Witam wszystkich forumowiczów jako nowy na telepolis.pl.
Chciałem zapytać czy inne sieci tez praktykują takie tematy...
Kolega ma firmę, parę telefonów, miesięcznie rachunki 700zl, niestety z powodu braku płynności finansowej oraz kiepskiej koniunktury na rynku, zaczęły się pojawiać opóźnienia w płatnościach sięgające 3-4 miesięcy.
zepsuł się jeden smartfon z usługa bezpieczny telefon, oddany do salonu firmowego T-mobile na naprawę, naprawa wykonana ale telefonu nie oddadzą dopóki nie zostanie spłacone cale zadłużenie na koncie.
Zadłużenie jest systematycznie spłacane wg możliwości, ale w salonie nie wydadzą telefonu bo ich system nie puszcza, w związku z tym telefon po naprawie leży w salonie już 3 miesiące.... Czy te 3 miesiące będą uznawane jako serwis - przedłużenie okresu gwarancji?
Główne pytanie:
Czy inne sieci w Polsce tez praktykują coś takiego? Masz zaległości- nie odbierzesz telefonu?
Chciałem zapytać czy inne sieci tez praktykują takie tematy...
Kolega ma firmę, parę telefonów, miesięcznie rachunki 700zl, niestety z powodu braku płynności finansowej oraz kiepskiej koniunktury na rynku, zaczęły się pojawiać opóźnienia w płatnościach sięgające 3-4 miesięcy.
zepsuł się jeden smartfon z usługa bezpieczny telefon, oddany do salonu firmowego T-mobile na naprawę, naprawa wykonana ale telefonu nie oddadzą dopóki nie zostanie spłacone cale zadłużenie na koncie.
Zadłużenie jest systematycznie spłacane wg możliwości, ale w salonie nie wydadzą telefonu bo ich system nie puszcza, w związku z tym telefon po naprawie leży w salonie już 3 miesiące.... Czy te 3 miesiące będą uznawane jako serwis - przedłużenie okresu gwarancji?
Główne pytanie:
Czy inne sieci w Polsce tez praktykują coś takiego? Masz zaległości- nie odbierzesz telefonu?