że nr przeniesiono, po bodajże 2tyg. numer stracił wychodzące/przychodzące i zdechł.

A ludzie narzekają na burdel w play

 #700641  autor: macc
 23 lut 2014, 20:40
Obecnie naliczają już na fakturze 4,99 zł, a nie 5,01 przy zakupie startera przez internet w ofercie prepaid.

 #700646  autor: knopers
 23 lut 2014, 20:54
poziom pisze:Dwa nr.
Dwa pisma wysłane jednym listem.
Po 1,5msc nr. dalej działają
Reklamacje: Nie mamy pana pism.
Po 2tygodniach reklamacja uznana na jeden nr. Drugiego pisma się nie doszukali.
Też tak samo zrobiłem, tyle, że z trzema numerami. Pierwszy numer ok, wypowiedzenie było. Razem z tym wypowiedzeniem w jednym liście poleconym wysłałem jeszcze 2 wypowiedzenia. Jak mi nie przenieśli wszystkich 3 numerów na kartę to się wkurzyłem, zadzwoniłem na infolinię i się okazało, że trzeba wysłać każde wypowiedzenie osobnym listem.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300