czy jest taka opcja u operatora ktorą mozna zamowic a mianowicie :
tel restartuje mi się podczas rozmowy czyli przerywa połączenie i wyłącza tel i ponownie go włącza.
czy operator ma w swoich danych np iż dane połączenie nie zostało zakończone normalnie poprzez przerwanie połączenia a np poprzez restart tel ?? gdzies poczytałem iz nazywa sie to kodem zakończenia: normalCallClearing wskazującym na prawidłowe zakończenie połączenia lub tez nieprawdiłowe
może jakbym pospisywał te urwane połączenie i wyszedł z inicjatywą by sprawdzili te połączenia ktore zostaly przerwane poprzez restart i wtedy moglbym im to udowodnic ?
tel restartuje mi się podczas rozmowy czyli przerywa połączenie i wyłącza tel i ponownie go włącza.
czy operator ma w swoich danych np iż dane połączenie nie zostało zakończone normalnie poprzez przerwanie połączenia a np poprzez restart tel ?? gdzies poczytałem iz nazywa sie to kodem zakończenia: normalCallClearing wskazującym na prawidłowe zakończenie połączenia lub tez nieprawdiłowe
może jakbym pospisywał te urwane połączenie i wyszedł z inicjatywą by sprawdzili te połączenia ktore zostaly przerwane poprzez restart i wtedy moglbym im to udowodnic ?