Witam serdecznie
Wczoraj przedłużyłem umowę oraz wybrałem nowy telefon, a mianowicie smartfon z androidem, a jak wiadomo smartfon bez internetu nie jest już taki piękny. No i chcę aktywować usługę internet blueconnect za 9.08zł, aktywuję za pomocą numeru: "*125*7*1# i "usługa jest niedostępna, prosimy spróbować później" aktywuje menu za pomocą samego kodu *125# i wybieram internet - również ten sam komunikat, spróbowałem smsem, i powrotnego otrzymuje takiego samego jak komunikat powyżej. Czy coś jest z tmobile nie tak, czy może to przez to, że dopiero co przedłużyłem wczoraj umowę? Dodam, że pisałem do tmobile, ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Dziękuje za pomoc.
Wczoraj przedłużyłem umowę oraz wybrałem nowy telefon, a mianowicie smartfon z androidem, a jak wiadomo smartfon bez internetu nie jest już taki piękny. No i chcę aktywować usługę internet blueconnect za 9.08zł, aktywuję za pomocą numeru: "*125*7*1# i "usługa jest niedostępna, prosimy spróbować później" aktywuje menu za pomocą samego kodu *125# i wybieram internet - również ten sam komunikat, spróbowałem smsem, i powrotnego otrzymuje takiego samego jak komunikat powyżej. Czy coś jest z tmobile nie tak, czy może to przez to, że dopiero co przedłużyłem wczoraj umowę? Dodam, że pisałem do tmobile, ale nie otrzymałem odpowiedzi.
Dziękuje za pomoc.