• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #647241  autor: glodek
 15 lip 2013, 12:23
Witam,
Kupiłem wczoraj starter Internet na Plusa LTE, do S4. Starter LTE, ale oczywiście trzeba jeszcze aktywować kodem m.in. *101*11*21#. Po wpisaniu kodu, zawsze otrzymuje SMS-a, że "Usługa niedostępna. Sprawdź:
1) czy masz wymagane środki
2) czy usługa nie wyklucza się z inna usługą
3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji"

Dzwoniłem już 2x do BOK za 1,97 i oczywiście nikt nic nie wie, tylko przyjmują zgłoszenia.
Najlepsze, że widziałem klika tygodni temu pod jakimś komentarzem na telepolis pobny problem, że ktoś kupił kartę i nie mógł włączyć LTE, a cały kredyt poszedł na BOK, a problem nie został rozwiązany.

 #647246  autor: user_delete34
 15 lip 2013, 12:33
Plus online próbowałeś?

 #647253  autor: glodek
 15 lip 2013, 12:43
Markadiusz pisze:Plus online próbowałeś?
Również, tam tylko jest możliwość włączenia "Usługa Nocny Transfer", a nawet w ulotce do kart SIM, też jest napisane, że można włączyć kodem lub na Plus online.

 #647272  autor: Spacedust
 15 lip 2013, 13:11
Ja kupiłem starter za 9 zł i nic nie musiałem aktywować. LTE od razu działało.

 #647299  autor: glodek
 15 lip 2013, 14:22
Spacedust pisze:Ja kupiłem starter za 9 zł i nic nie musiałem aktywować. LTE od razu działało.
To może kupię za 9zł. A jak wpisujesz *101*11*21#, to masz taki komunikat jak ja?

 #647389  autor: astelitt
 15 lip 2013, 19:22
A ten kod to nie czasem *101*11*24#?

 #647418  autor: glodek
 15 lip 2013, 20:18
astelitt pisze:A ten kod to nie czasem *101*11*24#?
Też wpisałem i to samo. A z BOK żadnej odpowiedzi :(

[ Dodano: 2013-07-18, 16:50 ]
Problem rozwiązany:
Na plastiku z którego wyłamywana jest karta SIM powinna być naklejka z kodem 983 lub pracownik salonu musi sprawdzić w systemie czy jest SAP 983.

Numer seryjny takich kart rozpoczyna się od(HLR): 94, 95, 97, 93, 98.

W starterach za LTE za 15zł są karty złe karty i trzeba wymienić odpłatnie na nową kartę.

W salonach oczywiście zero wiedzy na ten temat i dają złe karty.
Pracownik nie wie, że musi być odpowiedni HLR i SAP i sprzedaje złą kartę.
Trzeba wymienić 3x kartę lub klient musi być na tyle świadomy, żeby poinformować pracownika jaka musi być karta.

Na BOK też nie wszyscy wiedzą o co chodzi.
Tak wygląda jakość usług w Plusie.

 #649346  autor: glodek
 23 lip 2013, 12:51
agaak pisze:HLR 96 Lte również działa - karta z MNP
W plus internet na kartę? Bo to całkiem inna usługa.

 #651109  autor: nowy57
 30 lip 2013, 00:07
pamietaj o uzupelnienieniu APN

plus
plus
deafault
PAP

inaczej nie polaczy sie z 4G

 #651423  autor: Spacedust
 31 lip 2013, 16:36
Wsadziłem kartę do modemu, wpisałem tylko APN internet i numer dostępowy *99***1# i wszystko się od razu połączyło z LTE i działało super :)