• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #638279  autor: xpitex
 08 cze 2013, 19:38
Witam.
Mam taki problem, iż zamówiłem sobie zestaw startowy na stronie Dobrytel wypełniłem wszystko i tego samego dnia pieniądze zostały wpłacone a potwierdzenie od DotPay otrzymałem na drugi dzień.
Mam takie pytania:
1. Czy po zamówieniu kupujący otrzymuje jakieś powiadomienie o zakupie na email ?
2. Ile trzeba czekać na zestaw startowy ?
3. Co zrobić jak BOK nie odpisuje na maile ?

Wysłałem z formularza 4 maile i przez tydzień brak odpowiedzi :<
 #638289  autor: martini
 08 cze 2013, 20:53
xpitex pisze:Witam.
Mam taki problem, iż zamówiłem sobie zestaw startowy na stronie Dobrytel wypełniłem wszystko i tego samego dnia pieniądze zostały wpłacone a potwierdzenie od DotPay otrzymałem na drugi dzień.
Mam takie pytania:
1. Czy po zamówieniu kupujący otrzymuje jakieś powiadomienie o zakupie na email ?
2. Ile trzeba czekać na zestaw startowy ?
3. Co zrobić jak BOK nie odpisuje na maile ?

Wysłałem z formularza 4 maile i przez tydzień brak odpowiedzi :<
spokojnie, starter przychodzi w ciągu 2 tygodni - to nie ezo mobile - gdzie nie dochodzi od lat :)

 #638469  autor: banderas
 09 cze 2013, 22:04
z doswiadczenia wiem ze odpisuja na miale trzeba poczekac okolo tygodnia na odp
mozna przeniesz do nich numer nawet ale trzeba zamowić od nich formularz na mila i wyslac poleconym

banderassso

 #641471  autor: xpitex
 23 cze 2013, 03:34
Tak wiem ile trzeba czekać już na odpowiedź...
Starter zamówiony został 4 czerwca br. nadal nie dotarł :)
I jak tu nie być zirytowanym ? ;>

BOK Dobrytel odpowiedziało po tygodniu... iż transakcja została anulowana ponieważ nie odnotowano płatności za starter... (Płatność była dokonana tego samego dnia ok. godz. 12)

Otrzymałem potwierdzenie (od DotPay), iż Dobrytel otrzymał pieniądze.

Konsultant(ka) napisał/a, iż starter wysyła... więc ok.
Na pytanie kiedy mam się spodziewać swojej karty SIM odpowiada, iż prawdopodobnie jeszcze w "tym tygodniu"... w poniedziałek 24 czerwca br. zacznie się 3 tydzień (od zamówienia 4 tygodnie) a karty nadal brak ;)


Nic dodać nic ująć... żenada :(